quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:03 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Lijken ze jonger, dus altijd beter.
ik gok dat mannen het liefste een vriendin hebben die ongeveer 10-15cm kleiner is denk ik...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:10 schreef helloyou94 het volgende:
niet verwacht zulke reacties te krijgen meer verwacht dat jongens juist langere dames op het oog hebben, ik ben niet lang qua lengte maar meestal schatten mensen me wel iets ouder in dan ik ben.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:04 schreef zarGon het volgende:
Kleine damesmeisjes zijn leuk, schattig, lief en nog meer van zulke superlatieven
*wordt bij dezen beaamt*quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
ik gok dat mannen het liefste een vriendin hebben die ongeveer 10-15cm kleiner is denk ik...
dat telt in ieder geval voor mij!
kleine meisjes kunnen cute zijn, maar vaak zijn het toch wel de wat langere dames die mij aanspreken.. dan heb ik het over 170-180quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:10 schreef helloyou94 het volgende:
niet verwacht zulke reacties te krijgen meer verwacht dat jongens juist langere dames op het oog hebben, ik ben niet lang qua lengte maar meestal schatten mensen me wel iets ouder in dan ik ben.
Klopt ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:23 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ben ook 1.55, heeft nog nooit roet in het eten gegooid bij mannen, eerder omgekeerd. Je bent wel automatisch 'schattig', als je dat niet wil dan wordt het lastig.
Ahhh poepieeequote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:23 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ben ook 1.55, heeft nog nooit roet in het eten gegooid bij mannen, eerder omgekeerd. Je bent wel automatisch 'schattig', als je dat niet wil dan wordt het lastig.
Mijn lengte komt vrij in de buurt 1.55/1.56 zoietsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:23 schreef -Trinity- het volgende:
Als ze er vervolgens achter komen dat ik graag kickboks, schrikken ze wel vaakquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:24 schreef Henkie94 het volgende:
Klopt ja."Hihi jij bent klein, wat schattig.
"
Klein maar dapper he.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:29 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Als ze er vervolgens achter komen dat ik graag kickboks, schrikken ze wel vaak.
Waarom vind je het vervelend om voor 20 aangezien te worden ipv 17? Is makkelijker met binnenkomen in clubs/alcohol kopen joh.
Hit me baby one more timequote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:29 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Je moet wel ver bukken voor een kusjen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:31 schreef Daniel1976 het volgende:
Mijn vriendin is 1.57.
Ik zelf 1.92
Geen problemen mee, is lekker handzaam til je makkelijk op en zo.
Trapjequote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:31 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je moet wel ver bukken voor een kusjen.
Is allemaal zoveel moeite man.quote:
Zij moet gewoon staan terwijl jij (bij voorkeur) op een barkruk zitquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:31 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je moet wel ver bukken voor een kusjen.
Barkrukken zijn doorgaans nogal hoog he.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:32 schreef Crack_david het volgende:
[..]
Zij moet gewoon staan terwijl jij (bij voorkeur) op een barkruk zit
Of ik til 'r even opquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:32 schreef Crack_david het volgende:
[..]
Zij moet gewoon staan terwijl jij (bij voorkeur) op een barkruk zit
Ik heb 2 jaar aan kickboxen gedaan, maar meestal vinden ze het een slechte combiquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:29 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Waarom vind je het vervelend om voor 20 aangezien te worden ipv 17? Is makkelijker met binnenkomen in clubs/alcohol kopen joh.
Gewoon: ''GRAAUWWW'' doen (alsof je een tijgertje bent)quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:36 schreef helloyou94 het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar aan kickboxen gedaan, maar meestal vinden ze het een slechte combidan maken ze vaak een grapje van oee die is gevraalijk
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:03 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Als ze lang zijn met van zulke lange benen vind ik maar niks hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:56 schreef jonkeau het volgende:
In tegenstelling tot de meeste verkapte pedobears onder ons, heb ik geen specifiek zwak voor kleine meisjes. Langere dames vind ik namelijk vaker meer klasse uitstralen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
ik gok dat mannen het liefste een vriendin hebben die ongeveer 10-15cm kleiner is denk ik...
dat telt in ieder geval voor mij!
Een IPH-tje? Kan best handig zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:03 schreef helloyou94 het volgende:
Mijn vraag was nu hoe kijken jongens er tegenop om een meisje met een kleine lengte als vriendin te hebben? met klein bedoel ik 1.55-160
Er tegenaan kijken bedoel je? Er tegenop kijken is echt niet aan de ordequote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:03 schreef helloyou94 het volgende:
Mijn vraag was nu hoe kijken jongens er tegenop om een meisje met een kleine lengte als vriendin te hebben? met klein bedoel ik 1.55-160
Wow een chick van 152 met een man van 2 meter. Beetje rare vraag nu maar ik ben gewoon een beetje benieuwd. Met wie is was de seks beter. Ik bedoel heeft de lengte wel invloed op een goede seksleven.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:48 schreef joost___ het volgende:
heb zelf vriendinnen gehad van 152 tot aan 186 en moet zeggen laatste tijd leg ik minimum lengte toch wel beetje rond de 170 a 175. Mja ben zelf tegen de 2 meter aan en val meer op pittig dan schattig.
Die van 186 droeg met stappen wel eens hakken van 8cm, prrrrr. Kon der bijna recht in der ogen kijken, heerlijk
Waarom zou dat lastiger zijn? Heeft er geen invloed op, hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:24 schreef be-strong het volgende:
Wow een chick van 152 met een man van 2 meter. Beetje rare vraag nu maar ik ben gewoon een beetje benieuwd. Met wie is was de seks beter. Ik bedoel heeft de lengte wel invloed op een goede seksleven.
Ik ben zelf 160, maar ik ben echt blij dat mijn vriend 173 is en geen 2 meter. Niet dat 2metermannen lelijk zijn. (vaak niet zelfs). Maar ik denk dat de seks ook lastiger zou zijn..
Nou ja, probeer maar eens een meid te kussen van 1.60 als je zelf 2 meter bent. Kan je beter gelijk doorgaan voor auto-fellatio.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:19 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Waarom zou dat lastiger zijn? Heeft er geen invloed op, hoor.
Dan buk je gewoon, seks doe je ook nog eens in een hoop posities liggend, dus dat levert echt geen probleem op, hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:30 schreef Prenzlauer het volgende:
Nou ja, probeer maar eens een meid te kussen van 1.60 als je zelf 2 meter bent. Kan je beter gelijk doorgaan voor auto-fellatio.
Juist door de missionaris positie zag ik haar niet meer. Maar goed, het is voor de rest niet erg ofzo, ik val voornamelijk op het schattige type meisjes en die zijn vaak iets kleiner.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:40 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dan buk je gewoon, seks doe je ook nog eens in een hoop posities liggend, dus dat levert echt geen probleem op, hoor.
Onder de arm meenemenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:09 schreef Catbert het volgende:
De mijne is 1.59, zelf ben ik 1.83. Geen probleem mee, lekker portable
Daar hebben ze traptredes voor uitgevonden. Of je zet 'r met d'r kont op een randje hier of daar, of je bukt een beetje en zij gaat op d'r teentjes staan. Vind het wel wat hebben juist, dat je er wat moeite voor moet doenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:40 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dan buk je gewoon, seks doe je ook nog eens in een hoop posities liggend, dus dat levert echt geen probleem op, hoor.
that's why you gotta ridequote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:24 schreef be-strong het volgende:
[..]
Wow een chick van 152 met een man van 2 meter. Beetje rare vraag nu maar ik ben gewoon een beetje benieuwd. Met wie is was de seks beter. Ik bedoel heeft de lengte wel invloed op een goede seksleven.
Ik ben zelf 160, maar ik ben echt blij dat mijn vriend 173 is en geen 2 meter. Niet dat 2metermannen lelijk zijn. (vaak niet zelfs). Maar ik denk dat de seks ook lastiger zou zijn..
Vind ik wel prima. Precies goed.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:17 schreef Koeketrommel het volgende:
Ik word ook 'klein' genoemd met mijn 1.63 maar volgens mij ligt dat vrij dicht bij het gemiddelde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
Openlijk aangeven dat je 10 kleine meisjes wil.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:06 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb 10x liever een kleine dame dan een lange. Nu ik er aan denk, heb ik eigenlijk nog nooit echt een lange vriendin gehad
Ben eigenlijk 1.62,5 maar ik rond lekker af, hihi.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:19 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Openlijk aangeven dat je 10 kleine meisjes wil.
Tijd om op een kinderdagverblijf te gaan werken?
En dit heb ik me ook wel eens afgevraagd. Ik bedoel, 20 centimeter in een meisje van 1,55 stoppen, dan zit je tegen d'r navel aan lijkt me. Maar er is me verzekerd dat het allemaal heel fijn is en er echt niks kapot kan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:24 schreef be-strong het volgende:
Dus een man met vrouw, waarbij de vrouw langer is kan sowieso niet? Moet ze d'r benen afhakken?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:33 schreef Northside het volgende:
Als man van +/- 1,95 krijg je wel wat vreemde blikken als je een 1,55'er naast je hebt lopen. En praktische bezwaren zijn er ook wel. Aan de andere kant heeft het ook nadelen als m/v even groot zijn, dan kan zij nooit meer hakken of iets aan.
Het staat wel een beetje apart. Heb er zelf niet zo'n issue mee (ben zelf 1.83 en dat vind ik lang zat) maar die meiden schamen zich vaak een beetje voor hun lengte en willen dan liever niet opvallen door naast een kerel te lopen die 10cm kleiner is.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:10 schreef Snoepje5 het volgende:
Dus een man met vrouw, waarbij de vrouw langer is kan sowieso niet? Moet ze d'r benen afhakken?
Oppervlakkig...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:09 schreef DuTank het volgende:
Als ze qua uiterlijk aan mijn eisen voldoet, maakt lengte niet echt uit. Als het maar mooi is.
Over het algemeen benadrukken vrouwen dat feit niet nog eens extra door dan hakken te dragen nee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:10 schreef Snoepje5 het volgende:
Dus een man met vrouw, waarbij de vrouw langer is kan sowieso niet? Moet ze d'r benen afhakken?
Ik vind lange benen ook enorm sexy. Beter dan die aziaten waar de verhouding beenlengte en de rest van 't lichaam compleet uit verhouding isquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:09 schreef Frag_adder het volgende:
Ik vind het altijd wel mooi, zo een kleinere vrouwik vind het juist wat vrouwelijks hebben tenopzichte van zo een vrouw van 1.80 met een paar lange stelten.
Da's niet extreem lang, die is gewoon enorm mager. Met lange benen bedoel ik ook niet dat ze geen kont moet hebben. Kont is een must.quote:
Haha ja dat is inderdaad ook erg mager. Maar die benen zijn wel gewoon redelijk lang vind ik. Ook al zal er een kont aan zitten, ze blijven lang. Kan geen voorbeelden vinden van lange benen met wat spekquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Da's niet extreem lang, die is gewoon enorm mager. Met lange benen bedoel ik ook niet dat ze geen kont moet hebben. Kont is een must.
1.65 mag dan ook nog wel hoor. Je wilt toch niet moeten bukken om dr te zoenen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:48 schreef Godshand het volgende:
1.55 a 1.60 m is perfect, ik ben zelf maar 1.76 m
Nou, een soort van ex van me had dat dus. Die was 1.80, enorm lange benen, fantastisch figuur, en een super kont. Gelukkig dat ik nu een betere vriendin heb want anders had ik me er nog op gefapt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:09 schreef Snoepje5 het volgende:
Haha ja dat is inderdaad ook erg mager. Maar die benen zijn wel gewoon redelijk lang vind ik. Ook al zal er een kont aan zitten, ze blijven lang. Kan geen voorbeelden vinden van lange benen met wat spek
Nou zoveel bukken is het ook weer niet hoor. 15 tot 20 cm afstand overbruggen, een halve schoollineaal afstandquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:14 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
1.65 mag dan ook nog wel hoor. Je wilt toch niet moeten bukken om dr te zoenen.
Mijn vriendin is 1,63 en ik ben 1.76 ook ongeveer.. Twijfdl altijd tussen 1,76 en 1,78 anyway, dat ging goed met kussen:Pquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou zoveel bukken is het ook weer niet hoor. 15 tot 20 cm afstand overbruggen, een halve schoollineaal afstand
Mn laatste vriendin was 1,65 m. Ging prima.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:36 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Mijn vriendin is 1,63 en ik ben 1.76 ook ongeveer.. Twijfdl altijd tussen 1,76 en 1,78 anyway, dat ging goed met kussen:P
De mijne is 1m58 maar ik krijg 'em d'r wat moeilijk inquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:09 schreef Godshand het volgende:
Mn laatste vriendin was 1,65 m. Ging prima.
De mijne is 36, ziet er nog steeds leuk uitquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Leuk tot ze een jaar of 30 zijn, daarna ziet het er vaak een beetje zielig uit.
Ze werd onlangs nog 28 geschat dus wie weet over 2 jaar, misschien krijg je wel gelijkquote:
Mischien wordt ze dan ook minder nauw, scheelt weer...quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ze werd onlangs nog 28 geschat dus wie weet over 2 jaar, misschien krijg je wel gelijk
ik wilde al eerder reageren, maar ik denk dat de kleine meisjes elke jongen sneller beschermend en groot en sterk vindenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:03 schreef helloyou94 het volgende:
Dit. Ik prefereer meisjes die kleiner of even lang dan mij zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:03 schreef PsychoTheRapist het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:44 schreef Godshand het volgende:
Mischien wordt ze dan ook minder nauw, scheelt weer...
Dat is volgens mij voor de meeste jongens absoluut geen probleem. Al zijn zijzelf 1.90 lang.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:03 schreef helloyou94 het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:19 schreef Waaghals het volgende:
kleine meisjes worden grootlange meisjes worden grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
Juist! en dan zon lekker kort pittig kapsel, en zo'n mini rugzakje..quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:50 schreef lionessa het volgende:
Ik vind juist kleinere dames pittiger, misschien wel omdat ze zich meer moeten bewijzen, willen ze niet schattig gevonden worden.
niks mis mee,kijk maar eens naar deze actrice.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:03 schreef helloyou94 het volgende:
Je wil een voorbeeld van een mooie vrouw tonen en je komt met dat aan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:31 schreef rubje het volgende:
niks mis mee,kijk maar eens naar deze actrice.
even lang dan mijquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dit. Ik prefereer meisjes die kleiner of even lang dan mij zijn
(hoe fout dat ook klinkt)
Over laag IQ gesprokenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 04:01 schreef trekeennummertje het volgende:
Mensen beneden de 1,65 doen mij al gauw denken aan lilliputters en zwakzinnigen. (merk wel dat lengte vaak enigszins verbonden staat met IQ).
Doe mij maar een meisje tussen de 1,70-1,78!
quote:
I pardon you; het is niet jullie schuld dat jullie klein en zwakzinnig zijn, ik leg me erbij neer dat het gods wil is.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 04:01 schreef trekeennummertje het volgende:
Mensen beneden de 1,65 doen mij al gauw denken aan lilliputters en zwakzinnigen. (merk wel dat lengte vaak enigszins verbonden staat met IQ).
Sorry, geen interesse.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:09 schreef Northside het volgende:
[..]
Zit ik goed met m'n 1,95. Maar ik vraag me af waar je deze wijsheid vandaan haalt?
Maar dat je dat echt merkt geloof ik niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:05 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Sorry, geen interesse.![]()
Hoop dat je wel leest dat ik zeg dat dit vaak het geval is, maar dat het dus geen vuistregel is lang te moeten zijn om intelligent te zijn.
Lange mensen zijn slimmer
http://www.infeite.nl/lan(...)nen-meer.10157.lynkx
Er zijn zat mensen die klein zijn en slim zijn. Ik wil ook niet een groep over eén kam scheren, maar bekijk het anders zo..quote:Op maandag 30 mei 2011 17:21 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maar dat je dat echt merkt geloof ik niet.
Ik dacht dat lengte vooral een genetische kwestie was. Al die 3e generatie Indonesische kindertjes hier krijgen toch een aardig Westerse opvoeding etc. Worden die dan ook net zo lang als de gemiddelde Nederlander?quote:Op maandag 30 mei 2011 18:10 schreef trekeennummertje het volgende:
Er zijn zat mensen die klein zijn en slim zijn. Ik wil ook niet een groep over eén kam scheren, maar bekijk het anders zo..
Hoe vaak merk je dat welgestelde gezinnen een zodanige stimulans op het kind in dat gezin uitoefenen, dat het vaak goed scoort op school (ervan uitgaand dat hij ook een beetje motivatie heeft). Het kind krijgt goede voeding, gaat op sport, weet ik het allemaal wel niet. Het leeft gezond en daardoor groeit het kind ook veel beter, zowel fysiek als mentaal.
Niet alleen voor het groeien in lichaamslengte, maar ook voor je hersencellen. Als je bijvoorbeeld elke week vette vis eet (waar omega-3 vetzuren in zitten) en voldoende sport stimuleert dat de zenuwverbindingen in je hersens, waardoor je slimmer wordt.
Bovendien, Aziaten zijn gemiddeld genomen zeer intelligent, én een van de kleinste volkeren ter wereld. Ergens klopt het dus niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:21 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik dacht dat lengte vooral een genetische kwestie was. Al die 3e generatie Indonesische kindertjes hier krijgen toch een aardig Westerse opvoeding etc. Worden die dan ook net zo lang als de gemiddelde Nederlander?
Waar lees je dat?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:23 schreef Taurus het volgende:
Overigens vind ik kleine vrouwen juist veel aantrekkelijker. Ik begrijp dan ook niet dat lange vrouwen altijd zo geadoreerd worden, wellicht doordat ze dan sneller slank zijn.
Maar een kleinere man naast zo'n lange vrouw..En sowieso, langere vrouwen zijn voor mijn gevoel wat minder gracieus/lieflijk. Ik vind dat lange wat lomp.
Op foto en film zal je iemand anders beoordelen dan als die persoon recht voor je neus staat.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Waar lees je dat?
Megan Fox, Jessica Alba, Cheryl Cole: allemaal bloedaantrekkelijke vrouwen in de 160-170.
idd, lange vrouwen lijken sneller lomp. Ik vind héle lange vrouwen zelden mooi, behalve van dat soort modellen-typjesquote:Op maandag 30 mei 2011 17:23 schreef Taurus het volgende:
Overigens vind ik kleine vrouwen juist veel aantrekkelijker. Ik begrijp dan ook niet dat lange vrouwen altijd zo geadoreerd worden, wellicht doordat ze dan sneller slank zijn.
Maar een kleinere man naast zo'n lange vrouw..En sowieso, langere vrouwen zijn voor mijn gevoel wat minder gracieus/lieflijk. Ik vind dat lange wat lomp.
Dat lees ik nergens, als vrouwen lang zijn wordt dat vrij vaak prachtig gevonden. Nouja, door jou niet, en in hollywood wellicht ook niet, maar dat leek mij een algemeen bekend fenomeen toch? Dat is mij door de jaren heen bijgebracht/opgevallenquote:Op maandag 30 mei 2011 19:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Waar lees je dat?
Megan Fox, Jessica Alba, Cheryl Cole: allemaal bloedaantrekkelijke vrouwen in de 160-170.
ik heb daar totaal niks van meegekregen. alleen in het modellenwereldje wordt lang zijn mooi gevonden. en in dit topic te lezen vindt het overgrote deel kleine vrouwelijk toch echt wel aantrekkelijkquote:Op maandag 30 mei 2011 22:15 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat lees ik nergens, als vrouwen lang zijn wordt dat vrij vaak prachtig gevonden. Nouja, door jou niet, en in hollywood wellicht ook niet, maar dat leek mij een algemeen bekend fenomeen toch? Dat is mij door de jaren heen bijgebracht/opgevallenIk heb daar geen wetenschappelijke bron voor.
Nouja, ik heb die indruk nou eenmaal wel.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:23 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ik heb daar totaal niks van meegekregen. alleen in het modellenwereldje wordt lang zijn mooi gevonden. en in dit topic te lezen vindt het overgrote deel kleine vrouwelijk toch echt wel aantrekkelijk
Ahh, koetjiekoetjieeeequote:Op woensdag 27 juli 2011 19:49 schreef shawtyyy het volgende:
ik ben een meisje van 17 die 1.50m is, wat dachten jullie daarvan? is wel ff schrikken volges mij he hahahah ben byna serieus een dwerg
Nou, plaats maar eens een foto dan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:49 schreef shawtyyy het volgende:
ik ben een meisje van 17 die 1.50m is, wat dachten jullie daarvan? is wel ff schrikken volges mij he hahahah ben byna serieus een dwerg
Ik zou ze allemaal heel hard rakenquote:Op maandag 30 mei 2011 19:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Waar lees je dat?
De gemiddelde lengte van een vrouw is geloof ik 1.60, dus met 1.55 zit je wel net onder het gemiddelde. Zelf ben ik 1.60, maar ik vind mezelf niet klein.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:33 schreef Bosbeetle het volgende:
1.55 - 1.60 is niet klein, nouja dat is alleen maar klein in nederland
(altijd leuk, feest bij griekse collega's dan pik je de nederlanders er zo uit, en zelfs de heren komen bij mij maar tot de schouders en ik ben niet lang)
Nee toch? :S ik denk als je leeftijd mee neemt naast lengte in Nederland, dat 1.60 wel echt aan de kleine kant is hoor. Maar dan nog, kleine vrouwen waar je zelfs als ze op hakken lopen nog bovenuitsteektquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:26 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
De gemiddelde lengte van een vrouw is geloof ik 1.60, dus met 1.55 zit je wel net onder het gemiddelde. Zelf ben ik 1.60, maar ik vind mezelf niet klein.
nee te veel moeite, beschryven kan ookquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:22 schreef Northside het volgende:
[..]
Nou, plaats maar eens een foto dan.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:29 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
klein opdondertje? fuck man ik snap jongens niet die op wyven vallen die gewoon een mannelyke lengte hebben, das gewoon...bah, maarja ieder zn eigen smaak (of geen)quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:14 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik moet er niet aan denken zo'n klein opdondertje. Regelmatig ook een te grote mond omdat ze bang zijn niet gezien te worden.
Mijn vriendin is 1,79![]()
Dit ben jij?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:30 schreef shawtyyy het volgende:
nee te veel moeite, beschryven kan ook
bruine ogen, dunne lippen, rondvormig hoofd, grote ogen en zwart haar
me lichaam is btw heel normaal en vrouwelyk geen trollenlichaam ofzoo behalve de lengte dan
Ja, dat had je niet gezegd he!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:28 schreef shawtyyy het volgende:
HAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHA je bent me bruine huid vergeten
Ik had het dan ook over wereldwijd.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:27 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nee toch? :S ik denk als je leeftijd mee neemt naast lengte in Nederland, dat 1.60 wel echt aan de kleine kant is hoor. Maar dan nog, kleine vrouwen waar je zelfs als ze op hakken lopen nog bovenuitsteekt!
I Jquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:21 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
klein opdondertje? fuck man ik snap jongens niet die op wyven vallen die gewoon een mannelyke lengte hebben, das gewoon...bah, maarja ieder zn eigen smaak (of geen)
oke ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:04 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
I J
ij ij ij ij ij ij ij ij ij ij ij
y
shawtijijij snapt er helemaal niks van.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:08 schreef juxtaposition het volgende:
Het zijn er genoeg voor de komende paar posts, als je zonder zit kan je het altijd laten weten.
nee inddquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
shawtijijij snapt er helemaal niks van.
Kleine damesmeisjes zijn leuk, schattig, lief en nog meer van zulke superlatieven
Zo dom zal ze toch niet zijjn?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
shawtijijij snapt er helemaal niks van.
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:43 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
Vrouwen die klein zijn qua lengte [ afbeelding ]. Niks mis met klein hoor, maar qua lengte kan 't echt niet.
Kan je der niet gewoon optillen dan?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:59 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Ik had eerst ook kleine vriendin, 1.60 ofzo. Op zich niet erg, alleen irritant dat ik focking ver moest bukken altijd(ben zelf 1.95:P)
haha shit eyquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:38 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAA.
neeheee serieus precies anderhalfquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:38 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
Waarschijnlijk ben je trouwens 1.48 o.i.d. Precies 1.50 is wel érg verdacht.
jy wilt ook alles pietje precies hebben he! wat maken de centimeters nou uit ik weet het niet wil het ook niet meer weten want ik meet mezelf ook niet meerquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:40 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
[..]
Dichter bij 1.49 of bij 1.51?
Zijn je i en j kapot?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:21 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
klein opdondertje? fuck man ik snap jongens niet die op wyven vallen die gewoon een mannelyke lengte hebben, das gewoon...bah, maarja ieder zn eigen smaak (of geen)
Met 1.49 ben je nog geen anderhalve meter.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:42 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
jy wilt ook alles pietje precies hebben he! wat maken de centimeters nou uit ik weet het niet wil het ook niet meer weten want ik meet mezelf ook niet meerklein is klein!
1.72 normaaal??! damnn you hoe kan dat in hemelsnaam ooit normaal zyn ey, met vrouwelyke vormen bedoel ik geen heuveltjes maar echte zandloperfiguren. En je hoeft me niet te vertellen hoe nederlandse vrouwen eruitzien ik zie ze elke dag. Ik zeg niet dat ze lelyk zyn, tenminste sommige niet, maar dat heeft dan weer niks met hun lengte te maken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:43 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Zijn je i en j kapot?
Vrouwen in Nederland zijn 1.72 gemiddeld dus zo groot is het weer niet. En ze heeft genoeg vrouwelijke vormen.
In het westen met die halfbloedjes zijn kabouters misschien normaal, maar hier in Drenthe hebben mensen nog een fatsoenlijke lengte
heel cutequote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:47 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Met 1.49 ben je nog geen anderhalve meter.![]()
Cute
Over paar jaar zit jij keihard te golddiggen dankzij je lengte...quote:
wat is hoogvliet? neuuh kben hier nieuwquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:37 schreef mitchelll0181 het volgende:
Shawtyyy... ? Hoogvliet ?je praat net als iemand die ik ken
hoezo haha?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Over paar jaar zit jij keihard te golddiggen dankzij je lengte...
Inderdaad. Kleine meisjes zijn liefquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:59 schreef nattermann het volgende:
Ben zelf 1,86 en vriendin is 1,52. Kleine meisjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind je mooi.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:08 schreef Chai het volgende:
Ik ben 1.79 en ik krijg altijd beledigingen te horen.Iedereen vindt het lelijk.
Haha Never mind thenquote:Op maandag 1 augustus 2011 03:26 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
wat is hoogvliet? neuuh kben hier nieuw
Eens.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:59 schreef nattermann het volgende:
Ben zelf 1,86 en vriendin is 1,52. Kleine meisjes
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:14 schreef feesbeeest het volgende:
Hoe lang zijn jullie dan? 10-15cm korter. Als je 2m bent is dat toch al gauw 1.85-1.90.
Aww, kleine meidquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik 1.85, vriend 2m
prima te doen, ik moet net iets op mn tenen staan om m n kusje te geven
Wauw en dan heet je littledrummergirlquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik 1.85, vriend 2m
prima te doen, ik moet net iets op mn tenen staan om m n kusje te geven
Je meisje half op je borst laten liggen met haar hand op je borst en jouw arm om d'r heenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:47 schreef BGTes het volgende:
[..]
Wauw en dan heet je littledrummergirl
Ik ben zelf 1.56 en mijn vriend is 1.80-1.85 dus dan kan mijn hoofd fijn op zijn borst als we knuffelen
AAARCHquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:04 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Je meisje half op je borst laten liggen met haar hand op je borst en jouw arm om d'r heen
Nooit een vriendin gehad? Zo nee, dat komt echt wel.quote:
Zou zij missionaris met hem overleven?quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:02 schreef Audreyoot het volgende:
Ik ben 1.73 en ben denk ik de kleinste van mijn vriendinnen dus ik voel me echt niet lang ofzoNee echt nooit problemen gehad met mijn lengte maar ik zou ook niet schattig gevonden willen worden.
Mijn hondje is schattig dus als iemand schattig wilt kan hij daar naar kijkenWat schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:28 schreef Psy-freak het volgende:
M'n ex was 1,59m en zei dat ze 1,60m was, dat heeft ze maandenlang volgehouden uit schaamte
1,59m
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:28 schreef Psy-freak het volgende:
M'n ex was 1,59m en zei dat ze 1,60m was, dat heeft ze maandenlang volgehouden uit schaamte
1,59m
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I lost my glasses again
Ach, dan kan je als vrouw nog eens hakken aantrekken zonder dat het er gelijk raar uitziet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:58 schreef Velma het volgende:
Ik ben 173 en ben daarmee volgens mij iets langer dan de gemiddelde vrouw. Het heeft me nooit (waar ik bewust van ben dan) in de weg gezeten wanneer het op relaties aankomt, maar ik was ook altijd een stuk kleiner dan de jongens waar ik op viel. Maar ik ben nooit heel veel kleiner geweest.
quote:
quote:
Ik vond haar zo lief en schattig. Alleen dat wist ze te compenseren met haar karakter.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:30 schreef Arthur_Dent het volgende:
Geef mij maar lange meisjes. Past ook beter bij elkaar. 1.59 is echt echt te klein voor mij.
Ik ben als ze zo klein zijn altijd bang dat ik ze vermozel.. En stoeien en knuffelen gaat dan ook niet van harte.. Dus liever iets groter, (het liefst ook een beetje breder als normaal..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:36 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik vond haar zo lief en schattig. Alleen dat wist ze te compenseren met haar karakter.
Ze zei: 'ik ben de baas en jij de baas in bed' DEAL!
Oh, ze was pittig hoor en ik was echt niet bang om haar te vermorzellenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:42 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Ik ben als ze zo klein zijn altijd bang dat ik ze vermozel.. En stoeien en knuffelen gaat dan ook niet van harte.. Dus liever iets groter, (het liefst ook een beetje breder als normaal..raar i know)
shawtyyy is een dwergje en is bang voor lange vrouwenquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:35 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
1.72 normaaal??! damnn you hoe kan dat in hemelsnaam ooit normaal zyn ey, met vrouwelyke vormen bedoel ik geen heuveltjes maar echte zandloperfiguren. En je hoeft me niet te vertellen hoe nederlandse vrouwen eruitzien ik zie ze elke dag. Ik zeg niet dat ze lelyk zyn, tenminste sommige niet, maar dat heeft dan weer niks met hun lengte te maken.
voor een vrouw is 1.65m ideaal vind ik en de meeste
Daar heb ik maar één keer 'last' van gehad. Dat ik als ik hakken aanhad langer was dan mijn toenmalige vriendje. Bij de rest (quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:53 schreef Northside het volgende:
[..]
Ach, dan kan je als vrouw nog eens hakken aantrekken zonder dat het er gelijk raar uitziet.
Geen indo-boys voor jou?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:50 schreef Velma het volgende:
Daar heb ik maar één keer 'last' van gehad. Dat ik als ik hakken aanhad langer was dan mijn toenmalige vriendje. Bij de rest () kon ik gewoon hoge hakken aan
Die andere 2 jongens uit je leven, toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:50 schreef Velma het volgende:
[..]
Bij de rest () kon ik gewoon hoge hakken aan
Mijn eerste vriendinnetje was 1,58 en hield ook vol dat ze 1,60 was. Mijn laatste vriendinnetje was 1,59 (of toch 1,60?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:33 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
[..]
Ik mocht ook d'r paspoort een keer niet zien. Ik was benieuwd naar de douane stempels. Nu weet ik waarom.
We spraken toen met een vriendin van haar (die juist 1.80m) is en ze hadden het over lengte en ze vertelde haardat ze 1.59m is. Dus ik zei: "maar..." en toen kreeg ik een shut-up-blik
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat de jongens die ik gedate heb eigenlijk altijd langer waren. Er is nog nooit een jongen kleiner dan mijn lengte op me afgestapt nu ik er zo over nadenkquote:
Over het algemeen zijn kleinere vrouwen vaak leniger en wat sterker in de benen, dus daar zijn ook genoeg oplossingen voor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:01 schreef shifto het volgende:
Enige nadeel is bij doggy style, dan kan het zijn dat als je langer bent dat je bovenbenen ook langer zijn waardoor je er moeilijk inkomt bij wijze van.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn kleinere vrouwen vaak leniger en wat sterker in de benen, dus daar zijn ook genoeg oplossingen voor.
Even rekenen... ik ben van 84, dus 27. Jij van 94. 27-10=17.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:03 schreef helloyou94 het volgende:
Dat dus, en lekker pittig (ook in bed) om hun lengte te compenseren.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendinnetje was 1,58 en hield ook vol dat ze 1,60 was. Mijn laatste vriendinnetje was 1,59 (of toch 1,60?).
Kleine meisjes met shapes knuffelen gewoon veel beter
Gevaarlijke uitspraak "maar..."quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:33 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
[..]
Ik mocht ook d'r paspoort een keer niet zien. Ik was benieuwd naar de douane stempels. Nu weet ik waarom.
We spraken toen met een vriendin van haar (die juist 1.80m) is en ze hadden het over lengte en ze vertelde haardat ze 1.59m is. Dus ik zei: "maar..." en toen kreeg ik een shut-up-blik
Bron?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn kleinere vrouwen vaak leniger en wat sterker in de benen, dus daar zijn ook genoeg oplossingen voor.
Ja...quote:
Het is mij eigenlijk nooit opgevallen dat je daar iets speciaals voor moet doen. En een beetje spierpijn is niet zo erg. Alleen wel vaak last van een stijve nek.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat zijn helemaal geen superlatieven.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:04 schreef zarGon het volgende:
Vind jij het een belediging als een man jouw schattig vind vanwege je lengte enzo?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:50 schreef lionessa het volgende:
Ikzelf ben 1.54 mijn man 1.87, dus ook best een groot verschil, maar we zitten er niet mee.
Ik vind juist kleinere dames pittiger, misschien wel omdat ze zich meer moeten bewijzen, willen ze niet schattig gevonden worden.
Inderdaad,schoenmaat 40/41 is gewoon iets té..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:15 schreef patb91 het volgende:
Mijn ex was 1.55, ik 1,80. Soms vond ik der wel een beetje klein, maarja boeie. Ik heb nu een oogje op een meisje van 1,63. Kleine meisjes hebben gewoon wat
Haha ja, erg grappig trouwens als ze naar de kinderafdeling moeten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:16 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Inderdaad,schoenmaat 40/41 is gewoon iets té..
Dat ligt dan meer aan de kleding die ze dragen denk ik..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:56 schreef jonkeau het volgende:
In tegenstelling tot de meeste verkapte pedobears onder ons, heb ik geen specifiek zwak voor kleine meisjes. Langere dames vind ik namelijk vaker meer klasse uitstralen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |