Mn laatste vriendin was 1,65 m. Ging prima.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:36 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Mijn vriendin is 1,63 en ik ben 1.76 ook ongeveer.. Twijfdl altijd tussen 1,76 en 1,78 anyway, dat ging goed met kussen:P
De mijne is 1m58 maar ik krijg 'em d'r wat moeilijk inquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:09 schreef Godshand het volgende:
Mn laatste vriendin was 1,65 m. Ging prima.
De mijne is 36, ziet er nog steeds leuk uitquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Leuk tot ze een jaar of 30 zijn, daarna ziet het er vaak een beetje zielig uit.
Ze werd onlangs nog 28 geschat dus wie weet over 2 jaar, misschien krijg je wel gelijkquote:
Mischien wordt ze dan ook minder nauw, scheelt weer...quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ze werd onlangs nog 28 geschat dus wie weet over 2 jaar, misschien krijg je wel gelijk
ik wilde al eerder reageren, maar ik denk dat de kleine meisjes elke jongen sneller beschermend en groot en sterk vindenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:03 schreef helloyou94 het volgende:
Mijn vraag was nu hoe kijken jongens er tegenop om een meisje met een kleine lengte als vriendin te hebben? met klein bedoel ik 1.55-160
Dit. Ik prefereer meisjes die kleiner of even lang dan mij zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:03 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Lijken ze jonger, dus altijd beter.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:44 schreef Godshand het volgende:
Mischien wordt ze dan ook minder nauw, scheelt weer...
Dat is volgens mij voor de meeste jongens absoluut geen probleem. Al zijn zijzelf 1.90 lang.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:03 schreef helloyou94 het volgende:
Mijn vraag was nu hoe kijken jongens er tegenop om een meisje met een kleine lengte als vriendin te hebben? met klein bedoel ik 1.55-160
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:19 schreef Waaghals het volgende:
kleine meisjes worden grootlange meisjes worden grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
Juist! en dan zon lekker kort pittig kapsel, en zo'n mini rugzakje..quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:50 schreef lionessa het volgende:
Ik vind juist kleinere dames pittiger, misschien wel omdat ze zich meer moeten bewijzen, willen ze niet schattig gevonden worden.
niks mis mee,kijk maar eens naar deze actrice.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:03 schreef helloyou94 het volgende:
Je wil een voorbeeld van een mooie vrouw tonen en je komt met dat aan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:31 schreef rubje het volgende:
niks mis mee,kijk maar eens naar deze actrice.
even lang dan mijquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dit. Ik prefereer meisjes die kleiner of even lang dan mij zijn
(hoe fout dat ook klinkt)
Over laag IQ gesprokenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 04:01 schreef trekeennummertje het volgende:
Mensen beneden de 1,65 doen mij al gauw denken aan lilliputters en zwakzinnigen. (merk wel dat lengte vaak enigszins verbonden staat met IQ).
Doe mij maar een meisje tussen de 1,70-1,78!
quote:
I pardon you; het is niet jullie schuld dat jullie klein en zwakzinnig zijn, ik leg me erbij neer dat het gods wil is.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 04:01 schreef trekeennummertje het volgende:
Mensen beneden de 1,65 doen mij al gauw denken aan lilliputters en zwakzinnigen. (merk wel dat lengte vaak enigszins verbonden staat met IQ).
Sorry, geen interesse.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:09 schreef Northside het volgende:
[..]
Zit ik goed met m'n 1,95. Maar ik vraag me af waar je deze wijsheid vandaan haalt?
Maar dat je dat echt merkt geloof ik niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:05 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Sorry, geen interesse.![]()
Hoop dat je wel leest dat ik zeg dat dit vaak het geval is, maar dat het dus geen vuistregel is lang te moeten zijn om intelligent te zijn.
Lange mensen zijn slimmer
http://www.infeite.nl/lan(...)nen-meer.10157.lynkx
Er zijn zat mensen die klein zijn en slim zijn. Ik wil ook niet een groep over eén kam scheren, maar bekijk het anders zo..quote:Op maandag 30 mei 2011 17:21 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maar dat je dat echt merkt geloof ik niet.
Ik dacht dat lengte vooral een genetische kwestie was. Al die 3e generatie Indonesische kindertjes hier krijgen toch een aardig Westerse opvoeding etc. Worden die dan ook net zo lang als de gemiddelde Nederlander?quote:Op maandag 30 mei 2011 18:10 schreef trekeennummertje het volgende:
Er zijn zat mensen die klein zijn en slim zijn. Ik wil ook niet een groep over eén kam scheren, maar bekijk het anders zo..
Hoe vaak merk je dat welgestelde gezinnen een zodanige stimulans op het kind in dat gezin uitoefenen, dat het vaak goed scoort op school (ervan uitgaand dat hij ook een beetje motivatie heeft). Het kind krijgt goede voeding, gaat op sport, weet ik het allemaal wel niet. Het leeft gezond en daardoor groeit het kind ook veel beter, zowel fysiek als mentaal.
Niet alleen voor het groeien in lichaamslengte, maar ook voor je hersencellen. Als je bijvoorbeeld elke week vette vis eet (waar omega-3 vetzuren in zitten) en voldoende sport stimuleert dat de zenuwverbindingen in je hersens, waardoor je slimmer wordt.
Bovendien, Aziaten zijn gemiddeld genomen zeer intelligent, én een van de kleinste volkeren ter wereld. Ergens klopt het dus niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:21 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik dacht dat lengte vooral een genetische kwestie was. Al die 3e generatie Indonesische kindertjes hier krijgen toch een aardig Westerse opvoeding etc. Worden die dan ook net zo lang als de gemiddelde Nederlander?
Waar lees je dat?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:23 schreef Taurus het volgende:
Overigens vind ik kleine vrouwen juist veel aantrekkelijker. Ik begrijp dan ook niet dat lange vrouwen altijd zo geadoreerd worden, wellicht doordat ze dan sneller slank zijn.
Maar een kleinere man naast zo'n lange vrouw..En sowieso, langere vrouwen zijn voor mijn gevoel wat minder gracieus/lieflijk. Ik vind dat lange wat lomp.
Op foto en film zal je iemand anders beoordelen dan als die persoon recht voor je neus staat.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Waar lees je dat?
Megan Fox, Jessica Alba, Cheryl Cole: allemaal bloedaantrekkelijke vrouwen in de 160-170.
idd, lange vrouwen lijken sneller lomp. Ik vind héle lange vrouwen zelden mooi, behalve van dat soort modellen-typjesquote:Op maandag 30 mei 2011 17:23 schreef Taurus het volgende:
Overigens vind ik kleine vrouwen juist veel aantrekkelijker. Ik begrijp dan ook niet dat lange vrouwen altijd zo geadoreerd worden, wellicht doordat ze dan sneller slank zijn.
Maar een kleinere man naast zo'n lange vrouw..En sowieso, langere vrouwen zijn voor mijn gevoel wat minder gracieus/lieflijk. Ik vind dat lange wat lomp.
Dat lees ik nergens, als vrouwen lang zijn wordt dat vrij vaak prachtig gevonden. Nouja, door jou niet, en in hollywood wellicht ook niet, maar dat leek mij een algemeen bekend fenomeen toch? Dat is mij door de jaren heen bijgebracht/opgevallenquote:Op maandag 30 mei 2011 19:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Waar lees je dat?
Megan Fox, Jessica Alba, Cheryl Cole: allemaal bloedaantrekkelijke vrouwen in de 160-170.
ik heb daar totaal niks van meegekregen. alleen in het modellenwereldje wordt lang zijn mooi gevonden. en in dit topic te lezen vindt het overgrote deel kleine vrouwelijk toch echt wel aantrekkelijkquote:Op maandag 30 mei 2011 22:15 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat lees ik nergens, als vrouwen lang zijn wordt dat vrij vaak prachtig gevonden. Nouja, door jou niet, en in hollywood wellicht ook niet, maar dat leek mij een algemeen bekend fenomeen toch? Dat is mij door de jaren heen bijgebracht/opgevallenIk heb daar geen wetenschappelijke bron voor.
Nouja, ik heb die indruk nou eenmaal wel.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:23 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ik heb daar totaal niks van meegekregen. alleen in het modellenwereldje wordt lang zijn mooi gevonden. en in dit topic te lezen vindt het overgrote deel kleine vrouwelijk toch echt wel aantrekkelijk
Ahh, koetjiekoetjieeeequote:Op woensdag 27 juli 2011 19:49 schreef shawtyyy het volgende:
ik ben een meisje van 17 die 1.50m is, wat dachten jullie daarvan? is wel ff schrikken volges mij he hahahah ben byna serieus een dwerg
Nou, plaats maar eens een foto dan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:49 schreef shawtyyy het volgende:
ik ben een meisje van 17 die 1.50m is, wat dachten jullie daarvan? is wel ff schrikken volges mij he hahahah ben byna serieus een dwerg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |