http://www.nu.nl/achterklap/2284657/cristiano-ronaldo-vader.htmlquote:AMSTERDAM - Cristiano Ronaldo hoeft na de uitschakeling van Portugal op het WK voetbal niet stil te zitten. De 25-jarige aanvaller is onlangs vader geworden.
© ANP
Ronaldo zal het knulletje in zijn eentje opvoeden, maakt de voetballer bekend via Facebook en Twitter.
"Dolblij maak ik bekend dat ik vader ben geworden van een jongetje", schreef Ronaldo zondagochtend. Wie de moeder van het kind is, houdt de sterspeler geheim.
"Zoals afgesproken met de moeder, die anoniem wil blijven, heb ik de volledige voogdij." Verder wil de 25-jarige niets kwijt over zijn nageslacht. "Ik hoop dat iedereen mijn privacy, en die dan mijn kind, zal respecteren."
Ronaldo is niet vies van nachtelijke avontuurtjes. Vorig jaar feestte de stervoetballer met Paris Hilton. Ronaldo en de hotelerfgename zouden meerdere nachten samen door hebben gebracht.
quote:Ronaldo zal het knulletje in zijn eentje opvoeden
Cristiano Ronaldo It is with great joy and emotion that I inform I have recently become father to a baby boy. As agreed with the baby's mother, who prefers to have her identity kept confidential, my son will be under my exclusive guardianship. No further information will be provided on this subject and I request everyone to fully respe...ct my right to privacy (and that of the child) at least on issues as personal as these are.quote:
proest*quote:Op zondag 4 juli 2010 13:01 schreef vipeax het volgende:
[..]
Hopelijk is zijn zoon allergisch voor gras, dan valt ie misschien niet zo vaak.
EEN STEEN HEEFT HELEMAAL GEEN IQ!!quote:Op zondag 4 juli 2010 13:55 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Niet zo verwonderlijk, laag opgeleide mensen fokken altijd als konijnen. Dan komt er ook nog eens bij dat een steen een hoger IQ heeft dan Ronaldo. Gelukkig kan Ronaldo een degelijke opleiding voor zijn kind veroorloven dus daar zal het wel goed mee komen.
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:56 schreef marcodej het volgende:
Dat moet wel een huilbaby zijn.
Nouja, ook tijd zat om een vriend te zoeken en samen een kindje te laten maken toch?quote:Op zondag 4 juli 2010 14:00 schreef aarsschimmel het volgende:
[..]
is het je nog steeds niet duidelijk?
Zal hij dan toch homo zijn? Hetero mannen verwekken kinderen bij een vriendin/vrouw, en kiezen niet voor een draagmoeder.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:00 schreef Jojoke het volgende:
Draagmoeder? Je hoort niet vaak dat de vader volledige voogdij neemt.
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:35 schreef FireFox1 het volgende:
Dit zal de geruchten over zijn geaardheid geen goed doen
Iemand die een koffer vol geld heeft gekregen om het kind af te staan.quote:
Gewoon de eerste 16 jaar een nanny en DVD-tjes van papa op tv.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:34 schreef Saphia het volgende:
Vaag hoor. Je verwacht meer dat hij een one night stand bezwangerd en dat de moeder de baby gaat opvoeden.Hij gaat in zijn eentje een baby verzorgen en opvoeden? waar haalt hij de tijd vandaan?!
quote:
http://www.usatoday.com/sports/soccer/2010-07-04-2980358158_x.htmquote:Portuguese newspaper Correio da Manha reported on its Website on Sunday that Ronaldo's mother, Dolores, and his sisters Elma and Katia, were dealing with the paperwork necessary to bring the child to Portugal.
The paper reported that the baby's mother is an American national and gave birth to Ronaldo's son in early June.
During 2009 Ronaldo spent time in homes the player had in Los Angeles and Miami, the paper said.
paris hiltonquote:Op zondag 4 juli 2010 19:21 schreef Jojoke het volgende:
[..]
http://www.usatoday.com/sports/soccer/2010-07-04-2980358158_x.htm
Nageslachtquote:Op zondag 4 juli 2010 22:41 schreef wolferl het volgende:
Eerst zegt ie dat hij een zoontje heeft gekregen, en onderaan de bericht staat dat hij het geslacht van zijn kind niet bekend wil maken.
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:59 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Nee Khalid, naar Cristiano Ronaldo's favoriete voetballer.
Volgens mij zijn er wel meer homoseksuele mannen met een kind hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 02:45 schreef N1ck het volgende:
Gefeliciteerd CR, laat die jaloerse nerdjes maar praten
Blijkbaar weet jij daar meer vanaf dus succes ermeequote:Op maandag 5 juli 2010 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wel meer homoseksuele mannen met een kind hoor.
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:59 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Nee Khalid, naar Cristiano Ronaldo's favoriete voetballer.
Hij is dus een mannelijke slet, geen homo. Of dat nou iets is om trots op te zijn...quote:Op maandag 5 juli 2010 10:15 schreef Aguirre het volgende:
Dit is de lijst waarin al z'n (hitsige) ex-vriendinnetjes van de afgelopen paar jaar te vinden zijn. Waar komt - afgezien van die gif-meme - dan toch de roddel vandaan dat hij een latente homo zou zijn?
mannen zijn sleutels en vrouwen zijn sloten, als een sleutel op veel sloten past is het een goede sleutel. Als een slot opengemaakt wordt door veel sleutels, is het een slecht slotquote:Op maandag 5 juli 2010 13:56 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Hij is dus een mannelijke slet, geen homo. Of dat nou iets is om trots op te zijn...
Oh, echt waar he... Ik wilde er eerst nog een grap over maken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:25 schreef Montov het volgende:
[..]
Inderdaad: Ronaldo vernoemt zoontje naar zichzelf
neeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:28 schreef wolferl het volgende:
Ronaldo jr., blijf van je vader' make-up af.
Op school: "Ik heb teee papaas"
Gezien zijn obsessie voor gelakte teennagels (bij zichzelf), denk ik eerder Princess Christiano Ronaldo IIquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:58 schreef alors het volgende:
Die baby is bij z'n moeke in Portugal terwijl Cristiano in de VS zit te feesten met een Russisch model![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:17 schreef wolferl het volgende:
[..]
Gezien zijn obsessie voor gelakte teennagels (bij zichzelf), denk ik eerder Princess Christiano Ronaldo II
Deze is héél leukquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:48 schreef Saphia het volgende:
Een handleiding voor Cristiano jr om in de voetsporen te treden van zijn vader![]()
http://www.dailymail.co.u(...)ristiano-junior.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |