Hij is dus een mannelijke slet, geen homo. Of dat nou iets is om trots op te zijn...quote:Op maandag 5 juli 2010 10:15 schreef Aguirre het volgende:
Dit is de lijst waarin al z'n (hitsige) ex-vriendinnetjes van de afgelopen paar jaar te vinden zijn. Waar komt - afgezien van die gif-meme - dan toch de roddel vandaan dat hij een latente homo zou zijn?
mannen zijn sleutels en vrouwen zijn sloten, als een sleutel op veel sloten past is het een goede sleutel. Als een slot opengemaakt wordt door veel sleutels, is het een slecht slotquote:Op maandag 5 juli 2010 13:56 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Hij is dus een mannelijke slet, geen homo. Of dat nou iets is om trots op te zijn...
Oh, echt waar he... Ik wilde er eerst nog een grap over maken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:25 schreef Montov het volgende:
[..]
Inderdaad: Ronaldo vernoemt zoontje naar zichzelf
neeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:28 schreef wolferl het volgende:
Ronaldo jr., blijf van je vader' make-up af.
Op school: "Ik heb teee papaas"
Gezien zijn obsessie voor gelakte teennagels (bij zichzelf), denk ik eerder Princess Christiano Ronaldo IIquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:58 schreef alors het volgende:
Die baby is bij z'n moeke in Portugal terwijl Cristiano in de VS zit te feesten met een Russisch model![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:17 schreef wolferl het volgende:
[..]
Gezien zijn obsessie voor gelakte teennagels (bij zichzelf), denk ik eerder Princess Christiano Ronaldo II
Deze is héél leukquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:48 schreef Saphia het volgende:
Een handleiding voor Cristiano jr om in de voetsporen te treden van zijn vader![]()
http://www.dailymail.co.u(...)ristiano-junior.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |