fles whisky en alles is folkquote:
quote:
ze zouden Geenstijl voor iedereen moeten blokkerenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:23 schreef henkde_j het volgende:
Prachtigtwitter:elger twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 14:04:26@TwanSpierts We komen bij de NOS niet meer op Geenstijl. Geblokkeerd. reageer retweet
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Kijk je uit, een klap met een tet van jou en Pino is bewusteloos
quote:
Het is dat mijn sig al gevuld isquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het is dat mijn sig al gevuld is
Ik leg alleen maar verbanden.quote:
Je legt precies het verband wat ik bedoelde, dus je bent een baasquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik leg alleen maar verbanden.
Klopt er iets niet?
Nee, maar dat ga ik verder niet uitleggen. Screw you!!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik leg alleen maar verbanden.
Klopt er iets niet?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het is dat mijn sig al gevuld is
van wie andersquote:
Ik zie nog wel iets wat gevuld mag wordenquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zie nog wel iets wat gevuld mag worden
Geen idee, had gekund dat Adele zich weer eens wat afvroegquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:29 schreef Pino112 het volgende:
Had ik al even gelachen om het feit dat Jody Bernal bij het @Work-sjoeltoernooi komt optreden?
Die vent snabbelt ook altijd lekker bij hequote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:29 schreef Pino112 het volgende:
Had ik al even gelachen om het feit dat Jody Bernal bij het @Work-sjoeltoernooi komt optreden?
ik vind het sowieso bizar hoe kun je nu ineens 2000 agenten over hebben als je het anders organiseert. Als dat echt zo is heeft de regering goedkoop ineens meer blauw op straat.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:34 schreef alors het volgende:
Wow, die aanstaande agenten, dat is lullig...
Vorig jaar was er nog een tekort en wilden ze militairen omscholen tot agentquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind het sowieso bizar hoe kun je nu ineens 2000 agenten over hebben als je het anders organiseert. Als dat echt zo is heeft de regering goedkoop ineens meer blauw op straat.
http://www.progarchives.com/artist.asp?id=463quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
als ik een band zou beginnen zou ik het et cetera noemen
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
http://www.progarchives.com/artist.asp?id=463
Ja raar idd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind het sowieso bizar hoe kun je nu ineens 2000 agenten over hebben als je het anders organiseert. Als dat echt zo is heeft de regering goedkoop ineens meer blauw op straat.
loop naar gebouw X: een groot aquarium daarquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:58 schreef minthy het volgende:
@Pino; jij nog wat te doen? Docent komt niet opdagen en ik wil vermaakt worden
Laat maar, hij komt net aankakkenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
loop naar gebouw X: een groot aquarium daar
Ja, druk met een een of ander interview en zometeen naar Utreg hequote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:58 schreef minthy het volgende:
@Pino; jij nog wat te doen? Docent komt niet opdagen en ik wil vermaakt worden
Hoeft niet meer, hij is er alquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, druk met een een of ander interview en zometeen naar Utreg he.
Succes!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:09 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ben naar de uni voor motivatie en concentratie training![]()
precies onder etenstijd, dat wordt een strijd, want dan kan ik straks alleen maar aan eten denken.
tot straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |