Ik jouw eigen leeftijd?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik meet zéér zelden 1-op-1, maar dan alleen met een kerel van m'n eigen leeftijd en dan noemen we het een date, geen meet
Neehee... Dat was heel anders en dat noemden we ook geen datequote:
Maar ik ben eng?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik niet meer eng
Altijd lastig, verkeerde verwachtingenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Neehee... Dat was heel anders en dat noemden we ook geen date
Neen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Altijd lastig, verkeerde verwachtingen
Jij niet persoonlijk, maar iedereen die ik niet kenquote:
Geen last van, was gewoon een toffe bijeenkomstquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
hoe ruim is "van m'n eigen leeftijd"quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik meet zéér zelden 1-op-1, maar dan alleen met een kerel van m'n eigen leeftijd en dan noemen we het een date, geen meet
Truequote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Neehee... Dat was heel anders en dat noemden we ook geen date
Heb je hem ook weer.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe ruim is "van m'n eigen leeftijd"
Jij valt daar nog ruim binnenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe ruim is "van m'n eigen leeftijd"
klinkt als een romantisch liedje van Marco Borsatoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tweede keer stond ik te blauwbekken op het station
Sorry nog daarvoor...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
TrueZeker de eerste keer ja
.
Tweede keer stond ik te blauwbekken op het station
ik zit op het vinkentouw tot ik iets zie om op te happenquote:
Nee dat kwam door mij omdat ik per se op jou wilde wachten en niet met de bus wildequote:
Happen? Wat is dat??quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zit op het vinkentouw tot ik iets zie om op te happen
Whut?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen last van, was gewoon een toffe bijeenkomst
Edit: en autorit, altijd wat te ketsen![]()
Ja, maar ik had eerder van mijn werk af gemoetenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee dat kwam door mij omdat ik per se op jou wilde wachten en niet met de bus wilde![]()
Maar ik had toen wel leuk nieuws
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar ik had eerder van mijn werk af gemoeten![]()
Welk nieuws ook alweer?![]()
quote:
Oh ja!!quote:
Laten we het daar maar op houden ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja!!![]()
Ja, je was lekker enthousiast over Rock
Jouw sigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik krijg er nog elke keer rode oortjes van wanneer ik het leesquote:
Jij sliep al!!!quote:
Even naar de huisarts, dan ben je zo van die druiper afquote:
ouden garp.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Even naar de huisarts, dan ben je zo van die druiper af
Weet ik, maar ik kan er gewoon nog geen genoeg van krijgenquote:
Van druipers?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik kan er gewoon nog geen genoeg van krijgen
Ook niet!! Kolere, val ik even door de mand vandaagquote:
Doodsverwensing?quote:
Nee, was gewoon puur interesse!quote:
en terecht! ik ben tof!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja!!![]()
Ja, je was lekker enthousiast over Rock
We hebben hier Sublime FM opstaan, maar wat had ze nou weerquote:
Over dat gevecht in Oosterhout, Giel liet daarna stukje New Kids horenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
We hebben hier Sublime FM opstaan, maar wat had ze nou weer?
Ach jezusquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Over dat gevecht in Oosterhout, Giel liet daarna stukje New Kids horen.
Vond ze niet zo passend, omdat niet alle Brabanders zo zijn ofzo
Ja ik vind Giel daarin echt een baasquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach jezus
Humor is vaak ver te zoeken bij haarGiel is sowieso iemand die altijd lekker de grens opzoekt, maar je kan natuurlijk wel alles gaan relativeren zoals zij altijd doet
heel vermoeiend
Dat idee heb ik ookquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja ik vind Giel daarin echt een baas
Volgens mij doet hij het er soms ook gewoon om om te stoken
Ik stap zo de auto inquote:
Ik voorspelde 't alquote:Op maandag 25 februari 2013 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit nummer zal ie wel weer twee weken gaan draaien en elke dag hetzelfde 'verhaal' erbij vertellen. WAT EEN WEEKEND IN FRANKFURT, MENSEN!!!11!1!!!
Ben je wel de echte na die UI oorlog?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen
ik dacht dat het folkdag was op 3fm
de enige echte ieniminimuis hierquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben je wel de echte na die UI oorlog?
Ik vond het nogal verwarrend...
idd Henk de Muis...quote:
Jouw UIquote:
Halverwege meeten? Utrecht ofzoquote:
Parkeerplaats date?quote:
Ik stel Wageningen of Ede voorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Halverwege meeten? Utrecht ofzo
Ik blijf steken in Zwolle, schooldagjequote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Halverwege meeten? Utrecht ofzo
Nice comebackquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Doen, ik wens jullie veel plezier!!
Daarmee wens ik je ontzettend veel succesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:51 schreef SilentChaos het volgende:
Ik blijf het proberen Minthy... ooit gaat het me lukken jou te hosselen
Accentenquote:
niets mis meequote:
Heeel vaak welquote:
Ik hou er ook van. Dan hoef ik me niet zo voor de mijne te schamenquote:
daaagquote:
Is het nou nog niet duidelijk???quote:
Nogal ja, who's that chickquote:
Jennifer Aniston blijft verreweg de mooiste die er tussen staatquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet vinden
https://www.google.com/se(...)sw4&biw=1280&bih=660
Hansquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:10 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
< Dit is niet Mark Rutte, maar dit ben ikquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:18 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb laatst een fokker ontmoet, en die had verwacht dat ik er ook echt ongeveer zo uit zou zien als Seinfeld
Dit is het enige folk nummer op z'n albumquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Staat er maar één nummer op dat laatste album van Robbie W.?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dit is het enige folk nummer op z'n album
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dit is het enige folk nummer op z'n album
Inderdaad. Valt mij vies tegen dit.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
noem het dan geen folk dag als je niet de hele dag folk draait
gebouw X is veel mooierquote:
Is toch ook zo?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
en dan elke singer-songwriter met een gitaartje aandragen als folkmuziek
maar geen folk spring plaatquote:
nee.quote:
Vandaar dequote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nee.
Folkmuziek kenmerkt zich ook nog door het gebruik van violen, banjo's, mandolines, trekzakken etc.
Totaal wederzijds overigensquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
treating girls like a jojo is a no no
de geweldigste zin uit het liedje![]()
Als man zijnde als stuk vlees behandeld wordenquote:
Jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als man zijnde als stuk vlees behandeld worden
*aai over de bol*quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja(en ja ik ben serieus nu
)
Overkomt iedereen wel eensquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja(en ja ik ben serieus nu
)
Inderdaad...quote:
Geen idee, ze speelt in de aankomende film Spring Breakers.quote:
Zowaar eens met Domientwitter:Domien twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 12:33:22@bartjancune Ja jongens, nu weten we het wel. :-) Is er ook nog nieuws? reageer retweet
Inderdaad, ik vind het ook wat overdreven.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:38 schreef themauster het volgende:
Zowaar eens met Domientwitter:Domien twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 12:33:22@bartjancune Ja jongens, nu weten we het wel. :-) Is er ook nog nieuws? reageer retweet
.
Ik zowaar ook eens.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:38 schreef themauster het volgende:
.
Zometeen in NOSop3!quote:
twitter:Domien twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 13:05:14De paniek die er op die redactie ontstaat op het moment dat een reportersauto van @nosop3 een parkeerboete krijgt, lijkt me onvoorstelbaar. reageer retweet
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:06 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Domien twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 13:05:14De paniek die er op die redactie ontstaat op het moment dat een reportersauto van @nosop3 een parkeerboete krijgt, lijkt me onvoorstelbaar. reageer retweet
![]()
yep, even opmaken voordat ze op een chipkaart overgaanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb je je request-strippenkaart weer es gebruikt?
quote:
bij 3FM denken ze dat dat Mumford & Sons isquote:
zo via die mix wel weer aardig opgelostquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:34 schreef henkde_j het volgende:
En dan juist een folkplaat niet draaien.[ afbeelding ]
Birdy![]()
quote:
Vind het knap kansloos. De hele dag brullen dat het folkdag is, maar ondertussen niet meer folk draaien dan op een reguliere dagquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Coldplay is ook al zo'n folkklassieker
idd grote faal van 3fmquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vind het knap kansloos. De hele dag brullen dat het folkdag is, maar ondertussen niet meer folk draaien dan op een reguliere dag
Ziequote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:00 schreef densmee het volgende:
welke folk platen zijn al gedraaid vandaag?
verrassend weinig...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:00 schreef densmee het volgende:
welke folk platen zijn al gedraaid vandaag?
Domientwitter:Domien twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 14:15:38@elger Doe eens niet zo huilen, vandaag. De wereld draait niet alleen om de NOS-redactie, Elger. Echt niet, hate to break that to you. reageer retweet
mn request kon wel vond ik....quote:
niet gehoord, toen was ik mijn eigen muziek (folkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
mn request kon wel vond ik....
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Usher met z'n trekzak![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Usher met z'n trekzak![]()
[ afbeelding ]
Prachtigtwitter:elger twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 14:04:26@TwanSpierts We komen bij de NOS niet meer op Geenstijl. Geblokkeerd. reageer retweet
Of als brulaapje op z'n schouderquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:23 schreef henkde_j het volgende:
Prachtigtwitter:elger twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 14:04:26@TwanSpierts We komen bij de NOS niet meer op Geenstijl. Geblokkeerd. reageer retweet
Daar was ie weerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
treating girls like a jojo is a no no
de geweldigste zin uit het liedje![]()
Domien en Margot Wit (vervanger van Tjibbe in metmichiel) komen er ook niet op las ik op twitter.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is het nou nog niet duidelijk???
Succes
Ik kan heel E wel zien jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:44 schreef minthy het volgende:
[..]
We zouden tikkertje kunnen doen...
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:44 schreef minthy het volgende:
[..]
We zouden tikkertje kunnen doen...
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Kijk je uit, een klap met een tet van jou en Pino is bewusteloos
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Coldplay is ook al zo'n folkklassieker
Vandaag is alles folk. Niet zo zeuren.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
will and the people gaat toch meer de reggae kant op dan de folk kant?
fles whisky en alles is folkquote:
quote:
ze zouden Geenstijl voor iedereen moeten blokkerenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:23 schreef henkde_j het volgende:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Kijk je uit, een klap met een tet van jou en Pino is bewusteloos
quote:
Het is dat mijn sig al gevuld isquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het is dat mijn sig al gevuld is
Ik leg alleen maar verbanden.quote:
Je legt precies het verband wat ik bedoelde, dus je bent een baasquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik leg alleen maar verbanden.
Klopt er iets niet?
Nee, maar dat ga ik verder niet uitleggen. Screw you!!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik leg alleen maar verbanden.
Klopt er iets niet?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het is dat mijn sig al gevuld is
van wie andersquote:
Ik zie nog wel iets wat gevuld mag wordenquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zie nog wel iets wat gevuld mag worden
Geen idee, had gekund dat Adele zich weer eens wat afvroegquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:29 schreef Pino112 het volgende:
Had ik al even gelachen om het feit dat Jody Bernal bij het @Work-sjoeltoernooi komt optreden?
Die vent snabbelt ook altijd lekker bij hequote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:29 schreef Pino112 het volgende:
Had ik al even gelachen om het feit dat Jody Bernal bij het @Work-sjoeltoernooi komt optreden?
ik vind het sowieso bizar hoe kun je nu ineens 2000 agenten over hebben als je het anders organiseert. Als dat echt zo is heeft de regering goedkoop ineens meer blauw op straat.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:34 schreef alors het volgende:
Wow, die aanstaande agenten, dat is lullig...
Vorig jaar was er nog een tekort en wilden ze militairen omscholen tot agentquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind het sowieso bizar hoe kun je nu ineens 2000 agenten over hebben als je het anders organiseert. Als dat echt zo is heeft de regering goedkoop ineens meer blauw op straat.
http://www.progarchives.com/artist.asp?id=463quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
als ik een band zou beginnen zou ik het et cetera noemen
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
http://www.progarchives.com/artist.asp?id=463
Ja raar idd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind het sowieso bizar hoe kun je nu ineens 2000 agenten over hebben als je het anders organiseert. Als dat echt zo is heeft de regering goedkoop ineens meer blauw op straat.
loop naar gebouw X: een groot aquarium daarquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:58 schreef minthy het volgende:
@Pino; jij nog wat te doen? Docent komt niet opdagen en ik wil vermaakt worden
Laat maar, hij komt net aankakkenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
loop naar gebouw X: een groot aquarium daar
Ja, druk met een een of ander interview en zometeen naar Utreg hequote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:58 schreef minthy het volgende:
@Pino; jij nog wat te doen? Docent komt niet opdagen en ik wil vermaakt worden
Hoeft niet meer, hij is er alquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, druk met een een of ander interview en zometeen naar Utreg he.
Succes!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:09 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ben naar de uni voor motivatie en concentratie training![]()
precies onder etenstijd, dat wordt een strijd, want dan kan ik straks alleen maar aan eten denken.
tot straks
welke kondt?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:17 schreef wolfrolf het volgende:
Voor de fappers, het bronplaatje van mijn UI
[ afbeelding ]
De kont is van Selena Gomez.
http://www.wwtdd.com/2013(...)opless-selena-gomez/
Hier het bronplaatje van je bronplaatjequote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:17 schreef wolfrolf het volgende:
Voor de fappers, het bronplaatje van mijn UI
[ afbeelding ]
De kont is van Selena Gomez.
http://www.wwtdd.com/2013(...)opless-selena-gomez/
Haha. Nice!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hier het bronplaatje van je bronplaatje
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:
Beetjequote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:19 schreef wolfrolf het volgende:
Is het heel erg dat ik deze plaat (nog steeds) supertof vind
Heel errog...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:19 schreef wolfrolf het volgende:
Is het heel erg dat ik deze plaat (nog steeds) supertof vind
Daar kan ik toch niks aan doen, verdomme!! Die heb ik ook maar gekregen...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal een poes
nare tang!
Muis!quote:
hoi ik heb net een megaboom geknuffeldquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:36 schreef -BladHark- het volgende:
[..]
hoi ik heb net een megaboom geknuffeld
en nu ben ik blij
joepie
Mwoah, een klein beetje maarquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:40 schreef Sirolf het volgende:
Als Windows Update het heeft over 152 updates met een grootte van in totaal 621MB... is dat dan een teken dat ik wat laks ben geweest?
Ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:40 schreef Sirolf het volgende:
Als Windows Update het heeft over 152 updates met een grootte van in totaal 621MB... is dat dan een teken dat ik wat laks ben geweest?
Ik dacht nu weer dat het muis echt wasquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:36 schreef -BladHark- het volgende:
[..]
hoi ik heb net een megaboom geknuffeld
en nu ben ik blij
joepie