Ja, ook daarom is hij zo leuk om te kijken!quote:Op zondag 24 februari 2013 23:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Briljant
Sommigen doen wel leuk mee.
quote:
Beetje tegenwichtquote:
Het ziet er toch ook werkelijk niet uit, zo'n ding...quote:
Is je geheugen zo slecht?quote:Op maandag 25 februari 2013 00:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik probeerde 2010 te bellen maar kreeg geen verbinding.
Prima.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Voor sommige dingen wel. Oost Indisch geheugenverlies.
Hoeft helemaal niet Oost Indisch te zijn, ik kan me al niet meer herinneren wat ik vanmiddag heb gedaan...quote:Op maandag 25 februari 2013 00:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Voor sommige dingen wel. Oost Indisch geheugenverlies.
Die fles moet je dan ook laten staanquote:Op maandag 25 februari 2013 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet Oost Indisch te zijn, ik kan me al niet meer herinneren wat ik vanmiddag heb gedaan...
Dat staat toch in de OP? Bril nodig?quote:Op maandag 25 februari 2013 00:48 schreef borisz het volgende:
Maar zo'n bericht uit ONZ () notabene. Weet ik echt niet meer dat daar de bedoeling achter was
[..]
Die fles moet je dan ook laten staan.
Die OP heb ik gelezen maar dan nog.... Verbinding maken met 2010 wil niet lukken.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat staat toch in de OP? Bril nodig?
Ik drink niet, dat maakt het nog erger dat ik het niet meer weetquote:Op maandag 25 februari 2013 00:48 schreef borisz het volgende:
Die fles moet je dan ook laten staan.
Moguh!quote:Op maandag 25 februari 2013 08:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wow, daar is toilet sessie 1 van vandaag al.
Goedemorgennn
Baasquote:
Dit plaatje is natuurlijk van na 88 dus dat vind Domien geen guilty pleasurequote:
Vette shit hequote:
quote:
quote:
Ja deze is nog wel okay, jammer van zijn stem alleen.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
Dit vind ik wel een erg goede plaat van Kane
Dat geluid van die gitaar in het begin en tussenstuk (als de slag begint)quote:Op maandag 25 februari 2013 11:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ja deze is nog wel okay, jammer van zijn stem alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |