overhemd blote voetenquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Maar vertel; hoe zit jij erbij?
straksquote:
Doe ik al de hele dag, daarom 's avonds meestal nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gast het is heerlijk
je moet vaker achter je PC gaan hangen
daaagquote:
Fijn dat je dat laatste even meldt!quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
overhemd blote voeten
En broek natuurlijk![]()
Kijk nou uit, dacht ik laatst ook te doen, mistje toch 1tje extra in je riool jouw kant op!quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:18 schreef wolfrolf het volgende:
henk verdomme ik wil een larry met fluit
ik laat een wind hoor
Mzzlsss!~!!quote:
Ja... Wintersport... Tuurlijk...quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doe ik al de hele dag, daarom 's avonds meestal nietmaar ja, m'n arm doet nog pijn van wintersport, dus trainen heeft weinig zin...
Ben wel begonnen met een nieuw nummertje opnemen, maar heb ik ook niet altijd zin in...
M'n huis is spik en span...
Chickies regel ik alleen in het weekend en maximaal 1 keer per jaar(niet dat ik meer zou willen maar ja...)
Dus tsja...
Zullen we het maar weer over muziek hebben?
Die auto's![]()
Haar lichaam![]()
quote:
Ja goed verhaalquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is m'n rechterarm en ik ben linkshandig
Ik ook, maar dat is slechts een kwestie van oefenenquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is m'n rechterarm en ik ben linkshandig
Is net of iemand anders het doet als je het met je andere hand doetquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is slechts een kwestie van oefenen
En je geeft hem jezelf, wat een dag moet dit voor je zijn Domien!!quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is net of iemand anders het doet als je het met je andere hand doet
*tip van de dag dit
Ik kop 'm niet inquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is slechts een kwestie van oefenen
Mijn alibi, wat doe jequote:Op donderdag 7 februari 2013 22:22 schreef minthy het volgende:
[..]
En je geeft hem jezelf, wat een dag moet dit voor je zijn Domien!!
Jij had toch beide handen nodig??quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
Ben ik een anomalie dat ik mezelf zowel met links als rechts klaar kan maken?
Het lukt ook wel met beide, alleen met de ene duurt het wat langer omdat je de kneepjes van het vak niet verstaat...quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
Dat is echt niet gezond, ik zou er mee naar de dokter gaan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
En voetquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij had toch beide handen nodig??
Niet tegelijk hequote:Op donderdag 7 februari 2013 22:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij had toch beide handen nodig??
Nou, kijk in haar ogen en have fun zou ik zeggenquote:
de romantiek van dit nummerquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou, kijk in haar ogen en have fun zou ik zeggen
Overdrijverquote:
Een half uur? Nee man, zolang houden de meeste mannen het niet volquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Niet tegelijk he
Maar hij krijg kramp na een half uur, en dan switcht ie
Mietjesquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:26 schreef minthy het volgende:
Een half uur? Nee man, zolang houden de meeste mannen het niet vol
Dan heb je mij nog niet gehad!quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Overdrijver
[..]
Een half uur? Nee man, zolang houden de meeste mannen het niet vol
Echt een topplaat inderdaadquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
de romantiek van dit nummer
Vast wel ergens toch?quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Echt een topplaat inderdaad
Jammer dat je DAT dan weer niet in NL hoort
Ja Amerikaanse radiostreamsquote:
dan krijg je dit soort meukquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Echt een topplaat inderdaad
Jammer dat je DAT dan weer niet in NL hoort
Nee, ik moet er serieus niet aan denkenquote:
"Hoi!"quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog niet gehad!
Ik ben sneller dan het licht
quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:18 schreef wolfrolf het volgende:
henk verdomme ik wil een larry met fluit
ik laat een wind hoor
quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
LEG JIJ DIT MAAR AAN PINO UIT!
Het hoeft niet hoor, maar het kanquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik moet er serieus niet aan denken![]()
[..]
Godsammequote:Op donderdag 7 februari 2013 22:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
LEG JIJ DIT MAAR AAN PINO UIT!
quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godsammewat een baas ben je toch
In den haagquote:
VOordat ik hoi heb gezegd of een biertje voor je heb besteldquote:
FUNXquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]