hier ligt volgens mij niets...quote:
haha jijquote:
vogelsquote:
ja! laten we alles opblazenquote:
Nu pas?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:17 schreef wolfrolf het volgende:
Zo spannend idd, ik moet er ineens van schijten!
Sorry, het viel me gewoon wat tegen van je...quote:
Het is wel al de 3e keer vandaag hequote:Op zondag 24 februari 2013 13:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, het viel me gewoon wat tegen van je...
Oh!! Nu ben ik weer trots op je!quote:Op zondag 24 februari 2013 13:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is wel al de 3e keer vandaag he
dat was toch niet onze wolfrolf???quote:
Zo ongeveer 3 delig bij mijquote:
Klopt, ik weet nergens vanquote:Op zondag 24 februari 2013 13:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat was toch niet onze wolfrolf???
De nieuwe algemene voorwaarden?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:45 schreef wolfrolf het volgende:
Oei ik kan met Bladhark zomaar een boete van ¤50 euro krijgen![]()
wat is deze
Edit, als ik een ban heb.
Nevermind
Goed lezen is moeilijk he?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:45 schreef wolfrolf het volgende:
wat is deze
Nevermind
Zit bladhark naast je?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:52 schreef wolfrolf het volgende:
Zo, de chips en ranja staan klaar voorBartje Arens
Twee pizzeria's met elkaar doorverbinden. Tijdens Zero's request deed hij dat al met twee chinezen.quote:
Bladhark is een kloon van jouquote:Op zondag 24 februari 2013 14:45 schreef wolfrolf het volgende:
wat is deze
Nevermind
Volgens mij heb ik zojuist uitgevonden wie Hansquote:Op zondag 24 februari 2013 20:33 schreef Pino112 het volgende:
Hans' (oude) Twitteraccount; https://twitter.com/HansieJ
Nou niet die Hans.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zojuist uitgevonden wie Hansis
Jawel, maar zal geen naam postenquote:
Er is maar één Hansquote:Op zondag 24 februari 2013 20:48 schreef minthy het volgende:
Geen idee over welke Hans jullie het hebben, maar volgens mij lullen jullie wat om elkaar heen
Gewoon in één ruk van internet af, net zoals je een pleister zou moeten verwijderenquote:
Stiekem zit hij in een Pino pakquote:Op zondag 24 februari 2013 20:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon in één ruk van internet af, net zoals je een pleister zou moeten verwijderen
De EO begint over een dik kwartier, dan verwacht ik weer veel aanloop hierquote:
Handjesomhoogradioquote:Op zondag 24 februari 2013 21:44 schreef minthy het volgende:
[..]
De EO begint over een dik kwartier, dan verwacht ik weer veel aanloop hier
Ja, ik vind die chatroulette-variant nog steeds té grappigquote:Op zondag 24 februari 2013 23:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Leuk liedje, zullen we onze eigen clip maken?
Die versie ken ik helemaal nietquote:Op zondag 24 februari 2013 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik vind die chatroulette-variant nog steeds té grappig![]()
Jij gaat in bikini, laten we dat even goed duidelijk afspreken
Kun jij niet gewoon je baard laten staan?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik vind die chatroulette-variant nog steeds té grappig![]()
Jij gaat in bikini, laten we dat even goed duidelijk afspreken
Jawel, en dat doe ik ook regelmatig... Totdat ik het zat ben als hij begint te kriebelenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon je baard laten staan?
Echt zo'n ranzig mannetjequote:
Ja, hè? Grandioos ook, die kerels die halfnaakt klaarliggen en dan krijgen ze een kerel met baard in bikini voorgeschoteldquote:
Briljantquote:Op zondag 24 februari 2013 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, hè? Grandioos ook, die kerels die halfnaakt klaarliggen en dan krijgen ze een kerel met baard in bikini voorgeschoteld
Ja, ook daarom is hij zo leuk om te kijken!quote:Op zondag 24 februari 2013 23:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Briljant
Sommigen doen wel leuk mee.
quote:
Beetje tegenwichtquote:
Het ziet er toch ook werkelijk niet uit, zo'n ding...quote:
Is je geheugen zo slecht?quote:Op maandag 25 februari 2013 00:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik probeerde 2010 te bellen maar kreeg geen verbinding.
Prima.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Voor sommige dingen wel. Oost Indisch geheugenverlies.
Hoeft helemaal niet Oost Indisch te zijn, ik kan me al niet meer herinneren wat ik vanmiddag heb gedaan...quote:Op maandag 25 februari 2013 00:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Voor sommige dingen wel. Oost Indisch geheugenverlies.
Die fles moet je dan ook laten staanquote:Op maandag 25 februari 2013 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet Oost Indisch te zijn, ik kan me al niet meer herinneren wat ik vanmiddag heb gedaan...
Dat staat toch in de OP? Bril nodig?quote:Op maandag 25 februari 2013 00:48 schreef borisz het volgende:
Maar zo'n bericht uit ONZ () notabene. Weet ik echt niet meer dat daar de bedoeling achter was
[..]
Die fles moet je dan ook laten staan.
Die OP heb ik gelezen maar dan nog.... Verbinding maken met 2010 wil niet lukken.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat staat toch in de OP? Bril nodig?
Ik drink niet, dat maakt het nog erger dat ik het niet meer weetquote:Op maandag 25 februari 2013 00:48 schreef borisz het volgende:
Die fles moet je dan ook laten staan.
Moguh!quote:Op maandag 25 februari 2013 08:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wow, daar is toilet sessie 1 van vandaag al.
Goedemorgennn
Baasquote:
Dit plaatje is natuurlijk van na 88 dus dat vind Domien geen guilty pleasurequote:
Vette shit hequote:
quote:
quote:
Ja deze is nog wel okay, jammer van zijn stem alleen.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
Dit vind ik wel een erg goede plaat van Kane
Dat geluid van die gitaar in het begin en tussenstuk (als de slag begint)quote:Op maandag 25 februari 2013 11:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ja deze is nog wel okay, jammer van zijn stem alleen.
Minthyquote:
Pinoooooquote:Op maandag 25 februari 2013 11:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit.
Fuck alle haters!1
Goedemorgen Minth
De discosound is natuurlijk ontzettend fout...quote:Op maandag 25 februari 2013 11:56 schreef henkde_j het volgende:
Domien noemt dit een guilty pleasure?
Maar dit is gewoon goed foutquote:Op maandag 25 februari 2013 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De discosound is natuurlijk ontzettend fout...
Nou hè!quote:Op maandag 25 februari 2013 11:55 schreef minthy het volgende:
[..]
SC![]()
Wat een vrolijkheid hier op de maandag
Ja, zo denk ik er ook over... Lullig voor de paardenfans, maar ik hou van koeien en die worden ook massaal opgevretenquote:Op maandag 25 februari 2013 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
wrm is paard eten erger dan koe, varken of kip eten?
Dat is niet het punt, het is goedkoper en het staat niet op de verpakking en wordt zogenaamd verkocht als rund...quote:Op maandag 25 februari 2013 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
snel ren naar de winkel voor anti-rimplecreme!quote:Op maandag 25 februari 2013 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou hè!
Ben gaar, moe etc... maar toch
Alhoewel, ik werd 32 geschat van het weekend (ben 28), niet leuk
Ik denk dat ik van 3 dagen op een rij stappen een oude kop krijgquote:Op maandag 25 februari 2013 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
snel ren naar de winkel voor anti-rimplecreme!
Niet per se, maar ik eet liever geen paard. Daarbij is de herkomst van paardenvlees nogal eens twijfelachtig. Misschien niet bij de slager om de hoek die dat zelf allemaal doet, maar partijvlees dat wordt opgekocht door bedrijven kan overal vandaan komen. Ook van zieke Roemeense zwerfpaarden die nog een paar dagen op transport naar Italië mogen onder erbarmelijke omstandigheden.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
dat doe alcohol gebruik met jequote:Op maandag 25 februari 2013 12:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik van 3 dagen op een rij stappen een oude kop krijg
Eigen schuld dat je je zo voelt, moet je maar niet tot zo laat langs de straat zwalkenquote:Op maandag 25 februari 2013 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou hè!
Ben gaar, moe etc... maar toch
Alhoewel, ik werd 32 geschat van het weekend (ben 28), niet leuk
Geen idee. Ik ga altijd naar de paardenslager om af en toe een goed stuk paardenvlees te halen. Ohja hij heeft alleen maar Nederlandse paarden hangenquote:Op maandag 25 februari 2013 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
hetzelfde geld ook voor alle andere beesten die we eten...quote:Op maandag 25 februari 2013 12:03 schreef alors het volgende:
[..]
Niet per se, maar ik eet liever geen paard. Daarbij is de herkomst van paardenvlees nogal eens twijfelachtig. Misschien niet bij de slager om de hoek die dat zelf allemaal doet, maar partijvlees dat wordt opgekocht door bedrijven kan overal vandaan komen. Ook van zieke Roemeense zwerfpaarden die nog een paar dagen op transport naar Italië mogen onder erbarmelijke omstandigheden.
Gewoon eerst een boom knuffelen, dan zelf kappen, kloven, zagen en opetenquote:Op maandag 25 februari 2013 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
hetzelfde geld ook voor alle andere beesten die we eten...
Niet voor Nederlands vlees iig, ik ken zelf iemand die dat doet, en die moeten echt aan zoveel regels voldoen. Die dieren gaan meteen naar de slager en hoeven niet dagen op transport. En ze worden bij leven ook prima verzorgd.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon eerst een boom knuffelen, dan zelf kappen, kloven, zagen en opeten.
Daarom de jachtquote:Op maandag 25 februari 2013 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer niks mee, ik eet ook geen wild. Schijnheilig misschien, maar dat boeit me nietquote:
Meest diervriendelijke vleesquote:Op maandag 25 februari 2013 12:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer niks mee, ik eet ook geen wild. Schijnheilig misschien, maar dat boeit me niet
Inderdaad. Zeker aangezien rund/varkensvlees niet te betalen is in Scandinaviequote:Op maandag 25 februari 2013 12:13 schreef ieniminimuis het volgende:
De gehaktballetjes zouden Zweedser zijn met rendier erin
Ja mooi, maar ik mot et nietquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja mooi, maar ik mot et niet![]()
Ik eet alleen kip, rund, varken en vis.
Edit: en soms paard blijkbaar
Hoe doe je ditquote:
Het was het waardquote:Op maandag 25 februari 2013 12:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Eigen schuld dat je je zo voelt, moet je maar niet tot zo laat langs de straat zwalken
Nog goede hosselverhalen?quote:
Neequote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee
Werd wel 2 keer aangesproken door meisjes, da's wel een unicum
Maar niks mee gedaanprutser dat ik ben...
Klojo...quote:Op maandag 25 februari 2013 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee
Ja eentje schatte me dus 32quote:
Prutserquote:Op maandag 25 februari 2013 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee
Ja en? Lekker boeiend dat ze je ouder schatte. Dan had je haar na een dampende nacht gewoon uit bed kunnen schoppen met de mededeling dat ze je zwaar heeft beledigdquote:Op maandag 25 februari 2013 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja eentje schatte me dus 32
En de ander vertelde dat ze jarig was, probeerde daarna het gesprek door te laten lopen, maar ze was nogal saai
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja en? Lekker boeiend dat ze je ouder schatte. Dan had je haar na een dampende nacht gewoon uit bed kunnen schoppen met de mededeling dat ze je zwaar heeft beledigd
Ehm... Volgens mij denk ik meer zoals een kerel zou moeten dan SC. Hij is een beurt misgelopenquote:
Elk gesprek staat gelijk aan een beurt?quote:Op maandag 25 februari 2013 12:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ehm... Volgens mij denk ik meer zoals een kerel zou moeten dan SC. Hij is een beurt misgelopen
Mijn feminin Side heeft me tot nu toe geen windeieren gelegdquote:Op maandag 25 februari 2013 12:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ehm... Volgens mij denk ik meer zoals een kerel zou moeten dan SC. Hij is een beurt misgelopen
Als vrouwen naar jou toe komen is de potentie hoog hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 12:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Elk gesprek staat gelijk aan een beurt?
Dat niet direct, maar hij had een kans1!quote:Op maandag 25 februari 2013 12:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Elk gesprek staat gelijk aan een beurt?
Ohquote:Op maandag 25 februari 2013 12:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als vrouwen naar jou toe komen is de potentie hoog hoor
Word niet te vrouwelijk, dat werkt averechtsquote:Op maandag 25 februari 2013 12:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn feminin Side heeft me tot nu toe geen windeieren gelegd
Nee joh, vrolijkheid!quote:Op maandag 25 februari 2013 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
ik nomineer hapiness voor de put
Zo erg is hiet nietquote:Op maandag 25 februari 2013 12:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Word niet te vrouwelijk, dat werkt averechts
Bier mag je houdenquote:Op maandag 25 februari 2013 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo erg is hiet niet
BIER EN TIETEN< lalalalalala
Lievquote:
Neen, ik ben mezelf aan het transformeren naar klotewijfquote:
Heerlijk nummerquote:
Ik heb ook een meisje aan het huilen gekregenquote:
vind je het gek...quote:Op maandag 25 februari 2013 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb ook een meisje aan het huilen gekregenvoel me er nog lullig over...
Oh en bij een ander meisje wat tegen me begon te praten dacht ik: fuick it, ik heb geen tijd om te praten, ik pak haar nu vol op d'r bek
Geen succes
Slag aan je bek gehad?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh en bij een ander meisje wat tegen me begon te praten dacht ik: fuick it, ik heb geen tijd om te praten, ik pak haar nu vol op d'r bek
Geen succes
Eigenlijk nietquote:
als een jongen/man dat bij mij zou doen, dan krijgt ie een knietje...quote:Op maandag 25 februari 2013 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eigenlijk niet
Maar het was te proberen
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen succes
Nee, vrijdag wel, maar dat was een vriendin van me omdat ik haar hamburger wou opetenquote:
van slag raken om een grapje om een puistquote:Op maandag 25 februari 2013 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, vrijdag wel, maar dat was een vriendin van me omdat ik haar hamburger wou opeten
Wel een scheldkanonade van haar vriendin, terecht overigens
Was een superknappe meid met een enorme puist op haar neus... dus ik zeg: wat heb jij nou op je neus zitten???
Zij verdrietig de snackbar uit, ik nog m'n excuses aangeboden, maar ja dat werkte niet meer
Nou ja ik zei het wel zo hard dat de hele snackbar het hoordequote:Op maandag 25 februari 2013 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
van slag raken om een grapje om een puist
OMG... Dat zeg je toch ook nietquote:Op maandag 25 februari 2013 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, vrijdag wel, maar dat was een vriendin van me omdat ik haar hamburger wou opeten
Wel een scheldkanonade van haar vriendin, terecht overigens
Was een superknappe meid met een enorme puist op haar neus... dus ik zeg: wat heb jij nou op je neus zitten???
Zij verdrietig de snackbar uit, ik nog m'n excuses aangeboden, maar ja dat werkte niet meer
Lompe horkquote:Op maandag 25 februari 2013 13:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja ik zei het wel zo hard dat de hele snackbar het hoorde
Zou ik normaliter ook niet doenquote:
nog steeds geen excuus om te gaan huilen.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja ik zei het wel zo hard dat de hele snackbar het hoorde
Dat maakt toch geen ruk uit?!quote:Op maandag 25 februari 2013 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zou ik normaliter ook niet doen(zelfs niet met drank op), maar ik was van slag door 32 jaar geschat te worden
En in my defense, dat ding was echt HUGE!
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zou ik normaliter ook niet doen(zelfs niet met drank op), maar ik was van slag door 32 jaar geschat te worden
En in my defense, dat ding was echt HUGE!
in de put met Caro!quote:Op maandag 25 februari 2013 13:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als we daar Caro Kut niet weer hebben.
Zet je radio uit!quote:Op maandag 25 februari 2013 13:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja maar dan midden op haar neusquote:
Hoi Roel Zeiksnor.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
hihi, je zei stijfquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen succes
Wat heb jij nou op je neus zitten manquote:Op maandag 25 februari 2013 13:43 schreef henkde_j het volgende:
Zijn hier een aantal users zojuist in een bad accuzuur gevallen?
Hoe dat zo? Het stikt hier standaard van de zeikerdsquote:Op maandag 25 februari 2013 13:43 schreef henkde_j het volgende:
Zijn hier een aantal users zojuist in een bad accuzuur gevallen?
En schijterdsquote:Op maandag 25 februari 2013 13:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Het stikt hier standaard van de zeikerds
Ik zou 'm op z'n bek pakkenquote:Op maandag 25 februari 2013 13:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat heb jij nou op je neus zitten man???
Sowiesoquote:
Een krasjequote:Op maandag 25 februari 2013 13:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat heb jij nou op je neus zitten man???
Is je ziel dusdanig gekrenkt dat je van de vrouwen bent afgestapt?quote:
Ik weet een mooie man wel te waarderen, maar ik zou het er niet op kunnenquote:Op maandag 25 februari 2013 14:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Is je ziel dusdanig gekrenkt dat je van de vrouwen bent afgestapt?
Ik welquote:Op maandag 25 februari 2013 14:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet een mooie man wel te waarderen, maar ik zou het er niet op kunnen
Begrijp ikquote:
Dat heet necrofiliequote:Op maandag 25 februari 2013 14:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet een mooie man wel te waarderen, maar ik zou het er niet op kunnen
Persoonlijk heb ik overigens liever gewoon een toffe man. Eentje die niet continu rondwipt en gewoon walgelijk veel humor heeftquote:
Continu rondwippen vind ik ook best komischquote:Op maandag 25 februari 2013 14:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik overigens liever gewoon een toffe man. Eentje die niet continu rondwipt en gewoon walgelijk veel humor heeft
Ik vind het vooral smerig...quote:Op maandag 25 februari 2013 14:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Continu rondwippen vind ik ook best komischje hebt iig genoeg grappig verhalen waarschijnlijk
Maar ik snap het wel, gelukkig is mijn tellert sowieso laag en blijft'ie al aardig lang hangen
De mijne is niet vrijwillig hoor, maar bovenstaand verhaal laat zien wat voor kneus ik benquote:Op maandag 25 februari 2013 14:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het vooral smerig...![]()
Die van mij staat ook verrekte laag, helemaal prima
Hier is het een bewuste keuze, geen zin om constant te daten. Sowieso date ik alleen als ik het vermoeden heb dat er meer in zit, anders begin ik er al niet eens aanquote:Op maandag 25 februari 2013 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De mijne is niet vrijwillig hoor, maar bovenstaand verhaal laat zien wat voor kneus ik ben
maar dat wisten jullie allang
Dan leer je toch nooit een nieuw iemand kennen?quote:Op maandag 25 februari 2013 14:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier is het een bewuste keuze, geen zin om constant te daten. Sowieso date ik alleen als ik het vermoeden heb dat er meer in zit, anders begin ik er al niet eens aan
Gossie!quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 14:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Gossie!![]()
Ik mag me om 16u bij de da melden met een van m'n kattekoppen, vermoedelijk blaasgruis...
Oh jawel hoor, maak je geen zorgenquote:Op maandag 25 februari 2013 14:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan leer je toch nooit een nieuw iemand kennen?
Dank je, ik hoop het ook. Vervelend als ze iets mankerenquote:Op maandag 25 februari 2013 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]hopelijk wordt de kat snel beter!
Wat moet je met een kop van een kat bij een drogisterij?quote:Op maandag 25 februari 2013 14:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Gossie!![]()
Ik mag me om 16u bij de da melden met een van m'n kattekoppen, vermoedelijk blaasgruis...
Jij bent intelligenter dan dat...quote:Op maandag 25 februari 2013 14:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat moet je met een kop van een kat bij een drogisterij?
quote:
de connectie van deze afbeelding met het origineel is zekers niet leuk en ik zou ook nooit iemand deze ziekte wensen!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Een van de mensen in de originele campagne (van stichting ALS dus) op tv en posters is een neef van m'n vader. Erg treurig verhaal, het verloop van die ziekte.
Nogal kleinzerig als je hier niet tegen kan.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
de connectie van deze afbeelding met het origineel is zekers niet leuk en ik zou ook nooit iemand deze ziekte wensen!
Maar de afbeelding op zich zonder de connectie is wel ontzettend grappig.
Maar de Speld waar de afbeelding van is, heeft ook al de nodige commentaar/kritiek ontvangen.
lapjeskatquote:
Dank je!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:41 schreef alors het volgende:
Ik las het al in het kattentopic, sterkte Mint!
Wat was die flirt van zaterdag awkwardDat gesprek, en het duurde maar voordat Ti en Ra erbij kwamen, arme jongen
![]()
Funzelquote:Op maandag 25 februari 2013 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
lapjeskat![]()
die zie je niet meer zoveel tegenwoordig!
Dankquote:Op maandag 25 februari 2013 15:29 schreef D. het volgende:
Succes met de kattekop Minthy
Poes hier kreeg ook post van de DA.
Ze mag op (gratis) controle komen na een eerdere gebitsbehandeling
Ik kom er ook amperquote:Op maandag 25 februari 2013 15:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank![]()
Ik kom er amper, dat soort post krijg ik nooit
Misschien forceer je het teveel?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
Chicks for free...
Toch maar eens met de Dire Straits gaan stappen.... mij kost het altijd een godsvermogen en dan is de succesgarantie nog vrij laag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |