Hoe doe je ditquote:
Het was het waardquote:Op maandag 25 februari 2013 12:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Eigen schuld dat je je zo voelt, moet je maar niet tot zo laat langs de straat zwalken
Nog goede hosselverhalen?quote:
Neequote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee
Werd wel 2 keer aangesproken door meisjes, da's wel een unicum
Maar niks mee gedaanprutser dat ik ben...
Klojo...quote:Op maandag 25 februari 2013 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee
Ja eentje schatte me dus 32quote:
Prutserquote:Op maandag 25 februari 2013 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee
Ja en? Lekker boeiend dat ze je ouder schatte. Dan had je haar na een dampende nacht gewoon uit bed kunnen schoppen met de mededeling dat ze je zwaar heeft beledigdquote:Op maandag 25 februari 2013 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja eentje schatte me dus 32
En de ander vertelde dat ze jarig was, probeerde daarna het gesprek door te laten lopen, maar ze was nogal saai
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja en? Lekker boeiend dat ze je ouder schatte. Dan had je haar na een dampende nacht gewoon uit bed kunnen schoppen met de mededeling dat ze je zwaar heeft beledigd
Ehm... Volgens mij denk ik meer zoals een kerel zou moeten dan SC. Hij is een beurt misgelopenquote:
Elk gesprek staat gelijk aan een beurt?quote:Op maandag 25 februari 2013 12:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ehm... Volgens mij denk ik meer zoals een kerel zou moeten dan SC. Hij is een beurt misgelopen
Mijn feminin Side heeft me tot nu toe geen windeieren gelegdquote:Op maandag 25 februari 2013 12:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ehm... Volgens mij denk ik meer zoals een kerel zou moeten dan SC. Hij is een beurt misgelopen
Als vrouwen naar jou toe komen is de potentie hoog hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 12:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Elk gesprek staat gelijk aan een beurt?
Dat niet direct, maar hij had een kans1!quote:Op maandag 25 februari 2013 12:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Elk gesprek staat gelijk aan een beurt?
Ohquote:Op maandag 25 februari 2013 12:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als vrouwen naar jou toe komen is de potentie hoog hoor
Word niet te vrouwelijk, dat werkt averechtsquote:Op maandag 25 februari 2013 12:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn feminin Side heeft me tot nu toe geen windeieren gelegd
Nee joh, vrolijkheid!quote:Op maandag 25 februari 2013 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
ik nomineer hapiness voor de put
Zo erg is hiet nietquote:Op maandag 25 februari 2013 12:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Word niet te vrouwelijk, dat werkt averechts
Bier mag je houdenquote:Op maandag 25 februari 2013 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo erg is hiet niet
BIER EN TIETEN< lalalalalala
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |