Ohquote:Op maandag 25 februari 2013 12:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als vrouwen naar jou toe komen is de potentie hoog hoor
Word niet te vrouwelijk, dat werkt averechtsquote:Op maandag 25 februari 2013 12:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn feminin Side heeft me tot nu toe geen windeieren gelegd
Nee joh, vrolijkheid!quote:Op maandag 25 februari 2013 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
ik nomineer hapiness voor de put
Zo erg is hiet nietquote:Op maandag 25 februari 2013 12:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Word niet te vrouwelijk, dat werkt averechts
Bier mag je houdenquote:Op maandag 25 februari 2013 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo erg is hiet niet
BIER EN TIETEN< lalalalalala
Lievquote:
Neen, ik ben mezelf aan het transformeren naar klotewijfquote:
Heerlijk nummerquote:
Ik heb ook een meisje aan het huilen gekregenquote:
vind je het gek...quote:Op maandag 25 februari 2013 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb ook een meisje aan het huilen gekregenvoel me er nog lullig over...
Oh en bij een ander meisje wat tegen me begon te praten dacht ik: fuick it, ik heb geen tijd om te praten, ik pak haar nu vol op d'r bek
Geen succes
Slag aan je bek gehad?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh en bij een ander meisje wat tegen me begon te praten dacht ik: fuick it, ik heb geen tijd om te praten, ik pak haar nu vol op d'r bek
Geen succes
Eigenlijk nietquote:
als een jongen/man dat bij mij zou doen, dan krijgt ie een knietje...quote:Op maandag 25 februari 2013 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eigenlijk niet
Maar het was te proberen
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen succes
Nee, vrijdag wel, maar dat was een vriendin van me omdat ik haar hamburger wou opetenquote:
van slag raken om een grapje om een puistquote:Op maandag 25 februari 2013 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, vrijdag wel, maar dat was een vriendin van me omdat ik haar hamburger wou opeten
Wel een scheldkanonade van haar vriendin, terecht overigens
Was een superknappe meid met een enorme puist op haar neus... dus ik zeg: wat heb jij nou op je neus zitten???
Zij verdrietig de snackbar uit, ik nog m'n excuses aangeboden, maar ja dat werkte niet meer
Nou ja ik zei het wel zo hard dat de hele snackbar het hoordequote:Op maandag 25 februari 2013 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
van slag raken om een grapje om een puist
OMG... Dat zeg je toch ook nietquote:Op maandag 25 februari 2013 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, vrijdag wel, maar dat was een vriendin van me omdat ik haar hamburger wou opeten
Wel een scheldkanonade van haar vriendin, terecht overigens
Was een superknappe meid met een enorme puist op haar neus... dus ik zeg: wat heb jij nou op je neus zitten???
Zij verdrietig de snackbar uit, ik nog m'n excuses aangeboden, maar ja dat werkte niet meer
Lompe horkquote:Op maandag 25 februari 2013 13:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja ik zei het wel zo hard dat de hele snackbar het hoorde
Zou ik normaliter ook niet doenquote:
nog steeds geen excuus om te gaan huilen.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja ik zei het wel zo hard dat de hele snackbar het hoorde
Dat maakt toch geen ruk uit?!quote:Op maandag 25 februari 2013 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zou ik normaliter ook niet doen(zelfs niet met drank op), maar ik was van slag door 32 jaar geschat te worden
En in my defense, dat ding was echt HUGE!
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zou ik normaliter ook niet doen(zelfs niet met drank op), maar ik was van slag door 32 jaar geschat te worden
En in my defense, dat ding was echt HUGE!
in de put met Caro!quote:Op maandag 25 februari 2013 13:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als we daar Caro Kut niet weer hebben.
Zet je radio uit!quote:Op maandag 25 februari 2013 13:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja maar dan midden op haar neusquote:
Hoi Roel Zeiksnor.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
hihi, je zei stijfquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen succes
Wat heb jij nou op je neus zitten manquote:Op maandag 25 februari 2013 13:43 schreef henkde_j het volgende:
Zijn hier een aantal users zojuist in een bad accuzuur gevallen?
Hoe dat zo? Het stikt hier standaard van de zeikerdsquote:Op maandag 25 februari 2013 13:43 schreef henkde_j het volgende:
Zijn hier een aantal users zojuist in een bad accuzuur gevallen?
En schijterdsquote:Op maandag 25 februari 2013 13:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Het stikt hier standaard van de zeikerds
Ik zou 'm op z'n bek pakkenquote:Op maandag 25 februari 2013 13:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat heb jij nou op je neus zitten man???
Sowiesoquote:
Een krasjequote:Op maandag 25 februari 2013 13:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat heb jij nou op je neus zitten man???
Is je ziel dusdanig gekrenkt dat je van de vrouwen bent afgestapt?quote:
Ik weet een mooie man wel te waarderen, maar ik zou het er niet op kunnenquote:Op maandag 25 februari 2013 14:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Is je ziel dusdanig gekrenkt dat je van de vrouwen bent afgestapt?
Ik welquote:Op maandag 25 februari 2013 14:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet een mooie man wel te waarderen, maar ik zou het er niet op kunnen
Begrijp ikquote:
Dat heet necrofiliequote:Op maandag 25 februari 2013 14:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet een mooie man wel te waarderen, maar ik zou het er niet op kunnen
Persoonlijk heb ik overigens liever gewoon een toffe man. Eentje die niet continu rondwipt en gewoon walgelijk veel humor heeftquote:
Continu rondwippen vind ik ook best komischquote:Op maandag 25 februari 2013 14:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik overigens liever gewoon een toffe man. Eentje die niet continu rondwipt en gewoon walgelijk veel humor heeft
Ik vind het vooral smerig...quote:Op maandag 25 februari 2013 14:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Continu rondwippen vind ik ook best komischje hebt iig genoeg grappig verhalen waarschijnlijk
Maar ik snap het wel, gelukkig is mijn tellert sowieso laag en blijft'ie al aardig lang hangen
De mijne is niet vrijwillig hoor, maar bovenstaand verhaal laat zien wat voor kneus ik benquote:Op maandag 25 februari 2013 14:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het vooral smerig...![]()
Die van mij staat ook verrekte laag, helemaal prima
Hier is het een bewuste keuze, geen zin om constant te daten. Sowieso date ik alleen als ik het vermoeden heb dat er meer in zit, anders begin ik er al niet eens aanquote:Op maandag 25 februari 2013 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De mijne is niet vrijwillig hoor, maar bovenstaand verhaal laat zien wat voor kneus ik ben
maar dat wisten jullie allang
Dan leer je toch nooit een nieuw iemand kennen?quote:Op maandag 25 februari 2013 14:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier is het een bewuste keuze, geen zin om constant te daten. Sowieso date ik alleen als ik het vermoeden heb dat er meer in zit, anders begin ik er al niet eens aan
Gossie!quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 14:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Gossie!![]()
Ik mag me om 16u bij de da melden met een van m'n kattekoppen, vermoedelijk blaasgruis...
Oh jawel hoor, maak je geen zorgenquote:Op maandag 25 februari 2013 14:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan leer je toch nooit een nieuw iemand kennen?
Dank je, ik hoop het ook. Vervelend als ze iets mankerenquote:Op maandag 25 februari 2013 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]hopelijk wordt de kat snel beter!
Wat moet je met een kop van een kat bij een drogisterij?quote:Op maandag 25 februari 2013 14:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Gossie!![]()
Ik mag me om 16u bij de da melden met een van m'n kattekoppen, vermoedelijk blaasgruis...
Jij bent intelligenter dan dat...quote:Op maandag 25 februari 2013 14:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat moet je met een kop van een kat bij een drogisterij?
quote:
de connectie van deze afbeelding met het origineel is zekers niet leuk en ik zou ook nooit iemand deze ziekte wensen!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Een van de mensen in de originele campagne (van stichting ALS dus) op tv en posters is een neef van m'n vader. Erg treurig verhaal, het verloop van die ziekte.
Nogal kleinzerig als je hier niet tegen kan.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
de connectie van deze afbeelding met het origineel is zekers niet leuk en ik zou ook nooit iemand deze ziekte wensen!
Maar de afbeelding op zich zonder de connectie is wel ontzettend grappig.
Maar de Speld waar de afbeelding van is, heeft ook al de nodige commentaar/kritiek ontvangen.
lapjeskatquote:
Dank je!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:41 schreef alors het volgende:
Ik las het al in het kattentopic, sterkte Mint!
Wat was die flirt van zaterdag awkwardDat gesprek, en het duurde maar voordat Ti en Ra erbij kwamen, arme jongen
![]()
Funzelquote:Op maandag 25 februari 2013 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
lapjeskat![]()
die zie je niet meer zoveel tegenwoordig!
Dankquote:Op maandag 25 februari 2013 15:29 schreef D. het volgende:
Succes met de kattekop Minthy
Poes hier kreeg ook post van de DA.
Ze mag op (gratis) controle komen na een eerdere gebitsbehandeling
Ik kom er ook amperquote:Op maandag 25 februari 2013 15:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank![]()
Ik kom er amper, dat soort post krijg ik nooit
Misschien forceer je het teveel?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
Chicks for free...
Toch maar eens met de Dire Straits gaan stappen.... mij kost het altijd een godsvermogen en dan is de succesgarantie nog vrij laag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |