Wat heb jij nou op je neus zitten manquote:Op maandag 25 februari 2013 13:43 schreef henkde_j het volgende:
Zijn hier een aantal users zojuist in een bad accuzuur gevallen?
Hoe dat zo? Het stikt hier standaard van de zeikerdsquote:Op maandag 25 februari 2013 13:43 schreef henkde_j het volgende:
Zijn hier een aantal users zojuist in een bad accuzuur gevallen?
En schijterdsquote:Op maandag 25 februari 2013 13:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Het stikt hier standaard van de zeikerds
Ik zou 'm op z'n bek pakkenquote:Op maandag 25 februari 2013 13:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat heb jij nou op je neus zitten man???
Sowiesoquote:
Een krasjequote:Op maandag 25 februari 2013 13:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat heb jij nou op je neus zitten man???
Is je ziel dusdanig gekrenkt dat je van de vrouwen bent afgestapt?quote:
Ik weet een mooie man wel te waarderen, maar ik zou het er niet op kunnenquote:Op maandag 25 februari 2013 14:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Is je ziel dusdanig gekrenkt dat je van de vrouwen bent afgestapt?
Ik welquote:Op maandag 25 februari 2013 14:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet een mooie man wel te waarderen, maar ik zou het er niet op kunnen
Begrijp ikquote:
Dat heet necrofiliequote:Op maandag 25 februari 2013 14:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet een mooie man wel te waarderen, maar ik zou het er niet op kunnen
Persoonlijk heb ik overigens liever gewoon een toffe man. Eentje die niet continu rondwipt en gewoon walgelijk veel humor heeftquote:
Continu rondwippen vind ik ook best komischquote:Op maandag 25 februari 2013 14:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik overigens liever gewoon een toffe man. Eentje die niet continu rondwipt en gewoon walgelijk veel humor heeft
Ik vind het vooral smerig...quote:Op maandag 25 februari 2013 14:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Continu rondwippen vind ik ook best komischje hebt iig genoeg grappig verhalen waarschijnlijk
Maar ik snap het wel, gelukkig is mijn tellert sowieso laag en blijft'ie al aardig lang hangen
De mijne is niet vrijwillig hoor, maar bovenstaand verhaal laat zien wat voor kneus ik benquote:Op maandag 25 februari 2013 14:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het vooral smerig...![]()
Die van mij staat ook verrekte laag, helemaal prima
Hier is het een bewuste keuze, geen zin om constant te daten. Sowieso date ik alleen als ik het vermoeden heb dat er meer in zit, anders begin ik er al niet eens aanquote:Op maandag 25 februari 2013 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De mijne is niet vrijwillig hoor, maar bovenstaand verhaal laat zien wat voor kneus ik ben
maar dat wisten jullie allang
Dan leer je toch nooit een nieuw iemand kennen?quote:Op maandag 25 februari 2013 14:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier is het een bewuste keuze, geen zin om constant te daten. Sowieso date ik alleen als ik het vermoeden heb dat er meer in zit, anders begin ik er al niet eens aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |