quote:Op maandag 25 februari 2013 14:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Gossie!![]()
Ik mag me om 16u bij de da melden met een van m'n kattekoppen, vermoedelijk blaasgruis...
Oh jawel hoor, maak je geen zorgenquote:Op maandag 25 februari 2013 14:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan leer je toch nooit een nieuw iemand kennen?
Dank je, ik hoop het ook. Vervelend als ze iets mankerenquote:Op maandag 25 februari 2013 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]hopelijk wordt de kat snel beter!
Wat moet je met een kop van een kat bij een drogisterij?quote:Op maandag 25 februari 2013 14:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Gossie!![]()
Ik mag me om 16u bij de da melden met een van m'n kattekoppen, vermoedelijk blaasgruis...
Jij bent intelligenter dan dat...quote:Op maandag 25 februari 2013 14:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat moet je met een kop van een kat bij een drogisterij?
quote:
de connectie van deze afbeelding met het origineel is zekers niet leuk en ik zou ook nooit iemand deze ziekte wensen!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Een van de mensen in de originele campagne (van stichting ALS dus) op tv en posters is een neef van m'n vader. Erg treurig verhaal, het verloop van die ziekte.
Nogal kleinzerig als je hier niet tegen kan.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
de connectie van deze afbeelding met het origineel is zekers niet leuk en ik zou ook nooit iemand deze ziekte wensen!
Maar de afbeelding op zich zonder de connectie is wel ontzettend grappig.
Maar de Speld waar de afbeelding van is, heeft ook al de nodige commentaar/kritiek ontvangen.
lapjeskatquote:
Dank je!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:41 schreef alors het volgende:
Ik las het al in het kattentopic, sterkte Mint!
Wat was die flirt van zaterdag awkwardDat gesprek, en het duurde maar voordat Ti en Ra erbij kwamen, arme jongen
![]()
Funzelquote:Op maandag 25 februari 2013 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
lapjeskat![]()
die zie je niet meer zoveel tegenwoordig!
Dankquote:Op maandag 25 februari 2013 15:29 schreef D. het volgende:
Succes met de kattekop Minthy
Poes hier kreeg ook post van de DA.
Ze mag op (gratis) controle komen na een eerdere gebitsbehandeling
Ik kom er ook amperquote:Op maandag 25 februari 2013 15:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank![]()
Ik kom er amper, dat soort post krijg ik nooit
Misschien forceer je het teveel?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
Chicks for free...
Toch maar eens met de Dire Straits gaan stappen.... mij kost het altijd een godsvermogen en dan is de succesgarantie nog vrij laag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |