hier ligt volgens mij niets...quote:
haha jijquote:
vogelsquote:
ja! laten we alles opblazenquote:
Nu pas?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:17 schreef wolfrolf het volgende:
Zo spannend idd, ik moet er ineens van schijten!
Sorry, het viel me gewoon wat tegen van je...quote:
Het is wel al de 3e keer vandaag hequote:Op zondag 24 februari 2013 13:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, het viel me gewoon wat tegen van je...
Oh!! Nu ben ik weer trots op je!quote:Op zondag 24 februari 2013 13:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is wel al de 3e keer vandaag he
dat was toch niet onze wolfrolf???quote:
Zo ongeveer 3 delig bij mijquote:
Klopt, ik weet nergens vanquote:Op zondag 24 februari 2013 13:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat was toch niet onze wolfrolf???
De nieuwe algemene voorwaarden?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:45 schreef wolfrolf het volgende:
Oei ik kan met Bladhark zomaar een boete van ¤50 euro krijgen![]()
wat is deze
Edit, als ik een ban heb.
Nevermind
Goed lezen is moeilijk he?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:45 schreef wolfrolf het volgende:
wat is deze
Nevermind
Zit bladhark naast je?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:52 schreef wolfrolf het volgende:
Zo, de chips en ranja staan klaar voorBartje Arens
Twee pizzeria's met elkaar doorverbinden. Tijdens Zero's request deed hij dat al met twee chinezen.quote:
Bladhark is een kloon van jouquote:Op zondag 24 februari 2013 14:45 schreef wolfrolf het volgende:
wat is deze
Nevermind
Volgens mij heb ik zojuist uitgevonden wie Hansquote:Op zondag 24 februari 2013 20:33 schreef Pino112 het volgende:
Hans' (oude) Twitteraccount; https://twitter.com/HansieJ
Nou niet die Hans.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zojuist uitgevonden wie Hansis
Jawel, maar zal geen naam postenquote:
Er is maar één Hansquote:Op zondag 24 februari 2013 20:48 schreef minthy het volgende:
Geen idee over welke Hans jullie het hebben, maar volgens mij lullen jullie wat om elkaar heen
Gewoon in één ruk van internet af, net zoals je een pleister zou moeten verwijderenquote:
Stiekem zit hij in een Pino pakquote:Op zondag 24 februari 2013 20:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon in één ruk van internet af, net zoals je een pleister zou moeten verwijderen
De EO begint over een dik kwartier, dan verwacht ik weer veel aanloop hierquote:
Handjesomhoogradioquote:Op zondag 24 februari 2013 21:44 schreef minthy het volgende:
[..]
De EO begint over een dik kwartier, dan verwacht ik weer veel aanloop hier
Ja, ik vind die chatroulette-variant nog steeds té grappigquote:Op zondag 24 februari 2013 23:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Leuk liedje, zullen we onze eigen clip maken?
Die versie ken ik helemaal nietquote:Op zondag 24 februari 2013 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik vind die chatroulette-variant nog steeds té grappig![]()
Jij gaat in bikini, laten we dat even goed duidelijk afspreken
Kun jij niet gewoon je baard laten staan?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik vind die chatroulette-variant nog steeds té grappig![]()
Jij gaat in bikini, laten we dat even goed duidelijk afspreken
Jawel, en dat doe ik ook regelmatig... Totdat ik het zat ben als hij begint te kriebelenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon je baard laten staan?
Echt zo'n ranzig mannetjequote:
Ja, hè? Grandioos ook, die kerels die halfnaakt klaarliggen en dan krijgen ze een kerel met baard in bikini voorgeschoteldquote:
Briljantquote:Op zondag 24 februari 2013 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, hè? Grandioos ook, die kerels die halfnaakt klaarliggen en dan krijgen ze een kerel met baard in bikini voorgeschoteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |