Pinoooooquote:Op maandag 25 februari 2013 11:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit.
Fuck alle haters!1
Goedemorgen Minth
De discosound is natuurlijk ontzettend fout...quote:Op maandag 25 februari 2013 11:56 schreef henkde_j het volgende:
Domien noemt dit een guilty pleasure?
Maar dit is gewoon goed foutquote:Op maandag 25 februari 2013 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De discosound is natuurlijk ontzettend fout...
Nou hè!quote:Op maandag 25 februari 2013 11:55 schreef minthy het volgende:
[..]
SC![]()
Wat een vrolijkheid hier op de maandag
Ja, zo denk ik er ook over... Lullig voor de paardenfans, maar ik hou van koeien en die worden ook massaal opgevretenquote:Op maandag 25 februari 2013 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
wrm is paard eten erger dan koe, varken of kip eten?
Dat is niet het punt, het is goedkoper en het staat niet op de verpakking en wordt zogenaamd verkocht als rund...quote:Op maandag 25 februari 2013 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
snel ren naar de winkel voor anti-rimplecreme!quote:Op maandag 25 februari 2013 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou hè!
Ben gaar, moe etc... maar toch
Alhoewel, ik werd 32 geschat van het weekend (ben 28), niet leuk
Ik denk dat ik van 3 dagen op een rij stappen een oude kop krijgquote:Op maandag 25 februari 2013 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
snel ren naar de winkel voor anti-rimplecreme!
Niet per se, maar ik eet liever geen paard. Daarbij is de herkomst van paardenvlees nogal eens twijfelachtig. Misschien niet bij de slager om de hoek die dat zelf allemaal doet, maar partijvlees dat wordt opgekocht door bedrijven kan overal vandaan komen. Ook van zieke Roemeense zwerfpaarden die nog een paar dagen op transport naar Italië mogen onder erbarmelijke omstandigheden.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
dat doe alcohol gebruik met jequote:Op maandag 25 februari 2013 12:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik van 3 dagen op een rij stappen een oude kop krijg
Eigen schuld dat je je zo voelt, moet je maar niet tot zo laat langs de straat zwalkenquote:Op maandag 25 februari 2013 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou hè!
Ben gaar, moe etc... maar toch
Alhoewel, ik werd 32 geschat van het weekend (ben 28), niet leuk
Geen idee. Ik ga altijd naar de paardenslager om af en toe een goed stuk paardenvlees te halen. Ohja hij heeft alleen maar Nederlandse paarden hangenquote:Op maandag 25 februari 2013 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
hetzelfde geld ook voor alle andere beesten die we eten...quote:Op maandag 25 februari 2013 12:03 schreef alors het volgende:
[..]
Niet per se, maar ik eet liever geen paard. Daarbij is de herkomst van paardenvlees nogal eens twijfelachtig. Misschien niet bij de slager om de hoek die dat zelf allemaal doet, maar partijvlees dat wordt opgekocht door bedrijven kan overal vandaan komen. Ook van zieke Roemeense zwerfpaarden die nog een paar dagen op transport naar Italië mogen onder erbarmelijke omstandigheden.
Gewoon eerst een boom knuffelen, dan zelf kappen, kloven, zagen en opetenquote:Op maandag 25 februari 2013 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
hetzelfde geld ook voor alle andere beesten die we eten...
Niet voor Nederlands vlees iig, ik ken zelf iemand die dat doet, en die moeten echt aan zoveel regels voldoen. Die dieren gaan meteen naar de slager en hoeven niet dagen op transport. En ze worden bij leven ook prima verzorgd.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon eerst een boom knuffelen, dan zelf kappen, kloven, zagen en opeten.
Daarom de jachtquote:Op maandag 25 februari 2013 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer niks mee, ik eet ook geen wild. Schijnheilig misschien, maar dat boeit me nietquote:
Meest diervriendelijke vleesquote:Op maandag 25 februari 2013 12:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer niks mee, ik eet ook geen wild. Schijnheilig misschien, maar dat boeit me niet
Inderdaad. Zeker aangezien rund/varkensvlees niet te betalen is in Scandinaviequote:Op maandag 25 februari 2013 12:13 schreef ieniminimuis het volgende:
De gehaktballetjes zouden Zweedser zijn met rendier erin
Ja mooi, maar ik mot et nietquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja mooi, maar ik mot et niet![]()
Ik eet alleen kip, rund, varken en vis.
Edit: en soms paard blijkbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |