Ja, heb tot nu toe weinig andere shows geluisterd, omdat ik vooral 3FM luister, maar Gunther D is echt een grappige DJ en leuke show!quote:
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:11 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ja, heb tot nu toe weinig andere shows geluisterd, omdat ik vooral 3FM luister, maar Gunther D is echt een grappige DJ en leuke show!
Als hij bij 3FM zou zitten zou ie bij BNN zitten.
Ik vind die gitaarmuziek en andere harde muziek enzo eigenlijk niks, daarom zocht ik een alternatiefquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben benieuwd!![]()
Vooralsnog geniet ik nog even van Roos, die draait ook tof
Misschien moet ik ook maar naar Brusselquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:14 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik vind die gitaarmuziek en andere harde muziek enzo eigenlijk niks, daarom zocht ik een alternatief
Daar hou ik juist enorm van op z'n tijd, het kan me niet lomp genoegquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:14 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik vind die gitaarmuziek en andere harde muziek enzo eigenlijk niks, daarom zocht ik een alternatief
Wat ga je daar doen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar naar Brussel
Weekendje wegquote:
quote:
Weekendje stubru luisterenquote:
Jij, Mint, Rolf, Henk, 3rd en anderen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
MB. Je moet mijn vraag nog ff beantwoorden.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij, Mint, Rolf, Henk, 3rd en anderen.
Mis ik iets?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ctrl+f mexicanoquote:
Ik meet niet!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Privemeet ook niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |