welke kondt?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:17 schreef wolfrolf het volgende:
Voor de fappers, het bronplaatje van mijn UI
[ afbeelding ]
De kont is van Selena Gomez.
http://www.wwtdd.com/2013(...)opless-selena-gomez/
Hier het bronplaatje van je bronplaatjequote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:17 schreef wolfrolf het volgende:
Voor de fappers, het bronplaatje van mijn UI
[ afbeelding ]
De kont is van Selena Gomez.
http://www.wwtdd.com/2013(...)opless-selena-gomez/
Haha. Nice!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hier het bronplaatje van je bronplaatje
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:
Beetjequote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:19 schreef wolfrolf het volgende:
Is het heel erg dat ik deze plaat (nog steeds) supertof vind
Heel errog...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:19 schreef wolfrolf het volgende:
Is het heel erg dat ik deze plaat (nog steeds) supertof vind
Daar kan ik toch niks aan doen, verdomme!! Die heb ik ook maar gekregen...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal een poes
nare tang!
Muis!quote:
hoi ik heb net een megaboom geknuffeldquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:36 schreef -BladHark- het volgende:
[..]
hoi ik heb net een megaboom geknuffeld
en nu ben ik blij
joepie
Mwoah, een klein beetje maarquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:40 schreef Sirolf het volgende:
Als Windows Update het heeft over 152 updates met een grootte van in totaal 621MB... is dat dan een teken dat ik wat laks ben geweest?
Ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:40 schreef Sirolf het volgende:
Als Windows Update het heeft over 152 updates met een grootte van in totaal 621MB... is dat dan een teken dat ik wat laks ben geweest?
Ik dacht nu weer dat het muis echt wasquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:36 schreef -BladHark- het volgende:
[..]
hoi ik heb net een megaboom geknuffeld
en nu ben ik blij
joepie
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik dacht nu weer dat het muis echt was
ik kan mijn niet herinneren wanneer ik voor het laatst een boom geknuffeld hebquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik dacht nu weer dat het muis echt was
Ik een paar maanden geleden nog toen ik een boom moest omzagen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik kan mijn niet herinneren wanneer ik voor het laatst een boom geknuffeld heb
Onder welke steen heb jij gelegen? Da's al een paar weken bekend joh.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja.
Dit zijn die gasten van die Gotye cover op 1 gitaar! GROOT NIEUWS!!!!!!!!!!!!!!1
![]()
Nou ik hou dat soort achterklap nauwelijks in de gaten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen? Da's al een paar weken bekend joh.
Dat wordt flink schijten!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
zo dat voelt lekker shoarma in mijn maagje
lekkere vette hap
vlees --> verstoppingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |