en terecht! ik ben tof!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja!!![]()
Ja, je was lekker enthousiast over Rock
We hebben hier Sublime FM opstaan, maar wat had ze nou weerquote:
Over dat gevecht in Oosterhout, Giel liet daarna stukje New Kids horenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
We hebben hier Sublime FM opstaan, maar wat had ze nou weer?
Ach jezusquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Over dat gevecht in Oosterhout, Giel liet daarna stukje New Kids horen.
Vond ze niet zo passend, omdat niet alle Brabanders zo zijn ofzo
Ja ik vind Giel daarin echt een baasquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach jezus
Humor is vaak ver te zoeken bij haarGiel is sowieso iemand die altijd lekker de grens opzoekt, maar je kan natuurlijk wel alles gaan relativeren zoals zij altijd doet
heel vermoeiend
Dat idee heb ik ookquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja ik vind Giel daarin echt een baas
Volgens mij doet hij het er soms ook gewoon om om te stoken
Ik stap zo de auto inquote:
Ik voorspelde 't alquote:Op maandag 25 februari 2013 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit nummer zal ie wel weer twee weken gaan draaien en elke dag hetzelfde 'verhaal' erbij vertellen. WAT EEN WEEKEND IN FRANKFURT, MENSEN!!!11!1!!!
Ben je wel de echte na die UI oorlog?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen
ik dacht dat het folkdag was op 3fm
de enige echte ieniminimuis hierquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben je wel de echte na die UI oorlog?
Ik vond het nogal verwarrend...
idd Henk de Muis...quote:
Jouw UIquote:
Halverwege meeten? Utrecht ofzoquote:
Parkeerplaats date?quote:
Ik stel Wageningen of Ede voorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Halverwege meeten? Utrecht ofzo
Ik blijf steken in Zwolle, schooldagjequote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Halverwege meeten? Utrecht ofzo
Nice comebackquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Doen, ik wens jullie veel plezier!!
Daarmee wens ik je ontzettend veel succesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:51 schreef SilentChaos het volgende:
Ik blijf het proberen Minthy... ooit gaat het me lukken jou te hosselen
Accentenquote:
niets mis meequote:
Heeel vaak welquote:
Ik hou er ook van. Dan hoef ik me niet zo voor de mijne te schamenquote:
daaagquote:
Is het nou nog niet duidelijk???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |