quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:52 schreef Mourik het volgende:
Ik had laatst een bed gekocht, de schroefjes zaten er niet eens bij.
quote:
quote:Ah, er kwam nog een vervolg:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:55 schreef Bankfurt het volgende:
Toch wel.
Een gemiddelde autochtone Nederlander van het arische/keltische ras geboren na 1960 heeft er minstens tientallen.
Ze zitten standaard in:
Net onder de kruin
In het hoofd; primitieve cortex, gehoorkanaal; meestal ook in zichtorganen (vrijwel altijd).
In de mond; i.g.v. vullingen/implantaten diverse varianten
bij de schildklier, onder de oksels, langs het ruggemerg
Het hart; bij vrouwen vaak ook in de borsten/tepels.
De geslachtsdelen (vrijwel altijd)
Oorzaak:
Vaccinaties; chirurgische operaties, medicijnen, tandoperaties, satelietbesturing, genetisch gemanipuleerd voedsel, vergiftiging, onnatuurlkijke sex, HF-signalen van mobieltjes, beeldschermen, videogames, chemtrails, ELF-golven etc etc en lbnl militaire ontvoeringen.
Het is moeilijk tot zeer gevaarlijk deze te verwijderen; Je kunt ze wel onschadelijk maken of uitschakelen.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:11 schreef Bankfurt het volgende:
Het is helaas zo; als ze kort onder de huid van armen of benen zitten kunnen ze soms na verloop van tijd op natuurlijke wijze verdwijnen na een lange tijd zeezout baden te nemen (maar bij andere lichaamsdelen is het vrijwel onmogelijk ze doen te verwijderen, zou ik ook niet doen trouwens).
Je kunt sommige chips in je hoofd ontdekken en uitschakelen met bepaalde visualisatie-oefeningen (maar ook lang niet altijd). Je moet je er bewust van zijn, en willen/bidden dat dat ze onschadelijk worden.
Als je een bril draagt, is de kans groot dat je chips in je ogen/zichtorganen hebt.
Ik kende iemand die had een zware chip in z'n hart en die heeft die uitgeschakeld m.b.v. kristallen
quote:Chair-Monitor issues werden tijdens mijn opleiding zelfs apart genoemdOp zaterdag 23 oktober 2010 10:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is het pareltje? "zit het probleem tussen het toetsenbord en de stoel"?
quote:Bijzonder wel. En leuk ook nog wel. Maar een pareltje?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:17 schreef Rewimo het volgende:
Uit dit topic over chips (de elektronische versie)
[..]
Ah, er kwam nog een vervolg:
[..]
quote:Dan komt dit antwoord meer in de buurt voor dit topic:Op donderdag 28 oktober 2010 02:01 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Bijzonder wel. En leuk ook nog wel. Maar een pareltje?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:26 schreef Igen het volgende:
[..]
Kort samengevat: het heeft net zo veel met microchips te maken als een zak paprikachips, oftewel he-le-maal niks.
Ofwel met je muis rechtsboven de post gaan (vlak onder de datum/tijd). Of om het makkelijk te maken: rechtsbovenaan de pagina op het icoontje met de drie vierkantjes klikken, en daar bij 'Vastzetten', 'edit/quotes' aanvinken. Dan blijft het quote knopje staan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:29 schreef Finland. het volgende:
In een KLB-topic, waarin iemand klaagt dat zijn wasmachine is overleden.
Skonk
Gewoon zelf in zo'n mandje met zo'n rasp.
Stiekem weet ik nog steeds niet hoe ik moet quoten in dit nieuwerwetse forum
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:23 schreef tetouan het volgende:
moet je wel eerst je praktijk examen gehaald hebben als je als 16,5 jarige rijlessen wilt nemen of niet?
Dat soort mensen mogen uiteindelijk ook stemmen.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:19 schreef Jump het volgende:
Leuke quotes
[..]
Ofwel met je muis rechtsboven de post gaan (vlak onder de datum/tijd). Of om het makkelijk te maken: rechtsbovenaan de pagina op het icoontje met de drie vierkantjes klikken, en daar bij 'Vastzetten', 'edit/quotes' aanvinken. Dan blijft het quote knopje staan.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:10 schreef Lod het volgende:
Kun je uit DNA halen of iemand wel of niet vruchtbaar is (geweest)?
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
In de zon krijgt men redelijk veel Aandacht. Vooral wanneer er stilstaande auto's gepasseerd moeten worden. Spijtig dat vooral ( alleen maar?) de br33zahs zo extravert zijn. Geen kunstzinnige intellectueel die roept "Hee, wil je eens mijn expositie bezichtigen?". Eigenlijk krijgt men dan alleen onbruikbare Aandacht.
quote:Op woensdag 20 april 2011 @ 20:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, de brard bij Asterix werd aan een boom vastgeknoopt. Dat is al een start.
In het originele taal- en spelfoutentopic mag ook gelachen worden.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:30 schreef picodealion het volgende:
Oh nou sorry hoor. Ik vond 'm grappig.
Oh, ik zit inderdaad in het verkeerde topicquote:Op donderdag 21 april 2011 15:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In het originele taal- en spelfoutentopic mag ook gelachen worden.
Ik vind het ook wel grappig hoor. Ik zie het meteen voor me: Patty B. vastgebonden aan een dikke boom en gekneveldquote:Op donderdag 21 april 2011 15:30 schreef picodealion het volgende:
Oh nou sorry hoor. Ik vond 'm grappig.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Gewoon vragen met welke doos je zal beginnen, die van z'n vrouw of met de spaghetti
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:01 schreef RichardDawkins het volgende:
River cola, de enigste cola met meer koolzuur dan cola. Na 1 slok boer je het stenen huisje van het 3e biggetje al om.
quote:
Deze vond ik ook vetquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:22 schreef TimMer1981 het volgende:
Dat is gitaar spelen; niet dat puberale gerag met 1000 kilo distortion eroverheen in combinatie met een "zanger" die klinkt alsof hij morgen aan keelkanker gaat overlijden.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:01 schreef HSG het volgende:
[..]
Alsof jij beter bent. Ik luisterde al naar metal toen jij nog vloeistof was
Ga lekker terug naar de kinderspeelplaats. Loop je tenminste anderen niet in de weg
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:37 schreef Nikmans het volgende:
KLB is een circustent waar durfals voor een rodeostier uit mogen rennen. De modjes zijn de ziekebroeders die TS snel van de grond af mogen schrapen als hij weer eens onder de voet gelopen is door de stier (KLB-users) en mannen als HSG-Bomber zijn de rodeoclowns die rondjes door de zaal rennen en taarten in elkaars gezicht gooien.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 03:26 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
I know right. Ik ben het helemaal met je eens. Completely agree with you. Ik begin me behoorlijk te ergeren aan Community de laatste tijd. Het is constant rare shit, 'slike, give me a break, er mag wel wat 'normale' shit tussendoor af en toe hoor -____- constant maar die surrealistische bullshit die nergens meer over gaat en totaal niet in verband staat met de realiteit.. kinda done with it. Californication vind ik ook veel beter dan Community. En als ik dan denk aan like Friends, Scrubs.. Dan vind ik Community niets meer dan een 'leuk showtje', wat vergeleken bij die 2 verbleekt. Like fuck off, stop er eens wat meer Jeff/Britta of Jeff/Annie shit in bijv. Who gives a shit about fucking Pierce? Of fucking Chang en Shirley en babies en shit. Echt zo fucking saai is t lately. Ik download lately de nieuwe eps en t is meer een chore than anything om het te moeten kijken. Zzz. Okay [/rant]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |