Allemaal, vanaf vandaag is dat in gegaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:20 schreef tetouan het volgende:
maar vanaf nu is dus bij elke rijschool vanaf 16,5 lessen te nemen?
of alleen een paar rijscholen?
Alle, vanaf zaterdag 8 januariquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:20 schreef tetouan het volgende:
maar vanaf nu is dus bij elke rijschool vanaf 16,5 lessen te nemen?
of alleen een paar rijscholen?
Nee hoeft niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:23 schreef tetouan het volgende:
moet je wel eerst je praktijk examen gehaald hebben als je als 16,5 jarige rijlessen wilt nemen of niet?
natuurlijk niet manquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:23 schreef tetouan het volgende:
moet je wel eerst je praktijk examen gehaald hebben als je als 16,5 jarige rijlessen wilt nemen of niet?
Wat? We leven niet meer in 1900 hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:23 schreef tetouan het volgende:
wat is het nut van rijlessen als je je praktijkexamen al gehaald hebt? Misschien je theorie...lijkt me logischerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:23 schreef tetouan het volgende:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:23 schreef tetouan het volgende:
Mijn oom zei het, hij heeft een rijschoolquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:00 schreef tetouan het volgende:
maar waar hebben jullie dat gehoord want op rtl4 nieuwes heb ik niets gehoord
en ik kan ook niets op internet vinden?
8 januari 2011quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:11 schreef tetouan het volgende:
oke dus wel
maar niemand heeft een bon voor mij met de definitiefe datum?
ga nou maar naar een rijschool toe om je lessenpakket te regelen!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:23 schreef tetouan het volgende:
haha
maar en ander bron is er zeker niet>?
Gister was het op SBS6 bij Hart van Nederland. Ik zag het bij zowel de vroege als late editie en je kan mij niet wijsmaken dat ze 2x een fout maakten!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:23 schreef tetouan het volgende:
haha
maar en ander bron is er zeker niet>?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:20 schreef Tompsen het volgende:
http://www.avantirijschool.nl/
staat als beste bekend, ik zou vandaag nog even langs gaan
Prima rijschool, vriend van me die 16,5 is heeft zojuist daar te horen gekregen dat ie mag rijdenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:20 schreef Tompsen het volgende:
Daarheen dusquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:33 schreef kort het volgende:
[..]
Prima rijschool, vriend van me die 16,5 is heeft zojuist daar te horen gekregen dat ie mag rijden
Vergeet je ID-bewijs niet mee te nemen, anders ga je voor niets.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:20 schreef Tompsen het volgende:
Da's een goeie tip ja. Moest ik weer terug voor naar huisquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vergeet je ID-bewijs niet mee te nemen, anders ga je voor niets.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:37 schreef maickeltje het volgende:
ben benieuwd of ts ze 1e rijles nu al heeft gehad
dat vond ik ook al zo vreemd want het was toch echt wel landelijk nieuwsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:41 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
InderdaadHoe kun je die datum nu gemist hebben op het nieuws
Pics van je zus in de autoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:40 schreef 08gnoT. het volgende:
Ja klopt, mijn zus van 16 jaar en 7 maanden is nu een 10-dagencursus aan het regelen
jeetje dan ben wel echt dom!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Da's een goeie tip ja. Moest ik weer terug voor naar huis
Ik voelde me ook heel stom jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:43 schreef Tompsen het volgende:
[..]
jeetje dan ben wel echt dom!
Dus TS ID-kaart mee!!
TS is zijn lessenpakket aan het regelen natuurlijk!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik voelde me ook heel stom ja
Waar is TS eigenlijk?
Dat zou ik ook doen! Ik moest wachten tot sowieso m'n 18equote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:47 schreef Tompsen het volgende:
[..]
TS is zijn lessenpakket aan het regelen natuurlijk!
Ik maakte me al zorgen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:48 schreef tetouan het volgende:
haha
ik ben een aantal rijscholen aan het vergelijken
Verstandig, maar ik zou toch zeker voor avanti gaan hoor, goeie ervaringen meequote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:48 schreef tetouan het volgende:
haha
ik ben een aantal rijscholen aan het vergelijken
Niks raars aan. In Amerika mag het ook. Linkse boomknuffelaar!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:56 schreef Jeroen_S. het volgende:
mag je ook al op je 16,5 praktijkexamen doen dan? wordt steeds gekker hier in NL
Ideaal, eindexamen doen en dan met de auto naar huisquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dus nu alvast beginnen, zodat je op je 17e examen doen.
Ja, officieel wel.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:02 schreef tetouan het volgende:
Je kan toch niet alleen naar huis rijden?
Er moet iemand bij zijn met minimaal 10 jaar rijervaring tog?
Als je je rijbewijs hebt mag je gewoon alleen rijden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:02 schreef tetouan het volgende:
Je kan toch niet alleen naar huis rijden?
Er moet iemand bij zijn met minimaal 10 jaar rijervaring tog?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bastiaens heeft ook amfibievoertuigen
Dat mag pas op je 18e. Vanaf je 17e mag je alleen begeleid rijden, ook met rijbewijs.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je je rijbewijs hebt mag je gewoon alleen rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan ook een cursus doen dat je het binnen zoveel dagen gaat halenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:15 schreef tetouan het volgende:
hoeveel lessen hebben jullie eigenlijk gehad of hebben jullie je rijbewijs nog niet?
Ik heel lang, omdat ik Avanti niet kendequote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:15 schreef tetouan het volgende:
hoeveel lessen hebben jullie eigenlijk gehad of hebben jullie je rijbewijs nog niet?
Ja, 53 lessen man en ook nog eens 2x examen voor zowel theorie als praktijk. Ik rij nog steeds levensgevaarlijk, maar wel legitiemquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heel lang, omdat ik Avanti niet kende
Baasquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, 53 lessen man en ook nog eens 2x examen voor zowel theorie als praktijk. Ik rij nog steeds levensgevaarlijk, maar wel legitiem
Dat kan zomaarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:23 schreef tetouan het volgende:
Ik heb zelf nog nooit auto gereden, maar ik denk wel dat ik het snel onder de knieen krijg
Omdat je daar al goed af moet remmen voor bochten enzoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn rijinstructeur vroeg aan het begin van mijn lessen of ik goed was in games waarin je moet autorijden, dat is namelijk al een goede graadmeter.
lol ik ben best rechts (vv'd'er in hart & nieren)quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:57 schreef kort het volgende:
[..]
Niks raars aan. In Amerika mag het ook. Linkse boomknuffelaar!
Je leert in één les perfect de koppeling te gebruiken, ideaalquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:38 schreef tetouan het volgende:
Maar in de spits sta je veel stil en dan zijn die 50 min les zo voorbij
of niet?
Maar jouw instructeur kan dat beter beoordelen dan wij hequote:
Ga nou maar naar die rijschool, bijna niemand haalt het in 10 lessen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:47 schreef tetouan het volgende:
maar als ik nu voor 10 lessen kies ben ik denk wel veel eerder klaar dan 8 juni
en ik wil me praktijkexamen gelijk 1 of 2 dagen na mijn verjaardag doen
Je moet in de auto zitten, niet erop he!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:23 schreef tetouan het volgende:
Ik heb zelf nog nooit auto gereden, maar ik denk wel dat ik het snel onder de knieen krijg
Makkelijk. Tenminste, als je een goede rijschool hebt zoals Avanti.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:35 schreef tetouan het volgende:
is het mogelijk om je rijexamen na 10 rijlessen te halen of niet?
Gewoon gelijk langsgaan, misschien kan je over een kwartiertje je eerste les al hebben!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:54 schreef tetouan het volgende:
ik denk dat ik voor avanti ga en dan voor 15 lessen ofzo
Nee dat kan niet, je moet nog steeds 18 jaar zijn om te beginnen met rijlessen. Waarom denk je dat er niks op het nieuws geweest is met deze 'nieuwe' regeling? Omdat deze er niet is. Je wordt gewoon kk hard getrolled.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:02 schreef tetouan het volgende:
hallo
Weet iemand of er al wat duidelijk is over het rijlessen nemen op 16,5 jaar?
Het is nog niet ingevoerd tog?
en wanneer wordt het wel ingevoerd?
Da's veel te weinig voor iemand die nooit gereden heeft. Neem minimaal 30, dan krijg je per les een lager tarief. Als je pas achteraf bedenkt dat je meer nodig hebt ben je duurder uit. Schrijf je op tijd in, want naar de zomer toe wordt het drukker met rijlessen waardoor je of op een wachtlijst komt of maar 1x per 2 weken kunt lessen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:54 schreef tetouan het volgende:
ik denk dat ik voor avanti ga en dan voor 15 lessen ofzo
Da's veranderd. Wake up.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:58 schreef plesner het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, je moet nog steeds 18 jaar zijn om te beginnen met rijlessen. Waarom denk je dat er niks op het nieuws geweest is met deze 'nieuwe' regeling? Omdat deze er niet is. Je wordt gewoon kk hard getrolled.
Nope, althans niet op de openbare weg daar MOET je minimaal 18 jaar zijn.quote:
Haha jij snapt er niks van. Volg je het nieuws niet ofzo?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:58 schreef plesner het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, je moet nog steeds 18 jaar zijn om te beginnen met rijlessen. Waarom denk je dat er niks op het nieuws geweest is met deze 'nieuwe' regeling? Omdat deze er niet is. Je wordt gewoon kk hard getrolled.
Jij bent echt zo kansloos om iemand zo te trollen die een normale vraag stelt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Haha jij snapt er niks van. Volg je het nieuws niet ofzo?
Jij probeert TS te naaien die gewoon lekker met ze lesjes wil beginnen, TS ben je nou al langs geweest?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:07 schreef plesner het volgende:
[..]
Jij bent echt zo kansloos om iemand zo te trollen die een normale vraag stelt.
Verlaging van de leeftijd is in het vorige kabinet, door minister Eurlings, al besloten. Het is nu ingegaan. Leef je onder een steen of zo? Wikipedia wordt niet altijd goed bijgehouden, daar staat namelijk achterhaalde informatie.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:04 schreef plesner het volgende:
Nope, althans niet op de openbare weg daar MOET je minimaal 18 jaar zijn.
TS kijk maar op http://nl.wikipedia.org/wiki/Rijles daar staat het op uitgelegd.
* Conflict haalt ff het regeerakkoord van zolder...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:34 schreef 08gnoT. het volgende:
Het is gewoon een feit dat het vervroegd is; sla het regeerakkoord er maar op na.
precies dit, doe nou maar gewoon!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:34 schreef 08gnoT. het volgende:
Het is gewoon een feit dat het vervroegd is; sla het regeerakkoord er maar op na.
En TS; als je nu gewoon naar avanti gaat en zegt dat je wil beginnen, vertellen zij je wel hoe dat zit met je examen (wanneer en hoeveel lessen)
Wie sloeg je? De examinator?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:39 schreef Conflict het volgende:
Ik had 20 lessen geboekt bij Avanti, maar na 9 lessen mocht ik al op en ik sloeg meteen de eerste keer
[..]
* Conflict haalt ff het regeerakkoord van zolder...
Gewoon naar een rijschool gaan, zij kunnen je eerlijk antwoord geven.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:55 schreef tetouan het volgende:
Ik weet echt niet wat ik moet geloven
heeft niemand een internet bron.
en bij welk nieuws kwam het op tv?
Dit.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gewoon naar een rijschool gaan, zij kunnen je eerlijk antwoord geven.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gewoon naar een rijschool gaan, zij kunnen je eerlijk antwoord geven.
Precies. Overal staat dat het uitgesteld is tot tenminste de zomer. Trek je conclusies.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:23 schreef tetouan het volgende:
ik wete het niet
niemand heeft een bron waarin staat wat de definitiefe datum is
Wie heeft dit gisteren gezien?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:41 schreef SemperFii het volgende:
[..]
Gister was het op SBS6 bij Hart van Nederland. Ik zag het bij zowel de vroege als late editie en je kan mij niet wijsmaken dat ze 2x een fout maakten!
Ik. Ik was er weliswaar redelijk verbaasd over, omdat ik er nog niet van had gehoord....maar het blijkt dus echt zo te zijnquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:03 schreef Chinless het volgende:
Stel klaplullos boven mij. Die regeling is nog helemaal niet geffectueerd.
Trouw.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:37 schreef tetouan het volgende:
Kijk nu geloof ik het.
welke krant is dat als ik vrage mag?
Gemeentekrantje. Het carillon, maar die staat niet onlinequote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:37 schreef tetouan het volgende:
Kijk nu geloof ik het.
welke krant is dat als ik vrage mag?
Nee, dat niet, maar ik geloof trouw aan het Carillon.quote:
Staat wel erg bol van de spel- en andere taalfouten...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:34 schreef 08gnoT. het volgende:
Het stond vandaag zelfs in de lokale krant hier
[ afbeelding ]
Sommige rijscholen zijn tegenwoordig ook op zondag open.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, maar je bent nu wel te laat om langs te gaan bij een rijschool
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |