Allemaal, vanaf vandaag is dat in gegaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:20 schreef tetouan het volgende:
maar vanaf nu is dus bij elke rijschool vanaf 16,5 lessen te nemen?
of alleen een paar rijscholen?
Alle, vanaf zaterdag 8 januariquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:20 schreef tetouan het volgende:
maar vanaf nu is dus bij elke rijschool vanaf 16,5 lessen te nemen?
of alleen een paar rijscholen?
Nee hoeft niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:23 schreef tetouan het volgende:
moet je wel eerst je praktijk examen gehaald hebben als je als 16,5 jarige rijlessen wilt nemen of niet?
natuurlijk niet manquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:23 schreef tetouan het volgende:
moet je wel eerst je praktijk examen gehaald hebben als je als 16,5 jarige rijlessen wilt nemen of niet?
Wat? We leven niet meer in 1900 hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:23 schreef tetouan het volgende:
wat is het nut van rijlessen als je je praktijkexamen al gehaald hebt? Misschien je theorie...lijkt me logischerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:23 schreef tetouan het volgende:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:23 schreef tetouan het volgende:
Mijn oom zei het, hij heeft een rijschoolquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:00 schreef tetouan het volgende:
maar waar hebben jullie dat gehoord want op rtl4 nieuwes heb ik niets gehoord
en ik kan ook niets op internet vinden?
8 januari 2011quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:11 schreef tetouan het volgende:
oke dus wel
maar niemand heeft een bon voor mij met de definitiefe datum?
ga nou maar naar een rijschool toe om je lessenpakket te regelen!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:23 schreef tetouan het volgende:
haha
maar en ander bron is er zeker niet>?
Gister was het op SBS6 bij Hart van Nederland. Ik zag het bij zowel de vroege als late editie en je kan mij niet wijsmaken dat ze 2x een fout maakten!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:23 schreef tetouan het volgende:
haha
maar en ander bron is er zeker niet>?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:20 schreef Tompsen het volgende:
http://www.avantirijschool.nl/
staat als beste bekend, ik zou vandaag nog even langs gaan
Prima rijschool, vriend van me die 16,5 is heeft zojuist daar te horen gekregen dat ie mag rijdenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:20 schreef Tompsen het volgende:
Daarheen dusquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:33 schreef kort het volgende:
[..]
Prima rijschool, vriend van me die 16,5 is heeft zojuist daar te horen gekregen dat ie mag rijden
Vergeet je ID-bewijs niet mee te nemen, anders ga je voor niets.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:20 schreef Tompsen het volgende:
Da's een goeie tip ja. Moest ik weer terug voor naar huisquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vergeet je ID-bewijs niet mee te nemen, anders ga je voor niets.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:37 schreef maickeltje het volgende:
ben benieuwd of ts ze 1e rijles nu al heeft gehad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |