dat vond ik ook al zo vreemd want het was toch echt wel landelijk nieuwsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:41 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
InderdaadHoe kun je die datum nu gemist hebben op het nieuws
Pics van je zus in de autoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:40 schreef 08gnoT. het volgende:
Ja klopt, mijn zus van 16 jaar en 7 maanden is nu een 10-dagencursus aan het regelen
jeetje dan ben wel echt dom!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Da's een goeie tip ja. Moest ik weer terug voor naar huis
Ik voelde me ook heel stom jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:43 schreef Tompsen het volgende:
[..]
jeetje dan ben wel echt dom!
Dus TS ID-kaart mee!!
TS is zijn lessenpakket aan het regelen natuurlijk!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik voelde me ook heel stom ja
Waar is TS eigenlijk?
Dat zou ik ook doen! Ik moest wachten tot sowieso m'n 18equote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:47 schreef Tompsen het volgende:
[..]
TS is zijn lessenpakket aan het regelen natuurlijk!
Ik maakte me al zorgen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:48 schreef tetouan het volgende:
haha
ik ben een aantal rijscholen aan het vergelijken
Verstandig, maar ik zou toch zeker voor avanti gaan hoor, goeie ervaringen meequote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:48 schreef tetouan het volgende:
haha
ik ben een aantal rijscholen aan het vergelijken
Niks raars aan. In Amerika mag het ook. Linkse boomknuffelaar!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:56 schreef Jeroen_S. het volgende:
mag je ook al op je 16,5 praktijkexamen doen dan? wordt steeds gekker hier in NL
Ideaal, eindexamen doen en dan met de auto naar huisquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dus nu alvast beginnen, zodat je op je 17e examen doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |