Ja, officieel wel.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:02 schreef tetouan het volgende:
Je kan toch niet alleen naar huis rijden?
Er moet iemand bij zijn met minimaal 10 jaar rijervaring tog?
Als je je rijbewijs hebt mag je gewoon alleen rijden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:02 schreef tetouan het volgende:
Je kan toch niet alleen naar huis rijden?
Er moet iemand bij zijn met minimaal 10 jaar rijervaring tog?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bastiaens heeft ook amfibievoertuigen
Dat mag pas op je 18e. Vanaf je 17e mag je alleen begeleid rijden, ook met rijbewijs.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je je rijbewijs hebt mag je gewoon alleen rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan ook een cursus doen dat je het binnen zoveel dagen gaat halenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:15 schreef tetouan het volgende:
hoeveel lessen hebben jullie eigenlijk gehad of hebben jullie je rijbewijs nog niet?
Ik heel lang, omdat ik Avanti niet kendequote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:15 schreef tetouan het volgende:
hoeveel lessen hebben jullie eigenlijk gehad of hebben jullie je rijbewijs nog niet?
Ja, 53 lessen man en ook nog eens 2x examen voor zowel theorie als praktijk. Ik rij nog steeds levensgevaarlijk, maar wel legitiemquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heel lang, omdat ik Avanti niet kende
Baasquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, 53 lessen man en ook nog eens 2x examen voor zowel theorie als praktijk. Ik rij nog steeds levensgevaarlijk, maar wel legitiem
Dat kan zomaarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:23 schreef tetouan het volgende:
Ik heb zelf nog nooit auto gereden, maar ik denk wel dat ik het snel onder de knieen krijg
Omdat je daar al goed af moet remmen voor bochten enzoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn rijinstructeur vroeg aan het begin van mijn lessen of ik goed was in games waarin je moet autorijden, dat is namelijk al een goede graadmeter.
lol ik ben best rechts (vv'd'er in hart & nieren)quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:57 schreef kort het volgende:
[..]
Niks raars aan. In Amerika mag het ook. Linkse boomknuffelaar!
Je leert in één les perfect de koppeling te gebruiken, ideaalquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:38 schreef tetouan het volgende:
Maar in de spits sta je veel stil en dan zijn die 50 min les zo voorbij
of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |