abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87973854
Stel er komt een tijd dat er geen verschillende banken meer bestaan, maar één centrale wereldbank. En dat men besluit dat niemand kan kopen of verkopen, dan wie een RFID-betaalchip in zijn hand of in zijn voorhoofd heeft.

Hoe zou jij er mee omgaan? Zou je de chip weigeren? Maar hoe kom je dan aan eten en goederen? Wat is het alternatief?
Veni vidi foetsie
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:50:38 #2
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_87974069
dat word dus veel winkelen met mijn schoonmoeder.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_87974129
Waarom zou dat besluit vallen dan? Lijkt mij te vergezocht.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_87974319
De VS stevent er naar dat de dollar uiteindelijk valt doordat ze steeds maar dollars bij blijven drukken. Er zal dan onvermijdelijk hyperinflatie ontstaan, wat de hele wereld met zich meetrekt gezien de wereld heel veel in dollars handelt.

Alle banken zullen klappen en er zal een nieuw economisch systeem gemaakt kunnen worden. Niet ondenkbaar is dat er dan gekozen zal worden voor één wereldmunt met één centrale bank.

En die bank zal ons kunnen verplichten dat we niets kunnen kopen of verkopen, dan wie de rf-betaalchip draagt (deze bestaan al). Waarom? Ze zullen zeggen: Voor de veiligheid.
- Je kunt de chip niet kwijtraken
- Minder diefstalgevoelig, want je zou je hand moeten afhakken of een snee in je voorhoofd moeten maken om de chip te stelen.
- Identificatiebewijs heb je altijd bij je
- Terrorismebestrijding
- enz.
Veni vidi foetsie
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:04:19 #5
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_87974568
Leuke verwijzing naar Openbaringen.

Ik hoop dat niet meer mee te maken iig.
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:05:48 #6
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_87974632
Ik zou 'm niet weigeren, maar me wel zorgen maken over de beveiliging van zo'n apparaat. Ik heb niet bijster veel vertrouwen in de banken. Het is dat we door banken terugbetaald worden i.g.v. fraude (ook al betalen we dat aan het einde van de dag toch wel zelf) maar anders zouden een hele hoop mensen nu ook al rebelleren tegen internetbankieren en pinnen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:26:01 #7
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_87975420
Gewoon 1 pas waar je een bank abo, een OV abo, club abo, rijbewijs en shit op kunt plempen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:37:00 #8
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_87975801
Als het zo ver gaat komen dan leeft de hele wereldbevolking al in angst.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:41:08 #9
13132 Core.
schizo eend
pi_87975930
accepteren: Kies je voor een nieuwe versie van de Matrix. Het is idd wat openbaringen je ook verteld.

weigeren: Wakker geworden en weigert de Stage World, bewust wetend dat dingen niet zijn zoals ze lijken.
:)
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
pi_87977176
Je hebt al chips in je, dus ja..

Maar goed, als je weigert, is dat wel een optie dan? Lijkt me niet.
pi_87977890
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 13:04 schreef ElectricEye het volgende:

Ik hoop dat niet meer mee te maken iig.
Moet dan zeker ook een chip zijn met een reeks van 666 cijfers? ;)
pi_87979656
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 14:06 schreef Orchestra. het volgende:
Je hebt al chips in je, dus ja..

Maar goed, als je weigert, is dat wel een optie dan? Lijkt me niet.
We hebben nu toch nog geen chips in ons lichaam?

En nee, weigeren lijkt me ook geen optie.
Al betwijfel ik of het zover gaat komen.
pi_87979791
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 13:04 schreef ElectricEye het volgende:
Het is toch wel apart dat de Bijbel inderdaad het hier over over heeft en dat 2000 jaar geleden. :{
pi_87983322
ik neem hem niet ben geen robot!!!!
pi_87988327
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 14:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

We hebben nu toch nog geen chips in ons lichaam?..
Toch wel.

Een gemiddelde autochtone Nederlander van het arische/keltische ras geboren na 1960 heeft er minstens tientallen.

Ze zitten standaard in:

Net onder de kruin
In het hoofd; primitieve cortex, gehoorkanaal; meestal ook in zichtorganen (vrijwel altijd).
In de mond; i.g.v. vullingen/implantaten diverse varianten
bij de schildklier, onder de oksels, langs het ruggemerg
Het hart; bij vrouwen vaak ook in de borsten/tepels.
De geslachtsdelen (vrijwel altijd)

Oorzaak:

Vaccinaties; chirurgische operaties, medicijnen, tandoperaties, satelietbesturing, genetisch gemanipuleerd voedsel, vergiftiging, onnatuurlkijke sex, HF-signalen van mobieltjes, beeldschermen, videogames, chemtrails, ELF-golven etc etc en lbnl militaire ontvoeringen.

Het is moeilijk tot zeer gevaarlijk deze te verwijderen; Je kunt ze wel onschadelijk maken of uitschakelen.
pi_87988401
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 17:55 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Toch wel.

Een gemiddelde autochtone Nederlander van het arische/keltische ras geboren na 1960 heeft er minstens tientallen.

Ze zitten standaard in:

Net onder de kruin
In het hoofd; primitieve cortex, gehoorkanaal; meestal ook in zichtorganen (vrijwel altijd).

Oorzaak:

Vaccinaties; chirurgische operaties, medicijnen, tandoperaties, satelietbesturing, genetisch gemanipuleerd voedsel, vergiftiging, onnatuurlkijke sex, HF-signalen van mobieltjes, beeldschermen, videogames, chemtrails, ELF-golven etc etc en lbnl militaire ontvoeringen.

Het is moeilijk tot zeer gevaarlijk deze te verwijderen; Je kunt ze wel onschadelijk maken of uitschakelen.
Foto?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_87988507
quote:

[..]

Toch wel.

Ze zitten standaard in:

Net onder de kruin

Oorzaak:

Whahahahaha _O-

Tientallen chips in je lichaam vanwege genetisch gemanipuleerd voedsel, videogames, chemtrails en radiogolven :D

Mên, je hebt gewoon echt totaal geen enkel flauw benul waar je het überhaupt over hebt.

:') !!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2010 17:59:57 ]
pi_87988685
quote:

[..]

Net onder de kruin
Deze is bij mij niet al vanaf de geboorte geplaatst, maar pas sinds een jaar of 3. Ik voel het nog steeds zitten, destijds vond ik het al zo vreemd, hoe dat dingetje er ineens was gekomen, maar nu is het duidelijker.

Ook bij mijn kin/hals voel ik er een.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:03:57 #19
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_87988698
quote:

[..]

Toch wel.

Ze zitten standaard in:

Net onder de kruin

Oorzaak:

deze post valt in de categorie overtrolled, of de categorie suicidetroll.
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_87989014
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 18:03 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Deze is bij mij niet al vanaf de geboorte geplaatst, maar pas sinds een jaar of 3. Ik voel het nog steeds zitten, destijds vond ik het al zo vreemd, hoe dat dingetje er ineens was gekomen, maar nu is het duidelijker.

Het is helaas zo; als ze kort onder de huid van armen of benen zitten kunnen ze soms na verloop van tijd op natuurlijke wijze verdwijnen na een lange tijd zeezout baden te nemen (maar bij andere lichaamsdelen is het vrijwel onmogelijk ze doen te verwijderen, zou ik ook niet doen trouwens).

Je kunt sommige chips in je hoofd ontdekken en uitschakelen met bepaalde visualisatie-oefeningen (maar ook lang niet altijd). Je moet je er bewust van zijn, en willen/bidden dat dat ze onschadelijk worden.

Als je een bril draagt, is de kans groot dat je chips in je ogen/zichtorganen hebt.

Ik kende iemand die had een zware chip in z'n hart en die heeft die uitgeschakeld m.b.v. kristallen
pi_87989136
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 18:03 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Weet je het zeker ? vaak zitten hier diverse kliertjes; je weet dat ook ?
pi_87989189
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 18:14 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Weet je het zeker ? vaak zitten hier diverse kliertjes; je weet dat ook ?
Klopt, maar het voelt anders, een soort balletje zeg maar.
pi_87989315
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 18:16 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Klopt, maar het voelt anders, een soort balletje zeg maar.
Hmm. Zou kunnen. Hoe groot precies en waar precies ?
pi_87989589
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 17:55 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Toch wel.....

Oorzaak:

Nog toe te voegen bij oorzaken:

- Huidcremes, cosmetica
- Tatoeages
- Piercing
- Voedingssupplementen
- Doping, drugs
- Aspartaam
- Diverse E-nrs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: