quote:Moet dan zeker ook een chip zijn met een reeks van 666 cijfers?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:04 schreef ElectricEye het volgende:
Leuke verwijzing naar Openbaringen.
Ik hoop dat niet meer mee te maken iig.
quote:We hebben nu toch nog geen chips in ons lichaam?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:06 schreef Orchestra. het volgende:
Je hebt al chips in je, dus ja..
Maar goed, als je weigert, is dat wel een optie dan? Lijkt me niet.
quote:Het is toch wel apart dat de Bijbel inderdaad het hier over over heeft en dat 2000 jaar geleden.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:04 schreef ElectricEye het volgende:
Leuke verwijzing naar Openbaringen.
quote:Toch wel.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We hebben nu toch nog geen chips in ons lichaam?..
quote:Foto?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:55 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Toch wel.
Een gemiddelde autochtone Nederlander van het arische/keltische ras geboren na 1960 heeft er minstens tientallen.
Ze zitten standaard in:
Net onder de kruin
In het hoofd; primitieve cortex, gehoorkanaal; meestal ook in zichtorganen (vrijwel altijd).
In de mond; i.g.v. vullingen/implantaten diverse varianten
bij de schildklier, onder de oksels, langs het ruggemerg
Het hart; bij vrouwen vaak ook in de borsten/tepels.
De geslachtsdelen (vrijwel altijd)
Oorzaak:
Vaccinaties; chirurgische operaties, medicijnen, tandoperaties, satelietbesturing, genetisch gemanipuleerd voedsel, vergiftiging, onnatuurlkijke sex, HF-signalen van mobieltjes, beeldschermen, videogames, chemtrails, ELF-golven etc etc en lbnl militaire ontvoeringen.
Het is moeilijk tot zeer gevaarlijk deze te verwijderen; Je kunt ze wel onschadelijk maken of uitschakelen.
quote:WhahahahahaOp dinsdag 26 oktober 2010 17:55 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Toch wel.
Een gemiddelde autochtone Nederlander van het arische/keltische ras geboren na 1960 heeft er minstens tientallen.
Ze zitten standaard in:
Net onder de kruin
In het hoofd; primitieve cortex, gehoorkanaal; meestal ook in zichtorganen (vrijwel altijd).
Oorzaak:
Vaccinaties; chirurgische operaties, medicijnen, tandoperaties, satelietbesturing, genetisch gemanipuleerd voedsel, vergiftiging, onnatuurlkijke sex, HF-signalen van mobieltjes, beeldschermen, videogames, chemtrails, ELF-golven etc etc en lbnl militaire ontvoeringen.
Het is moeilijk tot zeer gevaarlijk deze te verwijderen; Je kunt ze wel onschadelijk maken of uitschakelen.
quote:Deze is bij mij niet al vanaf de geboorte geplaatst, maar pas sinds een jaar of 3. Ik voel het nog steeds zitten, destijds vond ik het al zo vreemd, hoe dat dingetje er ineens was gekomen, maar nu is het duidelijker.
quote:deze post valt in de categorie overtrolled, of de categorie suicidetroll.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:55 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Toch wel.
Ze zitten standaard in:
Net onder de kruin
Oorzaak:
quote:Het is helaas zo; als ze kort onder de huid van armen of benen zitten kunnen ze soms na verloop van tijd op natuurlijke wijze verdwijnen na een lange tijd zeezout baden te nemen (maar bij andere lichaamsdelen is het vrijwel onmogelijk ze doen te verwijderen, zou ik ook niet doen trouwens).Op dinsdag 26 oktober 2010 18:03 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Deze is bij mij niet al vanaf de geboorte geplaatst, maar pas sinds een jaar of 3. Ik voel het nog steeds zitten, destijds vond ik het al zo vreemd, hoe dat dingetje er ineens was gekomen, maar nu is het duidelijker.
Ook bij mijn kin/hals voel ik er een.
quote:Weet je het zeker ? vaak zitten hier diverse kliertjes; je weet dat ook ?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:03 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Ook bij mijn kin/hals voel ik er een.
quote:Klopt, maar het voelt anders, een soort balletje zeg maar.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:14 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Weet je het zeker ? vaak zitten hier diverse kliertjes; je weet dat ook ?
quote:Hmm. Zou kunnen. Hoe groot precies en waar precies ?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:16 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Klopt, maar het voelt anders, een soort balletje zeg maar.
quote:Nog toe te voegen bij oorzaken:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:55 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Toch wel.....
Oorzaak:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |