Jaja, Bilderberg en zo.quote:http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/1789792/2011/01/07/Waxinewerper-wil-dna-onderzoek-familie-koningin.dhtml
AMSTERDAM - De man die op Prinsjesdag een waxinelichthouder tegen de Gouden Koets gooide, deed dat om aandacht te vragen voor de positie van de koningin. De 29-jarige Erwin L. betwijfelt of koningin Beatrix wel echt koningin is. Dat bleek vrijdag tijdens een zitting in de rechtbank in Den Haag, twittert een verslaggever van De Telegraaf vanuit de rechtszaal.
Volgens L. was koning Willem III, de vader van koningin Wilhelmina, onvruchtbaar. De verdachte wil een dna-onderzoek om dat aan te tonen. Zijn advocate Mariëlle van Essen zei tijdens de zitting een einde te willen maken aan de discussie over de positie van de koningin door het dna van Willem III, koningin Wilhelmina en koningin Juliana te onderzoeken. Volgens haar kan dat, omdat ze nog in de grafkelder liggen.
Niet zijn dochter
Als blijkt dat Willem III geen kinderen kon verwekken, kan Wilhelmina niet zijn dochter zijn en is Beatrix niet door erfopvolging koningin geworden, redeneert Van Essen. Haar cliënt kan dan niet worden vervolgd voor het beledigen van de koningin, omdat Beatrix geen koningin is.
L. kwam vrijdag tijdens de zitting met een lijst van ongeveer 125 getuigen die hij wil laten horen. Daarop staan leden van het koninklijk huis en Kamerleden. Ook wil hij 'mensen met de voornaam Marieke' laten horen.
Ranzige kleding
De zaak zou eigenlijk donderdag al behandeld worden, maar werd uitgesteld omdat de verdachte het niet eens was met de 'ranzige kleding' die hij aan moest trekken. Hij werd door de onenigheid in een isoleercel gezet, waardoor het niet lukte hem op tijd naar de rechtbank te vervoeren.
Volgens de verslaggeefster van De Telegraaf had L. vrijdag schone kleren aan, maar was zijn broek wel twee maten te groot.
Kinderen geboren in een huwelijk worden volgens mij per definiitie beschouwd als de wettige nakomelingen van beide echtelieden, het maakt niet uit of ze biologische nakomelingen zijn.quote:Art. 24.
Het koningschap wordt erfelijk vervuld door de wettige opvolgers van Koning Willem I, Prins van Oranje-Nassau.
Art. 25.
Het koningschap gaat bij overlijden van de Koning krachtens erfopvolging over op zijn wettige nakomelingen, waarbij het oudste kind voorrang heeft, met plaatsvervulling volgens dezelfde regel. Bij gebreke van eigen nakomelingen gaat het koningschap op gelijke wijze over op de wettige nakomelingen eerst van zijn ouder, dan van zijn grootouder, in de lijn van erfopvolging, voor zover de overleden Koning niet verder bestaand dan in de derde graad van bloedverwantschap.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:10 schreef Lod het volgende:
Kun je uit DNA halen of iemand wel of niet vruchtbaar is (geweest)?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:11 schreef Pablo88 het volgende:
[..]
2
Nou als ie niet vruchtbaar zou zijn geweest had hij ook geen nakomelingen gehad denk ik zo.
Neem aan dat ze kijken of het DNA matchtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:10 schreef Lod het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:11 schreef Pablo88 het volgende:
[..]
2
Nou als ie niet vruchtbaar zou zijn geweest had hij ook geen nakomelingen gehad denk ik zo.
Dansmariekes zeker?quote:Ook wil hij 'mensen met de voornaam Marieke' laten horen.
Experts zijn duur. De getuige deed het gratis.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dansmariekes zeker?.
Maar wat een omslachtige manier van die advocate om de rechter ervan te overtuigen dat haar cliënt geestelijke problemen heeft... een verklaring van een expert was makkelijker geweest.
Oh vast, maar is die match goed genoeg? Is het DNA nog bruikbaar voor de test.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:17 schreef Sosha het volgende:
[..]
Neem aan dat ze kijken of het DNA matcht
Heb je Pieter van Vollenhoven wel eens horen spelen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:18 schreef CrazyAces het volgende:
Wilhelmina was toondoof [een erfelijke aandoening], verder was niemand in de familie toondoof. De adjudant van Willem III was wél toondoof. Dus het kan zomaar
Hahaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heb je Pieter van Vollenhoven wel eens horen spelen?
Als Bea weigert zou je eigenlijk Pieter Storms of Willibrord Frequin erop af moeten sturen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:29 schreef BasEnAad het volgende:
Ja als Bea niet wil, gebeurt het niet. Kansloze actie dus helaas. t Zou leuke sensatie zijn.
Gelukkig meldt de Telegraaf ook nog even de écht belangrijke feiten in deze zaak.quote:Volgens de verslaggeefster van De Telegraaf had L. vrijdag schone kleren aan, maar was zijn broek wel twee maten te groot.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:06 schreef Mirjam het volgende:
wtf is this shit, ik wil ook wat die man te roken krijgt![]()
Ik wil weten hoe de mensen in de zaal hebben gereageerd op het Mariekes voorstel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dansmariekes zeker?.
Maar wat een omslachtige manier van die advocate om de rechter ervan te overtuigen dat haar cliënt geestelijke problemen heeft... een verklaring van een expert was makkelijker geweest.
Dat soort debielen heb je altijd al gehad. In het verleden werden ze gewoon in een dwangbuis afgevoerd naar het gesticht.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:46 schreef Boldface het volgende:
Ik vind het vooral triest hoe veel ellende de koningin moet doorstaan. De vrouw maakt de laatste jaren een boel narigheid mee. Nu weer één of andere geschifte gek die in haar familieverleden wil gaan wroeten.
Als dat gerechterlijk kan waarom niet. Maar ik zou de uitkomst niet vertrouwen. Bilderberg, Koningin, NWO, teveel belanghebbenden enzo. De waarheid zal dan nooit boven water komen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:24 schreef spuitje het volgende:
En deze faalhaas verwacht nu dat Beatrix DNA materiaal af gaat staan zodat hij al dan niet zijn gelijk kan bewijzen??![]()
Ah, gossie. En ze hebben het al zo moeilijk door al die miljoenen die ze van de belastingbetalers innen. Een niet-democratisch gekozen staatshoofd die tot de rijkste staatshoofden van Europa behoort enkel op basis van een achterlijk gedateerd middeleeuws politiek concept.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:46 schreef Boldface het volgende:
Ik vind het vooral triest hoe veel ellende de koningin moet doorstaan. De vrouw maakt de laatste jaren een boel narigheid mee. Nu weer één of andere geschifte gek die in haar familieverleden wil gaan wroeten.
Weet je wat? Zelfs als Wilhelmina geen biologisch kind van Willem III was, blijft zij een koningin, net als Juliana en Beatrix. Ze hebben het prima gedaan, cq. doen het prima.
Hahahahahhahahaaaaaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:46 schreef Boldface het volgende:
Weet je wat? Zelfs als Wilhelmina geen biologisch kind van Willem III was, blijft zij een koningin, net als Juliana en Beatrix. Ze hebben het prima gedaan, cq. doen het prima.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:46 schreef Boldface het volgende:
Dat zat ik me dus ook net te bedenken, dat die Willem dan misschien niet de biologische vader is, maar wel de wettelijke! Probleem opgelost dusquote:Op maandag 10 januari 2011 12:58 schreef Gia het volgende:
Wat is dat met die 'Mariekes'? Wat is de reden daarvoor?
Verder lijkt het me dat Willem III Wilhelmina erkent heeft als dochter, dus ik zie niet in waarom zij niet de wettelijke opvolgster zou zijn van koning Willem III.
Kansloze actie, dus.
Maar goed, dat met die naam Marieke, ben ik wel benieuwd naar. Ken er wel een paar, namelijk.
Inderdaad, die miljoenen Nederlanders die als dienstplichtigen in de loopgraven van Afghanistan sterven.. bar en boos is het!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:08 schreef Ringo het volgende:
Lachen jullie maar! Gieren, brullen! Het is allemaal opzet van het Reusachtige Mediacircus, dat ons allen in de Koninklijke Droom wil laten geloven. En ondertussen wordt de gewone man als kanonnenvlees naar het front gestuurd..
Benieuwd wat hier uit komtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:18 schreef CrazyAces het volgende:
Wilhelmina was toondoof [een erfelijke aandoening], verder was niemand in de familie toondoof. De adjudant van Willem III was wél toondoof. Dus het kan zomaar
Helemaal niets. Legaal gezien maakt het geen enkel verschil, en zolang 70/80% van de bevolking wel blijft inzien dat ons koningshuis een zeer positieve bijdrage aan ons land levert mogen kneuzen zoals jij mopperen wat ze willen.quote:
quote:L. kwam vrijdag tijdens de zitting met een lijst van ongeveer 125 getuigen die hij wil laten horen. Daarop staan leden van het koninklijk huis en Kamerleden.
Dit is gewoon een complot om de complottheoretici op het verkeerde been te zetten.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:18 schreef RM-rf het volgende:
Tja, als je een beetje BNW volgt weet je dat juist die BNW types héél veel waarde leggen aan dingen als 'bloedband' en de Bewering dat bv belangrijke Bilderberger-leden die positie voornamelijk bekleden omdat ze tot de 'machtige familie-bloedlijnen' behoren...
Wat dat betreft zou dit complot-gelovertjes juist zulke complot-beweringen behoorlijk onderuit schoppen als blijkt dat ons Beaatje dus helemaal niet tot de beroemde 'Bloedlijn' behoorde maar ergens door de Postbode of Tuinman van Emma verwekt zou zijn....
Dat is toch wel een glitch in de geheimzinnige 'matrix' van al die 'Satanische Bloedlijnen'
Kritisch: 'De 13 satanische bloedlijnen'
Bea behoort tot blauwe bloedlijn -> klopt complottertjes hebben gelijk.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:18 schreef RM-rf het volgende:
Tja, als je een beetje BNW volgt weet je dat juist die BNW types héél veel waarde leggen aan dingen als 'bloedband' en de Bewering dat bv belangrijke Bilderberger-leden die positie voornamelijk bekleden omdat ze tot de 'machtige familie-bloedlijnen' behoren...
Wat dat betreft zou dit complot-gelovertjes juist zulke complot-beweringen behoorlijk onderuit schoppen als blijkt dat ons Beaatje dus helemaal niet tot de beroemde 'Bloedlijn' behoorde maar ergens door de Postbode of Tuinman van Emma verwekt zou zijn....
Dat is toch wel een glitch in de geheimzinnige 'matrix' van al die 'Satanische Bloedlijnen'
Kritisch: 'De 13 satanische bloedlijnen'
Mirjam doet aan drugsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:06 schreef Mirjam het volgende:
wtf is this shit, ik wil ook wat die man te roken krijgt![]()
Als dat L is, dan komt hij er waarschijnlijk wel uit.quote:
ik volg je niet?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Bea behoort tot blauwe bloedlijn -> klopt complottertjes hebben gelijk.
Bea behoort niet tot blauwe bloedlijn -> complottertjes hebben alsnog gelijk want het maakt niet uit, macht willen zij behouden dus ook de schijn.
Leuke stof voor Lambiekje en Bankfurtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jaja, Bilderberg en zo.
Niets. Want al zou dat onderzoek uitgevoerd worden dan zal het zeker niet openbaar worden gemaakt de eerste 50 jaar of zo.quote:
quote:Haar cliënt kan dan niet worden vervolgd voor het beledigen van de koningin, omdat Beatrix geen koningin is.
Ik kan idd niet wachten op de onlogicaquote:Op maandag 10 januari 2011 16:35 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Leuke stof voor Lambiekje en Bankfurt
Nee, de rechtbank heeft het verzoek van de advocaat afgewezen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ik ben wel benieuwd naar het vervolg van deze zaak. Gaat het werkelijk onderzocht worden?
Volgens mij kom jij ook wel in aanmerkingquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:07 schreef Scorpie het volgende:
Lol, die gozer is een whackjob, een nutty, een freak, gestoord, mentally insane![]()
Stop hem maar een jaar of 40 weg
Zie je mij met theelichtjes gooien om aandacht te vragen voor een stamboom onderzoek naar de koningin? Nee he, neurotisch gehandicapt autistje dat je er bentquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:11 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Volgens mij kom jij ook wel in aanmerkingLabiele dwaas.
Ja want labiliteit uit zich altijd in het gooien van theelichtjes,.. Je bent dus nog dom ook; in jouw geval manifesteert het zich in autistisch geraaskal.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zie je mij met theelichtjes gooien om aandacht te vragen voor een stamboom onderzoek naar de koningin? Nee he, neurotisch gehandicapt autistje dat je er bent
Nee, in jouw geval uit het zich in het dwangmatig en neurotisch posten in BNW.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:17 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ja want labiliteit uit zich altijd in het gooien van theelichtjes,..
Zegt de grootste BNW-knurft na Lambiekjequote:Je bent dus nog dom ook; in jouw geval manifesteert het zich in autistisch geraaskal.
Gelijk in de historie duiken hè, heel goed knul; dat maakt je betoog nóg droeviger. Je kan net zo goed gelijk een witte vlag op hijsen, je bent gewoon fan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, in jouw geval uit het zich in het dwangmatig en neurotisch posten in BNW.
[..]
Zegt de grootste BNW-knurft na Lambiekje
'Trust nobody, zelfs geen valse profeten' Pas op, ze zitten achter je aan!! Rennen!!![]()
Bedankt voor het lachen weer, mijn dag is weer goed nu ik weet dat jij bestaat
Ik lees in dit stukje dat je uitgeluld bent. Heel goed, ga maar weer terug naar je Minecraft spelletje en je BNW subforum, laat de grote mensen het hier maar over de belangrijke dingen van het leven hebben. Doei he!quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:20 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Gelijk in de historie duiken hè, heel goed knul; dat maakt je betoog nóg droeviger. Je kan net zo goed gelijk een witte vlag op hijsen, je bent gewoon fan.
Uitgeluldquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik lees in dit stukje dat je uitgeluld bent. Heel goed, ga maar weer terug naar je Minecraft spelletje en je BNW subforum, laat de grote mensen het hier maar over de belangrijke dingen van het leven hebben. Doei he!
Ik ben anders niet degene die een persoonlijke aanval op mij inzette en daarmee al gelijk de discussie verloor voordat hij uberhaupt begonnen wasquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:24 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Uitgeluldnu gaan we terug naar basisschool retoriek? Ik hoef jouw history niet door te pluizen om je belachelijk te maken; dat doe je zelf heel goed. Zwakzinnig mannetje.
Dus wie is hier nou degene die begonquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:11 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Volgens mij kom jij ook wel in aanmerkingLabiele dwaas.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik lees in dit stukje dat je uitgeluld bent. Heel goed, ga maar weer terug naar je Minecraft spelletje en je BNW subforum, laat de grote mensen het hier maar over de belangrijke dingen van het leven hebben. Doei he!
Ultieme droeftoeterquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:07 schreef Scorpie het volgende:
Lol, die gozer is een whackjob, een nutty, een freak, gestoord, mentally insane![]()
Stop hem maar een jaar of 40 weg
It takes one to know one. Ga je nog reageren op mijn statement dat jij toch echt begon met basisschool-retoriek, of ga je daar maar weer handig overheen lezen en met een domme oneliner komen? Ik gok dat laatstequote:
"Jij begon!" Ja, duh. Dat hoef jij mij niet te vertellen vriend, als je begrijpend lezen had gekregen op school had je ook begrepen dat discussiëren over dit onderwerp niet mijn motief was om jou aan te spreken, maar je labiele achterlijke opmerking.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben anders niet degene die een persoonlijke aanval op mij inzette en daarmee al gelijk de discussie verloor voordat hij uberhaupt begonnen was. Of lijd je nu ook al aan een lichte vorm van dementie, veroorzaakt door het teveel smoken van jonko`s ?
Wacht even, ik ben in een goeie bui en zal je helpen met het opfrissen van je geheugen.
[..]
Dus wie is hier nou degene die begon![]()
Domme draak, snel iets erbij ninja-en en vervolgens mij kwalijk nemen dat ik eroverheen lees, heel goed.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
It takes one to know one. Ga je nog reageren op mijn statement dat jij toch echt begon met basisschool-retoriek, of ga je daar maar weer handig overheen lezen en met een domme oneliner komen? Ik gok dat laatsteAch ja, we zullen het maar 'jouw talent' noemen, heb je iig nog iets in deze wereld om voor te leven
![]()
Ah, net zoals je mensen aanspreekt om zichzelf in de fik te steken enzo? Ja, je bent een ware kei in discussierenquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:32 schreef HyperViper het volgende:
[..]
"Jij begon!" Ja, duh. Dat hoef jij mij niet te vertellen vriend, als je begrijpend lezen had gekregen op school had je ook begrepen dat discussiëren over dit onderwerp niet mijn motief was om jou aan te spreken, maar je labiele achterlijke opmerking.
Sure mate, zou ik ook zeggen als je weer eens faalt. Heb je verder nog iets, of ga je nu weer terug naar je inhoudloze kutleventje als luie kudtstudent zonder baan en perspectief op meer ? Want dan kunnen we namelijk gewoon weer lekker ontopic gaan ipv dat geraaskal tegen elkaar.quote:Domme draak, snel iets erbij ninja-en en vervolgens mij kwalijk nemen dat ik eroverheen lees, heel goed.
Ja, waarna ik een referentie maakte waarbij je geconfronteerd werd met uitspraken van jezelf, letterlijk 3 minuten daarvoor, die dezelfde basisschool retoriek bevatte, maar aangezien je nog te dom bent om in de keuken te schijten vermoed ik dat je met oogkleppen op, geheel in BNW style, door blijft posten zonder door te hebben dat je jezelf onsterfelijk belachelijk maakt met zo`n opmerkingquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:35 schreef HyperViper het volgende:
Oh en Scorpie, nog iets; Ik refereerde naar basisschool retoriek om je erop te attenderen dat dat geen legitiem argument is om te beweren dat jij mij "uitgeluld" hebt, maar dat begreep je vast ook niet.
Weer mijn history doorpluizen omdat je het niet kan winnen? Een troll reactie doet niets af aan hoe belachelijk jij jezelf hier maakt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah, net zoals je mensen aanspreekt om zichzelf in de fik te steken enzo? Ja, je bent een ware kei in discussierenMisschien is dat de reden dat je een luie student bent, ik weet het niet.
Heel goed, Dr Phill.quote:[..]
Sure mate, zou ik ook zeggen als je weer eens faalt. Heb je verder nog iets, of ga je nu weer terug naar je inhoudloze kutleventje als luie kudtstudent zonder baan en perspectief op meer ? Want dan kunnen we namelijk gewoon weer lekker ontopic gaan ipv dat geraaskal tegen elkaar.
Aw god, is dat je standaard reactie als iemand je uitspraken tegen je gebruikt? Ga anders even klagen bij de mods omdat je wat tegengas krijgt in je beperkte leventjequote:Op donderdag 13 januari 2011 09:39 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Weer mijn history doorpluizen omdat je het niet kan winnen? Een troll reactie doet niets af aan hoe belachelijk jij jezelf hier maakt.
Ik zie het al, de oneliners worden nog korter, de uitputting van je beperkte vocabulaire is nabijquote:Heel goed, Dr Phill.
Dat doet niets af aan jouw eigen uitspraken, zoals ik al aangaf; wat jij weer heel netjes negeert. Waar jij mij dus van beschuldigtquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, [b]waarna ik een referentie maakte waarbij je geconfronteerd werd met uitspraken van jezelf, letterlijk 3 minuten daarvoor[b], die dezelfde basisschool retoriek bevatte, maar aangezien je nog te dom bent om in de keuken te schijten vermoed ik dat je met oogkleppen op, geheel in BNW style, door blijft posten zonder door te hebben dat je jezelf onsterfelijk belachelijk maakt met zo`n opmerking![]()
![]()
Heb je nog meer 'briljante' oneliners?
Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen, maar goed, ook dat zal je vast niet begrijpen en proberen te verdoezelen met een of ander lulverhaal over een betoogquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:43 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat doet niets af aan jouw eigen uitspraken, zoals ik al aangaf; wat jij weer heel netjes negeert. Waar jij mij dus van beschuldigtFeit is dat jij met een labiele reactie komt en als een schuimbekkende hond erop springt als iemand jou daar op aanspreekt, nu kan je de zaken wel om gaan draaien maar die vlieger gaat niet op
Nog meer briljante oneliners, labiele dwaas dat je er bent ?quote:Nog meer briljante betogen?
Dat je mijn history door moet pluizen om met legitieme argumenten te komen om deze discussie te domineren geeft alleen maar aan dat je ondergeschikt bent, maar dat leer je nog wel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aw god, is dat je standaard reactie als iemand je uitspraken tegen je gebruikt? Ga anders even klagen bij de mods omdat je wat tegengas krijgt in je beperkte leventje
Wie verdoezelt hier dingen door mijn history door te pluizen naar troll reacties? Pot verwijt de ketelquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen, maar goed, ook dat zal je vast niet begrijpen en proberen te verdoezelen met een of ander lulverhaal over een betoog
O en leer eens fatsoenlijk tags te gebruiken faalhaas.
[..]
Nog meer briljante oneliners, labiele dwaas dat je er bent ?
Ach, ik heb je al met je eerste reactie op mij te pakken, dus de rest is dan niet zo heel boeiend meer en dient meer als een soort vermaak voor mezelf. Altijd leuk, beetje dollen met studentjes.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:45 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat je mijn history door moet pluizen om met legitieme argumenten te komen om deze discussie te domineren geeft alleen maar aan dat je ondergeschikt bent, maar dat leer je nog wel.
O wow, het begint toch tot je door te dringen dat ik je lekker aan het opstoken ben. Ik had eerlijk gezegd niet gedacht dat je zo slim zou zijn dat door te hebben. Heel goed, je mag een koekje!quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:46 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wie verdoezelt hier dingen door mijn history door te pluizen naar troll reacties? Pot verwijt de ketel
Ja want daar koos jij bewust voorquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, ik heb je al met je eerste reactie op mij te pakken, dus de rest is dan niet zo heel boeiend meer en dient meer als een soort vermaak voor mezelf. Altijd leuk, beetje dollen met studentjes.
Ik ben anders niet degene die maar blijft reageren terwijl ik al 3 keer heb geroepen dat we beter ontopic kunnen gaanquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:48 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ja want daar koos jij bewust voorEn jij vermaakt je hiermee? Ik zie je anders alleen maar als een gefrustreerd mannetje je in allerlei hoeken wringen om mij "uit te lullen". Altijd leuk, labiliteit aan het licht brengen.
Vastquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
O wow, het begint toch tot je door te dringen dat ik je lekker aan het opstoken ben. Ik had eerlijk gezegd niet gedacht dat je zo slim zou zijn dat door te hebben. Heel goed, je mag een koekje!
Ga de juffrouw dan halen, ik weet het; ik ben een rebel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben anders niet degene die maar blijft reageren terwijl ik al 3 keer heb geroepen dat we beter ontopic kunnen gaanMaar hey, blijf 'labiliteit aan het licht brengen' zou ik zeggen, dan gaan we ondertussen verder naar belangrijkere zaken.
Oke gast, je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:49 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Vastvolgens mij ben jij toch echt diegene die hapt. Oh nee wacht, jij had mij al te pakken toen ik op jouw reageerde
Oke scorpie deze dans is dan nu over, laten we ontopic gaan, respect voor je extreem harde retaliation.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke gast, je hebt helemaal gelijk___________________________!!!!!
Het is gewoon wachten tot we beiden een 48 uurs ban aan de broek hebben, maar dat had je vast wel door, jij boefje.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:50 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ga de juffrouw dan halen, ik weet het; ik ben een rebel.
Ik bereid me mentaal al voorquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is gewoon wachten tot we beiden een 48 uurs ban aan de broek hebben, maar dat had je vast wel door, jij boefje.
Dito voor je stupiditeit. Kusjequote:Op donderdag 13 januari 2011 09:51 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Oke scorpie deze dans is dan nu over, laten we ontopic gaan, respect voor je extreem harde retaliation.
Nee dikke drol. Jij snapt ook echt niks he.quote:
Ah puhlease zeg, that comes with the job.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:46 schreef Boldface het volgende:
Zit hij vast dan? Dat meen je niet? Dat mag toch alleen als je verdacht wordt van zware delicten?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:26 schreef EdvandeBerg het volgende:
Er worden nog veel gekkere dingen beweerd:
http://elisabethleroi.yolasite.com/
Anyway, van de gekke schandalig dat iemand die een waxinelichthouder naar de gouden koets gooit, wekenlang mag worden vastgehouden in afwachting van zijn proces
Het staatshoofd wordt dan ook redelijk beschermd door strafwetgeving.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zit hij vast dan? Dat meen je niet? Dat mag toch alleen als je verdacht wordt van zware delicten?
Een theelichtjeshouder naar de majesteit gooien is inderdaad kennelijk schadelijker dan tientallen inbraken plegen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zit hij vast dan? Dat meen je niet? Dat mag toch alleen als je verdacht wordt van zware delicten?
Ik ben tegen het koningshuis. Ik ben alleen voor Maxima.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:41 schreef Viajero het volgende:
[..]
Een theelichtjeshouder naar de majesteit gooien is inderdaad kennelijk schadelijker dan tientallen inbraken plegen.
Ik ben volledig voor het koningshuis, maar dat is inderdaad een grof schandaal.
Wat is het nut dan? Hij hoeft niet ter beschikking te blijven om het bewijs rond te krijgen, hij is geen direct gevaar voor zijn omgeving en wat voor straf krijg ie dan? Hij zal toch niet jarenlang de bak indraaien? Ik dacht dat ie een taakstrafje of een reprimande zou krijgen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het staatshoofd wordt dan ook redelijk beschermd door strafwetgeving.
Als je denkt dat Koninklijke families de enige mensen op machtsposities zijn die worden opgevolgd door nakomelingen heb je toch wel een fout wereldbeeld. Toevallig heeft onze Koninklijke familie er een titel en een maatschappelijke rol bij, maar verder zijn er toch 100'en rijke en machtige families in een zelfde soort situatie.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:12 schreef jacquesbrel het volgende:
Ongelooflijk dat in deze tijd een koningshuis nog kan bestaan. Iets om je diep voor te schamen aangezien er niets onzinnigers bestaat!
Maar wel lekker RTL Boulevard blijven kijken en naar Prinsjesdag/Koninginnedag gaan om 5 uur lang achter een dranghek te staan om een glimp van de koningin op te vangen he!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:10 schreef Salvad0R het volgende:
Beatrix en haar zoons zijn sowieso oorlogszuchtige tirannen die jou en mij als waardeloze eters zien en ons op zo'n gruwelijke manier proberen uit te buiten door middel van belastingen, oorlog en slavernij.
http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article3379683.ece
Ik denk zomaar dat Salvad0r niet tot de vlaggetjeszwaaiers behoortquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:28 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Maar wel lekker RTL Boulevard blijven kijken en naar Prinsjesdag/Koninginnedag gaan om 5 uur lang achter een dranghek te staan om een glimp van de koningin op te vangen he!
Walgelijke figuren.
Ja dat vind ik dus ook.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:41 schreef Viajero het volgende:
[..]
Een theelichtjeshouder naar de majesteit gooien is inderdaad kennelijk schadelijker dan tientallen inbraken plegen.
Ik ben volledig voor het koningshuis, maar dat is inderdaad een grof schandaal.
Tís me wat he, eerst haar (Nazi, SS NSDAP) vader door de mangel, dan d'r schoondochter, de leugens van Friso en Mabel, etc..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:46 schreef Boldface het volgende:
Daarom staat ie nu dan ook in een ander subforum.quote:
Ik denk zelf dan ook dat het de koningin weinig zal boeien aangezien ze nog steeds koningin is. Zo slecht zal ze het wel niet hebben.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:54 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Tís me wat he, eerst haar (Nazi, SS NSDAP) vader door de mangel, dan d'r schoondochter, de leugens van Friso en Mabel, etc..
Kennelijk maakt het geld n hoop goed, anders had ze allang afstand gedaan toch?
http://www.ravagedigitaal.org/2001_2002/0202a1.htm
Bron Wiki:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:05 schreef freako het volgende:
Uit de Grondwet:
[..]
Kinderen geboren in een huwelijk worden volgens mij per definiitie beschouwd als de wettige nakomelingen van beide echtelieden, het maakt niet uit of ze biologische nakomelingen zijn.
Rest hier te lezen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Huis_Oranje-Nassauquote:Toen het Huis Oranje met Willem III van Oranje uitstierf voegde zijn Friesche neef uit het Huis Nassau-Diez de namen Oranje en Nassau samen. Sindsdien wordt van het Huis Oranje-Nassau gesproken.
Ohw...hij wordt niet geopend?quote:Juliana verkocht alle paleizen aan de Nederlandse staat,onder voorwaarde dat (1) alleen de “Oranjes” erin zouden mogen wonen,(2) de Nederlandse staat als eigenaar voor het onderhoud zou opdraaien en (3) mocht de monarchie ooit vallen,de paleizen terug geschonken (!) zouden worden aan de “Oranjes”(Angstig sluwe voorzorg?)
Alleen al paleis Soestdijk (gekocht voor 18.775,- gulden) werd in 1971 (29 jaar geleden) voor 1,9 miljoen aan de Staat verkocht.
Ik denk dat zij de Nederlandse economie wel een boost kan gevenquote:De Koninklijke familie is éen van de rijkste in Nederland met een voorzichtig geschat vermogen van 9 miljard,goed voor een minimale rente / dividend inkomsten van 400 miljoen per jaar.
grappig de tekst die je aanraad vooral _goed_ te lezen zegt letterlijk:quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:08 schreef DarthHouse het volgende:
Als je goed leest, zie je dat de troon-pretendent een afstammeling (dus niet wettelijk maar biologisch!!!) moet zijn van koning Willem I!
De grondwet: http://www.denederlandseg(...)299q0sr/vgrnc1nlscwy
en dit verwijs weer naar het volgende artikel over de erf-opvolging:quote:Grondwet voor het Koninkrijk der Nederlanden (2008)
Hoofdstuk 2: Regering
Paragraaf 1: Koning
23 Artikel 24 25
Het koningschap wordt erfelijk vervuld door de wettige opvolgers van Koning Willem I, Prins van Oranje-Nassau.
erg knap als je wilt gaan beweren dat in de grondwet zou staan dat het ging om 'biologische nakomelingen' ipv 'wetteljke'...quote:Het koningschap gaat bij overlijden van de Koning krachtens erfopvolging over op zijn wettige nakomelingen
Plus dat de grondwet nadrukkelijk de mogelijkheid openlaat dat het parlement een koning kiest, mocht er geen wettige nakomeling meer beschikbaar zijn. Kunnen ze dus Bea kiezen, probleem opgelostquote:Op zondag 23 januari 2011 00:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
grappig de tekst die je aanraad vooral _goed_ te lezen zegt letterlijk:
[..]
en dit verwijs weer naar het volgende artikel over de erf-opvolging:
[..]
erg knap als je wilt gaan beweren dat in de grondwet zou staan dat het ging om 'biologische nakomelingen' ipv 'wetteljke'...
dat zou bv betekenen dat en 'onwettig' kind verwekt door de koning of koningin opeens troonopvolger zou kunnen worden, terwijl dat uist net is, het gaat enkel om 'wettelijke nakomelingen' en de grondwet legt geen enkele beperking op moch aangetoond kunnen worden dat een nakomeling niet biologisch is...
juist doordat ze het heel duidelijk en letterlijk over wettelijke nakomelingen hebben
Ik vind het altijd jammer dat de maatschappij zoveel aandacht geeft aan lieden diequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |