Alle uitzendingen op Uitzendinggemist.nlquote:DNA Onbekend op de site van de NCRV
Is mijn vader eigenlijk wel mijn echte vader? Zijn mijn broers wel echt mijn familie? Grote twijfels en onbeantwoorde vragen over familiebanden laten diepe sporen na in het leven van de mensen. Want leven in het ongewisse, of het nu gaat om oorlogskinderen, adoptiezaken of het vermoeden voortgekomen te zijn uit overspel, veroorzaakt veel verdriet. Caroline Tensen wil in DNA Onbekend mensen helpen om voor eens en altijd een eind te maken aan een leven vol onduidelijkheden en ontkennngen.
Ja, het was daadwerkelijk haar moeder. Die was 15 jaar toen zij werd geboren (ca. 1948) en haar ouders (eigenlijk haar opa en oma dus) zeiden tegen mensen toen dat ze ziek was en daarom in het ziekenhuis lag. Ook als de vrouw er later naar vroeg. Twee jaar na de dood van hun moeder/oma werd de vrouw door haar zus/moeder gebeld dat ze haar iets moest vertellen, iets waarvan ze dacht dat ze er boos om zou worden. Voor ze het kon vertellen kreeg ze een hartaanval en overleed. Ze heeft het dus nooit kunnen vertellen en inmiddels is dus wel duidelijk wat ze had willen vertellen, namelijk dat ze niet haar 15 jaar oudere zus was, maar haar moeder.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:55 schreef RTB het volgende:
Je hebt die uitzending blijkbaar gezien, was die zus ook daadwerkelijk haar moeder?
Die zijn meestal, of volgens mij tot nu toe zelfs altijd, al dood.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:30 schreef svann het volgende:
Het lijkt me dat zo'n programma vooral genante situaties oplevert voor de betrokken moeders.
Zeker, maar ik kan me zo goed voorstellen dat liefhebbers van Spoorloos hier ook naar willen kijken. Vandaar het topic ook vooral.quote:Bij Spoorloos ligt dat toch wat anders.
Ik kijk er wel naar..Al vind ik Spoorloos mooier en diepganger..DNA is wel een mooi programma.quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zeker, maar ik kan me zo goed voorstellen dat liefhebbers van Spoorloos hier ook naar willen kijken. Vandaar het topic ook vooral.
Ook vanavond weer om 20:30 uur.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:50 schreef Arcee het volgende:
Elke donderdag om 20:30 uur op Nederland 1. Ook NCRV.
Ik kan niet wachten om mezelf weer op tv te bewonderenquote:
Wat een enorm pittig kapsel heb je vrouwke.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:03 schreef CarolineTensen het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten om mezelf weer op tv te bewonderenDe vorige aflevering was trouwens met 1,6 miljoen kijkers de best bekeken aflevering tot nu toe.
Vanavond dus.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:08 schreef Arcee het volgende:
Het prorgramma is 7 januari weer te zien, trouwens.
Morgen (donderdag) dus.quote:De uitzending van DNA Onbekend die gepland stond op 21 januari wordt uitgezonden op 13 mei om 22.06 uur op Nederland 1.
In mijn nieuwe Vara-gids las ik dat volgende week geen ''DNA Onbekend'' te zien is..quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:36 schreef Injetta het volgende:
Begint dan weer een hele nieuwe reeks, of is het maar een uitzending?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |