abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin donderdag 13 januari 2011 @ 10:05:53 #101
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_91253454
quote:
13s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:46 schreef Boldface het volgende:
Ik vind het vooral triest hoe veel ellende de koningin moet doorstaan. De vrouw maakt de laatste jaren een boel narigheid mee. Nu weer één of andere geschifte gek die in haar familieverleden wil gaan wroeten.

Weet je wat? Zelfs als Wilhelmina geen biologisch kind van Willem III was, blijft zij een koningin, net als Juliana en Beatrix. Ze hebben het prima gedaan, cq. doen het prima.
Ah puhlease zeg, that comes with the job.
Ergerlijker is het feit dat Willem de syf had en Wilhelmina een erfelijke afwijking. en daar al jaren aan voorbij gegaan wordt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 13 januari 2011 @ 10:06:28 #102
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_91253476
Zeg kinders, ga ff buitenspelen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_91253549
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:06 schreef yvonne het volgende:
Sorry Yvonne :@
pi_91253584
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:06 schreef yvonne het volgende:
Het spijt mij ook.
  donderdag 13 januari 2011 @ 10:26:24 #105
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_91254144
Er worden nog veel gekkere dingen beweerd:

http://elisabethleroi.yolasite.com/

Anyway, van de gekke schandalig dat iemand die een waxinelichthouder naar de gouden koets gooit, wekenlang mag worden vastgehouden in afwachting van zijn proces
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_91256620
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:26 schreef EdvandeBerg het volgende:
Er worden nog veel gekkere dingen beweerd:

http://elisabethleroi.yolasite.com/

Anyway, van de gekke schandalig dat iemand die een waxinelichthouder naar de gouden koets gooit, wekenlang mag worden vastgehouden in afwachting van zijn proces
Zit hij vast dan? Dat meen je niet? Dat mag toch alleen als je verdacht wordt van zware delicten?
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:40:22 #107
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91256768
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Zit hij vast dan? Dat meen je niet? Dat mag toch alleen als je verdacht wordt van zware delicten?
Het staatshoofd wordt dan ook redelijk beschermd door strafwetgeving.
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:41:37 #108
111528 Viajero
Who dares wins
pi_91256819
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Een theelichtjeshouder naar de majesteit gooien is inderdaad kennelijk schadelijker dan tientallen inbraken plegen.

Ik ben volledig voor het koningshuis, maar dat is inderdaad een grof schandaal.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:21:01 #109
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_91258485
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:41 schreef Viajero het volgende:

[..]

Een theelichtjeshouder naar de majesteit gooien is inderdaad kennelijk schadelijker dan tientallen inbraken plegen.

Ik ben tegen het koningshuis. Ik ben alleen voor Maxima.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_91259598
quote:
14s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:40 schreef Morendo het volgende:

[..]

Het staatshoofd wordt dan ook redelijk beschermd door strafwetgeving.
Wat is het nut dan? Hij hoeft niet ter beschikking te blijven om het bewijs rond te krijgen, hij is geen direct gevaar voor zijn omgeving en wat voor straf krijg ie dan? Hij zal toch niet jarenlang de bak indraaien? Ik dacht dat ie een taakstrafje of een reprimande zou krijgen.
Echt, dit is belachelijk. Alleen omdat ze Van Oranje heet.. Pure discriminatie is het.

Een groep jongens die een buurt terroriseert, waarvan ze precies weten wie het zijn, daar wordt geen fuck aan gedaan, maar een dingetje naar de koets gooien, dat is een halsmisdaad hoor..
Majesteitsschennis, me reet.. Deze discriminate is beledigend voor het hele Nederlandse volk.
pi_91263763
In overleg met de mods van NWS en toestemming van TS verplaatst naar BNW.
pi_91266474
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:12 schreef jacquesbrel het volgende:
Ongelooflijk dat in deze tijd een koningshuis nog kan bestaan. Iets om je diep voor te schamen aangezien er niets onzinnigers bestaat!
Als je denkt dat Koninklijke families de enige mensen op machtsposities zijn die worden opgevolgd door nakomelingen heb je toch wel een fout wereldbeeld. Toevallig heeft onze Koninklijke familie er een titel en een maatschappelijke rol bij, maar verder zijn er toch 100'en rijke en machtige families in een zelfde soort situatie.
pi_91320819
Beatrix en haar zoons zijn sowieso oorlogszuchtige tirannen die jou en mij als waardeloze eters zien en ons op zo'n gruwelijke manier proberen uit te buiten door middel van belastingen, oorlog en slavernij.

http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article3379683.ece
pi_91321718
quote:
4s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 16:10 schreef Salvad0R het volgende:
Beatrix en haar zoons zijn sowieso oorlogszuchtige tirannen die jou en mij als waardeloze eters zien en ons op zo'n gruwelijke manier proberen uit te buiten door middel van belastingen, oorlog en slavernij.

http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article3379683.ece
Maar wel lekker RTL Boulevard blijven kijken en naar Prinsjesdag/Koninginnedag gaan om 5 uur lang achter een dranghek te staan om een glimp van de koningin op te vangen he!

Walgelijke figuren.
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 16:43:59 #115
249559 crew  Lavenderr
pi_91322527
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 16:28 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Maar wel lekker RTL Boulevard blijven kijken en naar Prinsjesdag/Koninginnedag gaan om 5 uur lang achter een dranghek te staan om een glimp van de koningin op te vangen he!

Walgelijke figuren.
Ik denk zomaar dat Salvad0r niet tot de vlaggetjeszwaaiers behoort :D
  vrijdag 14 januari 2011 @ 18:35:23 #116
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91328079
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:41 schreef Viajero het volgende:

[..]

Ja dat vind ik dus ook.
The truth was in here.
pi_91328882
quote:
13s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:46 schreef Boldface het volgende:
Ik vind het vooral triest hoe veel ellende de koningin moet doorstaan. De vrouw maakt de laatste jaren een boel narigheid mee. Nu weer één of andere geschifte gek die in haar familieverleden wil gaan wroeten.

Weet je wat? Zelfs als Wilhelmina geen biologisch kind van Willem III was, blijft zij een koningin, net als Juliana en Beatrix. Ze hebben het prima gedaan, cq. doen het prima.
Tís me wat he, eerst haar (Nazi, SS NSDAP) vader door de mangel, dan d'r schoondochter, de leugens van Friso en Mabel, etc..

Kennelijk maakt het geld n hoop goed, anders had ze allang afstand gedaan toch?
http://www.ravagedigitaal.org/2001_2002/0202a1.htm
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 20:35:14 #118
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_91335124
  vrijdag 14 januari 2011 @ 23:18:25 #119
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_91346235
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 20:35 schreef Flodder450 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Daarom staat ie nu dan ook in een ander subforum. :P
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_91350789
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 18:54 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Tís me wat he, eerst haar (Nazi, SS NSDAP) vader door de mangel, dan d'r schoondochter, de leugens van Friso en Mabel, etc..

Kennelijk maakt het geld n hoop goed, anders had ze allang afstand gedaan toch?
http://www.ravagedigitaal.org/2001_2002/0202a1.htm
Ik denk zelf dan ook dat het de koningin weinig zal boeien aangezien ze nog steeds koningin is. Zo slecht zal ze het wel niet hebben.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:08:33 #121
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_91719305
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:05 schreef freako het volgende:
Uit de Grondwet:

[..]

Kinderen geboren in een huwelijk worden volgens mij per definiitie beschouwd als de wettige nakomelingen van beide echtelieden, het maakt niet uit of ze biologische nakomelingen zijn.
Bron Wiki:
quote:
Toen het Huis Oranje met Willem III van Oranje uitstierf voegde zijn Friesche neef uit het Huis Nassau-Diez de namen Oranje en Nassau samen. Sindsdien wordt van het Huis Oranje-Nassau gesproken.
Rest hier te lezen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Huis_Oranje-Nassau

Als je goed leest, zie je dat de troon-pretendent een afstammeling (dus niet wettelijk maar biologisch!!!) moet zijn van koning Willem I!
De grondwet: http://www.denederlandseg(...)299q0sr/vgrnc1nlscwy

Verhaal en uitleg:
http://jacobusderoma.blog(...)-bloedverwanten.html

Misschien zit de verkeerde wel op de troon:
http://www.verreverwanten(...)%20pistoor/1707.html

Is dit de echte? :Y

Resume:
quote:
Juliana verkocht alle paleizen aan de Nederlandse staat,onder voorwaarde dat (1) alleen de “Oranjes” erin zouden mogen wonen,(2) de Nederlandse staat als eigenaar voor het onderhoud zou opdraaien en (3) mocht de monarchie ooit vallen,de paleizen terug geschonken (!) zouden worden aan de “Oranjes”(Angstig sluwe voorzorg?)
Alleen al paleis Soestdijk (gekocht voor 18.775,- gulden) werd in 1971 (29 jaar geleden) voor 1,9 miljoen aan de Staat verkocht.
Ohw...hij wordt niet geopend?
http://www.elsevier.nl/we(...)d-voor-onderzoek.htm
DNA no match?! :')

In de jaren 90 werd de Romanov familie opgegraven, om te bevestigen dat het deze familie betrof werd er aan Juliana (Juliana was verwant via Anna Palouwna naar verluid) en Elizabeth II van Engeland om DNA gevraagd, Elizabeth zei ja, Juliana wou niet meewerken? GOH?! Wederom een DNA probleempje misschien?

Bedenk wel, bea 'kost' ons genoeg geld, en is een van de rijkste vorsten ter aarde! als dit niet wettelijk is is dit geen goede zaak. De waxinelichtsgooiert heeft gelijk, en wordt besmeurd..
Willen we van de monarchie af staan wij in ons recht een DNA test af te DWINGEN !!!!
Jammer dat niemand zich er van bewust is.. feiten blijven feiten...

quote:
De Koninklijke familie is éen van de rijkste in Nederland met een voorzichtig geschat vermogen van 9 miljard,goed voor een minimale rente / dividend inkomsten van 400 miljoen per jaar.
Ik denk dat zij de Nederlandse economie wel een boost kan geven ;)
WATCH FOR PATTERNS. WATCH FOR PATTERNS THAT REPEAT!
pi_91733599
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 20:08 schreef DarthHouse het volgende:

Als je goed leest, zie je dat de troon-pretendent een afstammeling (dus niet wettelijk maar biologisch!!!) moet zijn van koning Willem I!
De grondwet: http://www.denederlandseg(...)299q0sr/vgrnc1nlscwy

grappig de tekst die je aanraad vooral _goed_ te lezen zegt letterlijk:

quote:
Grondwet voor het Koninkrijk der Nederlanden (2008)
Hoofdstuk 2: Regering
Paragraaf 1: Koning

23 Artikel 24 25
Het koningschap wordt erfelijk vervuld door de wettige opvolgers van Koning Willem I, Prins van Oranje-Nassau.
en dit verwijs weer naar het volgende artikel over de erf-opvolging:
quote:
Het koningschap gaat bij overlijden van de Koning krachtens erfopvolging over op zijn wettige nakomelingen
erg knap als je wilt gaan beweren dat in de grondwet zou staan dat het ging om 'biologische nakomelingen' ipv 'wetteljke'...
dat zou bv betekenen dat en 'onwettig' kind verwekt door de koning of koningin opeens troonopvolger zou kunnen worden, terwijl dat uist net is, het gaat enkel om 'wettelijke nakomelingen' en de grondwet legt geen enkele beperking op moch aangetoond kunnen worden dat een nakomeling niet biologisch is...
juist doordat ze het heel duidelijk en letterlijk over wettelijke nakomelingen hebben
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_91735698
laat maar...

Verkapte tvp dus. :)

[ Bericht 81% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2011 02:10:44 ]
  Moderator dinsdag 25 januari 2011 @ 13:21:07 #124
249559 crew  Lavenderr
pi_91844656
En steeds weer dat Bilderberg...
http://www.klokkenluidero(...)n-bilderbergers.html
  dinsdag 25 januari 2011 @ 13:28:36 #125
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_91844890
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 00:41 schreef RM-rf het volgende:

[..]

grappig de tekst die je aanraad vooral _goed_ te lezen zegt letterlijk:

[..]

en dit verwijs weer naar het volgende artikel over de erf-opvolging:

[..]

erg knap als je wilt gaan beweren dat in de grondwet zou staan dat het ging om 'biologische nakomelingen' ipv 'wetteljke'...
dat zou bv betekenen dat en 'onwettig' kind verwekt door de koning of koningin opeens troonopvolger zou kunnen worden, terwijl dat uist net is, het gaat enkel om 'wettelijke nakomelingen' en de grondwet legt geen enkele beperking op moch aangetoond kunnen worden dat een nakomeling niet biologisch is...
juist doordat ze het heel duidelijk en letterlijk over wettelijke nakomelingen hebben
Plus dat de grondwet nadrukkelijk de mogelijkheid openlaat dat het parlement een koning kiest, mocht er geen wettige nakomeling meer beschikbaar zijn. Kunnen ze dus Bea kiezen, probleem opgelost
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')