quote:Moet dan zeker ook een chip zijn met een reeks van 666 cijfers?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:04 schreef ElectricEye het volgende:
Leuke verwijzing naar Openbaringen.
Ik hoop dat niet meer mee te maken iig.
quote:We hebben nu toch nog geen chips in ons lichaam?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:06 schreef Orchestra. het volgende:
Je hebt al chips in je, dus ja..
Maar goed, als je weigert, is dat wel een optie dan? Lijkt me niet.
quote:Het is toch wel apart dat de Bijbel inderdaad het hier over over heeft en dat 2000 jaar geleden.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:04 schreef ElectricEye het volgende:
quote:Toch wel.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We hebben nu toch nog geen chips in ons lichaam?..
quote:Foto?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:55 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Toch wel.
Een gemiddelde autochtone Nederlander van het arische/keltische ras geboren na 1960 heeft er minstens tientallen.
Ze zitten standaard in:
Net onder de kruin
In het hoofd; primitieve cortex, gehoorkanaal; meestal ook in zichtorganen (vrijwel altijd).
In de mond; i.g.v. vullingen/implantaten diverse varianten
bij de schildklier, onder de oksels, langs het ruggemerg
Het hart; bij vrouwen vaak ook in de borsten/tepels.
De geslachtsdelen (vrijwel altijd)
Oorzaak:
Vaccinaties; chirurgische operaties, medicijnen, tandoperaties, satelietbesturing, genetisch gemanipuleerd voedsel, vergiftiging, onnatuurlkijke sex, HF-signalen van mobieltjes, beeldschermen, videogames, chemtrails, ELF-golven etc etc en lbnl militaire ontvoeringen.
Het is moeilijk tot zeer gevaarlijk deze te verwijderen; Je kunt ze wel onschadelijk maken of uitschakelen.
quote:WhahahahahaOp dinsdag 26 oktober 2010 17:55 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Toch wel.
Een gemiddelde autochtone Nederlander van het arische/keltische ras geboren na 1960 heeft er minstens tientallen.
Ze zitten standaard in:
Net onder de kruin
In het hoofd; primitieve cortex, gehoorkanaal; meestal ook in zichtorganen (vrijwel altijd).
Oorzaak:
Vaccinaties; chirurgische operaties, medicijnen, tandoperaties, satelietbesturing, genetisch gemanipuleerd voedsel, vergiftiging, onnatuurlkijke sex, HF-signalen van mobieltjes, beeldschermen, videogames, chemtrails, ELF-golven etc etc en lbnl militaire ontvoeringen.
Het is moeilijk tot zeer gevaarlijk deze te verwijderen; Je kunt ze wel onschadelijk maken of uitschakelen.
quote:Deze is bij mij niet al vanaf de geboorte geplaatst, maar pas sinds een jaar of 3. Ik voel het nog steeds zitten, destijds vond ik het al zo vreemd, hoe dat dingetje er ineens was gekomen, maar nu is het duidelijker.
quote:deze post valt in de categorie overtrolled, of de categorie suicidetroll.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:55 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Toch wel.
Ze zitten standaard in:
Net onder de kruin
Oorzaak:
quote:Het is helaas zo; als ze kort onder de huid van armen of benen zitten kunnen ze soms na verloop van tijd op natuurlijke wijze verdwijnen na een lange tijd zeezout baden te nemen (maar bij andere lichaamsdelen is het vrijwel onmogelijk ze doen te verwijderen, zou ik ook niet doen trouwens).Op dinsdag 26 oktober 2010 18:03 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Deze is bij mij niet al vanaf de geboorte geplaatst, maar pas sinds een jaar of 3. Ik voel het nog steeds zitten, destijds vond ik het al zo vreemd, hoe dat dingetje er ineens was gekomen, maar nu is het duidelijker.
Ook bij mijn kin/hals voel ik er een.
quote:Weet je het zeker ? vaak zitten hier diverse kliertjes; je weet dat ook ?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:03 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Ook bij mijn kin/hals voel ik er een.
quote:Klopt, maar het voelt anders, een soort balletje zeg maar.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:14 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Weet je het zeker ? vaak zitten hier diverse kliertjes; je weet dat ook ?
quote:Hmm. Zou kunnen. Hoe groot precies en waar precies ?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:16 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Klopt, maar het voelt anders, een soort balletje zeg maar.
quote:Nog toe te voegen bij oorzaken:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:55 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Toch wel.....
Oorzaak:
quote:Zoek eens op wat dingen als drugs, aspartaam en andere e-stoffen überhaupt zijn, voor je zo veel poep praat.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:25 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Nog toe te voegen bij oorzaken:
- Huidcremes, cosmetica
- Tatoeages
- Piercing
- Voedingssupplementen
- Doping, drugs
- Aspartaam
- Diverse E-nrs.
quote:Ik zou me er niet al te druk om maken, omdat we in de praktijk al voor 99 procent digitaal betalen.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:44 schreef semexo het volgende:
Stel er komt een tijd dat er geen verschillende banken meer bestaan, maar één centrale wereldbank. En dat men besluit dat niemand kan kopen of verkopen, dan wie een RFID-betaalchip in zijn hand of in zijn voorhoofd heeft.
Hoe zou jij er mee omgaan? Zou je de chip weigeren? Maar hoe kom je dan aan eten en goederen? Wat is het alternatief?
quote:Als je je hals strekt, dan ongeveer een halve duimlengte vanaf je kin.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:19 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Hmm. Zou kunnen. Hoe groot precies en waar precies ?
quote:Ik heb daar niets. Maar ik wil nog niet beweren dat wat jij hebt dan een chip is, het zou wel weefsel om een implantatie kunnen zijn.Als je de dokter er om vraagt denk ik dat hij zegt dat het een gezwollen klier, kleine bloeduitstorting is of zoiets; wat ook mogelijk is.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:54 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Als je je hals strekt, dan ongeveer een halve duimlengte vanaf je kin.
quote:Ach ja, het doet verder niets af aan het feit dat er op andere plaatsen genoeg zit, van mij mag het lekker weefsel zijn dan.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:03 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik heb daar niets. Maar ik wil nog niet beweren dat wat jij hebt dan een chip is, het zou wel weefsel om een implantatie kunnen zijn.Als je de dokter er om vraagt denk ik dat hij zegt dat het een gezwollen klier, kleine bloeduitstorting is of zoiets; wat ook mogelijk is.
quote:Die heb ik ook, volgens de dokter is het een verstopt talgkliertje wat ik overigens wel logisch vind klinken.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:54 schreef Orchestra. het volgende:
Als je je hals strekt, dan ongeveer een halve duimlengte vanaf je kin.
quote:Dit is BNW, bovendien..Op dinsdag 26 oktober 2010 21:29 schreef semexo het volgende:
Bankfurt, zou je a.ub. willen ophouden het topic belachelijk te maken met als doel dat mensen ons als zwakzinnig zien?![]()
quote:De VS valt uit elkaar, niet de wereld.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:57 schreef semexo het volgende:
De VS stevent er naar dat de dollar uiteindelijk valt doordat ze steeds maar dollars bij blijven drukken. Er zal dan onvermijdelijk hyperinflatie ontstaan, wat de hele wereld met zich meetrekt gezien de wereld heel veel in dollars handelt.
quote:Dat staat idd in de planning. Daarom hebben ze de kredietcrisis veroorzaakt, zodat de stap hier naartoe logischer lijkt.Alle banken zullen klappen en er zal een nieuw economisch systeem gemaakt kunnen worden. Niet ondenkbaar is dat er dan gekozen zal worden voor één wereldmunt met één centrale bank.
quote:Veel te ingewikkeld nog; voorlopig krijgt iedereen een digitale betaalrekening; een soort creditcard voor iedereen.En die bank zal ons kunnen verplichten dat we niets kunnen kopen of verkopen, dan wie de rf-betaalchip draagt (deze bestaan al). Waarom? Ze zullen zeggen: Voor de veiligheid.
- Je kunt de chip niet kwijtraken
- Minder diefstalgevoelig, want je zou je hand moeten afhakken of een snee in je voorhoofd moeten maken om de chip te stelen.
- Identificatiebewijs heb je altijd bij je
- Terrorismebestrijding
- enz.
quote:Ok.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:37 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dit is BNW, bovendien..
Wat ik schrijf is slechts het topje van de ijsberg en is zeer ON-topic.
Je maakt jezelf belachelijk en zwakzinnig, omdat je achterloopt op de feiten.
quote:Niet iedereen heeft een chirurgische operatie ondergaan.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:55 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Toch wel.
Ze zitten standaard in:
Net onder de kruin
Oorzaak:
quote:Sure we can.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:09 schreef semexo het volgende:
[..]
Ok.
[..]
Niet iedereen heeft een chirurgische operatie ondergaan.
Dat ze met tandoperaties (vullingen) en vaccinaties ingebracht kunnen worden -> Kan
quote:buitenaards gaat moeilijk, de Illuminati controleren vrijwel alles; maar het gebeurt nog ja.Militaire ontvoeringen -> Kan, zelfs buitenaardse ontvoeringen.
quote:In de HF/RF-signalen zitten programma's die het DNA uit/van/via genetisch gemanipuleerd voedsel of het ingenomen medicijn of "vaccin", aansturen, beter gezegd: misleiden, waarop het lichaam m.b.v het DNA plaatselijk een bio-implant maakt; dit wordt gecontroleerd per sateliet.Maar hoe kan een chip via HF-signalen een lichaam binnenkomen?
quote:Neen, videogames, beeldschermen etc zijn een mind-control generatoren die het onderbewustzijn in zijn specifieke frequentiespectrum aansturen dat leidt tot trances, subtiele hypnose en herprogrammeringen van het DNA. Ook etherische implantaten (= astrale/energetische indrukken) worden hiermee in het lichaam gebakken. Daarnaast worden de sexuele organen sterk gestimuleerd in videogames.Of via beeldschermen en videogames? Of ELF-golven? Dat je dit toevoegt maakt het alsof je gewoon "alu-hoedjes"-termen wilt gebruiken om het in de belachelijkheid te drukken.
quote:Ik weet precies waarover ik het heb en ik sla de plank altijd raak in BNW.Je probeert een BNW-er te imiteren maar slaat net de plank mis. Om het jou te verduidelijken hoe het echt zit:
quote:Ja, en nog veel meer; ook op het DNA en de chakra's.* HF-signalen, zoals 2,4GHz UMTS en WiFi kunnen inderdaad de geest beinvloeden doordat ze inwerken op de biologie van de mens, en met name de pijnappelklier.
quote:Ja, dat schreef ik ook net o.m..* Via beeldschermen en videogames kunnen subliminale berichten doorgestuurd worden: Korte frames of verborgen teksten in de graphics/afbeeldingen. Deze kunnen de hersenen oppikken en er naar handelenn.
quote:Ja, maar ELF-golven kunnen ook de mind programmeren en fragmenteren. Verder kunnen ELF golven orgasmes in de slaap opwekken, en ook verschrikkelijk traumatische programmeringen en nachtmerries opwekken. Ook dromen worden ermee beinvloed, d.w.z. per remote control.* ELF-golven: HAARP zend ELF golven de stratosfeer in die weer naar beneden kaatsen. Deze ELF golven kunnen ook de stemming van de mens veranderen. Er is aangetoond dat tijdens een zonne-uitbarsting en de daarmee gepaarde noorderlicht/storing in de stratosfeer meer zelfmoorden voorkomen dan normaal.
quote:Dank u.Alsjeblieft, en gebruik het goed zodat je beter een BNW-er/"alu-hoedje" kunt nabootsen.
quote:Hoe ben jij hier achter gekomen ?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:03 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Deze is bij mij niet al vanaf de geboorte geplaatst, maar pas sinds een jaar of 3. Ik voel het nog steeds zitten, destijds vond ik het al zo vreemd, hoe dat dingetje er ineens was gekomen, maar nu is het duidelijker.
quote:Geloof je het zelf?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:56 schreef Bankfurt het volgende:
In de HF/RF-signalen zitten programma's die het DNA uit/van/via genetisch gemanipuleerd voedsel of het ingenomen medicijn of "vaccin", aansturen, beter gezegd: misleiden, waarop het lichaam m.b.v het DNA plaatselijk een bio-implant maakt; dit wordt gecontroleerd per sateliet.
quote:Een deel is dikke onzin. Een deel ook niet, maar dat iets kan, wil nog niet zeggen dat het ook daadwerkelijk gebeurt, laat staan op grote schaal, laat staan centraal gecoördineerd door een wereldwijd opererende geheime samenzwering.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:20 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind het best een eng idee, de dingen die Bankfurt schrijft.
Moet daar eens goed over nadenken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er nog steeds niet over uit of hij nu een troll is of iemand die zn medicijnen constant vergeet in te nemen. Als je het idee hebt dat je twee chips onder je kruin hebt waarom heb je ze er dan nog niet uit gebid?
quote:Precies! Hij is zelf een medewerker van de illuminati of geheime groep om zulk soort topics om zeep te helpen! Hij is ingehuurd om met uitspraken/theorieen te komen die zo vergezocht zijn, dat mensen denken dat wij gek zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 01:16 schreef Document1 het volgende:
Als ik eerlijk ben (en ik heb dit wel eens naar een mod gepmt) vind ik dat sinds Bankfurt actief is in BNW het niveau echt gedaald is. Waar ik 4 jaar geleden hier dingen las die ik zeker in twijfel trok, was er niet een user die elk topic naar zn waanbeelden wist te trekken. Eerlijk gezegd vind ik dat Bankfurt te veel de vrije hand krijgt om topics compleet om zeep te helpen.
quote:Dat is exact maar dan ook exact wat ik vermoed.Op woensdag 27 oktober 2010 10:33 schreef semexo het volgende:
[..]
Precies! Hij is zelf een medewerker van de illuminati of geheime groep om zulk soort topics om zeep te helpen! Hij is ingehuurd om met uitspraken/theorieen te komen die zo vergezocht zijn, dat mensen denken dat wij gek zijn.
Bankfurt kan best een soort psycholoog zijn in dienst van een geheime dienst. Want op deze slinkse manier maak je ook de dingen die WEL waar zijn (zoals HAARP, UMTS, pijnappelklierbeinvloeding, betaalchip-implantaat) ongeloofwaardig. Pure psychologie. Net doen of je er bij hoort, maar dan zo ver gaan dat het ongeloofwaardig wordt, en lezers daarmee denken (psychologie) "dat de rest ook wel onzin zal zijn".
't Is een nieuw soort medewerker. Eerst had je de debunkers (Led, Michielos), en nu hebben de geheime groepen dit soort mensen bedacht.
quote:Je hebt mijn teksten in BNW blijkbaar niet gelezen w.b.t. programming; bovendien heb ik nergens over missionarishouding geschreven.Op woensdag 27 oktober 2010 00:50 schreef ToT het volgende:
Bankfurt, alsjeblieft zeg....
Chips in je lichaam door straling, je computermonitor en door seks dat op een andere manier gebeurt dan met de missionarishouding?
quote:semexo zal zich nu wel achter zijn oren krabben met zijn opmerking.Ik sluit me bij semexo's (overigens wel wat ERG directe) opmerking aan: bedoeld of onbedoeld, maar je trekt heel BNW in het belachelijke op deze manier. verder is het idd offtopic,
quote:ja, en die chip (als die er komt) kan veel meer dan alleen maar betalen, dat probeer ik juist aan jou en ANDEREN (want jij bent hier niet de enige hier) uit te leggen, meneertje.want het gaat specifiek om een betaalchip die je bewust zou moeten accepteren, en als je hem weigert, wat de alternatieven dan zouden zijn.
quote:Ja, en dat jij constant op de man speelt en zit te zeuren omdat jouw voorstellingsvermogen dit blijkbaar niet aankan heb je dit zeurbetoog in nog veel meer topics gehouden.Die preek over dat er magisch chips in je lichaam zouden verschijnen met straling en vergiftigingen en seks heb je al in andere topics gehouden.
quote:Ik wordt door de insiders allang serieus gehouden in BNW, maak jij je daar maar niet druk over.1 tip: wil je dat BNW serieus genomen wordt, beperk dan dit soort extreme uitspraken tot in enkele extreme topics en verspreid het niet overal.
quote:Oh, jij voelt je misschien bedreigd omdat ik jouw topic eens helder van inside informatie voorzie; dat jij dan niet meer de "deskundige" hier kan spelen ?Op woensdag 27 oktober 2010 10:33 schreef semexo het volgende:
[..]
Precies! Hij is zelf een medewerker van de illuminati of geheime groep om zulk soort topics om zeep te helpen! Hij is ingehuurd om met uitspraken/theorieen te komen die zo vergezocht zijn, dat mensen denken dat wij gek zijn.
quote:En jij denkt dat jij erbij hoort ? man je loopt honderd jaar achter in de BNW-zaken;Bankfurt kan best een soort psycholoog zijn in dienst van een geheime dienst. Want op deze slinkse manier maak je ook de dingen die WEL waar zijn (zoals HAARP, UMTS, pijnappelklierbeinvloeding, betaalchip-implantaat) ongeloofwaardig. Pure psychologie. Net doen of je er bij hoort, maar dan zo ver gaan dat het ongeloofwaardig wordt, en lezers daarmee denken (psychologie) "dat de rest ook wel onzin zal zijn".
quote:Nee, ik ben een gewoon mens, net als de meeste hier; die de belangrijke zaken wil uitleggen.'t Is een nieuw soort medewerker. Eerst had je de debunkers (Led, Michielos), en nu hebben de geheime groepen dit soort mensen bedacht.
quote:Dit is geen zij-discussie, maar ik hou het kort.Op woensdag 27 oktober 2010 12:22 schreef ToT het volgende:
Okee, met het risico deze zij-discussie uit te rekken: waarom hebben die chips blijkbaar geen effect op jou,
quote:Dit risico is klein, je kunt je er tegen beschermen, niet te lang achter elkaar computeren; vooral mentaal; er van bewust zijn daarnaast moet je fysieke maatreglen treffen; gezond eten, slapen, in de natuur lopen, etc. etc.. Voor kleine kinderen is het veel gevaarlijker.en waarom loop je nu bewust risico door achter je computerscherm deze berichten te typen?
quote:Ik voelde toen ineens iets zitten, wat er zeker weten nooit heeft gezeten. Ik had er toentertijd echter geen verklaring voor. Nu ik verzeild ben geraakt in het BNW-wereldje is het allemaal een stuk duidelijker.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:07 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Hoe ben jij hier achter gekomen ?
Ik heb er denk ik zelf minstens twee bij de kruin.
quote:Deze niet BNW'er heeft dan een vraag voor je.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:55 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
....
Oorzaak:
quote:Ik had op mijn 14e diverse chips in mijn lichaam ontdekt; de dokter zei dat het opgezwollen kliertjes, waren. Niet dus. Een geheim agent vertelde me de waarheid. Daarnaast ben ik veel lotgenoten in allerlei Westerse landen tegengekomen die nog veel erger dingen hadden.Op woensdag 27 oktober 2010 13:06 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Ik voelde toen ineens iets zitten, wat er zeker weten nooit heeft gezeten. Ik had er toentertijd echter geen verklaring voor. Nu ik verzeild ben geraakt in het BNW-wereldje is het allemaal een stuk duidelijker.
quote:Dat is al een hele stap; ik had er zelf jarenlang erg veel moeite mee om het te accepteren, ondanks dat ik al erg veel wist van mind-control technieken; nu nog eigenlijk heb ik er erg veel moeite mee.Heb er overigens geen spijt van, ik ben eindelijk blij dat ik de waarheid enigszins op het spoor ben..
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:52 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik had op mijn 14e diverse chips in mijn lichaam ontdekt; de dokter zei dat het opgezwollen kliertjes, waren. Niet dus. Een geheim agent vertelde me de waarheid. Daarnaast ben ik veel lotgenoten in allerlei Westerse landen tegengekomen die nog veel erger dingen hadden.
En nu ben ik er inmiddels al lang achter dat alle blanke mensen in Nederland geprogrammeerd zijn en een internal-programmer hebben, met of zonder chips in hun lichaam, maakt niet uit, de sateliet monitoort op basis van je persoonlijke DNA-informatie, die in de centrale databases zijn opgeslagen.
Alleen als je je bewust hiervan bent kun je pas een stap maken om je je ertegen te verweren.
Wat David Icke schrijft is in grote lijnen de waarheid; maar het kan nog veel erger.
David Icke is eigenlijk meer voor beginnende BNW-ers.
quote:Negers zijn moeilijker te programmeren, hebben ander DNA; maar dat wil niet zeggen dat er geen negers worden geprogrammeerd; ook dat gebeurt.Op woensdag 27 oktober 2010 15:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik laat me ombouwen tot neger en verhuis naar België!
Okee, okee, trollerige reactie, ik weet het, maar hoezo zijn alleen blanken het slachtoffer? En waarom Nederland?
quote:Wat zeg je nou allemaal?Op woensdag 27 oktober 2010 15:27 schreef summer2bird het volgende:
In je voorhoofd een chip? He gat, ieder kassa mens met dat ding over je kop.
quote:Vertaling vanuit het Basisschools Nederlands:
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 15:21 schreef Bankfurt het volgende:
Het DNA, de bio-energiestructuur en de chakra's van het arische, keltische of kaukasische ras zijn het makkelijkst te programmeren;
quote:Als dat zo is, waarom activeren ze de chips dan niet in de 2e kamer zodat drugs legaal worden gemaakt? En waarom zijn die chips dan niet een stuk krachtiger zodat we allemaal helemaal willoze slaven worden? Waar hebben ze slaven voor nodig? We zouden toch gedecimeerd worden? Zet gewoon een suïcide programma in die chips, en klaar ben je!Het gebeurt in alle Westerse klanten. Nederland is verder belangrijk voor de Illuminati als sexindustrie en drugsexporteur, en een kweekvijver voor nieuwe slaven.
quote:Duidelijk.Op woensdag 27 oktober 2010 15:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Vertaling vanuit het Basisschools Nederlands:
"Een chip in je voorhoofd? He gatverdamme, dan moet straks iedere cassière met een chiplezer over je voorhoofd heen gaat."
quote:Niet nodig.Op woensdag 27 oktober 2010 15:41 schreef ToT het volgende:
Als dat zo is, waarom activeren ze de chips dan niet in de 2e kamer zodat drugs legaal worden gemaakt?
quote:Het heeft niet zo zeer met kracht te maken, maar met bewustzijn.En waarom zijn die chips dan niet een stuk krachtiger zodat we allemaal helemaal willoze slaven worden?
quote:Om deze planeet en dit zonnestelsel te veroveren en te controleren en verder ....Waar hebben ze slaven voor nodig?
quote:Nee hoor, ze hebben duizenden jaren lang gewerkt en geinvesteerd in de slaven, daar gaan ze natuurlijk niet zomaar afstand van nemen. Een geprogrammeerde slaaf is zeer bruikbaar voor ze.We zouden toch gedecimeerd worden?
quote:Die zit er ook in, niet alleen in de chips, ook in je onderbewuste mind;Zet gewoon een suïcide programma in die chips, en klaar ben je!
quote:Dat vind ik wel heel erg ver gaan.Op woensdag 27 oktober 2010 15:50 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Niet nodig.
[..]
Het heeft niet zo zeer met kracht te maken, maar met bewustzijn.
[..]
Om deze planeet en dit zonnestelsel te veroveren en te controleren en verder ....
[..]
Nee hoor, ze hebben duizenden jaren lang gewerkt en geinvesteerd in de slaven, daar gaan ze natuurlijk niet zomaar afstand van nemen. Een geprogrammeerde slaaf is zeer bruikbaar voor ze.
[..]
Die zit er ook in, niet alleen in de chips, ook in je onderbewuste mind;
en zo'n suicide programma wordt opgestart als jij nog steeds een slaaf bent, maar niet doet wat ze willen of als je je specifieke opdracht netjes hebt uitgevoerd en ze jou niet meer nodig hebben.
quote:Ik heb al meerdere keren gewaarschuwd voor Reiki; en jou speciaal ToT.Op woensdag 27 oktober 2010 15:41 schreef ToT het volgende:
[..]Reiki versus moderne chips: epic battle is epic!
[..]
quote:Je weet toch inmiddels wel dat niemand meer naar je luistert, behalve dan diegenen die net zo ver heen zijn?Op woensdag 27 oktober 2010 16:58 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere keren gewaarschuwd voor Reiki; en jou speciaal ToT.
quote:Dit gaat hele foute consequentie hebben.Individualiteit en privacy in gevaar door koppeling mens en machine
De recente opgerichte Lifeboat Foundation is een nieuwe denktank en non-profit organisatie die zich bezighoudt met de mogelijk catastrofale gevolgen van zich razendsnel ontwikkelende nieuwe technologieën waarmee de mensheid in onze tijd overspoeld wordt. Zo komen er in de nabije toekomst implantaten op de markt waarmee rechtstreeks contact kan worden gelegd met elektronische apparaten zoals je pc en je mobieltje. Het grote gevaar hiervan is dat de privacy en zelfs de individualiteit van een geïmplanteerde persoon gedeeltelijk of geheel zal verdwijnen, en deze door middel van buitenaf aan het implantaat doorgegeven instructies ondergeschikt zal worden gemaakt aan het 'groepsbelang'.
[..]
Gevaar wordt altijd ontkend
Deze onuitroeibare menselijke eigenschap om naderend gevaar te ontkennen totdat het te laat is -denk ook even aan de jarenlang door het Westen genegeerde opkomst van Nazi Duitsland, en in onze tijd de islam- kan echter wel eens onomkeerbare en fatale gevolgen hebben als er gesleuteld gaat worden aan de aard van ons mens-zijn. Moderne biotechnologieën, de ontwikkeling van kunstmatige intelligente systemen en het veranderen van de orde van de natuur (bijvoorbeeld door genetische manipulatie van gewassen) zouden de koers van de mensheid wel eens permanent kunnen veranderen.
[...]
Deze ontwikkeling zal mensen ook op persoonlijk vlak kwetsbaar maken voor het gevaar van computervirussen en hackers. Dr. Mark Gasson van de School of Systems Engineering (Universiteit van Reading, Groot Brittannië), die eveneens voorziet dat de volgende stap in de menselijke 'evolutie' de koppeling tussen mens en machine zal zijn, toonde dit aan door een doelbewust een met een computervirus besmette microchip in zijn hand te implanteren. Hiermee kon hij niet alleen op afstand elektronisch beveiligde deuren openen en zijn mobieltje bedienen, maar ook andere, externe computersystemen besmetten met het virus. 'Naast voordelen kleven er ook risico's aan deze technologie,' verklaarde dr. Gasson tegenover de BBC. 'We zullen onszelf verbeteren... maar net zoals met de verbeteringen van andere technologieën, zoals mobiele telefoons, worden ze kwetsbaar voor risico's zoals veiligheidsproblemen en computervirussen.'
Verlies individualiteit, privacy en vrije wil
De dreiging dat computervirussen door middel van toekomstige implantaten van de ene 'verbeterde' mens op de andere 'verbeterde' mens zullen overspringen is echter nog maar het topje van de ijsberg. Het echte, voor sommigen binnenkort misschien wel onontkoombare gevaar, is gelegen in het verlies van onze individualiteit, anonimiteit, privacy en zelfs onze vrije wil als gevolg van deze 'cybernetische integratie', de koppeling tussen mens en machine. Zo zouden toekomstige implantaten namelijk ook in staat kunnen zijn om gedachten, herinneringen en emoties op te slaan. Als je met zo'n implantaat tegelijkertijd contact kan maken met het internet is het niet moeilijk te bedenken dat deze erg persoonlijke informatie ook door andere partijen zou kunnen worden gelezen of gedownload.
'Welke drempel is er dan nog om te voorkomen dat het brein zélf wordt gehackt of van buitenaf in de gaten wordt gehouden?' vraagt dr. Christopher Hook, expert op het gebied van onder andere bioethische zaken, zich af. 'Het laatste bastion van menselijke privacy, het brein, zal dan een prooi zijn geworden.'
bron
quote:Nee niet gezien.. maar we zijn wel makke schapen misschien. En misschien is de rede ervan omdat er weinig verteld word wat er met je informatie gedaan word.Op woensdag 27 oktober 2010 21:38 schreef Lambiekje het volgende:
Zo wie heeft VPROs thema avond : Privacy gekeken ?!!
Man oh man wat zijn we een fout land. We vertrouwen alleen op de digitale database.
Het is daarnaast ONMOGELIJK om een fout weg te werken. Vanaf dat moment ben je gewoon een crimineel en wordt de politie met de dag fascistischer en rücksichtsloser om je te arresteren.
Het lijkt wel of burgers géén enkel IQ hebben en maar gewoon alles toe laten.
Het systeem zegt het dus het is zo. En uiteraard is alles met luttele secondes de copieren en te hacken en te misbruiken.
Maar de uitzending is een dikke pluim. Hopelijk is het een eyeopener voor menig Fokker.
quote:Laat ik me nou net hebben ingeschreven voor een cursus reiki 1.Op woensdag 27 oktober 2010 16:58 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere keren gewaarschuwd voor Reiki; en jou speciaal ToT.
Reiki is mind-control en het programmeren van je onderbewuste en energetische celstructuren,
en Reiki-masters zijn geprogrammeerd om hun volgers met Reiki verder te programmeren.
Zo worden met Reiki subliminale boodschappen en etherische implants in mensen geimplanteerd en het energieveld ofwel aura van mensen beschadigd of gewijzijgd. Hierop kunnen indringersdan hun programma's makkelijker installeren of nog erger: demonen krijgen meer speelruimte, en gaan zich vaster hechten aan het slachtoffer.
De Illuminati promoten Reiki daarom overal.
Iedere onnozele hals trapt er in.
quote:Ik zou de gok wagen en het gewoon doenOp donderdag 28 oktober 2010 13:03 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Laat ik me nou net hebben ingeschreven voor een cursus reiki 1.
quote:Pcies, toen ik las dat je bezeten raakt door demonen was ik over!Op donderdag 28 oktober 2010 13:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zou de gok wagen en het gewoon doen
quote:Reiki is gewoon top!Op donderdag 28 oktober 2010 13:03 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Laat ik me nou net hebben ingeschreven voor een cursus reiki 1.
quote:Dat vind ik toch wel een griezelig idee.Op donderdag 28 oktober 2010 13:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Reiki is gewoon top!
Je wordt idd gevoeliger voor energieën rondom je heen, maar daardoor ben je je ook veel bewuster van zaken. Sommigen kunnen dingen zeer specifiek aanvoelen na een inwijding (en vaak met veel oefenen).
Bankfurt had het al over dat er entiteiten aan je kunnen vastklampen. Dat klopt, maar met Reiki kun je je er tenminste bewust van worden en je kunt er met Reiki ook wat aan doen. Het is niet zo dat Reiki de oorzaak daarvan is.
Helaas merk ik wel dat dit topic weer volledig ontspoord is: het gaat allang niet meer om een betaalchip.
quote:Dat komt natuurlijk omdat je zus dmv reiki al inmiddels op zo'n manier is geprogrammeerd door al die chips dat ze nu door het leven gaat als zombie, totaal niet in staat om ook maar iets van tegengas te geven tegen al die kwaadaardigheid die aan haar wordt gevoed door de Illuminati.Op donderdag 28 oktober 2010 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel een griezelig idee.
Mijn zus doet ook reiki, maar die heeft het daar nooit over gehad.
quote:De enige chips die mijn zus binnen krijgt zijn pringlesOp donderdag 28 oktober 2010 14:10 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat je zus dmv reiki al inmiddels op zo'n manier is geprogrammeerd door al die chips dat ze nu door het leven gaat als zombie, totaal niet in staat om ook maar iets van tegengas te geven tegen al die kwaadaardigheid die aan haar wordt gevoed door de Illuminati.
Wat die nare entiteiten betreft, volgens mij heeft angst sowieso de allergrootste aantrekkingskracht op dat soort laagvibrerende raddraaiers en schermutselingen. Dus Lavenderr, laat je niet gek maken, relax en geniet van alle kleine dingen in het leven.
quote:Oh, dat stelt me gerustOp donderdag 28 oktober 2010 14:29 schreef Kroketvulling het volgende:
Als ik zelf een entiteit was zou ik juist achter diegenen aangaan die mij eng vinden.Oh ja, Pringles zijn vies en zouden zich totaal niet mogen meten met echte chips.
![]()
Back ontopic: ik hoop dat ik tegen de tijd dat we echt voor de keus gesteld worden sterk genoeg ben om dat ding te weigeren. Maar ja, je weet maar nooit totdat je er echt mee geconfronteerd word he.
quote:Wees gerust. Die bestaan niet.Op donderdag 28 oktober 2010 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
Neemt niet weg dat ik entiteiten eng vind en hoop dat ze heel ver uit mijn buurt blijven
quote:Ze hebben zelf niets met Reiki te maken hoor!
quote:"De Chip" - Friend or Foe ?
La Bête...die heb ik lang niet voorbij zien komen....
Ik heb even lopen googlen maar kwam niet verder dan de onderstaande links waarin het eigenlijk nergens bewezen werd dat dat ding er echt staat, dus Baaj, mocht je je geroepen voelen, zoek, als je wilt, voor me nog eens wat betere links op?
http://home.wanadoo.nl/henryv/lucid.html
http://home.wanadoo.nl/henryv/bionews.html
http://www.homepages.hetnet.nl/~marteau7/merkteken/page2.html
http://www.yayabla.nl/news/show_article.php?articleid=1586
http://pro.tweakers.net/n(...)geschakeld-zijn.html
quote:Maar ja, dat kunnen ze weer van je stelen.Op donderdag 28 oktober 2010 22:03 schreef YuckFou het volgende:
Als het even kan, ja graag, ik heb liever een pas/armband/ring/ketting met een RFID erin dan iets onder mn huid, mocht ik "of the grid" willen dan heb ik in ieder geval de mogelijkheid.
Verder is het leuk te zien hoe deze discussie keer op keer terugkomt, zeker als je het breder met betrekking tot RFID bekijkt:
Get chipped!! menselijke chippromo-campagne
Get chipped!! menselijke chippromo-campagne deel 2
Een gouwe ouwe is weer terug: De RFID in de reclame
en ook "De Chip" - Friend or Foe ?
Met daarin een kort stukje over "La Bète" een vermeende supercomputer/database in Brussel, niet voor niets het beest genoemd, verwijzend naar openbaringen:
[..]
quote:Voordat je je direct bekeert tot het christendom: de bijbel heeft het erover dat mensen het teken van het beest zullen dragen. Iets wat in die tijd natuurlijk betrekkelijk normaal was aangezien slaven bijvoorbeeld werden gemerkt door het Romeinse rijk. De bijbel verhaalt niet over computerchips onder de huid.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:58 schreef Qwerty87 het volgende:
[..]
Het is toch wel apart dat de Bijbel inderdaad het hier over over heeft en dat 2000 jaar geleden.
quote:Maar wat als z'n chip override wordt. Of dat ie onklaar is gemaakt.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar ja, dat kunnen ze weer van je stelen.
Onder de huid is moeilijker af te pakken.
quote:wat begrijp je hier niet aan?!!Op vrijdag 29 oktober 2010 12:57 schreef Zwansen het volgende:
OMG, via straling DNA beïnvloeden, etc.?
Volgens mij heeft Bankfurt geen flauw benul wat DNA is, wat het doet, etc.
quote:Enig idee hoe groot, complex en onbegrijpelijk het DNA is?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wat begrijp je hier niet aan?!!
quote:Dat lijkt mij ook.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:36 schreef ATuin-hek het volgende:
Dan duik je toch gewoon regelmatig een MRI in*Zap* gaan de chips. Lijkt me ook gelijk een flinke belemmering voor geimplanteerde RFID chips.
quote:Klopt. Of je metaal in je lichaam hebt enzo, of een pacemaker. Kan anders nare gevolgen hebben.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook.
Is nog gevaarlijk ook he?
Tenminste, als je de lijst invult moet je alles opschrijven wat in je lichaam zit, eventuele schroeven van een heupoperatie, ik noem maar wat.
quote:QFTOp dinsdag 26 oktober 2010 13:04 schreef ElectricEye het volgende:
Ik hoop dat niet meer mee te maken iig.
quote:Ja en. Daarmee is de stelling dat DNA geïnfecteerd kan worden met straling niet ontkracht.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Enig idee hoe groot, complex en onbegrijpelijk het DNA is?
Mensen zijn er al jaren mee bezig om überhaupt te snappen wat het precies doet, laat staan om het op afstand te besturen.
quote:Dat het schadelijk kan zijn okay, maar om te kunnen bepalen welke genen je uit en aan kunt zetten en door zo iemand te manipuleren wat te gaan doen, kom op zeg.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja en. Daarmee is de stelling dat DNA geïnfecteerd kan worden met straling niet ontkracht.
Kennelijk is straling en DNA in Google al te veel moeite voor je.
quote:Random genen kapot zappen (vaak ook indirect, via stoffen die zich vormen door de energie van de straling) is nogal wat anders dan selectief genen aan en uitzettenOp vrijdag 29 oktober 2010 17:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja en. Daarmee is de stelling dat DNA geïnfecteerd kan worden met straling niet ontkracht.
Kennelijk is straling en DNA in Google al te veel moeite voor je.
quote:We zijn best wel wat verder dan dat hoor.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Random genen kapot zappen (vaak ook indirect, via stoffen die zich vormen door de energie van de straling) is nogal wat anders dan selectief genen aan en uitzetten
quote:Mss kan je wat meer toelichting geven. Wat hebben transgene dieren te maken met hetgene wat ik net schreef?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
We zijn best wel wat verder dan dat hoor.
http://www.newswithviews.com/Horn/thomas150.htm
Heb je inmiddels al TechnoCalyps gezien ?!
quote:Chemtrails, Vaccins, RFID chips, wifi/umts/xray straling + die transgene biochemie en nano-tech maak ik op dat we wel degelijk weten wat we doen met DNA-manipulatie dociele zombificatie van de burgers.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:44 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mss kan je wat meer toelichting geven. Wat hebben transgene dieren te maken met hetgene wat ik net schreef?
quote:Kom op Lambiekje, je kan het! Geef een keer een antwoord op een lastige vraag!Op vrijdag 29 oktober 2010 19:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Chemtrails, Vaccins, RFID chips, wifi/umts/xray straling + die transgene biochemie en nano-tech maak ik op dat we wel degelijk weten wat we doen met DNA-manipulatie dociele zombificatie van de burgers.
Maar je hebt dus nog steeds niet naar die docu gekeken. Best wel raar vanwege je studie richting.
quote:Wie zegt dat het random is. !?!Op vrijdag 29 oktober 2010 17:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Random genen kapot zappen (vaak ook indirect, via stoffen die zich vormen door de energie van de straling) is nogal wat anders dan selectief genen aan en uitzetten
quote:Ja, dat je dat gelooft heb ik door. Hoe zou dat dan moeten werken? Met RF straling zit je bijv met het probleem dat de golflengte veeeel te lang is. Dat zijn fundamentele problemen die je niet zomaar op kan lossen.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wie zegt dat het random is. !?!
Ik denk dat chemtrailing, electrosmog, gm-food, vaccin/medicatie, onderwijs met ondersteuning van nanotech en chips. Heel selectief zaken aan en uitgezet kunnen worden.
Het probleem is dat de naieve beleidmakers totaal geen notitie wat zijn nu allemaal maar aan het doen zijn, gedogen of juist stimuleren op dat gebied.
Een mislukte Frankenstein is al lang geen issue meer.
Je blijft ontwijkend reageren over de TechnoCalyps?
quote:'Seksueel misbruik is misdaad tegen menselijkheid'Op vrijdag 29 oktober 2010 19:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Chemtrails, Vaccins, RFID chips, wifi/umts/xray straling + die transgene biochemie en nano-tech maak ik op dat we wel degelijk weten wat we doen met DNA-manipulatie dociele zombificatie van de burgers.
quote:Dat kan je op 2 manieren opvatten.. het kan ook voorbestemd zijn in the matrix.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
'Seksueel misbruik is misdaad tegen menselijkheid'
Onderzoek naar explosieven in vliegtuigen
Vliegtuigbom Rotterdam tot ontploffing gebracht
Meisje (15) mishandelt agent
Afgeslacht na plassen door brievenbus
Frankrijk buigt niet voor dreigement Bin Laden
Verkracht meisje (9) overreden en gebrandmerkt
Kabinet leeft mee met ontvoerde Nederlander
'Horrorchirurgen' in cel voor onnodige operaties
Berichten die op dit moment op de frontpage staan die ieder allemaal aantonen wat voor dociele zombies de mensen op dit moment zijn geworden door al die chips die in ons lichaam zitten.
quote:Kijk, als je gelooft dat de wereldbevolking gedecimeerd gaat worden (wat eerst het heersende idee was, wat nu blijkbaar weer vervangen is voor een slavernij-idee voor galactische heerschappij), dan zouden die chips je idd agressief kunnen maken.......maar vreemd genoeg zie ik niet echt dat de mensheid veel agressiever is geworden sinds bijvoorbeeld de middeleeuwen waarin tientallen miljoenen mensen op de brandstapel gingen na gruwelijk gefolterd te zijn geweest om hen te laten bekennen dat ze een heks zijn enzo.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat kan je op 2 manieren opvatten.. het kan ook voorbestemd zijn in the matrix.
quote:Nee, goed punt. Sterker nog, als maatschappij kennen we onze wreedheden nog steeds, onze zwarte schapen maar we zijn wel meer met zn allen gegroeid. Onze normen en waarden in mens zijn ligt nu hoger.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Kijk, als je gelooft dat de wereldbevolking gedecimeerd gaat worden (wat eerst het heersende idee was, wat nu blijkbaar weer vervangen is voor een slavernij-idee voor galactische heerschappij), dan zouden die chips je idd agressief kunnen maken.......maar vreemd genoeg zie ik niet echt dat de mensheid veel agressiever is geworden sinds bijvoorbeeld de middeleeuwen waarin tientallen miljoenen mensen op de brandstapel gingen na gruwelijk gefolterd te zijn geweest om hen te laten bekennen dat ze een heks zijn enzo.
Of hadden ze in die tijden die chips ook al?
quote:Er is een verschil tussen het dociel willen maken/hebben dan dat het daadwerkelijk werktOp vrijdag 29 oktober 2010 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Kijk, als je gelooft dat de wereldbevolking gedecimeerd gaat worden (wat eerst het heersende idee was, wat nu blijkbaar weer vervangen is voor een slavernij-idee voor galactische heerschappij), dan zouden die chips je idd agressief kunnen maken.......maar vreemd genoeg zie ik niet echt dat de mensheid veel agressiever is geworden sinds bijvoorbeeld de middeleeuwen waarin tientallen miljoenen mensen op de brandstapel gingen na gruwelijk gefolterd te zijn geweest om hen te laten bekennen dat ze een heks zijn enzo.
Of hadden ze in die tijden die chips ook al?
quote:Nee Normen en waarden is een lege huls geworden.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, goed punt. Sterker nog, als maatschappij kennen we onze wreedheden nog steeds, onze zwarte schapen maar we zijn wel meer met zn allen gegroeid. Onze normen en waarden in mens zijn ligt nu hoger.
quote:Is dat nou wel zo objectoef bekeken? Of is dat het punt geworden waarop jij beter ging opletten op verdacht nieuws, werd je je bewuster?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee Normen en waarden is een lege huls geworden.
Na WO2 tot 911 was men weldegelijk aan het 'groeien'. Door 911 is dat met een pennestreek omgeturnd tot haat, rancune naar elkaar. >> decimatie. Zie de berichten van Tot
quote:In zekere zin was dat ook zo. Kijk naar de flower power. En alles kan alles was goed. Alles werd gedoogd (behalve moord/doodslag of exsief geweld). Tegenwoordig beland je al in de cel voor het gooien van een propje.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:18 schreef ToT het volgende:
Hmmmm tikkeltje kort door de bocht, Biekje. Alsof we na W.O.II allen gezamenlijk broeders aan het worden waren en dat we nu in razernij vervallen.
quote:Beschaafder? Sinds 911 is op dat gebied een 180' kentering.Ik zie gewoon geen verschil in de loop der eeuwen of millennia heen wat betreft hoe we met elkaar omgaan. Goed, we worden beschaafder, maar dat komt puur door afspraken, regels en wetten. Toc blijven er net als vroeger mensen die zich niets van die wetten aantrekken.
quote:Op dat dikgedrukte kom ik zo ff terug.Op zaterdag 30 oktober 2010 10:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
In zekere zin was dat ook zo. Kijk naar de flower power. En alles kan alles was goed. Alles werd gedoogd (behalve moord/doodslag of exsief geweld). Tegenwoordig beland je al in de cel voor het gooien van een propje.
quote:Hier kom ik dus ff terug op het vorige dikgedrukte!Tegenwoordig verschuiven de straffen. Best wel kwalijk acties zoals doodslag wordt met paar uurtjes tak straf. Maar potentieel knoeien aan overheids ict-infrastructuur dat is echt werk.
quote:Potentiele crimineel ja. Ik vind idd ook dat we na 9/11 doorgeslagen zijn, maar de overheden willen ook weer geen tientallen of honderden doden door een nieuwe aanslag en dan gelynched worden omdat ze te laks zijn geweest.Beschaafder? Sinds 911 is op dat gebied een 180' kentering.
Hoe zo beschaafder. Waarom moet er meer politie zijn. Waarom moet er op elke hoek een camera. Waarom is de bewaarplicht er. Eén ding is duidelijk. De overheid ziet ons als crimineel.
quote:En waarom is er op eens moslim dreiging terwijl ik nooit voor 911 uberhaupt het idee ben tegengekomen was dat er een groep is die tegen onze westen is.
Opeens is daar Bin Laden, opeens is daar een Obama.
quote:Ik heb die docu wel gezien. Wat is je punt?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar je hebt dus nog steeds niet naar die docu gekeken. Best wel raar vanwege je studie richting.
Dit schreef ik niet precies;quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:39 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Dus als ik Bankfurt moet geloven is heeft praktisch iedereen op de hele wereld chips in zich?
Dan duik je toch gewoon regelmatig in een MRI? Probleem opgelost.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:24 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dit schreef ik niet precies;
Ten eerste had ik het over blanken van het arische/keltische ras, en in mindere mate over negers.
Ten tweede had ik het over programmering en implants; (bio)-chips en/of ethersiche implantaten vormen daar een gevolg en/of onderdeel van.
Wat wel zo is dat vrijwel alle blanken geprogrammeerd zijn (specifiek of algemeen); met de toevoeging van vaccinaties, medicijnenen, chemtrail-junk, vergif, E-nummers en genetisch gemanipuleerd voedsel in ons lichaam en het intensieve gebruik van elektrotechnische apparaten beschikken steeds meer blanken over (bio)-implants.
Goede opmerking, Lambiekje.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wie zegt dat het random is. !?!
Ik denk dat chemtrailing, electrosmog, gm-food, vaccin/medicatie, onderwijs met ondersteuning van nanotech en chips. Heel selectief zaken aan en uitgezet kunnen worden.
E150a Karamelquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:24 schreef Bankfurt het volgende:
Wat wel zo is dat vrijwel alle blanken geprogrammeerd zijn (specifiek of algemeen); met de toevoeging van vaccinaties, medicijnenen, chemtrail-junk, vergif, E-nummers en genetisch gemanipuleerd voedsel in ons lichaam en het intensieve gebruik van elektrotechnische apparaten beschikken steeds meer blanken over (bio)-implants.
Nee dat is het niet. Dat is vanwege een aantal fundamentele natuurkundige problemen praktisch onmogelijk te noemen.quote:
Met name wat electrosmog betreft.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Dat is vanwege een aantal fundamentele natuurkundige problemen praktisch onmogelijk te noemen.
Golflengtes enzoquote:
Dan nog; electrosmog kan niet ineens hoogst geavanceerde chipjes in je lichaam creëren.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Golflengtes enzoEn het verschil tussen ioniserende en niet-ioniserende straling.
Truequote:Op zondag 31 oktober 2010 01:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan nog; electrosmog kan niet ineens hoogst geavanceerde chipjes in je lichaam creëren.
Toxische stoffen kunnen dat evenmin. (Ook met in het achterhoofd dat ALLES giftig is, afhankelijk van de hoeveelheid die je binnenkrijgt.)
Jouw eerste reactie is normaal en zeer begrijpelijk.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:46 schreef PersonalAssistant het volgende:
Ik heb even 5 minuten nagedacht over de vraag of Bankfurt serieus is of probeert te trollen....
Truequote:Ik geloof niet dat wij tientallen chips in ons lichaam hebben, wat ik wel geloof, waar ik vanuit ga, is dat ons DNA (en allerlei andere gegevens) al lang opgeslagen en mis/gebruikt wordt.
De planning is dat binnen 10 jaar al het contante geld is afgeschaft en we alleen maar kunnen beschikken over een standaard kredietsysteem per computer.quote:Ik betaal overigens ook steeds vaker weer contant. Het gaat wie dan ook niets aan wat en hoe ik mijn geld besteed.
Nee, dat is omdat je het gedrag vertoont van een paranoïde schizofreen met narcistische desillusies.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:20 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Jouw eerste reactie is normaal en zeer begrijpelijk.
Mensen die direct denken dat ik een trol ben op basis van wat ik in dit topic schrijf, bewijzen direct dat hun eigen internal programmer hen helemaal onder controle hebben. Zij zijn idd voorlopig veilig, maar ze zijn algemeen geprogrammeerd.
Mensen die kwaad worden op wat ik hier schrijf zijn getriggerd en moeten oppassen voor meer van dit soort berichten die ze de komende jaren overal tegenkomen; zij zijn specifiek geprogrammeerd, d.w.z. met een bepaalde opdracht in de toekomst: bijvoorbeeld echtscheiding, verhuizing, depressie, fraude, ziekte of erger etc.
[..]
Natuurlijk zijn dat subjectieve, gecreëerde labels.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:03 schreef Gray het volgende:
[..]
Nee, dat is omdat je het gedrag vertoont van een paranoïde schizofreen met narcistische desillusies.
Elk van de beschrijvingen uit mijn post zijn met een voorbeeld aan te duiden in de post van Bankfurt die ik gequoteerd had.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:53 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn dat subjectieve, gecreëerde labels.
Dat begrijp ik, maar ik bedoel het volgende:quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:17 schreef Gray het volgende:
[..]
Elk van de beschrijvingen uit mijn post zijn met een voorbeeld aan te duiden in de post van Bankfurt die ik gequoteerd had.
Je kan me op z'n hoogst aanspreken op het feit dat ik geen opgeleid psycholoog ben, maar dat zou voor Bankfurt toch niet uit moeten maken, aangezien dat toch uit een frame komt dat is opgezet door Illuminati, aliens, rijke families en weet ik wat niet.
Even een staat geüpdatetchip er in en je kunt gewoon goed rekenen en mee komen in de doctrines van school.quote:Eerste generatie verbeterde mensen loopt binnen 10 jaar op straat
De gestage wetenschappelijke ontwikkelingen op het gebied van bio- en nanotechnologie en synthetische biologie zullen, gecombineerd met investeringen door bedrijven en de overheid, al binnen 10 jaar 'verbeterde' mensen de straat op sturen. Uiteindelijk zullen de culturele en maatschappelijke krachten zo sterk worden dat niemand nog zal kunnen ontkomen aan het laten 'sleutelen' aan jezelf en ingeplugd te worden in het systeem - tenzij hier een enorme prijs voor betaald wordt, namelijk totale uitsluiting en zelfs gebrandmerkt worden als antisociale crimineel. Paranoïde? Nauwelijks. In de hoogste overheidskringen wordt nu al gespeculeerd over het toekomstige verbinden van de hele mensheid tot één groot gemeenschappelijk bewustzijn.
bron
Dit is onvermijdelijk op de lange terwijl. Alles word globaler. Als er een wereldregering is (die er hoe dan ook gaat komen, al mocht het over 1000 jaar zijn) dan zullen ze een valuta invoeren. En waarom nog moeilijk doen met kraaltjes en papiertjes (geld van nu) als het 'digitaal' kan.quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 12:52 schreef LostFormat het volgende:
Waarom zou dat besluit vallen dan? Lijkt mij te vergezocht.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:20 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Jouw eerste reactie is normaal en zeer begrijpelijk.
Mensen die direct denken dat ik een trol ben op basis van wat ik in dit topic schrijf, bewijzen direct dat hun eigen internal programmer hen helemaal onder controle hebben. Zij zijn idd voorlopig veilig, maar ze zijn algemeen geprogrammeerd.
Mensen die kwaad worden op wat ik hier schrijf zijn getriggerd en moeten oppassen voor meer van dit soort berichten die ze de komende jaren overal tegenkomen; zij zijn specifiek geprogrammeerd, d.w.z. met een bepaalde opdracht in de toekomst: bijvoorbeeld echtscheiding, verhuizing, depressie, fraude, ziekte of erger etc.
Het gaat om de overheid en niet over de banken. Als er een wereld overheid is hebben die de banken toch in hun zak.quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:05 schreef twiFight het volgende:
Ik zou 'm niet weigeren, maar me wel zorgen maken over de beveiliging van zo'n apparaat. Ik heb niet bijster veel vertrouwen in de banken. Het is dat we door banken terugbetaald worden i.g.v. fraude (ook al betalen we dat aan het einde van de dag toch wel zelf) maar anders zouden een hele hoop mensen nu ook al rebelleren tegen internetbankieren en pinnen.
Ja want anders raken we in een vicieuze cirkel.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:24 schreef Bastard het volgende:
Zullen we het aanraden van professionele hulp aan een ander achterwege laten dan?
Dat die mensen simpelweg het beste met je voorhebben is zeker geen optie?quote:Op woensdag 3 november 2010 16:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja want anders raken we in een vicieuze cirkel.
Professionele hulp hebben namelijk zelf hulp nodig. Dergelijke personen hebben er belang bij dat iemand een DSM4 label op geplakt krijgt.
quote:Op woensdag 3 november 2010 16:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja want anders raken we in een vicieuze cirkel.
Professionele hulp hebben namelijk zelf hulp nodig. Dergelijke personen hebben er belang bij dat iemand een DSM4 label op geplakt krijgt.
WRONG, ik zie nergens een complot;quote:Op woensdag 3 november 2010 11:41 schreef heegenees het volgende:
@bankfurt
Het maakt niet uit welke argumenten er worden aangedragen voor figuren als jij, je ziet OVERAL complot in en weet ieder feitje zo te draaien dat het in je straatje past.
Ik zoek eigenlijk professionele hulp bij het opschonen van dit soort opmerkingen in BNW.quote:Ik zou professionele hulp zoeken want dit is een bekende psychologische aandoening die behandeld kan worden.
Welk deel is volgens jou waar dan ? Hoe weet jij dat zo zeker ?quote:Er is zeker een deel waar van wat je zegt maar de manier waarop je redeneert geeft aan dat je jezelf uit een 'elite groepje' bestaat dat de waarheid in pacht heeft. Wat maak je dan zo verschillend van de NWO e.d. die je zo verafschuwd?
Die mening ben ik ook toegedaan: 'first, do no harm'.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat die mensen simpelweg het beste met je voorhebben is zeker geen optie?
Je kunt niet vroeg genoeg je kind verpesten.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die mening ben ik ook toegedaan: 'first, do no harm'.
Nee, ze zijn op een objectieve wijze vastgesteld (voor zover dat mogelijk is in de psychologie) en worden door een erkend team van psychologen vastgesteld. Psychologen die hebben geleerd om op een rationele wijze te werken, iets wat mensen van nature niet eigen is.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:20 schreef Orchestra. het volgende:
Volgens mij snappen jullie niet precies waar hij op doelt. Die labels zijn ook maar gemaakt aan de hand van subjectieve criteria.
Sure!quote:Op donderdag 4 november 2010 10:11 schreef Gray het volgende:
[..]
Nee, ze zijn op een objectieve wijze vastgesteld (voor zover dat mogelijk is in de psychologie) en worden door een erkend team van psychologen vastgesteld. Psychologen die hebben geleerd om op een rationele wijze te werken, iets wat mensen van nature niet eigen is.
Je bent nu drogredenen aan het aandragen door begrippen van wetenschap en pseudowetenschap door elkaar te gebruiken.
Lees ook even verder dan de eerste zeven woorden en reageer dan met meer dan één.quote:
Helemaal aan het begin vind ik het al behoorlijk twijfelachtig worden. Een zware mentale aandoening waar psychiatrie bij nodig is noemt hij geen ziekte? Right... Waarom moeten we deze kerel serieus nemen?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je kunt niet vroeg genoeg je kind verpesten.
http://www.adhdfraud.org/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |