abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87973854
Stel er komt een tijd dat er geen verschillende banken meer bestaan, maar één centrale wereldbank. En dat men besluit dat niemand kan kopen of verkopen, dan wie een RFID-betaalchip in zijn hand of in zijn voorhoofd heeft.

Hoe zou jij er mee omgaan? Zou je de chip weigeren? Maar hoe kom je dan aan eten en goederen? Wat is het alternatief?
Veni vidi foetsie
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:50:38 #2
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_87974069
dat word dus veel winkelen met mijn schoonmoeder.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_87974129
Waarom zou dat besluit vallen dan? Lijkt mij te vergezocht.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_87974319
De VS stevent er naar dat de dollar uiteindelijk valt doordat ze steeds maar dollars bij blijven drukken. Er zal dan onvermijdelijk hyperinflatie ontstaan, wat de hele wereld met zich meetrekt gezien de wereld heel veel in dollars handelt.

Alle banken zullen klappen en er zal een nieuw economisch systeem gemaakt kunnen worden. Niet ondenkbaar is dat er dan gekozen zal worden voor één wereldmunt met één centrale bank.

En die bank zal ons kunnen verplichten dat we niets kunnen kopen of verkopen, dan wie de rf-betaalchip draagt (deze bestaan al). Waarom? Ze zullen zeggen: Voor de veiligheid.
- Je kunt de chip niet kwijtraken
- Minder diefstalgevoelig, want je zou je hand moeten afhakken of een snee in je voorhoofd moeten maken om de chip te stelen.
- Identificatiebewijs heb je altijd bij je
- Terrorismebestrijding
- enz.
Veni vidi foetsie
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:04:19 #5
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_87974568
Leuke verwijzing naar Openbaringen.

Ik hoop dat niet meer mee te maken iig.
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:05:48 #6
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_87974632
Ik zou 'm niet weigeren, maar me wel zorgen maken over de beveiliging van zo'n apparaat. Ik heb niet bijster veel vertrouwen in de banken. Het is dat we door banken terugbetaald worden i.g.v. fraude (ook al betalen we dat aan het einde van de dag toch wel zelf) maar anders zouden een hele hoop mensen nu ook al rebelleren tegen internetbankieren en pinnen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:26:01 #7
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_87975420
Gewoon 1 pas waar je een bank abo, een OV abo, club abo, rijbewijs en shit op kunt plempen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:37:00 #8
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_87975801
Als het zo ver gaat komen dan leeft de hele wereldbevolking al in angst.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:41:08 #9
13132 Core.
schizo eend
pi_87975930
accepteren: Kies je voor een nieuwe versie van de Matrix. Het is idd wat openbaringen je ook verteld.

weigeren: Wakker geworden en weigert de Stage World, bewust wetend dat dingen niet zijn zoals ze lijken.
:)
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
pi_87977176
Je hebt al chips in je, dus ja..

Maar goed, als je weigert, is dat wel een optie dan? Lijkt me niet.
pi_87977890
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 13:04 schreef ElectricEye het volgende:

Moet dan zeker ook een chip zijn met een reeks van 666 cijfers? ;)
pi_87979656
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 14:06 schreef Orchestra. het volgende:
Je hebt al chips in je, dus ja..

Maar goed, als je weigert, is dat wel een optie dan? Lijkt me niet.
We hebben nu toch nog geen chips in ons lichaam?

En nee, weigeren lijkt me ook geen optie.
Al betwijfel ik of het zover gaat komen.
pi_87979791
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 13:04 schreef ElectricEye het volgende:
Het is toch wel apart dat de Bijbel inderdaad het hier over over heeft en dat 2000 jaar geleden. :{
pi_87983322
ik neem hem niet ben geen robot!!!!
pi_87988327
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 14:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

We hebben nu toch nog geen chips in ons lichaam?..
Toch wel.

Een gemiddelde autochtone Nederlander van het arische/keltische ras geboren na 1960 heeft er minstens tientallen.

Ze zitten standaard in:

Net onder de kruin
In het hoofd; primitieve cortex, gehoorkanaal; meestal ook in zichtorganen (vrijwel altijd).
In de mond; i.g.v. vullingen/implantaten diverse varianten
bij de schildklier, onder de oksels, langs het ruggemerg
Het hart; bij vrouwen vaak ook in de borsten/tepels.
De geslachtsdelen (vrijwel altijd)

Oorzaak:

Vaccinaties; chirurgische operaties, medicijnen, tandoperaties, satelietbesturing, genetisch gemanipuleerd voedsel, vergiftiging, onnatuurlkijke sex, HF-signalen van mobieltjes, beeldschermen, videogames, chemtrails, ELF-golven etc etc en lbnl militaire ontvoeringen.

Het is moeilijk tot zeer gevaarlijk deze te verwijderen; Je kunt ze wel onschadelijk maken of uitschakelen.
pi_87988401
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 17:55 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Toch wel.

Een gemiddelde autochtone Nederlander van het arische/keltische ras geboren na 1960 heeft er minstens tientallen.

Ze zitten standaard in:

Net onder de kruin
In het hoofd; primitieve cortex, gehoorkanaal; meestal ook in zichtorganen (vrijwel altijd).

Oorzaak:

Vaccinaties; chirurgische operaties, medicijnen, tandoperaties, satelietbesturing, genetisch gemanipuleerd voedsel, vergiftiging, onnatuurlkijke sex, HF-signalen van mobieltjes, beeldschermen, videogames, chemtrails, ELF-golven etc etc en lbnl militaire ontvoeringen.

Het is moeilijk tot zeer gevaarlijk deze te verwijderen; Je kunt ze wel onschadelijk maken of uitschakelen.
Foto?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_87988507
quote:

[..]

Toch wel.

Ze zitten standaard in:

Net onder de kruin

Oorzaak:

Whahahahaha _O-

Tientallen chips in je lichaam vanwege genetisch gemanipuleerd voedsel, videogames, chemtrails en radiogolven :D

Mên, je hebt gewoon echt totaal geen enkel flauw benul waar je het überhaupt over hebt.

:') !!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2010 17:59:57 ]
pi_87988685
quote:

[..]

Net onder de kruin
Deze is bij mij niet al vanaf de geboorte geplaatst, maar pas sinds een jaar of 3. Ik voel het nog steeds zitten, destijds vond ik het al zo vreemd, hoe dat dingetje er ineens was gekomen, maar nu is het duidelijker.

Ook bij mijn kin/hals voel ik er een.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:03:57 #19
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_87988698
quote:

[..]

Toch wel.

Ze zitten standaard in:

Net onder de kruin

Oorzaak:

deze post valt in de categorie overtrolled, of de categorie suicidetroll.
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_87989014
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 18:03 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Deze is bij mij niet al vanaf de geboorte geplaatst, maar pas sinds een jaar of 3. Ik voel het nog steeds zitten, destijds vond ik het al zo vreemd, hoe dat dingetje er ineens was gekomen, maar nu is het duidelijker.

Het is helaas zo; als ze kort onder de huid van armen of benen zitten kunnen ze soms na verloop van tijd op natuurlijke wijze verdwijnen na een lange tijd zeezout baden te nemen (maar bij andere lichaamsdelen is het vrijwel onmogelijk ze doen te verwijderen, zou ik ook niet doen trouwens).

Je kunt sommige chips in je hoofd ontdekken en uitschakelen met bepaalde visualisatie-oefeningen (maar ook lang niet altijd). Je moet je er bewust van zijn, en willen/bidden dat dat ze onschadelijk worden.

Als je een bril draagt, is de kans groot dat je chips in je ogen/zichtorganen hebt.

Ik kende iemand die had een zware chip in z'n hart en die heeft die uitgeschakeld m.b.v. kristallen
pi_87989136
quote:

[..]

Weet je het zeker ? vaak zitten hier diverse kliertjes; je weet dat ook ?
pi_87989189
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 18:14 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Weet je het zeker ? vaak zitten hier diverse kliertjes; je weet dat ook ?
Klopt, maar het voelt anders, een soort balletje zeg maar.
pi_87989315
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 18:16 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Klopt, maar het voelt anders, een soort balletje zeg maar.
Hmm. Zou kunnen. Hoe groot precies en waar precies ?
pi_87989589
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 17:55 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Toch wel.....

Oorzaak:

Nog toe te voegen bij oorzaken:

- Huidcremes, cosmetica
- Tatoeages
- Piercing
- Voedingssupplementen
- Doping, drugs
- Aspartaam
- Diverse E-nrs.
pi_87989645
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 18:25 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Nog toe te voegen bij oorzaken:

- Huidcremes, cosmetica
- Tatoeages
- Piercing
- Voedingssupplementen
- Doping, drugs
- Aspartaam
- Diverse E-nrs.
Zoek eens op wat dingen als drugs, aspartaam en andere e-stoffen überhaupt zijn, voor je zo veel poep praat. :{

Kort samengevat: het heeft net zo veel met microchips te maken als een zak paprikachips, oftewel he-le-maal niks.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2010 18:29:49 ]
pi_87989768
Ik zou hem weigeren en de revolutie starten.
pi_87989971
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 12:44 schreef semexo het volgende:
Stel er komt een tijd dat er geen verschillende banken meer bestaan, maar één centrale wereldbank. En dat men besluit dat niemand kan kopen of verkopen, dan wie een RFID-betaalchip in zijn hand of in zijn voorhoofd heeft.

Hoe zou jij er mee omgaan? Zou je de chip weigeren? Maar hoe kom je dan aan eten en goederen? Wat is het alternatief?
Ik zou me er niet al te druk om maken, omdat we in de praktijk al voor 99 procent digitaal betalen.
Zo'n chip is niet zo wezenlijk meer. We zijn al 100 procent afhankelijk van elektronica.
pi_87990974
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 18:19 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Hmm. Zou kunnen. Hoe groot precies en waar precies ?
Als je je hals strekt, dan ongeveer een halve duimlengte vanaf je kin.
pi_87991212
Ik zou het wel freaky vinden en er geen zin in hebben, met het oog op openbaringen. Anderzijds kan ik me echter moeilijk voorstellen dat je de hele wereld dit kan verplichten, zal eerder om bepaalde landen gaan.

Tegen die tijd dus ergens heen verhuizen waar ze er niet aan meedoen. En je kan altijd nog van een brug springen natuurlijk. :P
pi_87991425
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 18:54 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Ik heb daar niets. Maar ik wil nog niet beweren dat wat jij hebt dan een chip is, het zou wel weefsel om een implantatie kunnen zijn.Als je de dokter er om vraagt denk ik dat hij zegt dat het een gezwollen klier, kleine bloeduitstorting is of zoiets; wat ook mogelijk is.
pi_87992157
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 19:03 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik heb daar niets. Maar ik wil nog niet beweren dat wat jij hebt dan een chip is, het zou wel weefsel om een implantatie kunnen zijn.Als je de dokter er om vraagt denk ik dat hij zegt dat het een gezwollen klier, kleine bloeduitstorting is of zoiets; wat ook mogelijk is.
Ach ja, het doet verder niets af aan het feit dat er op andere plaatsen genoeg zit, van mij mag het lekker weefsel zijn dan.
pi_87993005
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 18:54 schreef Orchestra. het volgende:
Die heb ik ook, volgens de dokter is het een verstopt talgkliertje wat ik overigens wel logisch vind klinken. :P
pi_87998538
Bankfurt, zou je a.ub. willen ophouden het topic belachelijk te maken met als doel dat mensen ons als zwakzinnig zien? o|O

Die RFID-betaalchip "Digital Angel" kan er zeker komen, vooral als de VS doorgaat met dollars bij te drukken waar geen waarde tegenover staat.

De vraag is, wat de alternatieven zijn als wij niks kunnen kopen of verkopen zonder dat ding.
Veni vidi foetsie
pi_87999059
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 21:29 schreef semexo het volgende:
Bankfurt, zou je a.ub. willen ophouden het topic belachelijk te maken met als doel dat mensen ons als zwakzinnig zien? o|O

Dit is BNW, bovendien..

Wat ik schrijf is slechts het topje van de ijsberg en is zeer ON-topic.

Je maakt jezelf belachelijk en zwakzinnig, omdat je achterloopt op de feiten.
pi_88000647
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 12:57 schreef semexo het volgende:
De VS stevent er naar dat de dollar uiteindelijk valt doordat ze steeds maar dollars bij blijven drukken. Er zal dan onvermijdelijk hyperinflatie ontstaan, wat de hele wereld met zich meetrekt gezien de wereld heel veel in dollars handelt.
De VS valt uit elkaar, niet de wereld.

quote:
Alle banken zullen klappen en er zal een nieuw economisch systeem gemaakt kunnen worden. Niet ondenkbaar is dat er dan gekozen zal worden voor één wereldmunt met één centrale bank.
Dat staat idd in de planning. Daarom hebben ze de kredietcrisis veroorzaakt, zodat de stap hier naartoe logischer lijkt.

quote:
En die bank zal ons kunnen verplichten dat we niets kunnen kopen of verkopen, dan wie de rf-betaalchip draagt (deze bestaan al). Waarom? Ze zullen zeggen: Voor de veiligheid.
- Je kunt de chip niet kwijtraken
- Minder diefstalgevoelig, want je zou je hand moeten afhakken of een snee in je voorhoofd moeten maken om de chip te stelen.
- Identificatiebewijs heb je altijd bij je
- Terrorismebestrijding
- enz.
Veel te ingewikkeld nog; voorlopig krijgt iedereen een digitale betaalrekening; een soort creditcard voor iedereen.

Als er een (betaal)chip komt, dan zit die in het hoofd en wordt die per sateliet bestuurd zodat men je gedachten leest en ze ook aktief beinvloed. Dat komt er ook aan.

Maar dat gebeurt pas als die nep-aliens komen en de fake Jezus verschijnt.

Als die fake Jezus zegt dat de betaalchip God's wil is, dan zullen de mensen het makkelijker accepteren.

Althans dat is het plan ....
pi_88001204
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 21:37 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dit is BNW, bovendien..

Wat ik schrijf is slechts het topje van de ijsberg en is zeer ON-topic.

Je maakt jezelf belachelijk en zwakzinnig, omdat je achterloopt op de feiten.
Ok.

quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 17:55 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Toch wel.

Ze zitten standaard in:

Net onder de kruin

Oorzaak:

Niet iedereen heeft een chirurgische operatie ondergaan.
Dat ze met tandoperaties (vullingen) en vaccinaties ingebracht kunnen worden -> Kan.
Militaire ontvoeringen -> Kan, zelfs buitenaardse ontvoeringen.

Maar hoe kan een chip via HF-signalen een lichaam binnenkomen? Of via beeldschermen en videogames? Of ELF-golven? Dat je dit toevoegt maakt het alsof je gewoon "alu-hoedjes"-termen wilt gebruiken om het in de belachelijkheid te drukken.

Je probeert een BNW-er te imiteren maar slaat net de plank mis. Om het jou te verduidelijken hoe het echt zit:

* HF-signalen, zoals 2,4GHz UMTS en WiFi kunnen inderdaad de geest beinvloeden doordat ze inwerken op de biologie van de mens, en met name de pijnappelklier.
* Via beeldschermen en videogames kunnen subliminale berichten doorgestuurd worden: Korte frames of verborgen teksten in de graphics/afbeeldingen. Deze kunnen de hersenen oppikken en er naar handelenn.
* ELF-golven: HAARP zend ELF golven de stratosfeer in die weer naar beneden kaatsen. Deze ELF golven kunnen ook de stemming van de mens veranderen. Er is aangetoond dat tijdens een zonne-uitbarsting en de daarmee gepaarde noorderlicht/storing in de stratosfeer meer zelfmoorden voorkomen dan normaal.

Alsjeblieft, en gebruik het goed zodat je beter een BNW-er/"alu-hoedje" kunt nabootsen.
Veni vidi foetsie
pi_88003878
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 22:09 schreef semexo het volgende:

[..]

Ok.
[..]

Niet iedereen heeft een chirurgische operatie ondergaan.
Dat ze met tandoperaties (vullingen) en vaccinaties ingebracht kunnen worden -> Kan
Sure we can.

actueel nu, met vaccinaties, en zeker in deze maand; de griepprik voor de ouderen c.s. bevat nu ook de vaccinatie tegen het Mexicaanse griepvirus.

quote:
Militaire ontvoeringen -> Kan, zelfs buitenaardse ontvoeringen.
buitenaards gaat moeilijk, de Illuminati controleren vrijwel alles; maar het gebeurt nog ja.

quote:
Maar hoe kan een chip via HF-signalen een lichaam binnenkomen?
In de HF/RF-signalen zitten programma's die het DNA uit/van/via genetisch gemanipuleerd voedsel of het ingenomen medicijn of "vaccin", aansturen, beter gezegd: misleiden, waarop het lichaam m.b.v het DNA plaatselijk een bio-implant maakt; dit wordt gecontroleerd per sateliet.

Verder komen er nog de gewone subliminale signalen van het mobieltje en van de sateliet/UMTS mast etc het onderbewustzijn binnen, waarop het zenuwstelsel reageert en tot misvormingen leidt.

quote:
Of via beeldschermen en videogames? Of ELF-golven? Dat je dit toevoegt maakt het alsof je gewoon "alu-hoedjes"-termen wilt gebruiken om het in de belachelijkheid te drukken.
Neen, videogames, beeldschermen etc zijn een mind-control generatoren die het onderbewustzijn in zijn specifieke frequentiespectrum aansturen dat leidt tot trances, subtiele hypnose en herprogrammeringen van het DNA. Ook etherische implantaten (= astrale/energetische indrukken) worden hiermee in het lichaam gebakken. Daarnaast worden de sexuele organen sterk gestimuleerd in videogames.

quote:
Je probeert een BNW-er te imiteren maar slaat net de plank mis. Om het jou te verduidelijken hoe het echt zit:
Ik weet precies waarover ik het heb en ik sla de plank altijd raak in BNW.

quote:
* HF-signalen, zoals 2,4GHz UMTS en WiFi kunnen inderdaad de geest beinvloeden doordat ze inwerken op de biologie van de mens, en met name de pijnappelklier.
Ja, en nog veel meer; ook op het DNA en de chakra's.
De combinatie vaccinatie en mobieltje is een bekende methode.

quote:
* Via beeldschermen en videogames kunnen subliminale berichten doorgestuurd worden: Korte frames of verborgen teksten in de graphics/afbeeldingen. Deze kunnen de hersenen oppikken en er naar handelenn.
Ja, dat schreef ik ook net o.m..

quote:
* ELF-golven: HAARP zend ELF golven de stratosfeer in die weer naar beneden kaatsen. Deze ELF golven kunnen ook de stemming van de mens veranderen. Er is aangetoond dat tijdens een zonne-uitbarsting en de daarmee gepaarde noorderlicht/storing in de stratosfeer meer zelfmoorden voorkomen dan normaal.
Ja, maar ELF-golven kunnen ook de mind programmeren en fragmenteren. Verder kunnen ELF golven orgasmes in de slaap opwekken, en ook verschrikkelijk traumatische programmeringen en nachtmerries opwekken. Ook dromen worden ermee beinvloed, d.w.z. per remote control.

quote:
Alsjeblieft, en gebruik het goed zodat je beter een BNW-er/"alu-hoedje" kunt nabootsen.
Dank u.

je hebt het nog niet gehad over satanische rituelen en chips/implants hier, maar dat zou erg off-topic zijn.

semexo, je bent goed op de hoogte, beter dan de gemiddelde BNW-er hierzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bankfurt op 26-10-2010 23:04:07 ]
pi_88004525
quote:

[..]

Hoe ben jij hier achter gekomen ?

Ik heb er denk ik zelf minstens twee bij de kruin.
pi_88005143
Ik vind het best een eng idee, de dingen die Bankfurt schrijft.
Moet daar eens goed over nadenken.
pi_88005803
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:56 schreef Bankfurt het volgende:

In de HF/RF-signalen zitten programma's die het DNA uit/van/via genetisch gemanipuleerd voedsel of het ingenomen medicijn of "vaccin", aansturen, beter gezegd: misleiden, waarop het lichaam m.b.v het DNA plaatselijk een bio-implant maakt; dit wordt gecontroleerd per sateliet.
Geloof je het zelf? :D

quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:20 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind het best een eng idee, de dingen die Bankfurt schrijft.
Moet daar eens goed over nadenken.
Een deel is dikke onzin. Een deel ook niet, maar dat iets kan, wil nog niet zeggen dat het ook daadwerkelijk gebeurt, laat staan op grote schaal, laat staan centraal gecoördineerd door een wereldwijd opererende geheime samenzwering.
pi_88008970
Bankfurt, alsjeblieft zeg....
Chips in je lichaam door straling, je computermonitor en door seks dat op een andere manier gebeurt dan met de missionarishouding?

Ik sluit me bij semexo's (overigens wel wat ERG directe) opmerking aan: bedoeld of onbedoeld, maar je trekt heel BNW in het belachelijke op deze manier. verder is het idd offtopic, want het gaat specifiek om een betaalchip die je bewust zou moeten accepteren, en als je hem weigert, wat de alternatieven dan zouden zijn.
Die preek over dat er magisch chips in je lichaam zouden verschijnen met straling en vergiftigingen en seks heb je al in andere topics gehouden.

1 tip: wil je dat BNW serieus genomen wordt, beperk dan dit soort extreme uitspraken tot in enkele extreme topics en verspreid het niet overal.
pi_88009762
Als ik eerlijk ben (en ik heb dit wel eens naar een mod gepmt) vind ik dat sinds Bankfurt actief is in BNW het niveau echt gedaald is. Waar ik 4 jaar geleden hier dingen las die ik zeker in twijfel trok, was er niet een user die elk topic naar zn waanbeelden wist te trekken. Eerlijk gezegd vind ik dat Bankfurt te veel de vrije hand krijgt om topics compleet om zeep te helpen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er nog steeds niet over uit of hij nu een troll is of iemand die zn medicijnen constant vergeet in te nemen. Als je het idee hebt dat je twee chips onder je kruin hebt waarom heb je ze er dan nog niet uit gebid?
pi_88009928
iedereen heeft al twee van zulke chips in zijn lichaam

het heet vingerafdruk en irisscan
pi_88014490
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 01:16 schreef Document1 het volgende:
Als ik eerlijk ben (en ik heb dit wel eens naar een mod gepmt) vind ik dat sinds Bankfurt actief is in BNW het niveau echt gedaald is. Waar ik 4 jaar geleden hier dingen las die ik zeker in twijfel trok, was er niet een user die elk topic naar zn waanbeelden wist te trekken. Eerlijk gezegd vind ik dat Bankfurt te veel de vrije hand krijgt om topics compleet om zeep te helpen.
Precies! Hij is zelf een medewerker van de illuminati of geheime groep om zulk soort topics om zeep te helpen! Hij is ingehuurd om met uitspraken/theorieen te komen die zo vergezocht zijn, dat mensen denken dat wij gek zijn.

Bankfurt kan best een soort psycholoog zijn in dienst van een geheime dienst. Want op deze slinkse manier maak je ook de dingen die WEL waar zijn (zoals HAARP, UMTS, pijnappelklierbeinvloeding, betaalchip-implantaat) ongeloofwaardig. Pure psychologie. Net doen of je er bij hoort, maar dan zo ver gaan dat het ongeloofwaardig wordt, en lezers daarmee denken (psychologie) "dat de rest ook wel onzin zal zijn".

't Is een nieuw soort medewerker. Eerst had je de debunkers (Led, Michielos), en nu hebben de geheime groepen dit soort mensen bedacht. :{
Veni vidi foetsie
  woensdag 27 oktober 2010 @ 10:42:17 #46
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_88014659
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 10:33 schreef semexo het volgende:

[..]

Precies! Hij is zelf een medewerker van de illuminati of geheime groep om zulk soort topics om zeep te helpen! Hij is ingehuurd om met uitspraken/theorieen te komen die zo vergezocht zijn, dat mensen denken dat wij gek zijn.

Bankfurt kan best een soort psycholoog zijn in dienst van een geheime dienst. Want op deze slinkse manier maak je ook de dingen die WEL waar zijn (zoals HAARP, UMTS, pijnappelklierbeinvloeding, betaalchip-implantaat) ongeloofwaardig. Pure psychologie. Net doen of je er bij hoort, maar dan zo ver gaan dat het ongeloofwaardig wordt, en lezers daarmee denken (psychologie) "dat de rest ook wel onzin zal zijn".

't Is een nieuw soort medewerker. Eerst had je de debunkers (Led, Michielos), en nu hebben de geheime groepen dit soort mensen bedacht. :{
Dat is exact maar dan ook exact wat ik vermoed.
pi_88014986
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 00:50 schreef ToT het volgende:
Bankfurt, alsjeblieft zeg....
Chips in je lichaam door straling, je computermonitor en door seks dat op een andere manier gebeurt dan met de missionarishouding?
Je hebt mijn teksten in BNW blijkbaar niet gelezen w.b.t. programming; bovendien heb ik nergens over missionarishouding geschreven.

Met onnatuurlijke sex bedoel ik o.m. sex met elektronische entiteiten met of zonder implants, sexual programming, astrale sex-entiteiten, bloedrituelen, sexueel misbruik in de kerk etc. Maar dan trek ik een hele beerput open; ik denk dat semetex wel weet wat ik bedoel.

En onnatuurlijke sex wordt zeer relevant met een (betaal)chip in je kop. Dus ON-topic.

quote:
Ik sluit me bij semexo's (overigens wel wat ERG directe) opmerking aan: bedoeld of onbedoeld, maar je trekt heel BNW in het belachelijke op deze manier. verder is het idd offtopic,
semexo zal zich nu wel achter zijn oren krabben met zijn opmerking.
Maar ik heb hem het al vergeven, ik begrijp hem wel.

BNW maak ik helemaal niet belachelijk. Ik ben to the point, dat jij en anderen er geen biet en er geen ruk van snappen is alleen maar een indicatie hoe diep jezelf bent geprogrammeerd en getraumatiseerd.

De waarheid voor een oprechte luisteraar vertellen is nooit belachelijk.

Anders moet je geen BNW forum hebben.

Ik geef deze hard-core/heavy onderwerpen punten in BNW nu aan, omdat de tijd dringt.

Mensen blijven maar slapen, blijven maar zeuren om pitluttigheden in BNW, zoals jij hier.

Nu is het genoeg. Als je NU je ogen niet open WILT doen is het voor JOU te laat.

quote:
want het gaat specifiek om een betaalchip die je bewust zou moeten accepteren, en als je hem weigert, wat de alternatieven dan zouden zijn.
ja, en die chip (als die er komt) kan veel meer dan alleen maar betalen, dat probeer ik juist aan jou en ANDEREN (want jij bent hier niet de enige hier) uit te leggen, meneertje.

quote:
Die preek over dat er magisch chips in je lichaam zouden verschijnen met straling en vergiftigingen en seks heb je al in andere topics gehouden.
Ja, en dat jij constant op de man speelt en zit te zeuren omdat jouw voorstellingsvermogen dit blijkbaar niet aankan heb je dit zeurbetoog in nog veel meer topics gehouden.

quote:
1 tip: wil je dat BNW serieus genomen wordt, beperk dan dit soort extreme uitspraken tot in enkele extreme topics en verspreid het niet overal.
Ik wordt door de insiders allang serieus gehouden in BNW, maak jij je daar maar niet druk over.

Man wat zeur je nou, extreme uitspraken in BNW ?? is dit een kleuterklas of BNW ? :(
pi_88015535
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 10:33 schreef semexo het volgende:

[..]

Oh, jij voelt je misschien bedreigd omdat ik jouw topic eens helder van inside informatie voorzie; dat jij dan niet meer de "deskundige" hier kan spelen ?

Ik ben geen medewerker van de Illuminati, maar met zo'n uitspraak misschien zou ik het nu wel eens willen zijn, ja. :{w

quote:
En jij denkt dat jij erbij hoort ? man je loopt honderd jaar achter in de BNW-zaken;

je moet eens nagaan wat Lambiekje en SalvadOr hier schrijven, zijn dat dan ook Illuminati medewerkers volgens jou ?

quote:
Nee, ik ben een gewoon mens, net als de meeste hier; die de belangrijke zaken wil uitleggen.
Als de zaken ongeloofwaardig zijn, dan is dat helaas zo.
Dat is een gevolg van al die indoctrinatie en mind-control, helaas, zo ver is het al gekomen dus. :{

Als je het niet wil accepteren moet je eens afvragen in jezelf waarom je het niet wil of KAN accepteren.

Ik heb nieuws voor jou: alle mensen hebben een internal-programmer in hun mind, die wordt geactiveerd als de waarheid naar boven dreigt te komen. Het is zaak hiervan bewust te zijn en er goed mee om te gaan.

Pas jij maar op dus.

Nu iets positiefs:

Verder waardeer ik het zeer dat je die informatie over ELF, HAARP,en UMTS en de pijnappelklier hier hebt aangegeven; want dat is zeer ON-topic en relevant in heel BNW. :)
pi_88018004
Okee, met het risico deze zij-discussie uit te rekken: waarom hebben die chips blijkbaar geen effect op jou, en waarom loop je nu bewust risico door achter je computerscherm deze berichten te typen?
pi_88018257
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 12:22 schreef ToT het volgende:
Okee, met het risico deze zij-discussie uit te rekken: waarom hebben die chips blijkbaar geen effect op jou,
Dit is geen zij-discussie, maar ik hou het kort.

Ik heb ook chips in mij; en die hebben ook effect, ja. En ik vecht er ook tegen en ik probeer ze onschadelijk te maken of uit te zetten; dat lukt vaak wel als je er van bewust bent, wanneer ze weer worden geactiveerd.

quote:
en waarom loop je nu bewust risico door achter je computerscherm deze berichten te typen?
Dit risico is klein, je kunt je er tegen beschermen, niet te lang achter elkaar computeren; vooral mentaal; er van bewust zijn daarnaast moet je fysieke maatreglen treffen; gezond eten, slapen, in de natuur lopen, etc. etc.. Voor kleine kinderen is het veel gevaarlijker.
pi_88019397
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:07 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Hoe ben jij hier achter gekomen ?

Ik heb er denk ik zelf minstens twee bij de kruin.
Ik voelde toen ineens iets zitten, wat er zeker weten nooit heeft gezeten. Ik had er toentertijd echter geen verklaring voor. Nu ik verzeild ben geraakt in het BNW-wereldje is het allemaal een stuk duidelijker.

Heb er overigens geen spijt van, ik ben eindelijk blij dat ik de waarheid enigszins op het spoor ben..
pi_88022574
quote:

[..]

....

Oorzaak:

Deze niet BNW'er heeft dan een vraag voor je.

Wou jij stellen dat :
Alle doctoren (ter wereld)
Alle software ontwikkelaars
Alle Mobilie telefoon makers/fabrikanten
Alle sex-toys makers/fabrikanten
Iedereen in de agrarische sector

in dezelfde complot zit? En van die duizenden (milioenen) er in die sectoren er maar een paar uit de school klappen?

Dus als ik na een hartchirurg ga, hem ontvoer en martel tot ie zegt hoeveel chips hij geplant heeft etc etc. ik dan ook serieus antwoord krijg? :o

Iets met boerenverstand logica :(
newb
pi_88023343
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 13:06 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Ik voelde toen ineens iets zitten, wat er zeker weten nooit heeft gezeten. Ik had er toentertijd echter geen verklaring voor. Nu ik verzeild ben geraakt in het BNW-wereldje is het allemaal een stuk duidelijker.
Ik had op mijn 14e diverse chips in mijn lichaam ontdekt; de dokter zei dat het opgezwollen kliertjes, waren. Niet dus. Een geheim agent vertelde me de waarheid. Daarnaast ben ik veel lotgenoten in allerlei Westerse landen tegengekomen die nog veel erger dingen hadden.

En nu ben ik er inmiddels al lang achter dat alle blanke mensen in Nederland geprogrammeerd zijn en een internal-programmer hebben, met of zonder chips in hun lichaam, maakt niet uit, de sateliet monitoort op basis van je persoonlijke DNA-informatie, die in de centrale databases zijn opgeslagen.
Alleen als je je bewust hiervan bent kun je pas een stap maken om je je ertegen te verweren.

Wat David Icke schrijft is in grote lijnen de waarheid; maar het kan nog veel erger.
David Icke is eigenlijk meer voor beginnende BNW-ers.

quote:
Heb er overigens geen spijt van, ik ben eindelijk blij dat ik de waarheid enigszins op het spoor ben..
Dat is al een hele stap; ik had er zelf jarenlang erg veel moeite mee om het te accepteren, ondanks dat ik al erg veel wist van mind-control technieken; nu nog eigenlijk heb ik er erg veel moeite mee. :{

Goed, Orchestra, je weet er nu van; de volgende stap is willen, echt willen dat die chips onschadelijk worden of eruit gaan op den duur, niet meer toestaan dat er chips of bio-implants in je kunnen worden geplant; bewust worden dat je je spirituele kennis en vaardigheden moet ontwikkelen om ze onschadelijk te maken.

Die betaalchip is eigenlijk oud nieuws, het gaat om DNA; eerst DNA in je paspoort, dan op je creditcard;
De sateliet monitoort je dan per remote control op basis van je Key-DNA records.
pi_88023925
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 14:52 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik had op mijn 14e diverse chips in mijn lichaam ontdekt; de dokter zei dat het opgezwollen kliertjes, waren. Niet dus. Een geheim agent vertelde me de waarheid. Daarnaast ben ik veel lotgenoten in allerlei Westerse landen tegengekomen die nog veel erger dingen hadden.

En nu ben ik er inmiddels al lang achter dat alle blanke mensen in Nederland geprogrammeerd zijn en een internal-programmer hebben, met of zonder chips in hun lichaam, maakt niet uit, de sateliet monitoort op basis van je persoonlijke DNA-informatie, die in de centrale databases zijn opgeslagen.
Alleen als je je bewust hiervan bent kun je pas een stap maken om je je ertegen te verweren.

Wat David Icke schrijft is in grote lijnen de waarheid; maar het kan nog veel erger.
David Icke is eigenlijk meer voor beginnende BNW-ers.

:o Ik laat me ombouwen tot neger en verhuis naar België!

Okee, okee, trollerige reactie, ik weet het, maar hoezo zijn alleen blanken het slachtoffer? En waarom Nederland?
pi_88024321
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 15:09 schreef ToT het volgende:

[..]

:o Ik laat me ombouwen tot neger en verhuis naar België!

Okee, okee, trollerige reactie, ik weet het, maar hoezo zijn alleen blanken het slachtoffer? En waarom Nederland?
Negers zijn moeilijker te programmeren, hebben ander DNA; maar dat wil niet zeggen dat er geen negers worden geprogrammeerd; ook dat gebeurt.

Het DNA, de bio-energiestructuur en de chakra's van het arische, keltische of kaukasische ras zijn het makkelijkst te programmeren;

Het gebeurt in alle Westerse klanten. Nederland is verder belangrijk voor de Illuminati als sexindustrie en drugsexporteur, en een kweekvijver voor nieuwe slaven.
pi_88024536
In je voorhoofd een chip? He gat, ieder kassa mens met dat ding over je kop.
Twiddel
  woensdag 27 oktober 2010 @ 15:29:32 #57
308876 Relko
pi_88024614
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 15:27 schreef summer2bird het volgende:
In je voorhoofd een chip? He gat, ieder kassa mens met dat ding over je kop.
Wat zeg je nou allemaal?
pi_88024949
quote:
4s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 15:29 schreef Relko het volgende:

[..]

Wat zeg je nou allemaal?
Vertaling vanuit het Basisschools Nederlands:

"Een chip in je voorhoofd? He gatverdamme, dan moet straks iedere cassière met een chiplezer over je voorhoofd heen gaat."
pi_88025061
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 15:21 schreef Bankfurt het volgende:

Het DNA, de bio-energiestructuur en de chakra's van het arische, keltische of kaukasische ras zijn het makkelijkst te programmeren;
^O^ Reiki versus moderne chips: epic battle is epic! B-)
quote:
Het gebeurt in alle Westerse klanten. Nederland is verder belangrijk voor de Illuminati als sexindustrie en drugsexporteur, en een kweekvijver voor nieuwe slaven.
Als dat zo is, waarom activeren ze de chips dan niet in de 2e kamer zodat drugs legaal worden gemaakt? En waarom zijn die chips dan niet een stuk krachtiger zodat we allemaal helemaal willoze slaven worden? Waar hebben ze slaven voor nodig? We zouden toch gedecimeerd worden? Zet gewoon een suïcide programma in die chips, en klaar ben je!
  woensdag 27 oktober 2010 @ 15:49:49 #60
308876 Relko
pi_88025429
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 15:38 schreef ToT het volgende:

[..]

Vertaling vanuit het Basisschools Nederlands:

"Een chip in je voorhoofd? He gatverdamme, dan moet straks iedere cassière met een chiplezer over je voorhoofd heen gaat."
Duidelijk.
pi_88025470
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 15:41 schreef ToT het volgende:
Als dat zo is, waarom activeren ze de chips dan niet in de 2e kamer zodat drugs legaal worden gemaakt?
Niet nodig.

quote:
En waarom zijn die chips dan niet een stuk krachtiger zodat we allemaal helemaal willoze slaven worden?
Het heeft niet zo zeer met kracht te maken, maar met bewustzijn.

quote:
Waar hebben ze slaven voor nodig?
Om deze planeet en dit zonnestelsel te veroveren en te controleren en verder ....

quote:
We zouden toch gedecimeerd worden?
Nee hoor, ze hebben duizenden jaren lang gewerkt en geinvesteerd in de slaven, daar gaan ze natuurlijk niet zomaar afstand van nemen. Een geprogrammeerde slaaf is zeer bruikbaar voor ze.

quote:
Zet gewoon een suïcide programma in die chips, en klaar ben je!
Die zit er ook in, niet alleen in de chips, ook in je onderbewuste mind;

en zo'n suicide programma wordt opgestart als jij nog steeds een slaaf bent, maar niet doet wat ze willen of als je je specifieke opdracht netjes hebt uitgevoerd en ze jou niet meer nodig hebben.
pi_88026769
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 15:50 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Niet nodig.
[..]

Het heeft niet zo zeer met kracht te maken, maar met bewustzijn.
[..]

Om deze planeet en dit zonnestelsel te veroveren en te controleren en verder ....
[..]

Nee hoor, ze hebben duizenden jaren lang gewerkt en geinvesteerd in de slaven, daar gaan ze natuurlijk niet zomaar afstand van nemen. Een geprogrammeerde slaaf is zeer bruikbaar voor ze.
[..]

Die zit er ook in, niet alleen in de chips, ook in je onderbewuste mind;

en zo'n suicide programma wordt opgestart als jij nog steeds een slaaf bent, maar niet doet wat ze willen of als je je specifieke opdracht netjes hebt uitgevoerd en ze jou niet meer nodig hebben.
Dat vind ik wel heel erg ver gaan.
pi_88028297
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 15:41 schreef ToT het volgende:

[..]

^O^ Reiki versus moderne chips: epic battle is epic! B-)
[..]
Ik heb al meerdere keren gewaarschuwd voor Reiki; en jou speciaal ToT.

Reiki is mind-control en het programmeren van je onderbewuste en energetische celstructuren,
en Reiki-masters zijn geprogrammeerd om hun volgers met Reiki verder te programmeren.

Zo worden met Reiki subliminale boodschappen en etherische implants in mensen geimplanteerd en het energieveld ofwel aura van mensen beschadigd of gewijzijgd. Hierop kunnen indringersdan hun programma's makkelijker installeren of nog erger: demonen krijgen meer speelruimte, en gaan zich vaster hechten aan het slachtoffer.

De Illuminati promoten Reiki daarom overal.

Iedere onnozele hals trapt er in.
pi_88029094
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 16:58 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Je weet toch inmiddels wel dat niemand meer naar je luistert, behalve dan diegenen die net zo ver heen zijn?
  woensdag 27 oktober 2010 @ 18:05:59 #65
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_88031255
quote:
Individualiteit en privacy in gevaar door koppeling mens en machine

De recente opgerichte Lifeboat Foundation is een nieuwe denktank en non-profit organisatie die zich bezighoudt met de mogelijk catastrofale gevolgen van zich razendsnel ontwikkelende nieuwe technologieën waarmee de mensheid in onze tijd overspoeld wordt. Zo komen er in de nabije toekomst implantaten op de markt waarmee rechtstreeks contact kan worden gelegd met elektronische apparaten zoals je pc en je mobieltje. Het grote gevaar hiervan is dat de privacy en zelfs de individualiteit van een geïmplanteerde persoon gedeeltelijk of geheel zal verdwijnen, en deze door middel van buitenaf aan het implantaat doorgegeven instructies ondergeschikt zal worden gemaakt aan het 'groepsbelang'.

[..]
Gevaar wordt altijd ontkend
Deze onuitroeibare menselijke eigenschap om naderend gevaar te ontkennen totdat het te laat is -denk ook even aan de jarenlang door het Westen genegeerde opkomst van Nazi Duitsland, en in onze tijd de islam- kan echter wel eens onomkeerbare en fatale gevolgen hebben als er gesleuteld gaat worden aan de aard van ons mens-zijn. Moderne biotechnologieën, de ontwikkeling van kunstmatige intelligente systemen en het veranderen van de orde van de natuur (bijvoorbeeld door genetische manipulatie van gewassen) zouden de koers van de mensheid wel eens permanent kunnen veranderen.
[...]
Deze ontwikkeling zal mensen ook op persoonlijk vlak kwetsbaar maken voor het gevaar van computervirussen en hackers. Dr. Mark Gasson van de School of Systems Engineering (Universiteit van Reading, Groot Brittannië), die eveneens voorziet dat de volgende stap in de menselijke 'evolutie' de koppeling tussen mens en machine zal zijn, toonde dit aan door een doelbewust een met een computervirus besmette microchip in zijn hand te implanteren. Hiermee kon hij niet alleen op afstand elektronisch beveiligde deuren openen en zijn mobieltje bedienen, maar ook andere, externe computersystemen besmetten met het virus. 'Naast voordelen kleven er ook risico's aan deze technologie,' verklaarde dr. Gasson tegenover de BBC. 'We zullen onszelf verbeteren... maar net zoals met de verbeteringen van andere technologieën, zoals mobiele telefoons, worden ze kwetsbaar voor risico's zoals veiligheidsproblemen en computervirussen.'

Verlies individualiteit, privacy en vrije wil
De dreiging dat computervirussen door middel van toekomstige implantaten van de ene 'verbeterde' mens op de andere 'verbeterde' mens zullen overspringen is echter nog maar het topje van de ijsberg. Het echte, voor sommigen binnenkort misschien wel onontkoombare gevaar, is gelegen in het verlies van onze individualiteit, anonimiteit, privacy en zelfs onze vrije wil als gevolg van deze 'cybernetische integratie', de koppeling tussen mens en machine. Zo zouden toekomstige implantaten namelijk ook in staat kunnen zijn om gedachten, herinneringen en emoties op te slaan. Als je met zo'n implantaat tegelijkertijd contact kan maken met het internet is het niet moeilijk te bedenken dat deze erg persoonlijke informatie ook door andere partijen zou kunnen worden gelezen of gedownload.

'Welke drempel is er dan nog om te voorkomen dat het brein zélf wordt gehackt of van buitenaf in de gaten wordt gehouden?' vraagt dr. Christopher Hook, expert op het gebied van onder andere bioethische zaken, zich af. 'Het laatste bastion van menselijke privacy, het brein, zal dan een prooi zijn geworden.'

bron
Dit gaat hele foute consequentie hebben.

Maar oehh eXistenZ wordt realiteit.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 18:55:10 #66
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_88033316
Tja?!....je bulkt van het geld, maar wil nog méér.

De enigste chip(s) die er bij mij ingaat....smaken naar 'paprika' ;)
WATCH FOR PATTERNS. WATCH FOR PATTERNS THAT REPEAT!
  woensdag 27 oktober 2010 @ 20:53:51 #67
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88038898
Wat een apart verhaal hebben sommige mensen hee. :o
The truth was in here.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 21:38:18 #68
52357 Lambiekje
pi_88041387
Zo wie heeft VPROs thema avond : Privacy gekeken ?!!

Man oh man wat zijn we een fout land. We vertrouwen alleen op de digitale database.
Het is daarnaast ONMOGELIJK om een fout weg te werken. Vanaf dat moment ben je gewoon een crimineel en wordt de politie met de dag fascistischer en rücksichtsloser om je te arresteren.

Het lijkt wel of burgers géén enkel IQ hebben en maar gewoon alles toe laten.

Het systeem zegt het dus het is zo. En uiteraard is alles met luttele secondes de copieren en te hacken en te misbruiken.

Maar de uitzending is een dikke pluim. Hopelijk is het een eyeopener voor menig Fokker.

[ Bericht 15% gewijzigd door Lambiekje op 27-10-2010 21:51:59 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 08:51:23 #69
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88056025
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 21:38 schreef Lambiekje het volgende:
Zo wie heeft VPROs thema avond : Privacy gekeken ?!!

Man oh man wat zijn we een fout land. We vertrouwen alleen op de digitale database.
Het is daarnaast ONMOGELIJK om een fout weg te werken. Vanaf dat moment ben je gewoon een crimineel en wordt de politie met de dag fascistischer en rücksichtsloser om je te arresteren.

Het lijkt wel of burgers géén enkel IQ hebben en maar gewoon alles toe laten.

Het systeem zegt het dus het is zo. En uiteraard is alles met luttele secondes de copieren en te hacken en te misbruiken.

Maar de uitzending is een dikke pluim. Hopelijk is het een eyeopener voor menig Fokker.

Nee niet gezien.. maar we zijn wel makke schapen misschien. En misschien is de rede ervan omdat er weinig verteld word wat er met je informatie gedaan word.
Weet jij bijvoorbeeld dat je aan kan geven dat er geen electronisch patienten dossier aangemaakt behoeft te worden als je dat niet wilt?
Moet je wel voor 31 Dec aangeven want bij geen reactie wordt er 1 bij default voor je aangemaakt.. spijt me zeer maar ik ben daar pas bij toeval deze week achtergekomen.
The truth was in here.
pi_88057279
Stel die tijd komt niet, en dan hoef ik niet te kiezen?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_88062946
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 16:58 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Reiki is mind-control en het programmeren van je onderbewuste en energetische celstructuren,
en Reiki-masters zijn geprogrammeerd om hun volgers met Reiki verder te programmeren.

Zo worden met Reiki subliminale boodschappen en etherische implants in mensen geimplanteerd en het energieveld ofwel aura van mensen beschadigd of gewijzijgd. Hierop kunnen indringersdan hun programma's makkelijker installeren of nog erger: demonen krijgen meer speelruimte, en gaan zich vaster hechten aan het slachtoffer.

De Illuminati promoten Reiki daarom overal.

Iedere onnozele hals trapt er in.
Laat ik me nou net hebben ingeschreven voor een cursus reiki 1. :o
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:04:48 #72
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88062994
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:03 schreef Kroketvulling het volgende:

[..]

Ik zou de gok wagen en het gewoon doen ;)
The truth was in here.
pi_88063026
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:04 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik zou de gok wagen en het gewoon doen ;)
Pcies, toen ik las dat je bezeten raakt door demonen was ik over!
pi_88063136
Natuurlijk! Ik hou wel van een beetje spanning in mijn leven. :Y)

en ik hoor net Thriller van Michael Jackson op de radio! Het is een TEKEN! :D
pi_88064653
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:03 schreef Kroketvulling het volgende:

[..]

Reiki is gewoon top! ^O^
Je wordt idd gevoeliger voor energieën rondom je heen, maar daardoor ben je je ook veel bewuster van zaken. Sommigen kunnen dingen zeer specifiek aanvoelen na een inwijding (en vaak met veel oefenen).
Bankfurt had het al over dat er entiteiten aan je kunnen vastklampen. Dat klopt, maar met Reiki kun je je er tenminste bewust van worden en je kunt er met Reiki ook wat aan doen. Het is niet zo dat Reiki de oorzaak daarvan is.

Helaas merk ik wel dat dit topic weer volledig ontspoord is: het gaat allang niet meer om een betaalchip. :N
pi_88064789
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:46 schreef ToT het volgende:

[..]

Reiki is gewoon top! ^O^
Je wordt idd gevoeliger voor energieën rondom je heen, maar daardoor ben je je ook veel bewuster van zaken. Sommigen kunnen dingen zeer specifiek aanvoelen na een inwijding (en vaak met veel oefenen).
Bankfurt had het al over dat er entiteiten aan je kunnen vastklampen. Dat klopt, maar met Reiki kun je je er tenminste bewust van worden en je kunt er met Reiki ook wat aan doen. Het is niet zo dat Reiki de oorzaak daarvan is.

Helaas merk ik wel dat dit topic weer volledig ontspoord is: het gaat allang niet meer om een betaalchip. :N
Dat vind ik toch wel een griezelig idee.
Mijn zus doet ook reiki, maar die heeft het daar nooit over gehad.
pi_88065566
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 13:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat vind ik toch wel een griezelig idee.
Mijn zus doet ook reiki, maar die heeft het daar nooit over gehad.
Dat komt natuurlijk omdat je zus dmv reiki al inmiddels op zo'n manier is geprogrammeerd door al die chips dat ze nu door het leven gaat als zombie, totaal niet in staat om ook maar iets van tegengas te geven tegen al die kwaadaardigheid die aan haar wordt gevoed door de Illuminati.

Wat die nare entiteiten betreft, volgens mij heeft angst sowieso de allergrootste aantrekkingskracht op dat soort laagvibrerende raddraaiers en schermutselingen. Dus Lavenderr, laat je niet gek maken, relax en geniet van alle kleine dingen in het leven. :7
pi_88065882
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:10 schreef Kroketvulling het volgende:

[..]

Dat komt natuurlijk omdat je zus dmv reiki al inmiddels op zo'n manier is geprogrammeerd door al die chips dat ze nu door het leven gaat als zombie, totaal niet in staat om ook maar iets van tegengas te geven tegen al die kwaadaardigheid die aan haar wordt gevoed door de Illuminati.

Wat die nare entiteiten betreft, volgens mij heeft angst sowieso de allergrootste aantrekkingskracht op dat soort laagvibrerende raddraaiers en schermutselingen. Dus Lavenderr, laat je niet gek maken, relax en geniet van alle kleine dingen in het leven. :7
De enige chips die mijn zus binnen krijgt zijn pringles :P

Oh ja, ik geniet van de kleine dingen in het leven, van de grote ook trouwens ;)

Neemt niet weg dat ik entiteiten eng vind en hoop dat ze heel ver uit mijn buurt blijven oO<
pi_88066296
Als ik zelf een entiteit was zou ik juist achter diegenen aangaan die mij eng vinden. ~O>
Oh ja, Pringles zijn vies en zouden zich totaal niet mogen meten met echte chips. :(
Back ontopic: ik hoop dat ik tegen de tijd dat we echt voor de keus gesteld worden sterk genoeg ben om dat ding te weigeren. Maar ja, je weet maar nooit totdat je er echt mee geconfronteerd word he.
pi_88067695
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:29 schreef Kroketvulling het volgende:
Als ik zelf een entiteit was zou ik juist achter diegenen aangaan die mij eng vinden. ~O> Oh ja, Pringles zijn vies en zouden zich totaal niet mogen meten met echte chips. :(
Back ontopic: ik hoop dat ik tegen de tijd dat we echt voor de keus gesteld worden sterk genoeg ben om dat ding te weigeren. Maar ja, je weet maar nooit totdat je er echt mee geconfronteerd word he.
Oh, dat stelt me gerust :o
pi_88071838
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
Neemt niet weg dat ik entiteiten eng vind en hoop dat ze heel ver uit mijn buurt blijven oO<
Wees gerust. Die bestaan niet.
pi_88076621
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 15:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh, dat stelt me gerust :o
Ze hebben zelf niets met Reiki te maken hoor! :) En het klopt idd dat ze op negativiteit af komen en zich daarmee voeden en het versterken om nog meer "voeding" te krijgen. :)
Dat gebeurt dus als je een sjaggo dagje hebt, bijvoorbeeld! :P (Of als je een chronische azijnzeiker bent! ;) )
  donderdag 28 oktober 2010 @ 22:03:37 #83
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_88083790
Als het even kan, ja graag, ik heb liever een pas/armband/ring/ketting met een RFID erin dan iets onder mn huid, mocht ik "of the grid" willen dan heb ik in ieder geval de mogelijkheid.
Verder is het leuk te zien hoe deze discussie keer op keer terugkomt, zeker als je het breder met betrekking tot RFID bekijkt:
Get chipped!! menselijke chippromo-campagne
Get chipped!! menselijke chippromo-campagne deel 2
Een gouwe ouwe is weer terug: De RFID in de reclame
en ook "De Chip" - Friend or Foe ?
Met daarin een kort stukje over "La Bète" een vermeende supercomputer/database in Brussel, niet voor niets het beest genoemd, verwijzend naar openbaringen:

quote:
"De Chip" - Friend or Foe ?
La Bête...die heb ik lang niet voorbij zien komen....
Ik heb even lopen googlen maar kwam niet verder dan de onderstaande links waarin het eigenlijk nergens bewezen werd dat dat ding er echt staat, dus Baaj, mocht je je geroepen voelen, zoek, als je wilt, voor me nog eens wat betere links op?

http://home.wanadoo.nl/henryv/lucid.html
http://home.wanadoo.nl/henryv/bionews.html
http://www.homepages.hetnet.nl/~marteau7/merkteken/page2.html
http://www.yayabla.nl/news/show_article.php?articleid=1586
http://pro.tweakers.net/n(...)geschakeld-zijn.html
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_88101947
quote:
6s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 22:03 schreef YuckFou het volgende:
Als het even kan, ja graag, ik heb liever een pas/armband/ring/ketting met een RFID erin dan iets onder mn huid, mocht ik "of the grid" willen dan heb ik in ieder geval de mogelijkheid.
Verder is het leuk te zien hoe deze discussie keer op keer terugkomt, zeker als je het breder met betrekking tot RFID bekijkt:
Get chipped!! menselijke chippromo-campagne
Get chipped!! menselijke chippromo-campagne deel 2
Een gouwe ouwe is weer terug: De RFID in de reclame
en ook "De Chip" - Friend or Foe ?
Met daarin een kort stukje over "La Bète" een vermeende supercomputer/database in Brussel, niet voor niets het beest genoemd, verwijzend naar openbaringen:
[..]

Maar ja, dat kunnen ze weer van je stelen.
Onder de huid is moeilijker af te pakken.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:57:41 #85
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_88102174
OMG, via straling DNA beïnvloeden, etc.? :D

Volgens mij heeft Bankfurt geen flauw benul wat DNA is, wat het doet, etc.
pi_88102669
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 14:58 schreef Qwerty87 het volgende:

[..]

Het is toch wel apart dat de Bijbel inderdaad het hier over over heeft en dat 2000 jaar geleden. :{
Voordat je je direct bekeert tot het christendom: de bijbel heeft het erover dat mensen het teken van het beest zullen dragen. Iets wat in die tijd natuurlijk betrekkelijk normaal was aangezien slaven bijvoorbeeld werden gemerkt door het Romeinse rijk. De bijbel verhaalt niet over computerchips onder de huid.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_88103630
Dus als ik Bankfurt moet geloven is heeft praktisch iedereen op de hele wereld chips in zich?
Masturbatie is goed voor de prostaat.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:51:09 #88
52357 Lambiekje
pi_88104055
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar ja, dat kunnen ze weer van je stelen.
Onder de huid is moeilijker af te pakken.
Maar wat als z'n chip override wordt. Of dat ie onklaar is gemaakt.
En hoe zit het met tumoren?! Hoe stupide kan men zijn om dergelijke rotzooi te accepteren.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:51:58 #89
52357 Lambiekje
pi_88104092
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:57 schreef Zwansen het volgende:
OMG, via straling DNA beïnvloeden, etc.? :D

Volgens mij heeft Bankfurt geen flauw benul wat DNA is, wat het doet, etc.
wat begrijp je hier niet aan?!!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:53:59 #90
68638 Zwansen
pi_88104174
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 13:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

wat begrijp je hier niet aan?!!
Enig idee hoe groot, complex en onbegrijpelijk het DNA is?

Mensen zijn er al jaren mee bezig om überhaupt te snappen wat het precies doet, laat staan om het op afstand te besturen.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:36:09 #91
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88107920
Dan duik je toch gewoon regelmatig een MRI in ^O^ *Zap* gaan de chips. Lijkt me ook gelijk een flinke belemmering voor geimplanteerde RFID chips.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_88110666
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 15:36 schreef ATuin-hek het volgende:
Dan duik je toch gewoon regelmatig een MRI in ^O^ *Zap* gaan de chips. Lijkt me ook gelijk een flinke belemmering voor geimplanteerde RFID chips.
Dat lijkt mij ook.
Is nog gevaarlijk ook he?
Tenminste, als je de lijst invult moet je alles opschrijven wat in je lichaam zit, eventuele schroeven van een heupoperatie, ik noem maar wat.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:44:49 #93
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88110773
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 16:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook.
Is nog gevaarlijk ook he?
Tenminste, als je de lijst invult moet je alles opschrijven wat in je lichaam zit, eventuele schroeven van een heupoperatie, ik noem maar wat.
Klopt. Of je metaal in je lichaam hebt enzo, of een pacemaker. Kan anders nare gevolgen hebben.
Onikaan ni ov dovah
pi_88110814
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 13:04 schreef ElectricEye het volgende:

QFT
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:49:56 #95
52357 Lambiekje
pi_88113077
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 13:53 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Enig idee hoe groot, complex en onbegrijpelijk het DNA is?

Mensen zijn er al jaren mee bezig om überhaupt te snappen wat het precies doet, laat staan om het op afstand te besturen.
Ja en. Daarmee is de stelling dat DNA geïnfecteerd kan worden met straling niet ontkracht.
Kennelijk is straling en DNA in Google al te veel moeite voor je.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:51:30 #96
68638 Zwansen
pi_88113143
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 17:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja en. Daarmee is de stelling dat DNA geïnfecteerd kan worden met straling niet ontkracht.
Dat het schadelijk kan zijn okay, maar om te kunnen bepalen welke genen je uit en aan kunt zetten en door zo iemand te manipuleren wat te gaan doen, kom op zeg. :D
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:57:23 #97
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88113352
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 17:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Random genen kapot zappen (vaak ook indirect, via stoffen die zich vormen door de energie van de straling) is nogal wat anders dan selectief genen aan en uitzetten :')
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:41:37 #98
52357 Lambiekje
pi_88114670
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Random genen kapot zappen (vaak ook indirect, via stoffen die zich vormen door de energie van de straling) is nogal wat anders dan selectief genen aan en uitzetten :')
We zijn best wel wat verder dan dat hoor.

http://www.newswithviews.com/Horn/thomas150.htm

Heb je inmiddels al TechnoCalyps gezien ?!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:44:13 #99
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88114746
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 18:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

We zijn best wel wat verder dan dat hoor.

http://www.newswithviews.com/Horn/thomas150.htm

Heb je inmiddels al TechnoCalyps gezien ?!
Mss kan je wat meer toelichting geven. Wat hebben transgene dieren te maken met hetgene wat ik net schreef?
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:02:54 #100
52357 Lambiekje
pi_88115346
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 18:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Mss kan je wat meer toelichting geven. Wat hebben transgene dieren te maken met hetgene wat ik net schreef?
Chemtrails, Vaccins, RFID chips, wifi/umts/xray straling + die transgene biochemie en nano-tech maak ik op dat we wel degelijk weten wat we doen met DNA-manipulatie dociele zombificatie van de burgers.

Maar je hebt dus nog steeds niet naar die docu gekeken. Best wel raar vanwege je studie richting.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:09:47 #101
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88115607
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 19:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Chemtrails, Vaccins, RFID chips, wifi/umts/xray straling + die transgene biochemie en nano-tech maak ik op dat we wel degelijk weten wat we doen met DNA-manipulatie dociele zombificatie van de burgers.

Maar je hebt dus nog steeds niet naar die docu gekeken. Best wel raar vanwege je studie richting.
Kom op Lambiekje, je kan het! Geef een keer een antwoord op een lastige vraag!
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:16:00 #102
52357 Lambiekje
pi_88115836
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wie zegt dat het random is. !?!
Ik denk dat chemtrailing, electrosmog, gm-food, vaccin/medicatie, onderwijs met ondersteuning van nanotech en chips. Heel selectief zaken aan en uitgezet kunnen worden.

Het probleem is dat de naieve beleidmakers totaal geen notitie wat zijn nu allemaal maar aan het doen zijn, gedogen of juist stimuleren op dat gebied.

Een mislukte Frankenstein is al lang geen issue meer.

Je blijft ontwijkend reageren over de TechnoCalyps?
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:23:29 #103
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88116098
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 19:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik denk dat chemtrailing, electrosmog, gm-food, vaccin/medicatie, onderwijs met ondersteuning van nanotech en chips. Heel selectief zaken aan en uitgezet kunnen worden.

Het probleem is dat de naieve beleidmakers totaal geen notitie wat zijn nu allemaal maar aan het doen zijn, gedogen of juist stimuleren op dat gebied.

Een mislukte Frankenstein is al lang geen issue meer.

Je blijft ontwijkend reageren over de TechnoCalyps?
Ja, dat je dat gelooft heb ik door. Hoe zou dat dan moeten werken? Met RF straling zit je bijv met het probleem dat de golflengte veeeel te lang is. Dat zijn fundamentele problemen die je niet zomaar op kan lossen.
Onikaan ni ov dovah
pi_88116142
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 19:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

'Seksueel misbruik is misdaad tegen menselijkheid'
Onderzoek naar explosieven in vliegtuigen
Vliegtuigbom Rotterdam tot ontploffing gebracht
Meisje (15) mishandelt agent
Afgeslacht na plassen door brievenbus
Frankrijk buigt niet voor dreigement Bin Laden
Verkracht meisje (9) overreden en gebrandmerkt
Kabinet leeft mee met ontvoerde Nederlander
'Horrorchirurgen' in cel voor onnodige operaties

Berichten die op dit moment op de frontpage staan die ieder allemaal aantonen wat voor dociele zombies de mensen op dit moment zijn geworden door al die chips die in ons lichaam zitten.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:36:55 #105
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88116653
quote:
Dat kan je op 2 manieren opvatten.. het kan ook voorbestemd zijn in the matrix.
The truth was in here.
pi_88116871
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 19:36 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat kan je op 2 manieren opvatten.. het kan ook voorbestemd zijn in the matrix.
Kijk, als je gelooft dat de wereldbevolking gedecimeerd gaat worden (wat eerst het heersende idee was, wat nu blijkbaar weer vervangen is voor een slavernij-idee voor galactische heerschappij), dan zouden die chips je idd agressief kunnen maken.......maar vreemd genoeg zie ik niet echt dat de mensheid veel agressiever is geworden sinds bijvoorbeeld de middeleeuwen waarin tientallen miljoenen mensen op de brandstapel gingen na gruwelijk gefolterd te zijn geweest om hen te laten bekennen dat ze een heks zijn enzo.

Of hadden ze in die tijden die chips ook al?
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:47:27 #107
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88117062
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 19:42 schreef ToT het volgende:

[..]

Kijk, als je gelooft dat de wereldbevolking gedecimeerd gaat worden (wat eerst het heersende idee was, wat nu blijkbaar weer vervangen is voor een slavernij-idee voor galactische heerschappij), dan zouden die chips je idd agressief kunnen maken.......maar vreemd genoeg zie ik niet echt dat de mensheid veel agressiever is geworden sinds bijvoorbeeld de middeleeuwen waarin tientallen miljoenen mensen op de brandstapel gingen na gruwelijk gefolterd te zijn geweest om hen te laten bekennen dat ze een heks zijn enzo.

Nee, goed punt. Sterker nog, als maatschappij kennen we onze wreedheden nog steeds, onze zwarte schapen maar we zijn wel meer met zn allen gegroeid. Onze normen en waarden in mens zijn ligt nu hoger.
The truth was in here.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 20:30:39 #108
52357 Lambiekje
pi_88118563
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 19:42 schreef ToT het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen het dociel willen maken/hebben dan dat het daadwerkelijk werkt :)
Onze overheden willen decimatie. Over het galactiscshe hebben zij geen invloed. Het is dus geen vervanging.

we zijn massaal aan het verhufteren:
http://www.uitgeverijboom(...)85069041/?viafonds=1
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 20:33:27 #109
52357 Lambiekje
pi_88118682
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 19:47 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee, goed punt. Sterker nog, als maatschappij kennen we onze wreedheden nog steeds, onze zwarte schapen maar we zijn wel meer met zn allen gegroeid. Onze normen en waarden in mens zijn ligt nu hoger.
Nee Normen en waarden is een lege huls geworden.

Na WO2 tot 911 was men weldegelijk aan het 'groeien'. Door 911 is dat met een pennestreek omgeturnd tot haat, rancune naar elkaar. >> decimatie. Zie de berichten van Tot
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 20:42:05 #110
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88119063
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 20:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee Normen en waarden is een lege huls geworden.

Na WO2 tot 911 was men weldegelijk aan het 'groeien'. Door 911 is dat met een pennestreek omgeturnd tot haat, rancune naar elkaar. >> decimatie. Zie de berichten van Tot
Is dat nou wel zo objectoef bekeken? Of is dat het punt geworden waarop jij beter ging opletten op verdacht nieuws, werd je je bewuster?

Diezelfde berichten waren voor 9/11 ook, beestelijkheden bij de mensen was toen niet onbekend.
Wat wel groeit is dat er steeds meer internetaansluiting is in de wereld, dat neemt in een razend tempo toe, onlangs nog is er een 3G verbinding op de mount everest gezet.. om maar aan te geven hoe snel. Dwz dat we steeds meer gevoed worden door nieuwtjes, nieuws, en nieuws wat het goed bij ons doet als mensen is slecht nieuws, dat is leuker om neer te zetten in de krant, dan goed nieuws want er gebeurt heus veel goed nieuws, alleen is daar geen animo voor.
Er is zelfs een korte tijd een goed nieuws krant geweest, heeft het niet gered.
The truth was in here.
pi_88123591
Hmmmm tikkeltje kort door de bocht, Biekje. Alsof we na W.O.II allen gezamenlijk broeders aan het worden waren en dat we nu in razernij vervallen.
Ik zie gewoon geen verschil in de loop der eeuwen of millennia heen wat betreft hoe we met elkaar omgaan. Goed, we worden beschaafder, maar dat komt puur door afspraken, regels en wetten. Toc blijven er net als vroeger mensen die zich niets van die wetten aantrekken.
pi_88123622
Ga ik toch stelen als ze moeilijk gaan doen?
Never go to bed mad - Stay up and fight
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 10:24:02 #113
52357 Lambiekje
pi_88134368
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 22:18 schreef ToT het volgende:
Hmmmm tikkeltje kort door de bocht, Biekje. Alsof we na W.O.II allen gezamenlijk broeders aan het worden waren en dat we nu in razernij vervallen.
In zekere zin was dat ook zo. Kijk naar de flower power. En alles kan alles was goed. Alles werd gedoogd (behalve moord/doodslag of exsief geweld). Tegenwoordig beland je al in de cel voor het gooien van een propje.

Tegenwoordig verschuiven de straffen. Best wel kwalijk acties zoals doodslag wordt met paar uurtjes tak straf. Maar potentieel knoeien aan overheids ict-infrastructuur dat is echt werk.

quote:
Ik zie gewoon geen verschil in de loop der eeuwen of millennia heen wat betreft hoe we met elkaar omgaan. Goed, we worden beschaafder, maar dat komt puur door afspraken, regels en wetten. Toc blijven er net als vroeger mensen die zich niets van die wetten aantrekken.
Beschaafder? Sinds 911 is op dat gebied een 180' kentering.

Hoe zo beschaafder. Waarom moet er meer politie zijn. Waarom moet er op elke hoek een camera. Waarom is de bewaarplicht er. Eén ding is duidelijk. De overheid ziet ons als crimineel.

En waarom is er op eens moslim dreiging terwijl ik nooit voor 911 uberhaupt het idee ben tegengekomen was dat er een groep is die tegen onze westen is.

Opeens is daar Bin Laden, opeens is daar een Obama.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 11:07:09 #114
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_88135141
Als je 20 jaar geleden had vertelt dat men in 2010 akkoord zou gaan met het feit dat:

-Er een gelaat scan van je gemaakt word dit gebruikt kan worden door intelligente camera''s
-Dat men een vingerafdruk moet inleveren bij het aanvragen van een paspoort
-Dat men je internet gedrag monitoort en opslaat
-Dat camera toezicht maatschappelijk geaccepteerd is.
-Dat men bezig is om een naaktscanner te implementeren op luchthavens
-Dat de EU bezig met het opzetten van Indect
enz enz enz.

Dan had men gezegt dat zit dit nooit zouden accepteren. Over 20 jaar zijn we allemaal weer zo gemanipaleerd dat we na wat geklaagt te hebben op een internet forum gewoon die chip laten zetten.

Er hoeven maar een paar aanslagen gepleegt te worden en de bange schaapjes zullen zonder erover na te denken al hun privacy opgeven. De mensheid is dom en laat zich te makkelijk manipuleren door de waan van de dag.
pi_88135190
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 10:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

In zekere zin was dat ook zo. Kijk naar de flower power. En alles kan alles was goed. Alles werd gedoogd (behalve moord/doodslag of exsief geweld). Tegenwoordig beland je al in de cel voor het gooien van een propje.
Op dat dikgedrukte kom ik zo ff terug.
Wat de rest betreft: Vietnam, Amerika versus de Sovjetunie, Cuba, JFK....:Y yup, een tijd van vrede en vreugde! ^O^
quote:
Tegenwoordig verschuiven de straffen. Best wel kwalijk acties zoals doodslag wordt met paar uurtjes tak straf. Maar potentieel knoeien aan overheids ict-infrastructuur dat is echt werk.
Hier kom ik dus ff terug op het vorige dikgedrukte! ;) Needless to say anything, hmm? :)

quote:
Beschaafder? Sinds 911 is op dat gebied een 180' kentering.

Hoe zo beschaafder. Waarom moet er meer politie zijn. Waarom moet er op elke hoek een camera. Waarom is de bewaarplicht er. Eén ding is duidelijk. De overheid ziet ons als crimineel.
Potentiele crimineel ja. Ik vind idd ook dat we na 9/11 doorgeslagen zijn, maar de overheden willen ook weer geen tientallen of honderden doden door een nieuwe aanslag en dan gelynched worden omdat ze te laks zijn geweest.
quote:
En waarom is er op eens moslim dreiging terwijl ik nooit voor 911 uberhaupt het idee ben tegengekomen was dat er een groep is die tegen onze westen is.

Opeens is daar Bin Laden, opeens is daar een Obama.
pi_88142000
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 19:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik heb die docu wel gezien. Wat is je punt?
pi_88153272
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 13:39 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Dus als ik Bankfurt moet geloven is heeft praktisch iedereen op de hele wereld chips in zich?
Dit schreef ik niet precies;

Ten eerste had ik het over blanken van het arische/keltische ras, en in mindere mate over negers.

Ten tweede had ik het over programmering en implants; (bio)-chips en/of ethersiche implantaten vormen daar een gevolg en/of onderdeel van.

Wat wel zo is dat vrijwel alle blanken geprogrammeerd zijn (specifiek of algemeen); met de toevoeging van vaccinaties, medicijnenen, chemtrail-junk, vergif, E-nummers en genetisch gemanipuleerd voedsel in ons lichaam en het intensieve gebruik van elektrotechnische apparaten beschikken steeds meer blanken over (bio)-implants.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:31:30 #118
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88153497
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 21:24 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dit schreef ik niet precies;

Ten eerste had ik het over blanken van het arische/keltische ras, en in mindere mate over negers.

Ten tweede had ik het over programmering en implants; (bio)-chips en/of ethersiche implantaten vormen daar een gevolg en/of onderdeel van.

Wat wel zo is dat vrijwel alle blanken geprogrammeerd zijn (specifiek of algemeen); met de toevoeging van vaccinaties, medicijnenen, chemtrail-junk, vergif, E-nummers en genetisch gemanipuleerd voedsel in ons lichaam en het intensieve gebruik van elektrotechnische apparaten beschikken steeds meer blanken over (bio)-implants.
Dan duik je toch gewoon regelmatig in een MRI? Probleem opgelost.
Onikaan ni ov dovah
pi_88153624
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 19:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Goede opmerking, Lambiekje.
pi_88153806
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 21:24 schreef Bankfurt het volgende:

E150a Karamel
E160a Caroteen (Vitamine A in de vorm die in wortels voorkomt)
E160c Paprika-extract
E162 Bietenrood (uit bietensap)
E300 Ascorbinezuur (vitamine C)
E330 Citroenzuur
E407a Verwerkt Eucheuma-wier
E410 Johannesbroodpitmeel
E412 Guarpitmeel
E414 Arabische gom
E441 Gelatine
E901 Bijenwas, wit en geel
E907 Plantaardige was
E948 Zuurstof

^O^ Stuk voor stuk bomvol docielmakende zombiechips! ^O^
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 22:56:01 #121
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88156255
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 21:35 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Goede opmerking, Lambiekje.
Nee dat is het niet. Dat is vanwege een aantal fundamentele natuurkundige problemen praktisch onmogelijk te noemen.
Onikaan ni ov dovah
pi_88157240
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 22:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nee dat is het niet. Dat is vanwege een aantal fundamentele natuurkundige problemen praktisch onmogelijk te noemen.
Met name wat electrosmog betreft.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 23:40:25 #123
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88157496
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 23:32 schreef ToT het volgende:

[..]

Met name wat electrosmog betreft.
Golflengtes enzo :) En het verschil tussen ioniserende en niet-ioniserende straling.
Onikaan ni ov dovah
pi_88157705
Ik heb even 5 minuten nagedacht over de vraag of Bankfurt serieus is of probeert te trollen....

aangezien ik ervan overtuigd ben dan mensen met bijzondere gedacten bestaan en tegelijkertijd eerder in boswezens dan tientallen chips in het menselijk lichaam geloof weet ik het nog niet helemaal zeker en laat ik deze vraag maar met rust.

Ik geloof niet dat wij tientallen chips in ons lichaam hebben, wat ik wel geloof, waar ik vanuit ga, is dat ons DNA (en allerlei andere gegevens) al lang opgeslagen en mis/gebruikt wordt.

En om op TS zijn vraag te reageren;
ik zou weigeren. Hoe ik dit zou oplossen weet ik niet, maar ik zou zeker niet akkoord gaan en een alternatieve manier zoeken of creëren om in mijn voedsel te voorzien.

Ik betaal overigens ook steeds vaker weer contant. Het gaat wie dan ook niets aan wat en hoe ik mijn geld besteed.
Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
pi_88158212
Hangt van mn saldo af
pi_88161471
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 23:40 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Golflengtes enzo :) En het verschil tussen ioniserende en niet-ioniserende straling.
Dan nog; electrosmog kan niet ineens hoogst geavanceerde chipjes in je lichaam creëren.
Toxische stoffen kunnen dat evenmin. (Ook met in het achterhoofd dat ALLES giftig is, afhankelijk van de hoeveelheid die je binnenkrijgt.)
  zondag 31 oktober 2010 @ 01:48:54 #127
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88162070
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 01:28 schreef ToT het volgende:

[..]

Dan nog; electrosmog kan niet ineens hoogst geavanceerde chipjes in je lichaam creëren.
Toxische stoffen kunnen dat evenmin. (Ook met in het achterhoofd dat ALLES giftig is, afhankelijk van de hoeveelheid die je binnenkrijgt.)
True
Onikaan ni ov dovah
pi_88167349
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 23:46 schreef PersonalAssistant het volgende:
Ik heb even 5 minuten nagedacht over de vraag of Bankfurt serieus is of probeert te trollen....

Jouw eerste reactie is normaal en zeer begrijpelijk.

Mensen die direct denken dat ik een trol ben op basis van wat ik in dit topic schrijf, bewijzen direct dat hun eigen internal programmer hen helemaal onder controle hebben. Zij zijn idd voorlopig veilig, maar ze zijn algemeen geprogrammeerd.

Mensen die kwaad worden op wat ik hier schrijf zijn getriggerd en moeten oppassen voor meer van dit soort berichten die ze de komende jaren overal tegenkomen; zij zijn specifiek geprogrammeerd, d.w.z. met een bepaalde opdracht in de toekomst: bijvoorbeeld echtscheiding, verhuizing, depressie, fraude, ziekte of erger etc.

quote:
Ik geloof niet dat wij tientallen chips in ons lichaam hebben, wat ik wel geloof, waar ik vanuit ga, is dat ons DNA (en allerlei andere gegevens) al lang opgeslagen en mis/gebruikt wordt.
True

quote:
Ik betaal overigens ook steeds vaker weer contant. Het gaat wie dan ook niets aan wat en hoe ik mijn geld besteed.
De planning is dat binnen 10 jaar al het contante geld is afgeschaft en we alleen maar kunnen beschikken over een standaard kredietsysteem per computer.
pi_88168615
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 11:20 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Mensen die direct denken dat ik een trol ben op basis van wat ik in dit topic schrijf, bewijzen direct dat hun eigen internal programmer hen helemaal onder controle hebben. Zij zijn idd voorlopig veilig, maar ze zijn algemeen geprogrammeerd.

Mensen die kwaad worden op wat ik hier schrijf zijn getriggerd en moeten oppassen voor meer van dit soort berichten die ze de komende jaren overal tegenkomen; zij zijn specifiek geprogrammeerd, d.w.z. met een bepaalde opdracht in de toekomst: bijvoorbeeld echtscheiding, verhuizing, depressie, fraude, ziekte of erger etc.
[..]
Nee, dat is omdat je het gedrag vertoont van een paranoïde schizofreen met narcistische desillusies.

Het is moeilijk bevatten voor mentaal stabiele mensen dat iemand zo'n vertekend wereldbeeld erop na kan houden en denken daarom dat je aan het grappen bent.
pi_88171918
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 12:03 schreef Gray het volgende:

[..]

Nee, dat is omdat je het gedrag vertoont van een paranoïde schizofreen met narcistische desillusies.
Natuurlijk zijn dat subjectieve, gecreëerde labels.
pi_88172618
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 13:53 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn dat subjectieve, gecreëerde labels.
Elk van de beschrijvingen uit mijn post zijn met een voorbeeld aan te duiden in de post van Bankfurt die ik gequoteerd had.

Je kan me op z'n hoogst aanspreken op het feit dat ik geen opgeleid psycholoog ben, maar dat zou voor Bankfurt toch niet uit moeten maken, aangezien dat toch uit een frame komt dat is opgezet door Illuminati, aliens, rijke families en weet ik wat niet.
pi_88174537
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 14:17 schreef Gray het volgende:

[..]

Elk van de beschrijvingen uit mijn post zijn met een voorbeeld aan te duiden in de post van Bankfurt die ik gequoteerd had.

Je kan me op z'n hoogst aanspreken op het feit dat ik geen opgeleid psycholoog ben, maar dat zou voor Bankfurt toch niet uit moeten maken, aangezien dat toch uit een frame komt dat is opgezet door Illuminati, aliens, rijke families en weet ik wat niet.
Dat begrijp ik, maar ik bedoel het volgende:

Paranoïde (even dit als voorbeeld nemend) wordt vastgesteld aan de hand van kenmerken. Maar als alles gecreëerd is en wordt, zijn het kenmerken naar een subjectieve staaf beoefend door een wetenschap die waarschijnlijk Illuminati-invloed heeft gehad.
pi_88174747
Het is toch ongewoon wat die Illuminatie allemaal kunnen. Zo hun eigen wil de wereld opleggen en de wereld sturen.
Wie zou dat nou niet willen kunnen?
  woensdag 3 november 2010 @ 00:58:37 #134
52357 Lambiekje
pi_88274522
quote:
Eerste generatie verbeterde mensen loopt binnen 10 jaar op straat
De gestage wetenschappelijke ontwikkelingen op het gebied van bio- en nanotechnologie en synthetische biologie zullen, gecombineerd met investeringen door bedrijven en de overheid, al binnen 10 jaar 'verbeterde' mensen de straat op sturen. Uiteindelijk zullen de culturele en maatschappelijke krachten zo sterk worden dat niemand nog zal kunnen ontkomen aan het laten 'sleutelen' aan jezelf en ingeplugd te worden in het systeem - tenzij hier een enorme prijs voor betaald wordt, namelijk totale uitsluiting en zelfs gebrandmerkt worden als antisociale crimineel. Paranoïde? Nauwelijks. In de hoogste overheidskringen wordt nu al gespeculeerd over het toekomstige verbinden van de hele mensheid tot één groot gemeenschappelijk bewustzijn.

bron
Even een staat geüpdatetchip er in en je kunt gewoon goed rekenen en mee komen in de doctrines van school.

Maar ik zie het wel gebeuren dat er na je geboorte een chips wordt ingespoten. En dat je in instant duits, frans, wiskunde en natuurkunde kunt. En dat we van onze 4 levens jaar aan het werk worden gezet. Cyborg zombificatie van de mensen. Yeah wat een toekomst staat ons te wachten.

En weer een film die realiteit gaat worden. Repo-man.
pi_88279655
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 12:52 schreef LostFormat het volgende:
Waarom zou dat besluit vallen dan? Lijkt mij te vergezocht.
Dit is onvermijdelijk op de lange terwijl. Alles word globaler. Als er een wereldregering is (die er hoe dan ook gaat komen, al mocht het over 1000 jaar zijn) dan zullen ze een valuta invoeren. En waarom nog moeilijk doen met kraaltjes en papiertjes (geld van nu) als het 'digitaal' kan.

De 'voordelen' zullen afwegen tegen de nadelen, want het is toch veiliger? Ook kan er niets meer zwart worden betaald wat de belasting ten goede komt. Dat er op die manier AL je gegevens worden bijgehouden laten we even buiten beschouwing.
pi_88280211
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 11:20 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Mensen die mij niet geloven, zijn in op het verkeerde been gebracht door de duivel!
Zij die mijn pad niet volgen, zullen daar in dit leven of het volgende de gevolgen van merken: ziekte, dood, verlies van een dierbare, of later de vlammen van de hel!

Same shit, new wrapping. Angstzaaien om volgelingen te krijgen.

(Oh en idd @ narcisme.)
pi_88280405
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 13:05 schreef twiFight het volgende:
Ik zou 'm niet weigeren, maar me wel zorgen maken over de beveiliging van zo'n apparaat. Ik heb niet bijster veel vertrouwen in de banken. Het is dat we door banken terugbetaald worden i.g.v. fraude (ook al betalen we dat aan het einde van de dag toch wel zelf) maar anders zouden een hele hoop mensen nu ook al rebelleren tegen internetbankieren en pinnen.
Het gaat om de overheid en niet over de banken. Als er een wereld overheid is hebben die de banken toch in hun zak.
pi_88281118
@bankfurt

Het maakt niet uit welke argumenten er worden aangedragen voor figuren als jij, je ziet OVERAL complot in en weet ieder feitje zo te draaien dat het in je straatje past.

Ik zou professionele hulp zoeken want dit is een bekende psychologische aandoening die behandeld kan worden.

Er is zeker een deel waar van wat je zegt maar de manier waarop je redeneert geeft aan dat je jezelf uit een 'elite groepje' bestaat dat de waarheid in pacht heeft. Wat maak je dan zo verschillend van de NWO e.d. die je zo verafschuwd?
  woensdag 3 november 2010 @ 16:24:12 #139
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88291180
Zullen we het aanraden van professionele hulp aan een ander achterwege laten dan? :)
The truth was in here.
  woensdag 3 november 2010 @ 16:52:54 #140
52357 Lambiekje
pi_88292253
quote:
4s.gif Op woensdag 3 november 2010 16:24 schreef Bastard het volgende:
Zullen we het aanraden van professionele hulp aan een ander achterwege laten dan? :)
Ja want anders raken we in een vicieuze cirkel.

Professionele hulp hebben namelijk zelf hulp nodig. Dergelijke personen hebben er belang bij dat iemand een DSM4 label op geplakt krijgt.
  woensdag 3 november 2010 @ 17:32:08 #141
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88293738
quote:
Op woensdag 3 november 2010 16:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Professionele hulp hebben namelijk zelf hulp nodig. Dergelijke personen hebben er belang bij dat iemand een DSM4 label op geplakt krijgt.
Dat die mensen simpelweg het beste met je voorhebben is zeker geen optie?
Onikaan ni ov dovah
pi_88294956
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 16:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

:|W
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_88295519
Volgens mij snappen jullie niet precies waar hij op doelt. Die labels zijn ook maar gemaakt aan de hand van subjectieve criteria.
pi_88296010
quote:
Op woensdag 3 november 2010 11:41 schreef heegenees het volgende:
@bankfurt

Het maakt niet uit welke argumenten er worden aangedragen voor figuren als jij, je ziet OVERAL complot in en weet ieder feitje zo te draaien dat het in je straatje past.
WRONG, ik zie nergens een complot;

waarom niet ? omdat voor mij en sommige anderen hier op BNW alles al glashelder is hoe deze planeet er voor staat.

quote:
Ik zou professionele hulp zoeken want dit is een bekende psychologische aandoening die behandeld kan worden.
Ik zoek eigenlijk professionele hulp bij het opschonen van dit soort opmerkingen in BNW.

quote:
Er is zeker een deel waar van wat je zegt maar de manier waarop je redeneert geeft aan dat je jezelf uit een 'elite groepje' bestaat dat de waarheid in pacht heeft. Wat maak je dan zo verschillend van de NWO e.d. die je zo verafschuwd?
Welk deel is volgens jou waar dan ? Hoe weet jij dat zo zeker ?

n.b. ik ben in de NWO net zoals ieder ander hier;
trouwens ik heb nergens geschreven dat ik de NWO verafschuw.
pi_88301876
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 17:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat die mensen simpelweg het beste met je voorhebben is zeker geen optie?
Die mening ben ik ook toegedaan: 'first, do no harm'.
  woensdag 3 november 2010 @ 22:36:05 #146
52357 Lambiekje
pi_88307824
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die mening ben ik ook toegedaan: 'first, do no harm'.
Je kunt niet vroeg genoeg je kind verpesten.
http://www.adhdfraud.org/
pi_88317454
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 18:20 schreef Orchestra. het volgende:
Volgens mij snappen jullie niet precies waar hij op doelt. Die labels zijn ook maar gemaakt aan de hand van subjectieve criteria.
Nee, ze zijn op een objectieve wijze vastgesteld (voor zover dat mogelijk is in de psychologie) en worden door een erkend team van psychologen vastgesteld. Psychologen die hebben geleerd om op een rationele wijze te werken, iets wat mensen van nature niet eigen is.

Je bent nu drogredenen aan het aandragen door begrippen van wetenschap en pseudowetenschap door elkaar te gebruiken.
  donderdag 4 november 2010 @ 15:19:10 #148
52357 Lambiekje
pi_88328091
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 10:11 schreef Gray het volgende:

[..]

Nee, ze zijn op een objectieve wijze vastgesteld (voor zover dat mogelijk is in de psychologie) en worden door een erkend team van psychologen vastgesteld. Psychologen die hebben geleerd om op een rationele wijze te werken, iets wat mensen van nature niet eigen is.

Je bent nu drogredenen aan het aandragen door begrippen van wetenschap en pseudowetenschap door elkaar te gebruiken.
Sure!
pi_88330619
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Sure!
Lees ook even verder dan de eerste zeven woorden en reageer dan met meer dan één.

Vriendelijk bedankt.
  donderdag 4 november 2010 @ 16:57:33 #150
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88331837
quote:
Op woensdag 3 november 2010 22:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je kunt niet vroeg genoeg je kind verpesten.
http://www.adhdfraud.org/
Helemaal aan het begin vind ik het al behoorlijk twijfelachtig worden. Een zware mentale aandoening waar psychiatrie bij nodig is noemt hij geen ziekte? Right... Waarom moeten we deze kerel serieus nemen?
Onikaan ni ov dovah
pi_88414550
Ik zou em weigeren, en met mij vele anderen.
Tenzij we te ver heen zijn, maar zolang we ons gezond verstand gebruiken, gebeurt dat niet.

En ach, anders verliest de regering een hoop belastingbetalers, alleen al daarom zal zulks nooit ingevoerd worden.
@luna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')