abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88064789
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:46 schreef ToT het volgende:

[..]

Reiki is gewoon top! ^O^
Je wordt idd gevoeliger voor energieën rondom je heen, maar daardoor ben je je ook veel bewuster van zaken. Sommigen kunnen dingen zeer specifiek aanvoelen na een inwijding (en vaak met veel oefenen).
Bankfurt had het al over dat er entiteiten aan je kunnen vastklampen. Dat klopt, maar met Reiki kun je je er tenminste bewust van worden en je kunt er met Reiki ook wat aan doen. Het is niet zo dat Reiki de oorzaak daarvan is.

Helaas merk ik wel dat dit topic weer volledig ontspoord is: het gaat allang niet meer om een betaalchip. :N
Dat vind ik toch wel een griezelig idee.
Mijn zus doet ook reiki, maar die heeft het daar nooit over gehad.
pi_88065566
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 13:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat vind ik toch wel een griezelig idee.
Mijn zus doet ook reiki, maar die heeft het daar nooit over gehad.
Dat komt natuurlijk omdat je zus dmv reiki al inmiddels op zo'n manier is geprogrammeerd door al die chips dat ze nu door het leven gaat als zombie, totaal niet in staat om ook maar iets van tegengas te geven tegen al die kwaadaardigheid die aan haar wordt gevoed door de Illuminati.

Wat die nare entiteiten betreft, volgens mij heeft angst sowieso de allergrootste aantrekkingskracht op dat soort laagvibrerende raddraaiers en schermutselingen. Dus Lavenderr, laat je niet gek maken, relax en geniet van alle kleine dingen in het leven. :7
pi_88065882
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:10 schreef Kroketvulling het volgende:

[..]

Dat komt natuurlijk omdat je zus dmv reiki al inmiddels op zo'n manier is geprogrammeerd door al die chips dat ze nu door het leven gaat als zombie, totaal niet in staat om ook maar iets van tegengas te geven tegen al die kwaadaardigheid die aan haar wordt gevoed door de Illuminati.

Wat die nare entiteiten betreft, volgens mij heeft angst sowieso de allergrootste aantrekkingskracht op dat soort laagvibrerende raddraaiers en schermutselingen. Dus Lavenderr, laat je niet gek maken, relax en geniet van alle kleine dingen in het leven. :7
De enige chips die mijn zus binnen krijgt zijn pringles :P

Oh ja, ik geniet van de kleine dingen in het leven, van de grote ook trouwens ;)

Neemt niet weg dat ik entiteiten eng vind en hoop dat ze heel ver uit mijn buurt blijven oO<
pi_88066296
Als ik zelf een entiteit was zou ik juist achter diegenen aangaan die mij eng vinden. ~O>
Oh ja, Pringles zijn vies en zouden zich totaal niet mogen meten met echte chips. :(
Back ontopic: ik hoop dat ik tegen de tijd dat we echt voor de keus gesteld worden sterk genoeg ben om dat ding te weigeren. Maar ja, je weet maar nooit totdat je er echt mee geconfronteerd word he.
pi_88067695
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:29 schreef Kroketvulling het volgende:
Als ik zelf een entiteit was zou ik juist achter diegenen aangaan die mij eng vinden. ~O> Oh ja, Pringles zijn vies en zouden zich totaal niet mogen meten met echte chips. :(
Back ontopic: ik hoop dat ik tegen de tijd dat we echt voor de keus gesteld worden sterk genoeg ben om dat ding te weigeren. Maar ja, je weet maar nooit totdat je er echt mee geconfronteerd word he.
Oh, dat stelt me gerust :o
pi_88071838
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
Neemt niet weg dat ik entiteiten eng vind en hoop dat ze heel ver uit mijn buurt blijven oO<
Wees gerust. Die bestaan niet.
pi_88076621
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 15:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh, dat stelt me gerust :o
Ze hebben zelf niets met Reiki te maken hoor! :) En het klopt idd dat ze op negativiteit af komen en zich daarmee voeden en het versterken om nog meer "voeding" te krijgen. :)
Dat gebeurt dus als je een sjaggo dagje hebt, bijvoorbeeld! :P (Of als je een chronische azijnzeiker bent! ;) )
  donderdag 28 oktober 2010 @ 22:03:37 #83
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_88083790
Als het even kan, ja graag, ik heb liever een pas/armband/ring/ketting met een RFID erin dan iets onder mn huid, mocht ik "of the grid" willen dan heb ik in ieder geval de mogelijkheid.
Verder is het leuk te zien hoe deze discussie keer op keer terugkomt, zeker als je het breder met betrekking tot RFID bekijkt:
Get chipped!! menselijke chippromo-campagne
Get chipped!! menselijke chippromo-campagne deel 2
Een gouwe ouwe is weer terug: De RFID in de reclame
en ook "De Chip" - Friend or Foe ?
Met daarin een kort stukje over "La Bète" een vermeende supercomputer/database in Brussel, niet voor niets het beest genoemd, verwijzend naar openbaringen:

quote:
"De Chip" - Friend or Foe ?
La Bête...die heb ik lang niet voorbij zien komen....
Ik heb even lopen googlen maar kwam niet verder dan de onderstaande links waarin het eigenlijk nergens bewezen werd dat dat ding er echt staat, dus Baaj, mocht je je geroepen voelen, zoek, als je wilt, voor me nog eens wat betere links op?

http://home.wanadoo.nl/henryv/lucid.html
http://home.wanadoo.nl/henryv/bionews.html
http://www.homepages.hetnet.nl/~marteau7/merkteken/page2.html
http://www.yayabla.nl/news/show_article.php?articleid=1586
http://pro.tweakers.net/n(...)geschakeld-zijn.html
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_88101947
quote:
6s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 22:03 schreef YuckFou het volgende:
Als het even kan, ja graag, ik heb liever een pas/armband/ring/ketting met een RFID erin dan iets onder mn huid, mocht ik "of the grid" willen dan heb ik in ieder geval de mogelijkheid.
Verder is het leuk te zien hoe deze discussie keer op keer terugkomt, zeker als je het breder met betrekking tot RFID bekijkt:
Get chipped!! menselijke chippromo-campagne
Get chipped!! menselijke chippromo-campagne deel 2
Een gouwe ouwe is weer terug: De RFID in de reclame
en ook "De Chip" - Friend or Foe ?
Met daarin een kort stukje over "La Bète" een vermeende supercomputer/database in Brussel, niet voor niets het beest genoemd, verwijzend naar openbaringen:
[..]

Maar ja, dat kunnen ze weer van je stelen.
Onder de huid is moeilijker af te pakken.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:57:41 #85
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_88102174
OMG, via straling DNA beïnvloeden, etc.? :D

Volgens mij heeft Bankfurt geen flauw benul wat DNA is, wat het doet, etc.
pi_88102669
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 14:58 schreef Qwerty87 het volgende:

[..]

Het is toch wel apart dat de Bijbel inderdaad het hier over over heeft en dat 2000 jaar geleden. :{
Voordat je je direct bekeert tot het christendom: de bijbel heeft het erover dat mensen het teken van het beest zullen dragen. Iets wat in die tijd natuurlijk betrekkelijk normaal was aangezien slaven bijvoorbeeld werden gemerkt door het Romeinse rijk. De bijbel verhaalt niet over computerchips onder de huid.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_88103630
Dus als ik Bankfurt moet geloven is heeft praktisch iedereen op de hele wereld chips in zich?
Masturbatie is goed voor de prostaat.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:51:09 #88
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_88104055
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar ja, dat kunnen ze weer van je stelen.
Onder de huid is moeilijker af te pakken.
Maar wat als z'n chip override wordt. Of dat ie onklaar is gemaakt.
En hoe zit het met tumoren?! Hoe stupide kan men zijn om dergelijke rotzooi te accepteren.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:51:58 #89
52357 Lambiekje
pi_88104092
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:57 schreef Zwansen het volgende:
OMG, via straling DNA beïnvloeden, etc.? :D

Volgens mij heeft Bankfurt geen flauw benul wat DNA is, wat het doet, etc.
wat begrijp je hier niet aan?!!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:53:59 #90
68638 Zwansen
pi_88104174
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 13:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

wat begrijp je hier niet aan?!!
Enig idee hoe groot, complex en onbegrijpelijk het DNA is?

Mensen zijn er al jaren mee bezig om überhaupt te snappen wat het precies doet, laat staan om het op afstand te besturen.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:36:09 #91
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88107920
Dan duik je toch gewoon regelmatig een MRI in ^O^ *Zap* gaan de chips. Lijkt me ook gelijk een flinke belemmering voor geimplanteerde RFID chips.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_88110666
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 15:36 schreef ATuin-hek het volgende:
Dan duik je toch gewoon regelmatig een MRI in ^O^ *Zap* gaan de chips. Lijkt me ook gelijk een flinke belemmering voor geimplanteerde RFID chips.
Dat lijkt mij ook.
Is nog gevaarlijk ook he?
Tenminste, als je de lijst invult moet je alles opschrijven wat in je lichaam zit, eventuele schroeven van een heupoperatie, ik noem maar wat.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:44:49 #93
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88110773
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 16:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook.
Is nog gevaarlijk ook he?
Tenminste, als je de lijst invult moet je alles opschrijven wat in je lichaam zit, eventuele schroeven van een heupoperatie, ik noem maar wat.
Klopt. Of je metaal in je lichaam hebt enzo, of een pacemaker. Kan anders nare gevolgen hebben.
Onikaan ni ov dovah
pi_88110814
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 13:04 schreef ElectricEye het volgende:
Leuke verwijzing naar Openbaringen.

Ik hoop dat niet meer mee te maken iig.
QFT
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:49:56 #95
52357 Lambiekje
pi_88113077
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 13:53 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Enig idee hoe groot, complex en onbegrijpelijk het DNA is?

Mensen zijn er al jaren mee bezig om überhaupt te snappen wat het precies doet, laat staan om het op afstand te besturen.
Ja en. Daarmee is de stelling dat DNA geïnfecteerd kan worden met straling niet ontkracht.
Kennelijk is straling en DNA in Google al te veel moeite voor je.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:51:30 #96
68638 Zwansen
pi_88113143
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 17:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja en. Daarmee is de stelling dat DNA geïnfecteerd kan worden met straling niet ontkracht.
Dat het schadelijk kan zijn okay, maar om te kunnen bepalen welke genen je uit en aan kunt zetten en door zo iemand te manipuleren wat te gaan doen, kom op zeg. :D
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:57:23 #97
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88113352
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 17:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Random genen kapot zappen (vaak ook indirect, via stoffen die zich vormen door de energie van de straling) is nogal wat anders dan selectief genen aan en uitzetten :')
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:41:37 #98
52357 Lambiekje
pi_88114670
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Random genen kapot zappen (vaak ook indirect, via stoffen die zich vormen door de energie van de straling) is nogal wat anders dan selectief genen aan en uitzetten :')
We zijn best wel wat verder dan dat hoor.

http://www.newswithviews.com/Horn/thomas150.htm

Heb je inmiddels al TechnoCalyps gezien ?!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:44:13 #99
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88114746
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 18:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

We zijn best wel wat verder dan dat hoor.

http://www.newswithviews.com/Horn/thomas150.htm

Heb je inmiddels al TechnoCalyps gezien ?!
Mss kan je wat meer toelichting geven. Wat hebben transgene dieren te maken met hetgene wat ik net schreef?
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:02:54 #100
52357 Lambiekje
pi_88115346
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 18:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Mss kan je wat meer toelichting geven. Wat hebben transgene dieren te maken met hetgene wat ik net schreef?
Chemtrails, Vaccins, RFID chips, wifi/umts/xray straling + die transgene biochemie en nano-tech maak ik op dat we wel degelijk weten wat we doen met DNA-manipulatie dociele zombificatie van de burgers.

Maar je hebt dus nog steeds niet naar die docu gekeken. Best wel raar vanwege je studie richting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')