quote:Het is dus nu echt begonnen ze gaan de verichip ( de menselijke identificatie en betaalchip) massaal aan de man brengen. In spanje is een promocampagne gestart m.b.v. de discotheek Baja beachclub. Bezoekers kunnen gebruik gaan maken van de onder de huid te implanteren chip om daarmee toegang te krijgen tot de VIP-ruimtes en om makkelijk drankjes te bestellen. Ook enkele beroemdheden worden ingezet ter promotie.
Tegelijkertijd start er een campagne in de VS met een heuse promobus onder de slogan "Get chipped".
Nou mensen als het aan de politieke beslissers ligt lopen we over een aantal jaar allemaal met een onderhuidse chip. Zeg maar dag tegen je vrijheid met Big Brother onder je huid.
* In spanje in de Baja beachclub
http://www.infowars.com/print/bb/bajaimplant.htm
* In de VS een tourbuscampagne
http://www.infowars.com/print/bb/chipmobile.htm
we gaan verderquote:Handig toch, zo'n chip onder je huid:
- creditcard
- toegangsbewijs
- naam en adresgegevens
- je complete geschiedenis met justitie
- GPS tracking device
- elke plek waar je bent geweest wordt opgeslagen inc de tijd (scanners in elke winkel en openbare plek)
- aan de hand van dit alles wordt een psychologisch profiel samengesteld
1 druk op de knop en je kan nergens meer betalen. 2e druk op de knop en zelfs in antarctica vinden ze je in enkele seconden. 3e druk op de knop en de chip geeft een signaal af of geeft iets af in je lichaam waardoor je niks meer kan doen.
Het is verder dan je denkt, vooral in Amerika. Ik heb daar al reclames van die chip gezien waarbij een familie de chip aanprijst en meldt hoe 'veilig ze zich nu wel voelen'. En 'ow, je dochter is ontvoerd? Nou, met de verichip kan ze zo teruggevonden worden'. En dan heb je nog duimscanners en RFID tags bij wallmart, (voorlopig) optionele oogscanners bij disneyland, ipv blazen in een metertje (automobilisten) wordt er bloed afgenomen in enkele staten, Politie probeert DNA af te nemen bij random controles. patriot act I en II. Helemaal gestoord daaro.
En dat alles onder het mom van de war-on-terror. Een dreiging die ze zelf hebben gecreeert voor dit soort doeleinden.
Een bedrijf dat je ook een warm en knussig gevoel geeft is Matrics. Een RFID leverancier dat is opgericht door ex-werknemers van de NSA. Ze hebben een prachtig logo ontwikkeld voor 1 van hun chips:
Doet me denken aan een quote van een documentaire van operatie paperclip, waarbij zo'n 700 raketgeleerden en 600 'mind scientists' van Nazi Duitsland in het militair-industriël complex van Amerika werden geplaatst, na de 2e wereldoorlog:
"The Nazi's didn't lose the war, they just had to move"
------
<<post verderop na vraag wie wat>>
ToshitsuguTakamatsu - donderdag 29 april 2004 @ 02:32
Nothing as it seems
[[quote:Wie is alsware de "beheerder" en "maker"./quote ]]
antwoord:
[[quote:Matrics. Een RFID leverancier dat is opgericht door ex-werknemers van de NSA/quote].]]
bedrijf = matrics.....oprichters = NSA...overheid sponsered dus.
http://www.matrics.com/
Geen verichip. RFID, kort gezegd...een soort geavanceerde individuele barcode die wereldwijd in elk produkt verwerkt gaat worden. Dit produkt gaat samenwerken met duim en irisscanners die op dit moment OVERAL in de VS opduiken, van de groenteboer tot disneyland. Er schijnt nogal haast te zijn.
Aan de hand van zo'n systeem (indien volledig geimplementeerd in 10-20 jaar) kan van elke persoon zijn koopgedrag en bewegingen door bevolkte gebieden gevolgd worden aangezien je in al je kledingstukken en bezittingen die chips hebt zitten die door random geplaatste scanners opgevangen wordt.
Ach, zo ben je tenminste veilig voor de terroristen. Dat is toch wat iedereen wil.
[quote:inderdaad dat ding gaan ze hier dus never nooit invoeren he::/quote]
laatste keer las ik dat unilever het binnen enkele jaren in al zijn produkten wilde gaan stoppen. Wil je het tegengaan....boycot bedrijven die hier binnen enkele jaren duimscanners en irisscanners gaan invoeren met leuke kortingen als lokkertjes.
quote:quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:52 schreef RayOfLight het volgende:
prima, iedereen aan de chip zeg ik!
Misdaad wordt dan wel een stukje moeilijker, moeten ze die chip alleen wel dusdanig plaatsen dat hij niet te verwijderen is na x dagen (ingegroeid in je hersenen of aan je hart of zo)
Daarnaast is het best mogelijk om de informatie dusdanig veilig te bewaren/moeilijk beschikbaar te maken dat het niet misbruikt kan worden...trouwens zodra dat gebeurd weet je ook direct door wie, dus, prima systeempje, ik heb niks te verbergen
(alleen vind ik het niet slim dat betalingsverkeer via dezelfde chip werkt, dat zou anders moeten)
quote:Lamer_Deluxe - dinsdag 27 april 2004 @ 17:03
Heel leuk, totdat de overheid de bad guy blijkt te zijn, dan heb je een groot probleem. In andere landen kennen ze dat probleem maar al te goed. Als die overheid een wereldregering is dan is het helemaal einde verhaal, aangezien iedereen dan door die chipjes in de gaten wordt gehouden is er geen hond meer die er iets tegen kan doen.
verder staat er nog veel meer in het vorige topicquote:EDIT:
En inderdaad dat hele terrorisme/misdaad en andere wereldproblemen verhaal is juist hoe ze die dingen (verplicht) aan de man gaan brengen. Wil je geen chip? Dan ben je verdacht, potentieel een terrorist, een gevaar voor de veiligheid.
en de laatstequote:omfg ... te ziek gewoon ... op zich is een chip gewoon niet erg .. schapen zijn we immers toch tegenwoordig .. de paradox is dat het gewoon bruutweg geen nut heeft .. de crimineel dumpt zo snel mogelijk die chip ... bij hemzelf en bij het slachtoffer .. en als agendapunt tegen terrorisme .. wake the fuck up ... een aanslag plegen kan op zich een daad van terreur zijn (goh heeft OBL het al geclaimd ? ) .. maar er word niet eens bij stil gestaan bij de vraag waarom worden we nou aangevallen dan ... en al helemaal "we nemen jullie privacy af omdat er BUITENLANDERS zijn IN HET BUITENLAND die het niet met ons eens zijn" als hulpmiddel tegen terrorisme ...
quote:maar wat nou als je het niet wilt he die chip (ff wel ver doorgevoerd in sommige gevallen hierna zal je zeggen).. dan ben je dus niet bezig met het meewerken aan vooruitgang. het niet meehelpen aan vooruitgang is gelijk aan dat je bezig bent om de maatschappij tegen te werken. als je met meerdere mensen tegen deze vooruitgang bent dan ben georganiseerd, als je de maatschappij tegenwerkt is dat geweldpleging.. als je dus tegen deze technologie bent ..ben je een terrorist
dat is het gevaar eerder dan beveiliging ... zoals eerder gezegd ..een computer is nog niet veilig al zou je hem loskoppelen van het internet en stroom en zonder muis en toetsenbord in een blok beton mikt .. een beveiliging is altijd dat iets veilig genoeg is dat niet iedereen de beveiliging kan omzeilen behalve degene met de sleutel ...theoretisch
quote:Oo-blackgirl-oO - vrijdag 16 juli 2004 @ 20:05
daar zat ik dus ook aan te denken:
Als die chip in je arm verplicht wordt en we overgaan op een moneyless world, waar dus betaling alleen mogelijk is dmv je chip EN jij wilt deze chip willens en wetens niet dragen, word je dus een UNDERDOG in de maatschappij.
en met Underdogs loopt het meestal niet goed af, tenzij je goed voorbereid bent
Zeg dan ook even waar je aan refereert he...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:39 schreef Boomstam het volgende:
Ik ben christen.....zegt genoeg denk ik over wat ik er van vind.......
Laat maar komen dan zal iets anders ook heel dicht bij zijn!!
maar no way dat ik een chip neem!!!
Rome is gebouwd op 7 bergen.quote:Het beest, dat gij gezien hebt, was en is niet; en het zal opkomen uit den afgrond, en ten verderve gaan; en die op de aarde wonen, zullen verwonderd zijn (welker namen niet zijn geschreven in het boek des levens van de grondlegging der wereld), ziende het beest, dat was en niet is, hoewel het is. Hier is het verstand, dat wijsheid heeft. De zeven hoofden zijn zeven bergen, op welke de vrouw zit.
Uit openbaringen hoofdstuk 13:quote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:58 schreef Anduril_21 het volgende:
[..]
Zeg dan ook even waar je aan refereert he...
In openbaringen staat iets over het getal van het beest dat alle mensen op hun hand of voorhoofd moeten om nog handel te kunnen bedrijven. (correct me if I'm wrong heb ff geen bijbel bij de hand)
Dit zou je als een verwijzing naar dit soort chips kunnen zien...
Dit zou vlak voor het einde der tijden plaats moeten vinden.
Ik ben overig geen christen, maar die chips lijken me geen goed idee om redenen die anderen al genoemd hebben.
de rest kan en wil ik niets over zeggen .. maar het bij je dragen van een kopie van je strafblad houd natuurlijk niet in dat ze het op het hoofdbureau weggooien ofzoquote:Verder zou het enorm stom zijn om dingen als je strafblad op de chip zelf te zetten, aangezien je je strafblad dan kan wissen etc.
Dan is het nogal overbodig he. Dan krijg je dadelijk twee verschillende dossiers die niet meer synchroon lopen. Of ze moeten iedereen bij elke wijziging naar het bureau laten komen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:36 schreef coz het volgende:
[..]
de rest kan en wil ik niets over zeggen .. maar het bij je dragen van een kopie van je strafblad houd natuurlijk niet in dat ze het op het hoofdbureau weggooien ofzo
Ach, als dit toch werkt... Je kan zelf wel bedenken dat een commercieel bedrijf geen tienduizenden dollars gaat investeren in een nieuw ontwerp van een antenne omdat die toevallig in de verte wel lijkt op een swastika. Die antennevorm is al 15 jaar in gebruik ofzo en bewezen.quote:edit .. de swastika en specifiek hoog frequente golven zal ik eens opzoeken
maar het is iig niet dat ze geen ander vormpje konden gebruiken om zo'n lang mogelijke antenne (wat het bas.. is) te maken
lol.. tegen de tijd dat er een wijziging in komt zit je toch op het bureau .. lol... dus dat het nutteloos is ja duhquote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:53 schreef raphidae het volgende:
Dan is het nogal overbodig he. Dan krijg je dadelijk twee verschillende dossiers die niet meer synchroon lopen. Of ze moeten iedereen bij elke wijziging naar het bureau laten komen.
ney je zou eens iets beters kunnen vinden he ..quote:Ach, als dit toch werkt... Je kan zelf wel bedenken dat een commercieel bedrijf geen tienduizenden dollars gaat investeren in een nieuw ontwerp van een antenne omdat die toevallig in de verte wel lijkt op een swastika. Die antennevorm is al 15 jaar in gebruik ofzo en bewezen.
Ja, je kan er vanalles van maken...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:06 schreef coz het volgende:
ney je zou eens iets beters kunnen vinden he ..
maar ik zal eens zoeken.. en in de verste verte lijkt .. kijk nog maar eens .. dat is niet in de verste verte lijken op .. dat is het .. of dat is het niet .. en je mag me vertellen dat het niet zo is .. kijk dat als je zegt in het windows logo ook een hakenkruis zit dan kan je idd zeggen in de verste verte kun je het erin tekenen
The Swastikaquote:The text on the card back reads: GOOD LUCK EMBLEM
"The Swastika" is the oldest cross and emblem in the world. It forms a combination of four "L's" standing for Luck, Light, Love and Life. It has been found in ancient Rome, excavations in Grecian cities, on Buddhist idols, on Chinese coins dated 315 B.C., and our own Southwest Indians use it as an amulet.
Omdat ik dat benquote:hey hoezo dat anti-christ in je avatar ?
quote:1 John 2:18 - Children, it is the last hour; and as you have heard that antichrist is coming, so now many antichrists have come; therefore we know that it is the last hour.
1 John 2:22 - Who is the liar but he who denies that Jesus is the Christ? This is the antichrist, he who denies the Father and the Son.
1 John 4:3 - and every spirit which does not confess Jesus is not of God. This is the spirit of antichrist, of which you heard that it was coming, and now it is in the world already.
2 John 1:7 - For many deceivers have gone out into the world, men who will not acknowledge the coming of Jesus Christ in the flesh; such a one is the deceiver and the antichrist.
Haha, blijf je aan de gang?quote:en sorry ::raphidae :: fonetisch ra-fi-dee --> RFid
probeer je nou die chip goed te praten of lijkt het zo
http://ra.phid.ae/about/quote:My first experience with a computer was in 1989 when I got an Intel 8086 with a whopping 512Kb of memory and a 1200bps modem. Not long thereafter I subscribed to hacktic and began dialing into public and private american bbs-es over hijacked phonelines.
This time is also where my nickname originates, as I was about 9 at the time I figured 'dodo_devil' would be cool. This later changed into DoDO_DeViL, and when some time later people were impersonating me on usenet I changed it to ÐoÐO_ÐeViL® to make it a little harder for them. About four years back I figured that I needed a new nick so I wouldn't be mistaken for a kiddie. I chose 'raphidae' as it is the latin classification for the dodo bird, and noone was using it yet. So basically my nickname dates back to 1989
In Amsterdam hangen ook camera's, en ik moet eerlijk zeggen dat ik het een veilig gevoel vind. Zolang ik niemand ga overvallen of dingen ga vernielen/stelen is er niks aan de hand en de mensen die dat wel doen blijven mooi weg.quote:Op woensdag 21 juli 2004 08:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Hetzelfde geldt met het camera-toezicht in Heerlen. Heel Heerlen zit bomvol camera's, ik vind het niet uitzien. Maar het schijnt nodig te zijn?? Als je in Heerlen loopt voel je je net in Big Brother.
Ik zie niet in hoe je daarbij komt. Totale controle is nogal wat...quote:Het doel van dit alles is, totale controle op de mensheid te krijgen. Hoe ze dat willen aanpakken, vaak is het toch al in de media voordat het doorgevoerd kan worden. Dan moeten net de juiste mensen protesteren om dat tegen te gaan.
Ik vind de voordelen opwegen tegen de nadelen. Een nadeel is dat ze je vrij makkelijk een misdaad in de schoenen kunnen schuiven aangezien ze je DNA al hebben liggen en dus ergens kunnen planten. Maar ja, dat kunnen ze nu al als ze willen. Ze komen echt wel aan een haar van je als ze dat nodig hebben, zonder dat je het merkt. Maar waarom zouden ze dat willen? Het leven is geen Amerikaanse film. Ik ben ervan overtuigd dat het de overheid geen reet interesseert wat ik uitvoer, zolang het binnen de wet valt. Ze hebben het al druk genoeg met hun papierwinkel hoor.quote:Dan maar meteen over het vastleggen van DNA gegevens. Ook fout, wie weet wat ze met die gegevens aan het doen zijn allemaal.
lol.. tegen de tijd dat er een wijziging in komt zit je toch op het bureau .. lol... dus dat het nutteloos is ja duhquote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:53 schreef raphidae het volgende:
Dan is het nogal overbodig he. Dan krijg je dadelijk twee verschillende dossiers die niet meer synchroon lopen. Of ze moeten iedereen bij elke wijziging naar het bureau laten komen.
Heb je het vorige topic wel goed gelezen? [url] Get chipped!! menselijke chippromo-campagne [/url]quote:Op woensdag 21 juli 2004 01:24 schreef raphidae het volgende:
Ennuh, goedpraten? Dat hoeft niet, ik heb nog niks slechts gezien erover eigenlijk. Een chip implant heeft gewoon een code die te koppelen is aan allerlei dossiers, zoals je strafblad, je bankrekening, je personalia. Dat heb ik allemaal al in mijn portemonnee hoor, en ik zou het liever in mijn hand hebben. Lekker makkelijk en ook niet te verliezen.
Zoals ik al zei, als er een pilot is in NL waar ik me voor kan inschrijven, bring it on. Ik hou wel van innovatieve snufjes waar ik mee kan patsen
anti terrorisme .. nou goed nu we hier toch zijn .. de bovenstaande schets is dus precies wat er geschetst word als mogelijk in de film "the road to tyranny".. waarbij oa langskomen dat het hele terrorisme geschapen zou zijn door us zelf, ongeveer 12 jaar geleden iemands pa al zei dat we na die iraq oorlog wel eens een nwo konden hebben.. (zo'n big brother politiestaat)quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:55 schreef MoonBaby het volgende:
en je dan de meest ongunstige situatie voor te stellen (voor de veiligheid)
November 10, 2001quote:We must speak the truth about terror. Let us never tolerate outrageous conspiracy theories concerning the attacks of September the 11th; malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists, themselves, away from the guilty. To inflame ethnic hatred is to advance the cause of terror.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |