abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:09:47 #101
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88115607
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 19:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Chemtrails, Vaccins, RFID chips, wifi/umts/xray straling + die transgene biochemie en nano-tech maak ik op dat we wel degelijk weten wat we doen met DNA-manipulatie dociele zombificatie van de burgers.

Maar je hebt dus nog steeds niet naar die docu gekeken. Best wel raar vanwege je studie richting.
Kom op Lambiekje, je kan het! Geef een keer een antwoord op een lastige vraag!
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:16:00 #102
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_88115836
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Random genen kapot zappen (vaak ook indirect, via stoffen die zich vormen door de energie van de straling) is nogal wat anders dan selectief genen aan en uitzetten :')
Wie zegt dat het random is. !?!
Ik denk dat chemtrailing, electrosmog, gm-food, vaccin/medicatie, onderwijs met ondersteuning van nanotech en chips. Heel selectief zaken aan en uitgezet kunnen worden.

Het probleem is dat de naieve beleidmakers totaal geen notitie wat zijn nu allemaal maar aan het doen zijn, gedogen of juist stimuleren op dat gebied.

Een mislukte Frankenstein is al lang geen issue meer.

Je blijft ontwijkend reageren over de TechnoCalyps?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:23:29 #103
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88116098
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 19:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik denk dat chemtrailing, electrosmog, gm-food, vaccin/medicatie, onderwijs met ondersteuning van nanotech en chips. Heel selectief zaken aan en uitgezet kunnen worden.

Het probleem is dat de naieve beleidmakers totaal geen notitie wat zijn nu allemaal maar aan het doen zijn, gedogen of juist stimuleren op dat gebied.

Een mislukte Frankenstein is al lang geen issue meer.

Je blijft ontwijkend reageren over de TechnoCalyps?
Ja, dat je dat gelooft heb ik door. Hoe zou dat dan moeten werken? Met RF straling zit je bijv met het probleem dat de golflengte veeeel te lang is. Dat zijn fundamentele problemen die je niet zomaar op kan lossen.
Onikaan ni ov dovah
pi_88116142
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 19:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Chemtrails, Vaccins, RFID chips, wifi/umts/xray straling + die transgene biochemie en nano-tech maak ik op dat we wel degelijk weten wat we doen met DNA-manipulatie dociele zombificatie van de burgers.
'Seksueel misbruik is misdaad tegen menselijkheid'
Onderzoek naar explosieven in vliegtuigen
Vliegtuigbom Rotterdam tot ontploffing gebracht
Meisje (15) mishandelt agent
Afgeslacht na plassen door brievenbus
Frankrijk buigt niet voor dreigement Bin Laden
Verkracht meisje (9) overreden en gebrandmerkt
Kabinet leeft mee met ontvoerde Nederlander
'Horrorchirurgen' in cel voor onnodige operaties

Berichten die op dit moment op de frontpage staan die ieder allemaal aantonen wat voor dociele zombies de mensen op dit moment zijn geworden door al die chips die in ons lichaam zitten.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:36:55 #105
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88116653
quote:
Dat kan je op 2 manieren opvatten.. het kan ook voorbestemd zijn in the matrix.
The truth was in here.
pi_88116871
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 19:36 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat kan je op 2 manieren opvatten.. het kan ook voorbestemd zijn in the matrix.
Kijk, als je gelooft dat de wereldbevolking gedecimeerd gaat worden (wat eerst het heersende idee was, wat nu blijkbaar weer vervangen is voor een slavernij-idee voor galactische heerschappij), dan zouden die chips je idd agressief kunnen maken.......maar vreemd genoeg zie ik niet echt dat de mensheid veel agressiever is geworden sinds bijvoorbeeld de middeleeuwen waarin tientallen miljoenen mensen op de brandstapel gingen na gruwelijk gefolterd te zijn geweest om hen te laten bekennen dat ze een heks zijn enzo.

Of hadden ze in die tijden die chips ook al?
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:47:27 #107
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88117062
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 19:42 schreef ToT het volgende:

[..]

Kijk, als je gelooft dat de wereldbevolking gedecimeerd gaat worden (wat eerst het heersende idee was, wat nu blijkbaar weer vervangen is voor een slavernij-idee voor galactische heerschappij), dan zouden die chips je idd agressief kunnen maken.......maar vreemd genoeg zie ik niet echt dat de mensheid veel agressiever is geworden sinds bijvoorbeeld de middeleeuwen waarin tientallen miljoenen mensen op de brandstapel gingen na gruwelijk gefolterd te zijn geweest om hen te laten bekennen dat ze een heks zijn enzo.

Nee, goed punt. Sterker nog, als maatschappij kennen we onze wreedheden nog steeds, onze zwarte schapen maar we zijn wel meer met zn allen gegroeid. Onze normen en waarden in mens zijn ligt nu hoger.
The truth was in here.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 20:30:39 #108
52357 Lambiekje
pi_88118563
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 19:42 schreef ToT het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen het dociel willen maken/hebben dan dat het daadwerkelijk werkt :)
Onze overheden willen decimatie. Over het galactiscshe hebben zij geen invloed. Het is dus geen vervanging.

we zijn massaal aan het verhufteren:
http://www.uitgeverijboom(...)85069041/?viafonds=1
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 20:33:27 #109
52357 Lambiekje
pi_88118682
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 19:47 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee, goed punt. Sterker nog, als maatschappij kennen we onze wreedheden nog steeds, onze zwarte schapen maar we zijn wel meer met zn allen gegroeid. Onze normen en waarden in mens zijn ligt nu hoger.
Nee Normen en waarden is een lege huls geworden.

Na WO2 tot 911 was men weldegelijk aan het 'groeien'. Door 911 is dat met een pennestreek omgeturnd tot haat, rancune naar elkaar. >> decimatie. Zie de berichten van Tot
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 20:42:05 #110
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88119063
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 20:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee Normen en waarden is een lege huls geworden.

Na WO2 tot 911 was men weldegelijk aan het 'groeien'. Door 911 is dat met een pennestreek omgeturnd tot haat, rancune naar elkaar. >> decimatie. Zie de berichten van Tot
Is dat nou wel zo objectoef bekeken? Of is dat het punt geworden waarop jij beter ging opletten op verdacht nieuws, werd je je bewuster?

Diezelfde berichten waren voor 9/11 ook, beestelijkheden bij de mensen was toen niet onbekend.
Wat wel groeit is dat er steeds meer internetaansluiting is in de wereld, dat neemt in een razend tempo toe, onlangs nog is er een 3G verbinding op de mount everest gezet.. om maar aan te geven hoe snel. Dwz dat we steeds meer gevoed worden door nieuwtjes, nieuws, en nieuws wat het goed bij ons doet als mensen is slecht nieuws, dat is leuker om neer te zetten in de krant, dan goed nieuws want er gebeurt heus veel goed nieuws, alleen is daar geen animo voor.
Er is zelfs een korte tijd een goed nieuws krant geweest, heeft het niet gered.
The truth was in here.
pi_88123591
Hmmmm tikkeltje kort door de bocht, Biekje. Alsof we na W.O.II allen gezamenlijk broeders aan het worden waren en dat we nu in razernij vervallen.
Ik zie gewoon geen verschil in de loop der eeuwen of millennia heen wat betreft hoe we met elkaar omgaan. Goed, we worden beschaafder, maar dat komt puur door afspraken, regels en wetten. Toc blijven er net als vroeger mensen die zich niets van die wetten aantrekken.
pi_88123622
Ga ik toch stelen als ze moeilijk gaan doen?
Never go to bed mad - Stay up and fight
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 10:24:02 #113
52357 Lambiekje
pi_88134368
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 22:18 schreef ToT het volgende:
Hmmmm tikkeltje kort door de bocht, Biekje. Alsof we na W.O.II allen gezamenlijk broeders aan het worden waren en dat we nu in razernij vervallen.
In zekere zin was dat ook zo. Kijk naar de flower power. En alles kan alles was goed. Alles werd gedoogd (behalve moord/doodslag of exsief geweld). Tegenwoordig beland je al in de cel voor het gooien van een propje.

Tegenwoordig verschuiven de straffen. Best wel kwalijk acties zoals doodslag wordt met paar uurtjes tak straf. Maar potentieel knoeien aan overheids ict-infrastructuur dat is echt werk.

quote:
Ik zie gewoon geen verschil in de loop der eeuwen of millennia heen wat betreft hoe we met elkaar omgaan. Goed, we worden beschaafder, maar dat komt puur door afspraken, regels en wetten. Toc blijven er net als vroeger mensen die zich niets van die wetten aantrekken.
Beschaafder? Sinds 911 is op dat gebied een 180' kentering.

Hoe zo beschaafder. Waarom moet er meer politie zijn. Waarom moet er op elke hoek een camera. Waarom is de bewaarplicht er. Eén ding is duidelijk. De overheid ziet ons als crimineel.

En waarom is er op eens moslim dreiging terwijl ik nooit voor 911 uberhaupt het idee ben tegengekomen was dat er een groep is die tegen onze westen is.

Opeens is daar Bin Laden, opeens is daar een Obama.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 11:07:09 #114
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_88135141
Als je 20 jaar geleden had vertelt dat men in 2010 akkoord zou gaan met het feit dat:

-Er een gelaat scan van je gemaakt word dit gebruikt kan worden door intelligente camera''s
-Dat men een vingerafdruk moet inleveren bij het aanvragen van een paspoort
-Dat men je internet gedrag monitoort en opslaat
-Dat camera toezicht maatschappelijk geaccepteerd is.
-Dat men bezig is om een naaktscanner te implementeren op luchthavens
-Dat de EU bezig met het opzetten van Indect
enz enz enz.

Dan had men gezegt dat zit dit nooit zouden accepteren. Over 20 jaar zijn we allemaal weer zo gemanipaleerd dat we na wat geklaagt te hebben op een internet forum gewoon die chip laten zetten.

Er hoeven maar een paar aanslagen gepleegt te worden en de bange schaapjes zullen zonder erover na te denken al hun privacy opgeven. De mensheid is dom en laat zich te makkelijk manipuleren door de waan van de dag.
pi_88135190
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 10:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

In zekere zin was dat ook zo. Kijk naar de flower power. En alles kan alles was goed. Alles werd gedoogd (behalve moord/doodslag of exsief geweld). Tegenwoordig beland je al in de cel voor het gooien van een propje.
Op dat dikgedrukte kom ik zo ff terug.
Wat de rest betreft: Vietnam, Amerika versus de Sovjetunie, Cuba, JFK....:Y yup, een tijd van vrede en vreugde! ^O^
quote:
Tegenwoordig verschuiven de straffen. Best wel kwalijk acties zoals doodslag wordt met paar uurtjes tak straf. Maar potentieel knoeien aan overheids ict-infrastructuur dat is echt werk.
Hier kom ik dus ff terug op het vorige dikgedrukte! ;) Needless to say anything, hmm? :)

quote:
Beschaafder? Sinds 911 is op dat gebied een 180' kentering.

Hoe zo beschaafder. Waarom moet er meer politie zijn. Waarom moet er op elke hoek een camera. Waarom is de bewaarplicht er. Eén ding is duidelijk. De overheid ziet ons als crimineel.
Potentiele crimineel ja. Ik vind idd ook dat we na 9/11 doorgeslagen zijn, maar de overheden willen ook weer geen tientallen of honderden doden door een nieuwe aanslag en dan gelynched worden omdat ze te laks zijn geweest.
quote:
En waarom is er op eens moslim dreiging terwijl ik nooit voor 911 uberhaupt het idee ben tegengekomen was dat er een groep is die tegen onze westen is.

Opeens is daar Bin Laden, opeens is daar een Obama.
pi_88142000
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 19:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar je hebt dus nog steeds niet naar die docu gekeken. Best wel raar vanwege je studie richting.
Ik heb die docu wel gezien. Wat is je punt?
pi_88153272
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 13:39 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Dus als ik Bankfurt moet geloven is heeft praktisch iedereen op de hele wereld chips in zich?
Dit schreef ik niet precies;

Ten eerste had ik het over blanken van het arische/keltische ras, en in mindere mate over negers.

Ten tweede had ik het over programmering en implants; (bio)-chips en/of ethersiche implantaten vormen daar een gevolg en/of onderdeel van.

Wat wel zo is dat vrijwel alle blanken geprogrammeerd zijn (specifiek of algemeen); met de toevoeging van vaccinaties, medicijnenen, chemtrail-junk, vergif, E-nummers en genetisch gemanipuleerd voedsel in ons lichaam en het intensieve gebruik van elektrotechnische apparaten beschikken steeds meer blanken over (bio)-implants.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:31:30 #118
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88153497
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 21:24 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dit schreef ik niet precies;

Ten eerste had ik het over blanken van het arische/keltische ras, en in mindere mate over negers.

Ten tweede had ik het over programmering en implants; (bio)-chips en/of ethersiche implantaten vormen daar een gevolg en/of onderdeel van.

Wat wel zo is dat vrijwel alle blanken geprogrammeerd zijn (specifiek of algemeen); met de toevoeging van vaccinaties, medicijnenen, chemtrail-junk, vergif, E-nummers en genetisch gemanipuleerd voedsel in ons lichaam en het intensieve gebruik van elektrotechnische apparaten beschikken steeds meer blanken over (bio)-implants.
Dan duik je toch gewoon regelmatig in een MRI? Probleem opgelost.
Onikaan ni ov dovah
pi_88153624
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 19:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Goede opmerking, Lambiekje.
pi_88153806
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 21:24 schreef Bankfurt het volgende:

E150a Karamel
E160a Caroteen (Vitamine A in de vorm die in wortels voorkomt)
E160c Paprika-extract
E162 Bietenrood (uit bietensap)
E300 Ascorbinezuur (vitamine C)
E330 Citroenzuur
E407a Verwerkt Eucheuma-wier
E410 Johannesbroodpitmeel
E412 Guarpitmeel
E414 Arabische gom
E441 Gelatine
E901 Bijenwas, wit en geel
E907 Plantaardige was
E948 Zuurstof

^O^ Stuk voor stuk bomvol docielmakende zombiechips! ^O^
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 22:56:01 #121
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88156255
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 21:35 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Goede opmerking, Lambiekje.
Nee dat is het niet. Dat is vanwege een aantal fundamentele natuurkundige problemen praktisch onmogelijk te noemen.
Onikaan ni ov dovah
pi_88157240
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 22:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nee dat is het niet. Dat is vanwege een aantal fundamentele natuurkundige problemen praktisch onmogelijk te noemen.
Met name wat electrosmog betreft.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 23:40:25 #123
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88157496
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 23:32 schreef ToT het volgende:

[..]

Met name wat electrosmog betreft.
Golflengtes enzo :) En het verschil tussen ioniserende en niet-ioniserende straling.
Onikaan ni ov dovah
pi_88157705
Ik heb even 5 minuten nagedacht over de vraag of Bankfurt serieus is of probeert te trollen....

aangezien ik ervan overtuigd ben dan mensen met bijzondere gedacten bestaan en tegelijkertijd eerder in boswezens dan tientallen chips in het menselijk lichaam geloof weet ik het nog niet helemaal zeker en laat ik deze vraag maar met rust.

Ik geloof niet dat wij tientallen chips in ons lichaam hebben, wat ik wel geloof, waar ik vanuit ga, is dat ons DNA (en allerlei andere gegevens) al lang opgeslagen en mis/gebruikt wordt.

En om op TS zijn vraag te reageren;
ik zou weigeren. Hoe ik dit zou oplossen weet ik niet, maar ik zou zeker niet akkoord gaan en een alternatieve manier zoeken of creëren om in mijn voedsel te voorzien.

Ik betaal overigens ook steeds vaker weer contant. Het gaat wie dan ook niets aan wat en hoe ik mijn geld besteed.
Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
pi_88158212
Hangt van mn saldo af
pi_88161471
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 23:40 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Golflengtes enzo :) En het verschil tussen ioniserende en niet-ioniserende straling.
Dan nog; electrosmog kan niet ineens hoogst geavanceerde chipjes in je lichaam creëren.
Toxische stoffen kunnen dat evenmin. (Ook met in het achterhoofd dat ALLES giftig is, afhankelijk van de hoeveelheid die je binnenkrijgt.)
  zondag 31 oktober 2010 @ 01:48:54 #127
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88162070
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 01:28 schreef ToT het volgende:

[..]

Dan nog; electrosmog kan niet ineens hoogst geavanceerde chipjes in je lichaam creëren.
Toxische stoffen kunnen dat evenmin. (Ook met in het achterhoofd dat ALLES giftig is, afhankelijk van de hoeveelheid die je binnenkrijgt.)
True
Onikaan ni ov dovah
pi_88167349
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 23:46 schreef PersonalAssistant het volgende:
Ik heb even 5 minuten nagedacht over de vraag of Bankfurt serieus is of probeert te trollen....

Jouw eerste reactie is normaal en zeer begrijpelijk.

Mensen die direct denken dat ik een trol ben op basis van wat ik in dit topic schrijf, bewijzen direct dat hun eigen internal programmer hen helemaal onder controle hebben. Zij zijn idd voorlopig veilig, maar ze zijn algemeen geprogrammeerd.

Mensen die kwaad worden op wat ik hier schrijf zijn getriggerd en moeten oppassen voor meer van dit soort berichten die ze de komende jaren overal tegenkomen; zij zijn specifiek geprogrammeerd, d.w.z. met een bepaalde opdracht in de toekomst: bijvoorbeeld echtscheiding, verhuizing, depressie, fraude, ziekte of erger etc.

quote:
Ik geloof niet dat wij tientallen chips in ons lichaam hebben, wat ik wel geloof, waar ik vanuit ga, is dat ons DNA (en allerlei andere gegevens) al lang opgeslagen en mis/gebruikt wordt.
True

quote:
Ik betaal overigens ook steeds vaker weer contant. Het gaat wie dan ook niets aan wat en hoe ik mijn geld besteed.
De planning is dat binnen 10 jaar al het contante geld is afgeschaft en we alleen maar kunnen beschikken over een standaard kredietsysteem per computer.
pi_88168615
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 11:20 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Mensen die direct denken dat ik een trol ben op basis van wat ik in dit topic schrijf, bewijzen direct dat hun eigen internal programmer hen helemaal onder controle hebben. Zij zijn idd voorlopig veilig, maar ze zijn algemeen geprogrammeerd.

Mensen die kwaad worden op wat ik hier schrijf zijn getriggerd en moeten oppassen voor meer van dit soort berichten die ze de komende jaren overal tegenkomen; zij zijn specifiek geprogrammeerd, d.w.z. met een bepaalde opdracht in de toekomst: bijvoorbeeld echtscheiding, verhuizing, depressie, fraude, ziekte of erger etc.
[..]
Nee, dat is omdat je het gedrag vertoont van een paranoïde schizofreen met narcistische desillusies.

Het is moeilijk bevatten voor mentaal stabiele mensen dat iemand zo'n vertekend wereldbeeld erop na kan houden en denken daarom dat je aan het grappen bent.
pi_88171918
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 12:03 schreef Gray het volgende:

[..]

Nee, dat is omdat je het gedrag vertoont van een paranoïde schizofreen met narcistische desillusies.
Natuurlijk zijn dat subjectieve, gecreëerde labels.
pi_88172618
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 13:53 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn dat subjectieve, gecreëerde labels.
Elk van de beschrijvingen uit mijn post zijn met een voorbeeld aan te duiden in de post van Bankfurt die ik gequoteerd had.

Je kan me op z'n hoogst aanspreken op het feit dat ik geen opgeleid psycholoog ben, maar dat zou voor Bankfurt toch niet uit moeten maken, aangezien dat toch uit een frame komt dat is opgezet door Illuminati, aliens, rijke families en weet ik wat niet.
pi_88174537
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 14:17 schreef Gray het volgende:

[..]

Elk van de beschrijvingen uit mijn post zijn met een voorbeeld aan te duiden in de post van Bankfurt die ik gequoteerd had.

Je kan me op z'n hoogst aanspreken op het feit dat ik geen opgeleid psycholoog ben, maar dat zou voor Bankfurt toch niet uit moeten maken, aangezien dat toch uit een frame komt dat is opgezet door Illuminati, aliens, rijke families en weet ik wat niet.
Dat begrijp ik, maar ik bedoel het volgende:

Paranoïde (even dit als voorbeeld nemend) wordt vastgesteld aan de hand van kenmerken. Maar als alles gecreëerd is en wordt, zijn het kenmerken naar een subjectieve staaf beoefend door een wetenschap die waarschijnlijk Illuminati-invloed heeft gehad.
pi_88174747
Het is toch ongewoon wat die Illuminatie allemaal kunnen. Zo hun eigen wil de wereld opleggen en de wereld sturen.
Wie zou dat nou niet willen kunnen?
  woensdag 3 november 2010 @ 00:58:37 #134
52357 Lambiekje
pi_88274522
quote:
Eerste generatie verbeterde mensen loopt binnen 10 jaar op straat
De gestage wetenschappelijke ontwikkelingen op het gebied van bio- en nanotechnologie en synthetische biologie zullen, gecombineerd met investeringen door bedrijven en de overheid, al binnen 10 jaar 'verbeterde' mensen de straat op sturen. Uiteindelijk zullen de culturele en maatschappelijke krachten zo sterk worden dat niemand nog zal kunnen ontkomen aan het laten 'sleutelen' aan jezelf en ingeplugd te worden in het systeem - tenzij hier een enorme prijs voor betaald wordt, namelijk totale uitsluiting en zelfs gebrandmerkt worden als antisociale crimineel. Paranoïde? Nauwelijks. In de hoogste overheidskringen wordt nu al gespeculeerd over het toekomstige verbinden van de hele mensheid tot één groot gemeenschappelijk bewustzijn.

bron
Even een staat geüpdatetchip er in en je kunt gewoon goed rekenen en mee komen in de doctrines van school.

Maar ik zie het wel gebeuren dat er na je geboorte een chips wordt ingespoten. En dat je in instant duits, frans, wiskunde en natuurkunde kunt. En dat we van onze 4 levens jaar aan het werk worden gezet. Cyborg zombificatie van de mensen. Yeah wat een toekomst staat ons te wachten.

En weer een film die realiteit gaat worden. Repo-man.
pi_88279655
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 12:52 schreef LostFormat het volgende:
Waarom zou dat besluit vallen dan? Lijkt mij te vergezocht.
Dit is onvermijdelijk op de lange terwijl. Alles word globaler. Als er een wereldregering is (die er hoe dan ook gaat komen, al mocht het over 1000 jaar zijn) dan zullen ze een valuta invoeren. En waarom nog moeilijk doen met kraaltjes en papiertjes (geld van nu) als het 'digitaal' kan.

De 'voordelen' zullen afwegen tegen de nadelen, want het is toch veiliger? Ook kan er niets meer zwart worden betaald wat de belasting ten goede komt. Dat er op die manier AL je gegevens worden bijgehouden laten we even buiten beschouwing.
pi_88280211
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 11:20 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Mensen die mij niet geloven, zijn in op het verkeerde been gebracht door de duivel!
Zij die mijn pad niet volgen, zullen daar in dit leven of het volgende de gevolgen van merken: ziekte, dood, verlies van een dierbare, of later de vlammen van de hel!

Same shit, new wrapping. Angstzaaien om volgelingen te krijgen.

(Oh en idd @ narcisme.)
pi_88280405
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 13:05 schreef twiFight het volgende:
Ik zou 'm niet weigeren, maar me wel zorgen maken over de beveiliging van zo'n apparaat. Ik heb niet bijster veel vertrouwen in de banken. Het is dat we door banken terugbetaald worden i.g.v. fraude (ook al betalen we dat aan het einde van de dag toch wel zelf) maar anders zouden een hele hoop mensen nu ook al rebelleren tegen internetbankieren en pinnen.
Het gaat om de overheid en niet over de banken. Als er een wereld overheid is hebben die de banken toch in hun zak.
pi_88281118
@bankfurt

Het maakt niet uit welke argumenten er worden aangedragen voor figuren als jij, je ziet OVERAL complot in en weet ieder feitje zo te draaien dat het in je straatje past.

Ik zou professionele hulp zoeken want dit is een bekende psychologische aandoening die behandeld kan worden.

Er is zeker een deel waar van wat je zegt maar de manier waarop je redeneert geeft aan dat je jezelf uit een 'elite groepje' bestaat dat de waarheid in pacht heeft. Wat maak je dan zo verschillend van de NWO e.d. die je zo verafschuwd?
  woensdag 3 november 2010 @ 16:24:12 #139
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88291180
Zullen we het aanraden van professionele hulp aan een ander achterwege laten dan? :)
The truth was in here.
  woensdag 3 november 2010 @ 16:52:54 #140
52357 Lambiekje
pi_88292253
quote:
4s.gif Op woensdag 3 november 2010 16:24 schreef Bastard het volgende:
Zullen we het aanraden van professionele hulp aan een ander achterwege laten dan? :)
Ja want anders raken we in een vicieuze cirkel.

Professionele hulp hebben namelijk zelf hulp nodig. Dergelijke personen hebben er belang bij dat iemand een DSM4 label op geplakt krijgt.
  woensdag 3 november 2010 @ 17:32:08 #141
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88293738
quote:
Op woensdag 3 november 2010 16:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Professionele hulp hebben namelijk zelf hulp nodig. Dergelijke personen hebben er belang bij dat iemand een DSM4 label op geplakt krijgt.
Dat die mensen simpelweg het beste met je voorhebben is zeker geen optie?
Onikaan ni ov dovah
pi_88294956
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 16:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

:|W
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_88295519
Volgens mij snappen jullie niet precies waar hij op doelt. Die labels zijn ook maar gemaakt aan de hand van subjectieve criteria.
pi_88296010
quote:
Op woensdag 3 november 2010 11:41 schreef heegenees het volgende:
@bankfurt

Het maakt niet uit welke argumenten er worden aangedragen voor figuren als jij, je ziet OVERAL complot in en weet ieder feitje zo te draaien dat het in je straatje past.
WRONG, ik zie nergens een complot;

waarom niet ? omdat voor mij en sommige anderen hier op BNW alles al glashelder is hoe deze planeet er voor staat.

quote:
Ik zou professionele hulp zoeken want dit is een bekende psychologische aandoening die behandeld kan worden.
Ik zoek eigenlijk professionele hulp bij het opschonen van dit soort opmerkingen in BNW.

quote:
Er is zeker een deel waar van wat je zegt maar de manier waarop je redeneert geeft aan dat je jezelf uit een 'elite groepje' bestaat dat de waarheid in pacht heeft. Wat maak je dan zo verschillend van de NWO e.d. die je zo verafschuwd?
Welk deel is volgens jou waar dan ? Hoe weet jij dat zo zeker ?

n.b. ik ben in de NWO net zoals ieder ander hier;
trouwens ik heb nergens geschreven dat ik de NWO verafschuw.
pi_88301876
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 17:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat die mensen simpelweg het beste met je voorhebben is zeker geen optie?
Die mening ben ik ook toegedaan: 'first, do no harm'.
  woensdag 3 november 2010 @ 22:36:05 #146
52357 Lambiekje
pi_88307824
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die mening ben ik ook toegedaan: 'first, do no harm'.
Je kunt niet vroeg genoeg je kind verpesten.
http://www.adhdfraud.org/
pi_88317454
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 18:20 schreef Orchestra. het volgende:
Volgens mij snappen jullie niet precies waar hij op doelt. Die labels zijn ook maar gemaakt aan de hand van subjectieve criteria.
Nee, ze zijn op een objectieve wijze vastgesteld (voor zover dat mogelijk is in de psychologie) en worden door een erkend team van psychologen vastgesteld. Psychologen die hebben geleerd om op een rationele wijze te werken, iets wat mensen van nature niet eigen is.

Je bent nu drogredenen aan het aandragen door begrippen van wetenschap en pseudowetenschap door elkaar te gebruiken.
  donderdag 4 november 2010 @ 15:19:10 #148
52357 Lambiekje
pi_88328091
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 10:11 schreef Gray het volgende:

[..]

Nee, ze zijn op een objectieve wijze vastgesteld (voor zover dat mogelijk is in de psychologie) en worden door een erkend team van psychologen vastgesteld. Psychologen die hebben geleerd om op een rationele wijze te werken, iets wat mensen van nature niet eigen is.

Je bent nu drogredenen aan het aandragen door begrippen van wetenschap en pseudowetenschap door elkaar te gebruiken.
Sure!
pi_88330619
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Sure!
Lees ook even verder dan de eerste zeven woorden en reageer dan met meer dan één.

Vriendelijk bedankt.
  donderdag 4 november 2010 @ 16:57:33 #150
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88331837
quote:
Op woensdag 3 november 2010 22:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je kunt niet vroeg genoeg je kind verpesten.
http://www.adhdfraud.org/
Helemaal aan het begin vind ik het al behoorlijk twijfelachtig worden. Een zware mentale aandoening waar psychiatrie bij nodig is noemt hij geen ziekte? Right... Waarom moeten we deze kerel serieus nemen?
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')