SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De OP vind je hierRon Paul 2012
Hoe ga je de bruiloft betalen? Wie komen er allemaal als gast? Hoe ga je het organiseren? Heb je daar echt zin in? Of leef je in het moment?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik hoop op nog altijd op dat ik iemand tegenkom die zo snel mogelijk wil trouwen, of wat dan ook, en daar allerlei truken voor uithalen enzo(Stiekem zwanger worden. meteen wanhopig mij als enige kans zien. allerlei andere plannen)
alles maar dat ik niet verlaten wordt, en dat ik me speciaal en geliefd voel
quote:
dat wist ik dus niet. ik dacht dat dat soort neger en ghetto gebaren niet op fok gebruikt werden.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
talk to the hand, niggah please (no offense)
Hadden we het niet over logica en liefde.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik hoop op nog altijd op dat ik iemand tegenkom die zo snel mogelijk wil trouwen, of wat dan ook, en daar allerlei truken voor uithalen enzo(Stiekem zwanger worden. meteen wanhopig mij als enige kans zien. allerlei andere plannen)
alles maar dat ik niet verlaten wordt, en dat ik me speciaal en geliefd voel
Liefde is per definitie niet logisch.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:19 schreef deelnemer het volgende:
Hadden we het niet over logica en liefde.
maar dat is toch iets logisch?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:19 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hadden we het niet over logica en liefde.
Geliefd worden door haar erin te luizen.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar dat is toch iets logisch?
kijk ik wil niet verlaten worden, en me geliefd voelen.
nou als een meisje dat soort dingen helemaal gaat uihalen, haalt ze dat uit met de gedachte van, "als ik dit doe, en daar voor zorg, zal hij me niet verlaten"...
daar wordt ik dan blij van
Zo werkt het dus niet want dat is voor iedereen anders. Oh ja. Dit was speltip #265 of zo.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
nou als een meisje dat soort dingen helemaal gaat uihalen, haalt ze dat uit met de gedachte van, "als ik dit doe, en daar voor zorg, zal hij me niet verlaten"...
Dat is totaal niet logisch er zijn zat mannen die niet zitten te wachten op een vrouw die ze er inluist.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja eerst moet ik haar erin luizen en versieren, zonder dat ze het door heeft.quote:
Ik ben in elk geval blij dat ik er ben achtergekomen dat de meiden niet snappen dat ze geplayed worden ookal haten ze players.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja eerst moet ik haar erin luizen en versieren, zonder dat ze het door heeft.
dan moet ze helemaal stapelgek en psycho op me worden. en dan dat soort acties gaan uithalen(ik zou dat geweldig vinden).
vervolgens fake ik dat ik er intrap/ toegeef , en geef ik haar haar zin. ik wil daar juist "intrappen" .en dan leven we nog lang en gelukkig
dat is romantisch!
ja nou, ik vind als een vrouw zo gaat doen, het een grote ioiquote:Op woensdag 20 april 2011 22:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is totaal niet logisch er zijn zat mannen die niet zitten te wachten op een vrouw die ze er inluist.
Nee, dat is een rare en verknipte gedachtengang.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
dan moet ze helemaal stapelgek en psycho op me worden. en dan dat soort acties gaan uithalen(ik zou dat geweldig vinden).
vervolgens fake ik dat ik er intrap/ toegeef , en geef ik haar haar zin. ik wil daar juist "intrappen" .en dan leven we nog lang en gelukkig
dat is romantisch!
Vind ik ook heel romantisch. Ligt daar niet jouw toekomst. Schrijf er een bloedstollende roman over. Dan komen er misschien wel hordes vrouwen achter je aan.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat is romantisch!
Welnee, ze haten ze niet. Vrouwen vallen in de regel op foute types. Want dat is spannend en zo.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:26 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben in elk geval blij dat ik er ben achtergekomen dat de meiden niet snappen dat ze geplayed worden ookal haten ze players.
Als de roman maar succesvol is, komt alles goed.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:30 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben een vrouw en ik moet zeggen dat ik het behoorlijk eng vind hoor. Denk nou niet dat een vrouw dat als roman gaat lezen en denkt nou dat is mijn ideale man.
ik denk het ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:30 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben een vrouw en ik moet zeggen dat ik het behoorlijk eng vind hoor. Denk nou niet dat een vrouw dat als roman gaat lezen en denkt nou dat is mijn ideale man.
Waarom doe je niet wat Richard doet. Vrouwen in moeilijkheden gaan redden of je laten redden door een vrouw.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik denk het ook.
maar het komt een beetje voort uit me hoop van vroeger dat een meisje op mij zou afkomen, en me van begin tot eind zou gaan versieren.
eerst moet ze me geruststellen, en zorgen dat we elkaar leren kennen.
dan moet ze me weer geruststellen, en zorgen dat ik me comfortabel bij haar voel
en dan nog een heleboel
en dan lijkt het mij geweldig dat ze zo gek op me is, dat ze dat soort psycho acties gaat doen, met de achterliggende gedachte bij haar van " hij moet altijd bij me blijven"
en dan voel ik me geliefd, en zo laat ik me graag dan het hof maken. en dan zou ik gelukkig zijn. en dan zal ik maar wat graag aan haar "toegeven" , en heel haar 'plannetje' over me heen laten komen, en daar maar wat graag in meegaan.
Ik probeerde haar net te bellen en ze drukt me weg. Lekker dan, het lukt me gewoon niet om een verliefd gevoel op te wekken bij de damesquote:Op woensdag 20 april 2011 22:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik denk het ook.
maar het komt een beetje voort uit me hoop van vroeger dat een meisje op mij zou afkomen, en me van begin tot eind zou gaan versieren.
dan moet ze me weer geruststellen, en zorgen dat ik me comfortabel bij haar voel
en dan nog een heleboel
en dan lijkt het mij geweldig dat ze zo gek op me is, dat ze dat soort psycho acties gaat doen, met de achterliggende gedachte bij haar van " hij moet altijd bij me blijven"
en dan voel ik me geliefd, en zo laat ik me graag dan het hof maken. en dan zou ik gelukkig zijn. en dan zal ik maar wat graag aan haar "toegeven" , en heel haar 'plannetje' over me heen laten komen, en daar maar wat graag in meegaan.
Dat heeft hij al geprobeerd maar dat kostte hem wel behoorlijk wat geld.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:36 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Waarom doe je niet wat Richard doet. Vrouwen in moeilijkheden gaan redden of je laten redden door een vrouw.
Slechte strategie. Begin met een eigen topic te openen MLiG, waarin je jezelf als hulpbehoevend neerzet. Of zoek een topic van een vrouw met problemen en ga haar troosten en bewonderen.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:40 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat heeft hij al geprobeerd maar dat kostte hem wel behoorlijk wat geld.
Zo heb ik het inderdaad gedaan. Maar hij zal het dan wel met een andere naam moeten gaan doen want anders lezen ze zijn post history en dat is een behoorlijke afknapper vermoed ik.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:42 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Slechte strategie,. Begin met een eigen topic te openen MLiG, waarin je jezelf als hulpbehoevend neerzet. Of zoek een topic van een vrouw met problemen en ga haar troosten en bewonderen.k
ja dat wil ik graag! mij lijkt dat meisje van rich ook best wel lief. ook herkenbare problemen van : " het valt nog wel mee wat voor kutleven ik heb gehad, ik hoor niet depri te zijn".quote:Op woensdag 20 april 2011 22:36 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Waarom doe je niet wat Richard doet. Vrouwen in moeilijkheden gaan redden of je laten redden door een vrouw.
nee . stop voorlopig met bellen.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:39 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik probeerde haar net te bellen en ze drukt me weg. Lekker dan, het lukt me gewoon niet om een verliefd gevoel op te wekken bij de dames
Kan ik er volgens het pua materiaal nog wat aan veranderen?
Hoe vaak heb je na gister al geprobeerd contact op te nemen? Je komt denk ik heel erg snel wanhopig over. Beste wat je had kunnen doen is wachten tot zij contact opneemt met jou. Maar ja, nu te laat voor.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:39 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik probeerde haar net te bellen en ze drukt me weg. Lekker dan, het lukt me gewoon niet om een verliefd gevoel op te wekken bij de dames
Kan ik er volgens het pua materiaal nog wat aan veranderen?
8 smsjes en 4 x bellen.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je na gister al geprobeerd contact op te nemen? Je komt denk ik heel erg snel wanhopig over. Beste wat je had kunnen doen is wachten tot zij contact opneemt met jou. Maar ja, nu te laat voor.
Ai, beetje veel hoor.quote:
Ik kreeg 1 korte terug. Ik snap het gewoon niet.... gisteren was ze nog totaal anders en nu is ze 180 graden gedraaid? wtf? Want gisteren was zij degene die me 10 keer probeerde te bellen!quote:
Ik zeg niet dat ik dit goedkeur, maar ik kan best begrijpen dat je dit soort gevoelens ervaart.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik denk het ook.
en dan nog een heleboel
Daar ben ik ook wel eens bang voorquote:Op woensdag 20 april 2011 22:48 schreef Crutch het volgende:
....misschien heeft ze dit topic ontdekt?
Misschien is ze in de war. En dan helpt dat ongeduldige gebel en gesms ook niet echt bevorderlijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:48 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik kreeg 1 korte terug. Ik snap het gewoon niet.... gisteren was ze nog totaal anders en nu is ze 180 graden gedraaid? wtf? Want gisteren was zij degene die me 10 keer probeerde te bellen!
Echt he?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:49 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel eens bang voorik mag hopen van niet. Volgens mij komt ze niet op Fok.
ja het is echt een afwijzing dat ze je wegdrukt.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je na gister al geprobeerd contact op te nemen? Je komt denk ik heel erg snel wanhopig over. Beste wat je had kunnen doen is wachten tot zij contact opneemt met jou. Maar ja, nu te laat voor.
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
In minder dan een dag. Wtf.![]()
![]()
Hoe los ik dit op met een meid die ik SMSte?
Leer hiervan.
Klopt, maar als je iemand graag wil spreken dan neem je wel op. Dus dan was het sowieso al niet wederzijds, lijkt me?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:51 schreef formerjellybean het volgende:
Wat nou in de war , stel ik ben met een kerel naar bed geweest , dan zou ik het heel onprettig vinden als die me de volgende dag 8 x belt en 4 x smst. Als die al een kans had , dan zou die nu grondig verpest zijn.
haha ik had hem al gelezen destijds.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
![]()
Leer hiervan.
True, maar iets zegt me dat dat meisje niet is zoals de gemiddelde meid.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, maar als je iemand graag wil spreken dan neem je wel op. Dus dan was het sowieso al niet wederzijds, lijkt me?
Hou maar op Strawberry, ik heb weer eens gefaald. Ik laat haar wel met rust zal wel het einde betekenen van ons contact.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, maar als je iemand graag wil spreken dan neem je wel op. Dus dan was het sowieso al niet wederzijds, lijkt me?
Jij hebt er ook van geleerd hoop ik?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
![]()
Leer hiervan.
Richard, dit zijn dingen waarvan je leert.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hou maar op Strawberry, ik heb weer eens gefaald. Ik laat haar wel met rust zal wel het einde betekenen van ons contact.
Kom op. Aardbei. Hey.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij hebt er ook van geleerd hoop ik?
Maar ik blijf erbij dat het sowieso al kansloos was. Als ze je leuk vond had ze gereageerd.
Maar die smsjes zijn best kansloos ja.
Ik zal het doorlezen misschien straks, situatie in de openings post is inderdaad overeenkomend.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
![]()
Leer hiervan.
nee. je gaat doen alsof je al niet meer wilde bellen weer met hetzelfde.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hou maar op Strawberry, ik heb weer eens gefaald. Ik laat haar wel met rust zal wel het einde betekenen van ons contact.
Dat ligt eraan , ik heb sowieso mijn mobiel niet altijd bij me en ben ook weleens bezig op een dag. Ik zou me rot schrikken als ik 8 oproepen van dezelfde persoon op een dag in mijn mobiel zou zien.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee hoor. Die gaat jouw bellen als je maar geduld hebt.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Die laatste vooral.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kom op. Aardbei. Hey.
Lees dat topic eens door.
Maar het topic gaat wel weer een beetje naar je zin nu?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar die smsjes zijn best kansloos ja.
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar het topic gaat wel weer een beetje naar je zin nu?
Ik kan er ook niet tegen. Ik had een vrouw met wie ik 1x naar bed was geweest, die tig keer per dag ging bellen. Ik heb het snel beeindigd.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:00 schreef richard_prf het volgende:
Het is ook opdringerig en kansloos die smsjes en telefoontjes, Ik wou dat het een keer andersom was dat zou erg goed voelen denk ik.
ja precies.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:00 schreef richard_prf het volgende:
Het is ook opdringerig en kansloos die smsjes en telefoontjes, Ik wou dat het een keer andersom was dat een meid zo wanhopig zou doen dat zou erg goed voelen denk ik. En dan kan ik nog lekker het spelletje "onbereikbaar "spelen terwijl ik haar eigenlijk stiekem heel leuk vindt en uiteindelijk wil ik dan toch wat afspreken als ze de hoop eigenlijk al had opgegeven!
Damn dan doe je het goed! Een echte Alpha man actie.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:03 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet tegen. Ik had een vrouw met wie ik 1x naar bed was geweest, die tig keer per dag ging bellen. Ik heb het snel beeindigd.
Ja, want er posten weer users die ik ken.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar het topic gaat wel weer een beetje naar je zin nu?
Mag het een keer?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:04 schreef iwannabehigh het volgende:
Straw!! Jij zegt wel dat ik je postgeschiedenis doorlees, maar wat doe je zelf mevrouwtje..
Een vrouw zal alleen zo naar jou doen als ze denkt je niet te kunnen krijgen.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:00 schreef richard_prf het volgende:
Het is ook opdringerig en kansloos die smsjes en telefoontjes, Ik wou dat het een keer andersom was dat een meid zo wanhopig zou doen dat zou erg goed voelen denk ik. En dan kan ik nog lekker het spelletje "onbereikbaar "spelen terwijl ik haar eigenlijk stiekem heel leuk vindt en uiteindelijk wil ik dan toch wat afspreken als ze de hoop eigenlijk al had opgegeven!
Ehm ja? daarom ookquote:Op woensdag 20 april 2011 23:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een vrouw zal alleen zo naar jou doen als ze denkt je niet te kunnen krijgen.
Neequote:
Mwah, zoveel singles posten hier niet. En ik post hier al sinds deel 1 of zo?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja, want er posten weer users die ik ken.![]()
En zo'n smsjesfaal heeft álles met versieren (vooral falen op gebied van versieren) te maken.
Dat voelt helemaal niet goed, dat voelt juist heel vervelend. Dan voel je je opgelaten..quote:Op woensdag 20 april 2011 23:00 schreef richard_prf het volgende:
niet als ze langzaam aan begint, om je eerst gerust te stellen, en dat jij ook verliefd wordt op haar.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat voelt helemaal niet goed, dat voelt juist heel vervelend. Dan voel je je opgelaten..
Niet als je haar stiekem eigenlijk ook heel erg leuk vindt maar doet alsof je haar niet ziet staan hequote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat voelt helemaal niet goed, dat voelt juist heel vervelend. Dan voel je je opgelaten..
Ja, ga dat er even bijhalen.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Mwah, zoveel singles posten hier niet. En ik post hier al sinds deel 1 of zo?![]()
True. Maar mensen uitsluiten (zie meet topic) is dan weer niet zo tof natuurlijk.
Dat klopt, maar ik denk er soms wel over na na al mijn wanhopige faal acties.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar dat kan jij toch helemaal niet?
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:06 schreef moneyfornothing het volgende:
Tijd voor een of andere zelfbescherming programma/app op je telefoon die dit soort acties kan voorkomen, want dit werkt het echt nooit in je voordeel.
Mwah, wat is stalken. DM hier en daar, postgeschiedenis F5'en. Hoort er allemaal bij.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:01 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Supersoep zit jij Straw te stalken?
Weet zij dat het, ondanks een cadeautje en dates, niks zal worden?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:07 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
NeeMaar je hebt wel gelijk, maar vind het verder wel een leuke meid en ze verdient het eigenlijk wel na al mijn gezeur (het is niet die lelijkerd hoor
) Nog suggesties van een lekkere parfum?
Inderdaad. Maar veel van de 'nieuwe' posters hadden ook aangegeven al lang mee te lezen, maar in het begin kwam je er gewoon amper tussen hier. Dat lijkt me ook niet de bedoeling.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Mwah, zoveel singles posten hier niet. En ik post hier al sinds deel 1 of zo?![]()
True. Maar mensen uitsluiten (zie meet topic) is dan weer niet zo tof natuurlijk.
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Mwah, wat is stalken. DM hier en daar, postgeschiedenis F5'en. Hoort er allemaal bij.
Da's een beetje een zwaktebod, niet? Want dat topic is een rechtstreekse afsplitsing van deze reeks.quote:
Als het wederzijds is dan kan dat, anders krijg je enge taferelen...quote:Op woensdag 20 april 2011 23:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Mwah, wat is stalken. DM hier en daar, postgeschiedenis F5'en. Hoort er allemaal bij.
ja wat is er gebeurd! moet ik postgeschiedenis van iwannagethigh checken en dan wordt het me duidelijk!?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet zij dat het, ondanks een cadeautje en dates, niks zal worden?
Nee, dat niet.. maar ik denk dat ze daar niet vanuit gaat.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet zij dat het, ondanks een cadeautje en dates, niks zal worden?
Ik ben zelf op zoek naar een lekkere parfum, dus daarmee kan ik je niet helpen.
Van jou was het nogal een zwaktebod ja. Mij gelijk moeten geven, en dan toch nog proberen op een ander vlak je gelijk te halen.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Da's een beetje een zwaktebod, niet? Want dat topic is een rechtstreekse afsplitsing van deze reeks.
omfg! straks gaat ze er wel vanuit dat het meer wordt, en wordt ze psycho op je en gaat ze vreemde dingen doen!!!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:12 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee, dat niet.. maar ik denk dat ze daar niet vanuit gaat.
Jammer.
Nee, asjeblaft zeg waar zie je me voor aan. Daar kan je niet eens fatsoenlijk mee praten.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omfg! straks gaat ze er wel vanuit dat het meer wordt, en wordt ze psycho op je en gaat ze vreemde dingen doen!!!
ik wilde dat ook(posts eerder in dit topic)
ik ben zo jaloers op je! jij boft echt!
is het dat meisje wat veel om mensen geeft? en lief is, en erg zorgzaam is?!
zij klinkt tof.
Ik weet niet wat je geslikt/gesnoven/gerookt hebt, maar doe mij er ook maar wat van?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Van jou was het nogal een zwaktebod ja. Mij gelijk moeten geven, en dan toch nog proberen op een ander vlak je gelijk te halen.
ja maar dat vind jij. maar dat klopt nietquote:Op woensdag 20 april 2011 23:15 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee, asjeblaft zeg waar zie je me voor aan. Daar kan je niet eens fatsoenlijk mee praten.
Je moet je altijd laten adviseren door iemand van de andere sekse. Misschien kunnen jullie elkaar toch helpen. Heeft Iwannabehigh toch een z'n fel begeerde meet.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben zelf op zoek naar een lekkere parfum, dus daarmee kan ik je niet helpen.
Jij valt dus op domme vrouwen? Die spontaan zijn, leuk in de omgang en er wel leuk uitzien maar gewoon echt dom zijn?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dat vind jij. maar dat klopt niet
ze had juist vet veel goede dingen, ik weet niet meer of het per dm was op openbaar. maar ik weet haar opleiding.
en die opleiding zegt wel wat over haar
en dat zijn altijd leuke mensen
en ook klinkt ze heel lief, en alles wat ik heb gehoord is goed, en nog veel meer.
....quote:Op woensdag 20 april 2011 23:17 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je moet je altijd laten advieseren door iemand van de andere sekse. Mischien kunnen jullie elkaar toch helpen. Heeft Iwannabehigh toch een z'n fel begeerde meet.
weet ik veel.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:18 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Jij valt dus op domme vrouwen? Die spontaan zijn, leuk in de omgang en er wel leuk uitzien maar gewoon echt dom zijn?
Sowieso, 'lekker ruiken' is nogal subjectief.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:17 schreef deelnemer het volgende:
Je moet je altijd laten advieseren door iemand van de andere sekse. Mischien kunnen jullie elkaar toch helpen. Heeft Iwannabehigh toch een z'n fel begeerde meet.
Ja maar wel meerdere mannen vinden haar ''leuk''. Niks wanhopigs aan.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
weet ik veel.
waar wil je dan graag over praten? rocketscience?
en ik weet niets van die meid die je nu aan het paaien bent. maar wanhopigheid zegt dat ik haar ook wel leuk genoeg zou kunnen vinden
er is toch wel een lekker geurtje in het algemeen, die het goed doet.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Sowieso, 'lekker ruiken' is nogal subjectief.
Verschilt ook weer per persoon, het beste kun je gewoon meerdere proberen en door verschillende mensen laten beoordelen.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:21 schreef iwannabehigh het volgende:
er is toch wel een lekker geurtje in het algemeen, die het goed doet.
En dit.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:22 schreef formerjellybean het volgende:
Om het nog ingewikkelder te maken , het ene luchtje ruikt bij de ene misschien heel lekker en bij de ander weer niet . Het past zich namelijk aan je lichaamsgeur.
Ik weet het niet zeker hoor maar vrouwen hebben meestal veel keus wat betreft mannen. Maar volgens mij vallen de dames voor 1 bepaald type en daar zetten ze dan ook alles op alles. Als ze je eenmaal willen dan blijven ze doorgaan volgens mij want ze willen alleen jou. De rest van de mannen zien ze niet meer staan.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:21 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja maar wel meerdere mannen vinden haar ''leuk''. Niks wanhopigs aan.
[..]
er is toch wel een lekker geurtje in het algemeen, die het goed doet.
Precies.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:22 schreef formerjellybean het volgende:
Om het nog ingewikkelder te maken , het ene luchtje ruikt bij de ene misschien heel lekker en bij de ander weer niet . Het past zich namelijk aan je lichaamsgeur.
Ontwijk het maar lekker, ik weet genoeg.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je geslikt/gesnoven/gerookt hebt, maar doe mij er ook maar wat van?
Vervelend, eigenlijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:23 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hoor maar vrouwen hebben meestal veel keus wat betreft mannen. Maar volgens mij vallen de dames voor 1 bepaald type en daar zetten ze dan ook alles op alles. Als ze je eenmaal willen dan blijven ze doorgaan volgens mij want ze willen alleen jou. De rest van de mannen zien ze niet meer staan.
Jammer dat je geen inhoudelijke argumenten hebt, ik had je hoger zitten dan dat.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Ontwijk het maar lekker, ik weet genoeg.
Is er eigenlijk een universele geur die het bij iedereen goed doet? Er zijn wel van die dingen op de markt geloof ik, voor de echt wanhopigen. Maar zal wel onzin zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:22 schreef formerjellybean het volgende:
ja dat staat ook ergens in een boekje, van de pua.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:23 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hoor maar vrouwen hebben meestal veel keus wat betreft mannen. Maar volgens mij vallen de dames voor 1 bepaald type en daar zetten ze dan ook alles op alles. Als ze je eenmaal willen dan blijven ze doorgaan volgens mij want ze willen alleen jou. De rest van de mannen zien ze niet meer staan.
Nee jij bent inhoudelijk bezig.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Jammer dat je geen inhoudelijke argumenten hebt, ik had je hoger zitten dan dat.
Heb je de reacties wel gelezen? Het is niet dat niemand je wil helpen, het is gewoon lastig om voor iemand een luchtje te kiezen die we absoluut niet kennen.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:25 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar ik wil een lekker geurtje kopen voor een meisje. Ik wil het haar niet vragen want het moet een verrassing blijven. Zo moeilijk moet het toch niet wezen maar niemand wil mij tips geven.
[..]
Vervelend, eigenlijk.
Hahaha. Niet zo zeuren op elkaar jullie.. Hoe oud ben jij eigenlijk>quote:Op woensdag 20 april 2011 23:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Jammer dat je geen inhoudelijke argumenten hebt, ik had je hoger zitten dan dat.
Je kan toch wel gewoon zeggen welke parfum jij bijv. lekker vindt, maak ik een lijstje en kan ik even ruiken en dan koop ik welke ik de lekkerste vindquote:Op woensdag 20 april 2011 23:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heb je de reacties wel gelezen? Het is niet dat niemand je wil helpen, het is gewoon lastig om voor iemand een luchtje te kiezen die we absoluut niet kennen.
Doe eens een gok?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:27 schreef iwannabehigh het volgende:
Hahaha. Niet zo zeuren op elkaar jullie.. Hoe oud ben jij eigenlijk>
Hou toch op Techno. Straw heeft niemand uitgesloten. Tevens was het aanvankelijk niet bedoeld als een open meet.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:25 schreef Techno het volgende:
[..]
cool! zijn er dat soort dingen! ik wil het weten, prijs maakt me niet uit!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een universele geur die het bij iedereen goed doet? Er zijn wel van die dingen op de markt geloof ik, voor de echt wanhopigen. Maar zal wel onzin zijn.
Dat maakt niet uit maar het moet niet té gek worden. 't is mijn vriendin niet ofzoquote:Op woensdag 20 april 2011 23:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat is je prijsklasse, iwannabehigh?
Vraag dat dan gewoon meteen!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:28 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Je kan toch wel gewoon zeggen welke parfum jij bijv. lekker vindt, maak ik een lijstje en kan ik even ruiken en dan koop ik welke ik de lekkerste vind![]()
Dat was mijn doelstelling.
En we posten nu hier, dus uiteraard had ik het over je reacties in dit topic.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja. Zie mijn reactie in dat andere topic.
Geef een indicatie.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:30 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit maar het moet niet té gek worden. 't is mijn vriendin niet ofzo
Maakt echt niet uit..quote:Op woensdag 20 april 2011 23:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geef een indicatie.
Dus je wilt iets dat zegt: ik vind je leuk, maar niet meer dan dat. Hmm...lastig.
De vriendinnetjes van mijn dochter schatten me tenminste nog begin 20 op haar verjaardagsfeestje.quote:
Oj, je krabbelt een nu een beetje terug.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:31 schreef -Strawberry- het volgende:
En we posten nu hier, dus uiteraard had ik het over je reacties in dit topic.
Maar dat is voor hen ook al heel oud.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:36 schreef Techno het volgende:
[..]
De vriendinnetjes van mijn dochter schatten me tenminste nog begin 20 op haar verjaardagsfeestje.
Mijn aanvulling:quote:Op woensdag 20 april 2011 23:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Vraag dat dan gewoon meteen!
Idole - Giorgio Armani
Chance - Chanel
Lady Million - Paco Rabanne
ik had een keer met het enige meisje wat ik afentoe zag haar voor haar verjaardag batterijen gegeven.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geef een indicatie.
Dus je wilt iets dat zegt: ik vind je leuk, maar niet meer dan dat. Hmm...lastig.
Dat vroeg ik ook. Bedankt, ik schrijf het op.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Idole - Giorgio Armani
Chance - Chanel
Tenzij je er een roze vibrator bij geeft, niet meer doen.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik had een keer met het enige meisje wat ik afentoe zag haar voor haar verjaardag batterijen gegeven.
ik vond het een prina cadeau, want batterijen die had ik van me ouders meegenomen (gejat) uit de kast(dus kostte me niets) en je gebruikt die dingen altijd nog weleens, in tegen stelling tot moeilijke cadeaus die geruild moeten gaan worden.
ik werd nogal vreemd aangekeken toen. maar misschien dat het bij haar wel werkt. want batterijen geeft dus niet veel dubbele boodschappen
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik had een keer met het enige meisje wat ik afentoe zag haar voor haar verjaardag batterijen gegeven.
ik vond het een prina cadeau, want batterijen die had ik van me ouders gejat(dus kostte me niets) en je gebruikt die dingen altijd nog weleens, in tegen stelling tot moeilijke cadeaus die geruild moeten gaan worden.
ik werd nogal vreemd aangekeken toen. maar misschien dat het bij haar wel werkt. want batterijen geven zegt dus niet zoveel
Oh laat dit alsjeblieft een grap zijnquote:Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik vond het een prina cadeau, want batterijen die had ik van me ouders meegenomen (gejat) uit de kast(dus kostte me niets) en je gebruikt die dingen altijd nog weleens, in tegen stelling tot moeilijke cadeaus die geruild moeten gaan worden.
ik werd nogal vreemd aangekeken toen. maar misschien dat het bij haar wel werkt. want batterijen geeft dus niet veel dubbele boodschappen
Dat is pas echt een faal. Het suggereert dat je het zelf niet kunt.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tenzij je er een roze vibrator bij geeft, niet meer doen.
Hoe oud was je toen?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, dat kan ook best spannend zijn om samen uit te proberen.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:42 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat is pas echt een faal. Het suggereert dat je het zelf niet kunt.
Nou, nee. Dochterlief is onlangs 17 geworden.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef moneyfornothing het volgende:
Maar dat is voor hen ook al heel oud.
Afgezien van dat het niet echt serieus bedoelt was, denk ik dat het met die suggestie wel mee valt.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:42 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat is pas echt een faal. Het suggereert dat je het zelf niet kunt.
vorig jaar (22/23 dus)quote:
omfg! was dat waarom ze me raar aankeek. ik had dat helemaal niet door man!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tenzij je er een roze vibrator bij geeft, niet meer doen.
Dat onterechte geinsinueer van je wordt nu wel heel irritant, dus bij deze ik reageer niet meer op je.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Oj, je krabbelt een nu een beetje terug.
Wat? Heb je een dochter van 17?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou, nee. Dochterlief is onlangs 17 geworden.
Oooh dan valt het mee, ik gokte meer op richting 7 omdat je vriendinnetjes zei.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou, nee. Dochterlief is onlangs 17 geworden.
Ik wens je veel succes.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat onterechte geinsinueer van je wordt nu wel heel irritant, dus bij deze ik reageer niet meer op je.
Humor? huh?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:44 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Humor.![]()
Maar je bent en blijft een rat.
Ai..quote:
Een cadeautje gaat grotendeels om het gebaar. Koop liever iets sentimenteels waar ze geen flikker aan heeft ipv boodschappen voor haar te doen.quote:omfg! was dat waarom ze me raar aankeek. ik had dat helemaal niet door man!
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:43 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, dat kan ook best spannend zijn om samen uit te proberen.
Goed we zijn eruit. Vergeet de parfum. Een vibrator dus.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Afgezien van dat het niet echt serieus bedoelt was, denk ik dat het met die suggestie wel mee valt.
Waarom is het humor Iwannabehigh? verklaar je nader? Volgens mij zit ik met 45 in de juiste richting?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:47 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Je had m'n vader wel kunnen zijn
Wat s je leeftijd precies?
Haha, ja je zou de eerste niet zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:47 schreef iwannabehigh het volgende:
Je had m'n vader wel kunnen zijn
Wat s je leeftijd precies?
Ik draag bijna nooit parfum. Weleens van testers. Is dat erg?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Idole - Giorgio Armani
Chance - Chanel
Het is geen verplichting hoor, ik neem aan dat je verder gewoon doucht en van deo gehoord hebt?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik draag bijna nooit parfum. Weleens van testers. Is dat erg?
Verschrikkelijkquote:Op woensdag 20 april 2011 23:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja!!!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:47 schreef deelnemer het volgende:
[..]
[..]
Goed we zijn eruit. Vergeet de parfum. Een vibrator dus.
Als je maar deo opdoet.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, je had echt mijn vader kunnen zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Haha, ja je zou de eerste niet zijn.
Uhm, 41.
Weer zoiets.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:50 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja, je had echt mijn vader kunnen zijn.![]()
Ik zou het overigens niet waarderen als mijn vader op Fok zou zitten, maar ben je gescheiden?
Whehehehe.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:50 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja, je had echt mijn vader kunnen zijn.![]()
Ik zou het overigens niet waarderen als mijn vader op Fok zou zitten, maar ben je gescheiden?
Nee, niet die. Ga toch geen parfum kopen voor iemand die ik niet leuk vind.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja!!!
misschien is dat juist wel goed
misschien snapt ze de hint iwannabehigh, dat je nooit met haar naar bed zal gaan, en dat ze daarom dat ding maar moet gebruiken
je wilde haar toch afremmen ofzoiets?
Hoezo?quote:
Ik hou wel van een natuurlijk zweet luchtje.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je maar deo opdoet.
Anders jaag je mannen van je weg tijdens het versieren.
Ga je nog antwoord geven op mijn vraag?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:51 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee, niet die. Ga toch geen parfum kopen voor iemand die ik niet leuk vind.
[..]
Hoezo?
Had je wel een relatie of had je haar per ongeluk bezwangerd?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Whehehehe.
Maar ik zit hier dan ook al 11 jaar of zo. Nee, ik ben nooit getrouwd geweest.
Zeur alsjeblieft niet zo door.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:52 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ga je nog antwoord geven op mijn vraag?
Ja, dat wel.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is geen verplichting hoor, ik neem aan dat je verder gewoon doucht en van deo gehoord hebt?
Met de moeder van dochterlief heb ik 16 jaar lang een relatie gehad?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:52 schreef iwannabehigh het volgende:
Had je wel een relatie of had je haar per ongeluk bezwangerd?
oh wacht, dan moet je dus een vibrator gaan kopen om aan die meid te geven die je niet leuk vind.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:51 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee, niet die. Ga toch geen parfum kopen voor iemand die ik niet leuk vind.
[..]
Hoezo?
Groene modderachtige sporen kun je beter afspoelen denk ik.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
Soms tref ik zelfs nog sporen van de doucheproducten aan op mijn lichaam. Ze zijn van Lush...
Wat groens, wat modderachtigs of wat glitter.
Oke en woont zij bij haar moeder of bij jou?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Met de moeder van dochterlief heb ik 16 jaar lang een relatie gehad?
Ze woont bij mij.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:55 schreef iwannabehigh het volgende:
Oke en woont zij bij haar moeder of bij jou?
Dat werd toch ook niet gevraagd?quote:Op [quote]
[b]Op woensdag 20 april 2011 23:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ohja, alsof dat het hele verhaal is.
Ik vind het wel goed zo. Als je het kwijt wilt Mag je me PM'enquote:Op woensdag 20 april 2011 23:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Want jij weet nu alle ins en outs te vertellen?
Ik beantwoorde dan ook geen vraag maar ging in op een opmerking.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat werd toch ook niet gevraagd?
Tja, je bent een ICTjer of niet he?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:59 schreef iwannabehigh het volgende:
Grappig man. Een vader die bij de tijd is, om het zo maar te zeggen. Mijn ouders zijn ook uit elkaar en ik woon waar ik wil wonen.. (nu voornamelijk bij mijn moeder)Het is alleen dat mijn vader een gruwelijk irritante vriendin heeft, anders was ik wel vaker bij hem.
edit: nee kan ik niet zeggen, we liggen elkaar gewoon niet. Ze kan wel lief zijn.
En die opmerking was geheel terecht....maar laat ook maar.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik beantwoorde dan ook geen vraag maar ging in op een opmerking.
Dan zal ik je punt vast gemist hebben, maar is goed.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En die opmerking was geheel terecht....maar laat ook maar.
Don't flatter yourself. Waarom heb je uberhaupt de gedachte dat ik er met jou over zou willen praten?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:00 schreef deelnemer het volgende:
Ik vind het wel goed zo. Als je het kwijt wilt Mag je me PM'en
Ik mis je punt ook een beetje. Dus, misschien ligt het wel aan jou?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:01 schreef -Strawberry- het volgende:
En die opmerking was geheel terecht....maar laat ook maar.
Wist je dat Straw mijn favoriete user is. Daar mag je niet te onaardig tegen doen hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik mis je punt ook een beetje. Dus, misschien ligt het wel aan jou?
Slijm niet zo. Je lijkt Richard wel.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:05 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wist je dat Straw mijn favorite user is. Daar mag je niet te onaardig tegen doen hoor.
Echt he?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:06 schreef formerjellybean het volgende:
ahhhhhhhh en het kibbelen continues
Mja, ik hoef i.i.g. geen White Knight te spelen in de hoop dat ik kans heb om in haar broekje te geraken.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:05 schreef deelnemer het volgende:
Wist je dat Straw mijn favorite user is. Daar mag je niet te onaardig tegen doen hoor.
Ja, tijd voor ontopic!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:06 schreef formerjellybean het volgende:
ahhhhhhhh en het kibbelen continues
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, ik hoef i.i.g. geen White Knight te spelen in de hoop dat ik kans heb om in haar broekje te geraken.
En als ik dit zeg, word ik aangevallenquote:Op donderdag 21 april 2011 00:08 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Het gaat hier echt zelden over versieren op latere leeftijd...
Ben jij 40+ dan? Zo niet, GTFO.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:08 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Het gaat hier echt zelden over versieren op latere leeftijd...
Dit is gewoon waar en heeft niets met slijmen te maken. Ik zoek niets, maar bewonder.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:06 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Slijm niet zo. Je lijkt Richard wel.
Zou je denken?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:07 schreef iwannabehigh het volgende:
Techno & formerjellybean ook wel een leuk koppeltje dacht ik zo
Oke. Er werd een vraag gesteld, die werd beantwoord. Vervolgens werd erbij gezegd dat desbetreffende user dat verhaal (dus het antwoord op de vraag) niet op fok wil posten, maar dat had hij al gedaan en om meer werd ook niet gevraagd. Dus die opmerking was overbodig.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan zal ik je punt vast gemist hebben, maar is goed.
Valt tegenwoordig wel mee geloof ik. Ben je er al uit qua parfum?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:08 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
En als ik dit zeg, word ik aangevallen
Nee, vandaag nog. Nee heb ze opgeschreven en dan ga ik vrijdag (zodra ik in de stad ben als ik de tijd heb, morgen sowieso niet) ruiken en dan kiezen haha. Dan horen jullie het wel van mij.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Valt tegenwoordig wel mee geloof ik. Ben je er al uit qua parfum?
Het kwam op mij over dat hij het zei om te voorkomen dat er op doorgevraagd werd. In dat geval is er niks mis met die opmerking.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oke. Er werd een vraag gesteld, die werd beantwoord. Vervolgens werd erbij gezegd dat desbetreffende user dat verhaal (dus het antwoord op de vraag) niet op fok wil posten, maar dat had hij al gedaan en om meer werd ook niet gevraagd. Dus die opmerking was overbodig.
Dat bedoelde ik en daarom had deelnemer gelijk met die opmerking, maar is hij daar blijkbaar niet zeker genoeg van en delete 'm daarom weer. Jammer.
Ik ga denk ik maar slapen.
Waarom heb je geen Fobo?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:10 schreef moneyfornothing het volgende:
Valt tegenwoordig wel mee geloof ik. Ben je er al uit qua parfum?
Niet het briefje kwijtraken hè.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:11 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee, vandaag nog. Nee heb ze opgeschreven en dan ga ik vrijdag (zodra ik in de stad ben als ik de tijd heb, morgen sowieso niet) ruiken en dan kiezen haha. Dan horen jullie het wel van mij.
Ik weet niet of je verlegen bent o.i.d. maar een geurtje uitzoeken is natuurlijk een goed moment om eens wat dames aan te spreken in de winkel om hun mening over geurtjes te vragen.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:11 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee, vandaag nog. Nee heb ze opgeschreven en dan ga ik vrijdag (zodra ik in de stad ben als ik de tijd heb, morgen sowieso niet) ruiken en dan kiezen haha. Dan horen jullie het wel van mij.
Stelling: LichaamsGeur, en dan heb ik het dus niet over luchtjes, is ook best belangrijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:12 schreef moneyfornothing het volgende:
Niet het briefje kwijtraken hè.
Dan kan je het beste iets kiezen wat jij echt lekker vind ruiken, mocht zij het minder vinden qua geur is het alsnog een leuk gebaar.
Hahaha die dames komen hier vanzelf wel naar je toe (helaas).quote:Op donderdag 21 april 2011 00:13 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik weet niet of je verlegen bent o.i.d. maar een geurtje uitzoeken is natuurlijk een goed moment om eens wat dames aan te spreken in de winkel om hun mening over geurtjes te vragen.
Mee eens, een vieze lucht is een instant afknapper en een fijne herkenbare geur kan je weer helemaal terugbrengen naar een moment als je het later weer ruikt.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Stelling: LichaamsGeur, en dan heb ik het dus niet over luchtjes, is ook best belangrijk.
Nee, gewoon voor de aardigheid.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:13 schreef formerjellybean het volgende:
Maar je wilt niets met haar ?? Dan kun je met parfum juist wel de indruk geven , of ze denkt dat ze stinkt
Foto's? Sorry, ik val niet op jongetjes... Maar goed, als ik hier dus niet mag wezen alszijnde niet-40+er zou je dan niet meteen de helft van de vrouwen hier wegbonjouren? Oh nee, want dan heb je helemaal geen contact met vrouwen meer natuurlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 00:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Matig excuus, ik vraag slechts om foto's. Ik stel niet dat ik je in elkaar ga slaan of zo.
Ik weet niet wat jij geslikt hebt, but gimme some.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:17 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Foto's? Sorry, ik val niet op jongetjes... Maar goed, als ik hier dus niet mag wezen alszijnde niet-40+er zou je dan niet meteen de helft van de vrouwen hier wegbonjouren? Oh nee, want dan heb je helemaal geen contact met vrouwen meer natuurlijk
Volgens mij moet jij echt eens minder serieus worden. Of gaan slapen.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:17 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Foto's? Sorry, ik val niet op jongetjes... Maar goed, als ik hier dus niet mag wezen alszijnde niet-40+er zou je dan niet meteen de helft van de vrouwen hier wegbonjouren? Oh nee, want dan heb je helemaal geen contact met vrouwen meer natuurlijk
De verkoopster bedoel je?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:15 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hahaha die dames komen hier vanzelf wel naar je toe (helaas).
Niet vandaag, gisteren... en het waren AH-tjes... kan ze zeer aanraden!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij geslikt hebt, but gimme some.
Zorg dan in ieder geval dat zij ook doorheeft dat het enkel een aardigheidje is, anders kan het zoals formerjellybean zei wel eens anders overkomen.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:16 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee, gewoon voor de aardigheid.
Neen, kleine limbo met killer looks... dat ben ikquote:Op donderdag 21 april 2011 00:17 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij echt eens minder serieus worden. Of gaan slapen.
Jij bent toch die man met die lange haren?
Ja hier wel, je loopt daar binnen en stormt er weer zo'n over enthousiast wijf op je af: Hoi hoiii kan ik je helpen?!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
De verkoopster bedoel je?
Hey, als ze knap is...
waar is dat dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:15 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hahaha die dames komen hier vanzelf wel naar je toe (helaas).
Hmm, ik heb er geen problemen mee.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:19 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja hier wel, je loopt daar binnen en stormt er weer zo'n over enthousiast wijf op je af: Hoi hoiii kan ik je helpen?!
Knap of niet knap, laat me met rust is het enige wat er dan in me opkomt
oh wacht ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hmm, ik heb er geen problemen mee.
Ik vind het wel fijn als iemand meteen komt om te helpen, scheelt weer zoeken enzulks.
Naar buiten gaan is sowieso een goed idee met het mooie weer van deze week!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
waar is dat dan?
moet ik gewoon naar buiten gaan, en dan gewoon enschede centrum ofzoiets?
Yup. Luister naar deze wijze woorden.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:22 schreef moneyfornothing het volgende:
Naar buiten gaan is sowieso een goed idee met het mooie weer van deze week!
Bij deze dan. Succes en welterusten.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:25 schreef iwannabehigh het volgende:
Nou. Ik ga slapen, moet er morgen om half zes uit.![]()
Morgen wordt een hel, en overmorgen ook.
Wens me succes!
Nee man, lachen.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh wacht ja.
verkopers ja.
ja is schijtirritant. ik heb amper angst overwonnen voor kassameisjes. ik wil gwoon met rust worden gelaten dan
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:30 schreef Crutch het volgende:
Nee man, lachen.
Als ze vraagt: "Spaart u zegels?", terugzeggen: "Ja, postzegels; doe maar twee van een euro en drie van 33 cent."
Waarna ze vriendelijk terug zal glimlachen, terwijl ze denkt "rot eens op met je oh zo originele grappen die ik elke week weer hoor" en zich voorneemt de volgende keer per ongeluk even hard in je zak chips te knijpen.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:30 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee man, lachen.
Als ze vraagt: "Spaart u zegels?", terugzeggen: "Ja, postzegels; doe maar twee van een euro en drie van drie en dertig cent."
Tja, zulke meisjes zitten er ook tussen.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarna ze vriendelijk terug zal glimlachen, terwijl ze denkt "rot eens op met je oh zo originele grappen die ik elke week weer hoor" en zich voorneemt de volgende keer per ongeluk even hard in je zak chips te knijpen.
Sowieso, maar die glimlach heb je in ieder geval binnen!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Tja, zulke meisjes zitten er ook tussen.
Je bent best scherp en gevat, maar helaas heb je geen bruikbaar fobo.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:34 schreef moneyfornothing het volgende:
Sowieso, maar die glimlach heb je in ieder geval binnen!
Idd.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Sowieso, maar die glimlach heb je in ieder geval binnen!
Dat is mooi dat is toch wel een grote overwinning, zelf hoef ik ook niet meer te blozen. Weet jij of Schenk deze angst inmiddels heeft overwonnen?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh wacht ja.
verkopers ja.
ja is schijtirritant. ik heb amper angst overwonnen voor kassameisjes. ik wil gwoon met rust worden gelaten dan
Dat is wel een leukere en ook origineel. In mijn supermarkt tijd hoorde ik regelmatig opmerkingen over zegels of bonnetjes (nee, ik kan het toch niet terugvragen van de belasting/hou maar voor boven je bed/oh dankje ik moet toch nog behangen) en dergelijke.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:42 schreef Crutch het volgende:
[..]
Idd.
Nog een waar ik laatst een meisje mee in verlegenheid bracht.
Sommige kassa's hebben zo'n soort vergrootglas waardoor een kassiere kan zien of je een krat bier onderin je karretje hebt liggen o.i.d.
Ik zeg: "Zit je door dit ding naar mijn kruis te kijken?"
Je had haar gezicht moeten zien.![]()
Maar ze keek naar dat glas en toen zei ik: "Ja, nou doe je het weer!"
Dit soort grapjes maak ik eigenlijk alleen als ik met nog iemand boodschappen doe anders heb je er zo weinig lol aan.
Haha, dankje! Er zijn een paar hoofdloze foto's in een wdjv-topic maar verder houdt het wel op. Ahoewel je daar qua beeldvorming van het op fok zo populaire onderwerp tieten wel meer aan hebt.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Je bent best scherp en gevat, maar helaas heb je geen bruikbaar fobo.![]()
*Proestquote:Op donderdag 21 april 2011 00:42 schreef Crutch het volgende:
[..]
Idd.
Sommige kassa's hebben zo'n soort vergrootglas waardoor een kassiere kan zien of je een krat bier onderin je karretje hebt liggen o.i.d.
Dit soort grapjes maak ik eigenlijk alleen als ik met nog iemand boodschappen doe anders heb je er zo weinig lol aan.
Als je zielig over wilt komen op die mensen, wel.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:29 schreef minnemin het volgende:
sorry Crutch, maar op mij komen deze grapjes geforceerd over...
Ik heb een ideetje... Ik wil aan wat mensen vragen die mij kennen wat ze van mij vinden, en waarom ze denken dat ik single ben. Dan heb ik wat meer richting, ofzo. Goed plan?
Oh maar dat werkt wel bij mannen hoor.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:42 schreef CrotchCrutch het volgende:
[..]
Idd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik je al een keer verteld toch? Als ik jou moet geloven zie je er niet zo heel goed uit maar je blijft het proberen bij de knappe mannen die vaak ook nog een hoge status hebben en een hoge functie bekleden in het bedrijfsleven (zoals je zelf zei) die erg gewild zijn en eerder kiezen voor de aantrekkelijkste vrouw. Dus ik denk dat je eisen te hoog zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:29 schreef minnemin het volgende:
Ik heb een ideetje... Ik wil aan wat mensen vragen die mij kennen wat ze van mij vinden, en waarom ze denken dat ik single ben. Dan heb ik wat meer richting, ofzo. Goed plan?
Volgens mij heb je gelijk ja. Het lijkt erop dat als ik een wat vrolijker blik vertoon dat er behoorlijk wat dikke dames zijn die me wil zien staan als ik door het winkelcentrum loop ofzo, er zit dus vooruitgang in.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Houding, mensen... Houding en uitstraling is wat hem hem doet, niet uiterlijk.
Hoe vaak moet het nog gezegd worden
Uitstraling is wel een vaag begrip he? Het gaat erom of iemand een positieve lichaamshouding heeft (rechte rug, hoofd beetje opgeheven, klein lachje om de mond) en leuk praat als in grappig (niet te cynisch), intelligent en zelfverzekerd.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Houding, mensen... Houding en uitstraling is wat hem hem doet, niet uiterlijk.
Hoe vaak moet het nog gezegd worden
quote:Op donderdag 21 april 2011 01:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Uitstraling is wel een vaag begrip he? Het gaat erom of iemand een positieve lichaamshouding heeft (rechte rug, hoofd beetje opgeheven, klein lachje om de mond) en leuk praat als in grappig (niet te cynisch), intelligent en zelfverzekerd.
Juist. Maar maak jij je geen zorgen hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 02:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waar.
Wat ik bedoelde was dat je uiterlijk overstemd wordt door je uitstraling. Een lekker mokkel is evengoed niet aantrekkelijk als ze in elkaar gedoken in een hoekje gaat zitten.
je hebt het over een zij?quote:Op donderdag 21 april 2011 02:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waar.
wat ik bedoelde was dat je uiterlijk overstemd wordt door je uitstraling. Een lekker mokkel is evengoed niet aantrekkelijk als ze in elkaar gedoken in een hoekje gaat zitten.
Het slaat ook nooit in één keer om allemaal he, zou ook niet goed zijn toch? Nu kun je rustig wennen aan het idee en wat dingen uitproberen, zo bouw je langzaamaan wat ervaring op en meer zelfvertrouwen, tot het tijd is voor een stapje verder.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:43 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gelijk ja. Het lijkt erop dat als ik een wat vrolijker blik vertoon dat er behoorlijk wat dikke dames zijn die me wil zien staan als ik door het winkelcentrum loop ofzo, er zit dus vooruitgang in.
Maar ja ik val nog altijd op gemiddelden die dames zien me helaas niet staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik praat ook uit eigen ervaring. Het verschil in aandacht is gigantisch als ik vrolijk of sippig ben ergens.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je hebt het over een zij?
voor vrouwen is dat veel minder waar hoor!
als man ben je dan totaal kansloos idd
uit een voorbeeldje hier (slap) bewijs waarom vrouwen niet:
lanterfanteraar ging uit, en toen was ze even alleen en ging ze "even dom schuin omhoog kijken" ofzoiets, en ze dacht dat dat er best wel dommig uitzag.
en toch kwam er iemand aan die vroeg of alles goed was, en alles. en kreeg ze genoeg aandacht
Daar ben ik het helemaal mee eens, een meisje die er gewoon redelijk uitziet kwa uiterlijk zal altijd aandacht krijgen zelfs als ze ergens kansloos in een hoekje zit eenzaam en alleen.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je hebt het over een zij?
voor vrouwen is dat veel minder waar hoor!
als man ben je dan totaal kansloos idd
uit een voorbeeldje hier (slap) bewijs waarom vrouwen niet:
lanterfanteraar ging uit, en toen was ze even alleen en ging ze "even dom schuin omhoog kijken" ofzoiets, en ze dacht dat dat er best wel dommig uitzag.
en toch kwam er iemand aan die vroeg of alles goed was, en alles. en kreeg ze genoeg aandacht
quote:Op donderdag 21 april 2011 02:14 schreef El_Matador het volgende:
En, zijn er al slachtoffers gevallen.....?Wil je weer de eerste zijn soms?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Normaal wel, maar nu laat ik jullie lekker zelf aanklooien. Ik hoef die onervaren zoeners niet te aanschouwen, al gun ik het ze allen van harte...quote:Op donderdag 21 april 2011 02:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wil je weer de eerste zijn soms?![]()
dat redden is maar schijnheilig bij de meeste hoor. dat doen ze alleen omdat je vrouwelijk bentquote:Op donderdag 21 april 2011 02:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik praat ook uit eigen ervaring. Het verschil in aandacht is gigantisch als ik vrolijk of sippig ben ergens.
Maar je hebt wel een punt, je hebt altijd meer mannen die willen komen 'redden' dan vrouwen die dat bij mannen doen, dat klopt.
Een man moet humor hebben, zelfverzekerd zijn en ergens goed in zijn (dansen, koken, verrassen, passie voor muziek, kunst, whatever).quote:Op donderdag 21 april 2011 02:22 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens, een meisje die er gewoon redelijk uitziet kwa uiterlijk zal altijd aandacht krijgen zelfs als ze ergens kansloos in een hoekje zit eenzaam en alleen.
IK dacht altijd dat het andersom hetzelfde werkte, dat als je een leuk uiterlijk hebt dat je dan vanzelf wel een keer gered wordt ofzo. Maar nu besef ik dat je als man gewoon een goede uitstraling moet hebben in combinatie met een goede houding en zelfverzekerdheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Om je kansen het grootst te maken, ja. Je bent nooit per definitie helemaal kansloos, de kans is alleen een stuk kleiner dat je iemand tegenkomt die juist redder wil zijn ofzo en juist afkomt op je negatieve en onzekere uitstraling.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:22 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens, een meisje die er gewoon redelijk uitziet kwa uiterlijk zal altijd aandacht krijgen zelfs als ze ergens kansloos in een hoekje zit eenzaam en alleen.
IK dacht altijd dat het andersom hetzelfde werkte, dat als je een leuk uiterlijk hebt dat je dan vanzelf wel een keer gered wordt ofzo. Maar nu besef ik dat je als man gewoon een goede uitstraling moet hebben in combinatie met een goede houding en zelfverzekerdheid.
quote:Op donderdag 21 april 2011 02:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een man moet humor hebben, zelfverzekerd zijn en ergens goed in zijn (dansen, koken, verrassen, passie voor muziek, kunst, whatever).
Daar houden alle vrouwen van.humor hebben. dat is wel heel erg algemeen. iedereen wil wel eens lachen. en iemand die je afentoe aan het lachen maakt, of dat er wat leuks gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zelfverzekerd zijn dat is iets wat je niet "zomaar kan worden". hoe kan je in eerste contacten bij een vrouw " zelfverzekerd" overkomen(waar ze dus op valt).
dat is heel veel subtiel. heel veel houding, heel veel uitstraling, hoe je dingen zegt, lichaamstaal.
het is heel veel
ergens goed in zijn ja lekker algemeen weer. niemand wilt een partner die helemaal nergens goed in is of passie voor heeft
het gaat er al 48 delen over! als ik alleen maar lees
-zelfverzekerd zijn
- humor hebben,
-en iets waar ik goed in ben gaan hebben
dan weet ik nog steeds niet hoe ik dan daarmee moet gaan versieren.
bijv. zelfverzekerd zijn is ook:
de deur met een grote zwaai opendoen.
dan macho op een chick aflopen, en heel erg hard tegen haar zeggen :
hee... ik ga voor jou een drankje kopen
en nou wil ik niet gaan horen dat het wel werkt, want het werkt alleen als die chick al interesse ook in jouw heeft(als al).
en wat moet je de hele tijd doen zolang chicks nog geen interesse in je hebben. dan moet je interesse gaan maken met dus zelfverzekerd zijn, maar dan wel geen domme acties als bovenstaande.
[ Bericht 6% gewijzigd door mylifeisgrey op 21-04-2011 02:43:08 ]
Ik hoop dat je besef dat meiden meedogenloos zijn en het heeft zeker weten nog nawerkingen. Zo heb ik dus een paar keer sex gehad maar ben ik nog nooit tot een hoogtepunt gekomen omdat ik nog niet ben vergeten hoe ze me de rug toekeerde en me belachelijk maakte etc.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Om je kansen het grootst te maken, ja. Je bent nooit per definitie helemaal kansloos, de kans is alleen een stuk kleiner dat je iemand tegenkomt die juist redder wil zijn ofzo en juist afkomt op je negatieve en onzekere uitstraling.
Ja, daarom is het ook niet altijd gewenst. Ik blijf persoonlijk dan ook liever thuis al het niet lekker gaat, om dit te voorkomen.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat redden is maar schijnheilig bij de meeste hoor. dat doen ze alleen omdat je vrouwelijk bent
er zit bij mannen ook een heel groot stuk aan eigen belang bij! (meer vrouwen ontmoeten, en beter voor je reputatie, en misschien wel seks, en mischien wel dit, en dat. en indirect ook van alles)
Deze reactie toont al aan dat je weinig kans maakt, jongen.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
humor hebben. dat is wel heel erg algemeen. iedereen wil wel eens lachen. en iemand die je afentoe aan het lachen maakt, of dat er wat leuks gebeurd
Gebrek aan zelfvertrouwen ligt aan gebrek aan liefde voor jezelf. EN vrouwen houden niet van mannen die niet van zichzelf houden. Die zoeken die spanning om haar deel van jou te maken. En alleen de besten lukt dat.quote:zelfverzekerd zijn dat is iets wat je niet "zomaar kan worden". hoe kan je in eerste contacten bij een vrouw " zelfverzekerd" overkomen(waar ze dus op valt).
dat is heel veel subtiel. heel veel houding, heel veel uitstraling, hoe je dingen zegt, lichaamstaal.
het is heel veel
Leer jongleren, surfen, razendsnel joints draaien, gitaarspelen, acteren, weet ik veel. Vrouwen vallen op dat soort details. En het is een selectiemechanisme; een gabberwijffie zal niet op een gitaarspelende man vallen, maar die zoek jij dan ook niet. Als je die wel zoekt, kan je simpel wat drugs op de kop tikken en ze het bed in spacenquote:ergens goed in zijn ja lekker algemeen weer. niemand wilt een partner die helemaal nergens goed in is of passie voor heeft
Afwijzing doet altijd pijn maar het is helaas wel iets dat erbij hoort. Versieren, liefde vinden, het gaat met vallen en opstaan, hoe 'goed' je ook bent.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:38 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik hoop dat je besef dat meiden meedogenloos zijn en het heeft zeker weten nog nawerkingen. Zo heb ik dus een paar keer sex gehad maar ben ik nog nooit tot een hoogtepunt gekomen omdat ik nog niet ben vergeten hoe ze me de rug toekeerde en me belachelijk maakte etc.
Dat is al 47 topics geroepenquote:Op donderdag 21 april 2011 02:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jouw angst daarvoor is dus een probleem an sich waar je vanaf moet.
Ik weet het niet. Maar ik ben er wel overheen dat het waarschijnlijk nooit gaat goedkomen. Ik kan ermee leven en voel me ook niet kut meer (iets wat MLiG nog wel heeft, hij verlangt heel erg naar een vriendin, ik heb dit verlangen niet meer, want diep van binnen heb ik het opgegeven).quote:Op donderdag 21 april 2011 02:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Afwijzing doet altijd pijn maar het is helaas wel iets dat erbij hoort. Versieren, liefde vinden, het gaat met vallen en opstaan, hoe 'goed' je ook bent.
Jouw angst daarvoor is dus een probleem an sich waar je vanaf moet.
Als je zelf vooral geinteresseerd bent in gamenquote:Op donderdag 21 april 2011 02:50 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Maar ik ben er wel overheen dat het waarschijnlijk nooit gaat goedkomen. Ik kan ermee leven en voel me ook niet kut meer (iets wat MLiG nog wel heeft, hij verlangt heel erg naar een vriendin, ik heb dit verlangen niet meer, want diep van binnen heb ik het opgegeven).
Als je in mijn schoenen staat dan snap je wel waarom dat je na 27 jaar nog nooit iemand hebt gevonden en dat er nooit 1 dame geinteresseerd was in je behalve puur zakelijk. Dat je overal genegeerd wordt door vrouwen.
Ik heb geen om het hele verhaal weer neer te zetten enzomaar het is wel mijn waarheid.
Wat klets je nu over dat gamen? Ff de reeks beter volgen...quote:Op donderdag 21 april 2011 02:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je zelf vooral geinteresseerd bent in gamenmoet je niet gek staan te kijken dat je niet aan de vrouw komt...
Doe iets aan je uiterlijk, maak foto's en op elke datingsite kan je een behoorlijke vrouw scoren.
Gewoon je best doen.
Ik zie in zijn fobo geen foto's van richard, maar screenshots van een of andere game.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat klets je nu over dat gamen? Ff de reeks beter volgen...
Dus?quote:Op donderdag 21 april 2011 02:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie in zijn fobo geen foto's van richard, maar screenshots van een of andere game.
Je hoeft je niet te verdedigen hoor, mijn UI is ook geen vuist van mijquote:Op donderdag 21 april 2011 02:55 schreef richard_prf het volgende:
Ik vertoon me foto's liever niet, ik heb een opvallend asymmetrisch uiterlijk en dat maakt me te onzeker.
De eerste stap is acceptatie.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:55 schreef richard_prf het volgende:
Ik vertoon me foto's liever niet, ik heb een opvallend asymmetrisch uiterlijk en dat maakt me te onzeker.
Ja, ik ook. Maar screenshots van mijn games staan niet in mijn fobo. Toegegeven, ik heb een paar mooie goals gescoord, maar ik heb mooiere dingen op foto staan.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus?
Ik game ook welles af en toe...
quote:Op donderdag 21 april 2011 02:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De eerste stap is acceptatie.Het zal me geen reet boeien als de dames het ook niets interesseerde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wentelen in zelfmeelij, daar wordt de wereld beter van.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:59 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het zal me geen reet boeien als de dames het ook niets interesseerde.
Ja en?quote:Op donderdag 21 april 2011 02:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar screenshots van mijn games staan niet in mijn fobo. Toegegeven, ik heb een paar mooie goals gescoord, maar ik heb mooiere dingen op foto staan.
quote:Op donderdag 21 april 2011 03:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je wentelen in zelfmeelij, daar wordt de wereld beter van.![]()
Koninginnenacht en -dag zijn uitgelezen mogelijkheden om mooie (oranje) vrouwen te scoren...Nee hoor, die periode ben ik al voorbij. Ik kan er prima mee leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel leuk met dat vrouwen scoren hoor maar dan moeten ze me wel zien staan hewaarom zouden ze me opeens wel zien staan als ze me nooit een blik waardig gunde in de afgelopen 27 jaar?
Maar ik ga slapen, truste.
gadverdamme. ook nog eens hier geconfronteerd worden dat konninginnedag/nacht prima tijden zijn om vrouwen te ontmoeten.quote:Op donderdag 21 april 2011 03:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je wentelen in zelfmeelij, daar wordt de wereld beter van.![]()
Koninginnenacht en -dag zijn uitgelezen mogelijkheden om mooie (oranje) vrouwen te scoren...
Dat kan jij ook, als je eerst accepteert dat het leven oneerlijk is. Wel fijn trouwens voor je dat er af en toe wel eens iets gebeurd als je uitgaat zodat het niet volledig inhoudsloos is, je kan beter keer op keer falen dan in mijn geval helemaal niks meemaken.quote:Op donderdag 21 april 2011 03:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
gadverdamme. ook nog eens hier geconfronteerd worden dat konninginnedag/nacht prima tijden zijn om vrouwen te ontmoeten.
nou dan zullen vast heel wat kerels leuke meisjes kunnen ontmoeten, en ik blijf altijd alleen! zoals altijd!
wel goed dat richard het geaccepteerd heeft
depri rotzooi hier
zoveel gebeurd er bij mij ook niet. zit nu alweer wekenlang binnen op enkele uitzonderingen als boodschappen doen naquote:Op donderdag 21 april 2011 03:30 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat kan jij ook, als je eerst accepteert dat het leven oneerlijk is. Wel fijn trouwens voor je dat er af en toe wel eens iets gebeurd als je uitgaat zodat het niet volledig inhoudsloos is, je kan beter keer op keer falen dan in mijn geval helemaal niks meemaken.
Ok ach ja ik doe ook bijna niks meer.quote:Op donderdag 21 april 2011 03:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zoveel gebeurd er bij mij ook niet. zit nu alweer wekenlang binnen op enkele uitzonderingen als boodschappen doen na
weet niet. ik denk dat ze het op het moment zelf graag wilde(samen huilen enzo).quote:Op donderdag 21 april 2011 04:01 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ok ach ja ik doe ook bijna niks meer.
Nu kan ik niet slapen omdat die meid me zo afkapt opeens. Ik kan en wil dit niet snappen. Gisteren uitte ze nog al haar emoties en vertelde ze me dat ze blij is dat ze me kent en wilde ze dat ik mijn emoties ook uitte (wat ik heb gedaan, ik dacht aan alle narigheid en toen lukte het me om te huilen en de handrem er van af te gooien omdat ze me had gerustgesteld en zijzelf ook nog in tranen was) en dat ze zeker zou SMS'en en bellen een dag later. Wat dus niet gebeurd is. Ze reageert niet op de mijne en drukt me weg als ik probeer te bellen.
Waarom doet ze dit?
Zelfverzekerd zijn is niet een beetje à la James Bond erbij gaan staan. Zelfverzekerd is tevreden zijn, een losse houding, makkelijk contact makend. Je moet je dus geen houding aanmeten.quote:Op donderdag 21 april 2011 03:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
al matador denkt even alles op te lossen hier![]()
ik kan wel merken dat hij het er zelf allemaal erg makkelijk mee heeft.
ik heb er alleen neit zo veel aan, was het allemaal maar zo makkelijk dat je met alleen die 3 dingetjes even snel regelen er al bent.
in grote lijnen klopt het wel, maar dan moet je het wel precies goed toepassen.
even snel (verkeerd) die 3 dingen regelen, dan kreeg je bijvoorbeeld bij mij:
zelfverzekerd zijn.
ik kan mezelf heel erg zelfverzekerd maken, als ik me er van overtuig dat beetje half stoer maar in me 1tje mysterieus erbij gaan staan als james bond werkt.
dat ga ik dus doen(en dat gaat dus gebeuren)
humor hebben:
dan heb ik een aantal hele goede grappen voorbereid, en ik kan leuke dingen vertellen als ik eenmaal iets vertel en op dreef ben
een skill hebben:
ik heb een skill, waar ik niets mee kan/ga doen in het cafe. maar ik kan het melden, en als iemand ernaar vraagt kan ik het laten zien. ook heb ik er passie voor
dan het uitgaan:
ik ga uit. ik kom in hoekje.
er gebeurd geen ruk. ik sta er een beetje bij met me rug tegen de muur als james bond met me shaken not stirred drankje. en er gebeurd niets.
gebeurd er iets, dan wordt "Zelfverzekerd doen" en "humor" en "skills tonen" allemaal verkeerd toegepast.
zo moet je dan heel erg lang proberen om erachter te komen wat dat " zelfverzekerd zijn" en wanneer humor, en wanneer dit, en datjes. en alles precies te finetunen, en hoe toe te passen.
ik ben bezig met wat pua lezen, en daar staat het tenminste wel duidelijk uitgelegd, al bak i kdaar ook nog niet zoveel van
Bij mij niet i.i.g.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh maar dat werkt wel bij mannen hoor.
Nou ja, geforceerd... 't kwam heel spontaan, niet van tevoren bedacht ofzo en ik had wel 't idee dat ik 't bij haar kon maken.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:29 schreef minnemin het volgende:
Dat zou ik zeker doen.quote:Ik heb een ideetje... Ik wil aan wat mensen vragen die mij kennen wat ze van mij vinden, en waarom ze denken dat ik single ben. Dan heb ik wat meer richting, ofzo. Goed plan?
Jij komt op mij over als suffe hut zonder gevoel voor humor.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:29 schreef minnemin het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
In de zon krijgt men redelijk veel Aandacht. Vooral wanneer er stilstaande auto's gepasseerd moeten worden. Spijtig dat vooral ( alleen maar?) de br33zahs zo extravert zijn. Geen kunstzinnige intellectueel die roept "Hee, wil je eens mijn expositie bezichtigen?". Eigenlijk krijgt men dan alleen onbruikbare Aandacht.
weet ik maar je zou a la james bond wel denken als je niet beter wistquote:Op donderdag 21 april 2011 07:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zelfverzekerd zijn is niet een beetje à la James Bond erbij gaan staan. Zelfverzekerd is tevreden zijn, een losse houding, makkelijk contact makend. Je moet je dus geen houding aanmeten.
weet ikquote:Humor is ook niet een grap voorbereidenWanneer wil je die toepassen dan? 'Ik zag twee Belgen lopen...'? Humor betekent dat je ad-rem bent en scherp uit de hoek kan komen, en ook dat je een meisje eens subtiel op haar nummer kan zetten. Dat alles met een vette knipoog, dat vinden ze leuk. Maar als jij ingestudeerde grappen van een spiekbriefje op gaat lezen dan maak je geen kans
weet ik het was allemaal maar een voorbeeldje dat met zeggen "humor, zelfverzekerd en skills" je er nog niet bent. omdat het moeilijk te doen is als je verder niet weet hoe je moet versieren, en je die dingen kan toepassen.quote:Skills hoeven niet heel groot te zijn. Wat Matador zegt, ik heb eens een hele tijd met een vrouw staan praten over hoe snel ik wel geen shaggies kon draaien. Je moet jezelf wel een beetje verkopen en van niets moet je iets maken. En op dat soort momenten bewijs je vaak ook dat je humor hebt.
ja nou, ik ben nog aan het oefenen. ik was er mee bezig ,(paar keer maar proberen toe te passen) maar de depressie en alles houdt me binnen.quote:Op zich heb je wel zelfkennis. Je gaat het niet uit jezelf kunnen want je hebt van nature blijkbaar nooit met mensen om leren gaan. Jij moet jezelf truukjes aanleren. Dan kan het ook wel, maar niet als jij pua door gaat lezenWat ga je doen als je pua-truukjes op zijn? Denk je dan wel dat je improviserend een gesprek gaande kan houden en een dame geïnteresseerd kan houden? Ik heb er een hard hoofd in.
janou ik weet ook niet hoor. ik heb genoeg faal gedaan en er staat ook heel wat overal verspreidquote:Op donderdag 21 april 2011 13:22 schreef Mystikvm het volgende:
MLIG: wil je eens een ervaring delen? Je zegt dat je het probeert, maar ik ben dan wel benieuwd naar de reacties.
Je maakt het voor jezelf veel erger dan het is.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:55 schreef richard_prf het volgende:
Hij had er al een paar laten zien die er gewoon goed uitzagen, maar dan was het licht ineens niet goed.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je maakt het voor jezelf veel erger dan het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |