Dan zal ik je punt vast gemist hebben, maar is goed.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En die opmerking was geheel terecht....maar laat ook maar.
Don't flatter yourself. Waarom heb je uberhaupt de gedachte dat ik er met jou over zou willen praten?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:00 schreef deelnemer het volgende:
Ik vind het wel goed zo. Als je het kwijt wilt Mag je me PM'en
Ik mis je punt ook een beetje. Dus, misschien ligt het wel aan jou?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:01 schreef -Strawberry- het volgende:
En die opmerking was geheel terecht....maar laat ook maar.
Wist je dat Straw mijn favoriete user is. Daar mag je niet te onaardig tegen doen hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik mis je punt ook een beetje. Dus, misschien ligt het wel aan jou?
Slijm niet zo. Je lijkt Richard wel.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:05 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wist je dat Straw mijn favorite user is. Daar mag je niet te onaardig tegen doen hoor.
Echt he?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:06 schreef formerjellybean het volgende:
ahhhhhhhh en het kibbelen continues
Mja, ik hoef i.i.g. geen White Knight te spelen in de hoop dat ik kans heb om in haar broekje te geraken.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:05 schreef deelnemer het volgende:
Wist je dat Straw mijn favorite user is. Daar mag je niet te onaardig tegen doen hoor.
Ja, tijd voor ontopic!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:06 schreef formerjellybean het volgende:
ahhhhhhhh en het kibbelen continues
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, ik hoef i.i.g. geen White Knight te spelen in de hoop dat ik kans heb om in haar broekje te geraken.
En als ik dit zeg, word ik aangevallenquote:Op donderdag 21 april 2011 00:08 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Het gaat hier echt zelden over versieren op latere leeftijd...
Ben jij 40+ dan? Zo niet, GTFO.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:08 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Het gaat hier echt zelden over versieren op latere leeftijd...
Dit is gewoon waar en heeft niets met slijmen te maken. Ik zoek niets, maar bewonder.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:06 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Slijm niet zo. Je lijkt Richard wel.
Zou je denken?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:07 schreef iwannabehigh het volgende:
Techno & formerjellybean ook wel een leuk koppeltje dacht ik zo
Oke. Er werd een vraag gesteld, die werd beantwoord. Vervolgens werd erbij gezegd dat desbetreffende user dat verhaal (dus het antwoord op de vraag) niet op fok wil posten, maar dat had hij al gedaan en om meer werd ook niet gevraagd. Dus die opmerking was overbodig.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan zal ik je punt vast gemist hebben, maar is goed.
Valt tegenwoordig wel mee geloof ik. Ben je er al uit qua parfum?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:08 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
En als ik dit zeg, word ik aangevallen
Nee, vandaag nog. Nee heb ze opgeschreven en dan ga ik vrijdag (zodra ik in de stad ben als ik de tijd heb, morgen sowieso niet) ruiken en dan kiezen haha. Dan horen jullie het wel van mij.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Valt tegenwoordig wel mee geloof ik. Ben je er al uit qua parfum?
Het kwam op mij over dat hij het zei om te voorkomen dat er op doorgevraagd werd. In dat geval is er niks mis met die opmerking.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oke. Er werd een vraag gesteld, die werd beantwoord. Vervolgens werd erbij gezegd dat desbetreffende user dat verhaal (dus het antwoord op de vraag) niet op fok wil posten, maar dat had hij al gedaan en om meer werd ook niet gevraagd. Dus die opmerking was overbodig.
Dat bedoelde ik en daarom had deelnemer gelijk met die opmerking, maar is hij daar blijkbaar niet zeker genoeg van en delete 'm daarom weer. Jammer.
Ik ga denk ik maar slapen.
Waarom heb je geen Fobo?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:10 schreef moneyfornothing het volgende:
Valt tegenwoordig wel mee geloof ik. Ben je er al uit qua parfum?
Niet het briefje kwijtraken hè.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:11 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee, vandaag nog. Nee heb ze opgeschreven en dan ga ik vrijdag (zodra ik in de stad ben als ik de tijd heb, morgen sowieso niet) ruiken en dan kiezen haha. Dan horen jullie het wel van mij.
Ik weet niet of je verlegen bent o.i.d. maar een geurtje uitzoeken is natuurlijk een goed moment om eens wat dames aan te spreken in de winkel om hun mening over geurtjes te vragen.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:11 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee, vandaag nog. Nee heb ze opgeschreven en dan ga ik vrijdag (zodra ik in de stad ben als ik de tijd heb, morgen sowieso niet) ruiken en dan kiezen haha. Dan horen jullie het wel van mij.
Stelling: LichaamsGeur, en dan heb ik het dus niet over luchtjes, is ook best belangrijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:12 schreef moneyfornothing het volgende:
Niet het briefje kwijtraken hè.
Dan kan je het beste iets kiezen wat jij echt lekker vind ruiken, mocht zij het minder vinden qua geur is het alsnog een leuk gebaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |