Ik draag bijna nooit parfum. Weleens van testers. Is dat erg?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Vraag dat dan gewoon meteen!
Idole - Giorgio Armani
Chance - Chanel
Lady Million - Paco Rabanne
Het is geen verplichting hoor, ik neem aan dat je verder gewoon doucht en van deo gehoord hebt?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik draag bijna nooit parfum. Weleens van testers. Is dat erg?
Verschrikkelijkquote:Op woensdag 20 april 2011 23:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja!!!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:47 schreef deelnemer het volgende:
[..]
[..]
Goed we zijn eruit. Vergeet de parfum. Een vibrator dus.
Als je maar deo opdoet.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, je had echt mijn vader kunnen zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Haha, ja je zou de eerste niet zijn.
Uhm, 41.
Weer zoiets.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:50 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja, je had echt mijn vader kunnen zijn.![]()
Ik zou het overigens niet waarderen als mijn vader op Fok zou zitten, maar ben je gescheiden?
Whehehehe.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:50 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja, je had echt mijn vader kunnen zijn.![]()
Ik zou het overigens niet waarderen als mijn vader op Fok zou zitten, maar ben je gescheiden?
Nee, niet die. Ga toch geen parfum kopen voor iemand die ik niet leuk vind.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja!!!
misschien is dat juist wel goed
misschien snapt ze de hint iwannabehigh, dat je nooit met haar naar bed zal gaan, en dat ze daarom dat ding maar moet gebruiken
je wilde haar toch afremmen ofzoiets?
Hoezo?quote:
Ik hou wel van een natuurlijk zweet luchtje.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je maar deo opdoet.
Anders jaag je mannen van je weg tijdens het versieren.
Ga je nog antwoord geven op mijn vraag?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:51 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee, niet die. Ga toch geen parfum kopen voor iemand die ik niet leuk vind.
[..]
Hoezo?
Had je wel een relatie of had je haar per ongeluk bezwangerd?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Whehehehe.
Maar ik zit hier dan ook al 11 jaar of zo. Nee, ik ben nooit getrouwd geweest.
Zeur alsjeblieft niet zo door.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:52 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ga je nog antwoord geven op mijn vraag?
Ja, dat wel.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is geen verplichting hoor, ik neem aan dat je verder gewoon doucht en van deo gehoord hebt?
Met de moeder van dochterlief heb ik 16 jaar lang een relatie gehad?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:52 schreef iwannabehigh het volgende:
Had je wel een relatie of had je haar per ongeluk bezwangerd?
oh wacht, dan moet je dus een vibrator gaan kopen om aan die meid te geven die je niet leuk vind.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:51 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee, niet die. Ga toch geen parfum kopen voor iemand die ik niet leuk vind.
[..]
Hoezo?
Groene modderachtige sporen kun je beter afspoelen denk ik.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
Soms tref ik zelfs nog sporen van de doucheproducten aan op mijn lichaam. Ze zijn van Lush...
Wat groens, wat modderachtigs of wat glitter.
Oke en woont zij bij haar moeder of bij jou?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Met de moeder van dochterlief heb ik 16 jaar lang een relatie gehad?
Ze woont bij mij.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:55 schreef iwannabehigh het volgende:
Oke en woont zij bij haar moeder of bij jou?
Dat werd toch ook niet gevraagd?quote:Op [quote]
[b]Op woensdag 20 april 2011 23:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ohja, alsof dat het hele verhaal is.
Ik vind het wel goed zo. Als je het kwijt wilt Mag je me PM'enquote:Op woensdag 20 april 2011 23:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Want jij weet nu alle ins en outs te vertellen?
Ik beantwoorde dan ook geen vraag maar ging in op een opmerking.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat werd toch ook niet gevraagd?
Tja, je bent een ICTjer of niet he?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:59 schreef iwannabehigh het volgende:
Grappig man. Een vader die bij de tijd is, om het zo maar te zeggen. Mijn ouders zijn ook uit elkaar en ik woon waar ik wil wonen.. (nu voornamelijk bij mijn moeder)Het is alleen dat mijn vader een gruwelijk irritante vriendin heeft, anders was ik wel vaker bij hem.
edit: nee kan ik niet zeggen, we liggen elkaar gewoon niet. Ze kan wel lief zijn.
En die opmerking was geheel terecht....maar laat ook maar.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik beantwoorde dan ook geen vraag maar ging in op een opmerking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |