Is er eigenlijk een universele geur die het bij iedereen goed doet? Er zijn wel van die dingen op de markt geloof ik, voor de echt wanhopigen. Maar zal wel onzin zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:22 schreef formerjellybean het volgende:
Om het nog ingewikkelder te maken , het ene luchtje ruikt bij de ene misschien heel lekker en bij de ander weer niet . Het past zich namelijk aan je lichaamsgeur.
ja dat staat ook ergens in een boekje, van de pua.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:23 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hoor maar vrouwen hebben meestal veel keus wat betreft mannen. Maar volgens mij vallen de dames voor 1 bepaald type en daar zetten ze dan ook alles op alles. Als ze je eenmaal willen dan blijven ze doorgaan volgens mij want ze willen alleen jou. De rest van de mannen zien ze niet meer staan.
Nee jij bent inhoudelijk bezig.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Jammer dat je geen inhoudelijke argumenten hebt, ik had je hoger zitten dan dat.
Heb je de reacties wel gelezen? Het is niet dat niemand je wil helpen, het is gewoon lastig om voor iemand een luchtje te kiezen die we absoluut niet kennen.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:25 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar ik wil een lekker geurtje kopen voor een meisje. Ik wil het haar niet vragen want het moet een verrassing blijven. Zo moeilijk moet het toch niet wezen maar niemand wil mij tips geven.
[..]
Vervelend, eigenlijk.
Hahaha. Niet zo zeuren op elkaar jullie.. Hoe oud ben jij eigenlijk>quote:Op woensdag 20 april 2011 23:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Jammer dat je geen inhoudelijke argumenten hebt, ik had je hoger zitten dan dat.
Je kan toch wel gewoon zeggen welke parfum jij bijv. lekker vindt, maak ik een lijstje en kan ik even ruiken en dan koop ik welke ik de lekkerste vindquote:Op woensdag 20 april 2011 23:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heb je de reacties wel gelezen? Het is niet dat niemand je wil helpen, het is gewoon lastig om voor iemand een luchtje te kiezen die we absoluut niet kennen.
Doe eens een gok?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:27 schreef iwannabehigh het volgende:
Hahaha. Niet zo zeuren op elkaar jullie.. Hoe oud ben jij eigenlijk>
Hou toch op Techno. Straw heeft niemand uitgesloten. Tevens was het aanvankelijk niet bedoeld als een open meet.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:25 schreef Techno het volgende:
[..]
cool! zijn er dat soort dingen! ik wil het weten, prijs maakt me niet uit!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een universele geur die het bij iedereen goed doet? Er zijn wel van die dingen op de markt geloof ik, voor de echt wanhopigen. Maar zal wel onzin zijn.
Dat maakt niet uit maar het moet niet té gek worden. 't is mijn vriendin niet ofzoquote:Op woensdag 20 april 2011 23:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat is je prijsklasse, iwannabehigh?
Vraag dat dan gewoon meteen!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:28 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Je kan toch wel gewoon zeggen welke parfum jij bijv. lekker vindt, maak ik een lijstje en kan ik even ruiken en dan koop ik welke ik de lekkerste vind![]()
Dat was mijn doelstelling.
En we posten nu hier, dus uiteraard had ik het over je reacties in dit topic.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja. Zie mijn reactie in dat andere topic.
Geef een indicatie.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:30 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit maar het moet niet té gek worden. 't is mijn vriendin niet ofzo
Maakt echt niet uit..quote:Op woensdag 20 april 2011 23:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geef een indicatie.
Dus je wilt iets dat zegt: ik vind je leuk, maar niet meer dan dat. Hmm...lastig.
De vriendinnetjes van mijn dochter schatten me tenminste nog begin 20 op haar verjaardagsfeestje.quote:
Oj, je krabbelt een nu een beetje terug.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:31 schreef -Strawberry- het volgende:
En we posten nu hier, dus uiteraard had ik het over je reacties in dit topic.
Maar dat is voor hen ook al heel oud.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:36 schreef Techno het volgende:
[..]
De vriendinnetjes van mijn dochter schatten me tenminste nog begin 20 op haar verjaardagsfeestje.
Mijn aanvulling:quote:Op woensdag 20 april 2011 23:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Vraag dat dan gewoon meteen!
Idole - Giorgio Armani
Chance - Chanel
Lady Million - Paco Rabanne
ik had een keer met het enige meisje wat ik afentoe zag haar voor haar verjaardag batterijen gegeven.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geef een indicatie.
Dus je wilt iets dat zegt: ik vind je leuk, maar niet meer dan dat. Hmm...lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |