Weet zij dat het, ondanks een cadeautje en dates, niks zal worden?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:07 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
NeeMaar je hebt wel gelijk, maar vind het verder wel een leuke meid en ze verdient het eigenlijk wel na al mijn gezeur (het is niet die lelijkerd hoor
) Nog suggesties van een lekkere parfum?
Inderdaad. Maar veel van de 'nieuwe' posters hadden ook aangegeven al lang mee te lezen, maar in het begin kwam je er gewoon amper tussen hier. Dat lijkt me ook niet de bedoeling.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Mwah, zoveel singles posten hier niet. En ik post hier al sinds deel 1 of zo?![]()
True. Maar mensen uitsluiten (zie meet topic) is dan weer niet zo tof natuurlijk.
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Mwah, wat is stalken. DM hier en daar, postgeschiedenis F5'en. Hoort er allemaal bij.
Da's een beetje een zwaktebod, niet? Want dat topic is een rechtstreekse afsplitsing van deze reeks.quote:
Als het wederzijds is dan kan dat, anders krijg je enge taferelen...quote:Op woensdag 20 april 2011 23:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Mwah, wat is stalken. DM hier en daar, postgeschiedenis F5'en. Hoort er allemaal bij.
ja wat is er gebeurd! moet ik postgeschiedenis van iwannagethigh checken en dan wordt het me duidelijk!?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet zij dat het, ondanks een cadeautje en dates, niks zal worden?
Nee, dat niet.. maar ik denk dat ze daar niet vanuit gaat.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet zij dat het, ondanks een cadeautje en dates, niks zal worden?
Ik ben zelf op zoek naar een lekkere parfum, dus daarmee kan ik je niet helpen.
Van jou was het nogal een zwaktebod ja. Mij gelijk moeten geven, en dan toch nog proberen op een ander vlak je gelijk te halen.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Da's een beetje een zwaktebod, niet? Want dat topic is een rechtstreekse afsplitsing van deze reeks.
omfg! straks gaat ze er wel vanuit dat het meer wordt, en wordt ze psycho op je en gaat ze vreemde dingen doen!!!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:12 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee, dat niet.. maar ik denk dat ze daar niet vanuit gaat.
Jammer.
Nee, asjeblaft zeg waar zie je me voor aan. Daar kan je niet eens fatsoenlijk mee praten.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omfg! straks gaat ze er wel vanuit dat het meer wordt, en wordt ze psycho op je en gaat ze vreemde dingen doen!!!
ik wilde dat ook(posts eerder in dit topic)
ik ben zo jaloers op je! jij boft echt!
is het dat meisje wat veel om mensen geeft? en lief is, en erg zorgzaam is?!
zij klinkt tof.
Ik weet niet wat je geslikt/gesnoven/gerookt hebt, maar doe mij er ook maar wat van?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Van jou was het nogal een zwaktebod ja. Mij gelijk moeten geven, en dan toch nog proberen op een ander vlak je gelijk te halen.
ja maar dat vind jij. maar dat klopt nietquote:Op woensdag 20 april 2011 23:15 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee, asjeblaft zeg waar zie je me voor aan. Daar kan je niet eens fatsoenlijk mee praten.
Je moet je altijd laten adviseren door iemand van de andere sekse. Misschien kunnen jullie elkaar toch helpen. Heeft Iwannabehigh toch een z'n fel begeerde meet.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben zelf op zoek naar een lekkere parfum, dus daarmee kan ik je niet helpen.
Jij valt dus op domme vrouwen? Die spontaan zijn, leuk in de omgang en er wel leuk uitzien maar gewoon echt dom zijn?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dat vind jij. maar dat klopt niet
ze had juist vet veel goede dingen, ik weet niet meer of het per dm was op openbaar. maar ik weet haar opleiding.
en die opleiding zegt wel wat over haar
en dat zijn altijd leuke mensen
en ook klinkt ze heel lief, en alles wat ik heb gehoord is goed, en nog veel meer.
....quote:Op woensdag 20 april 2011 23:17 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je moet je altijd laten advieseren door iemand van de andere sekse. Mischien kunnen jullie elkaar toch helpen. Heeft Iwannabehigh toch een z'n fel begeerde meet.
weet ik veel.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:18 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Jij valt dus op domme vrouwen? Die spontaan zijn, leuk in de omgang en er wel leuk uitzien maar gewoon echt dom zijn?
Sowieso, 'lekker ruiken' is nogal subjectief.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:17 schreef deelnemer het volgende:
Je moet je altijd laten advieseren door iemand van de andere sekse. Mischien kunnen jullie elkaar toch helpen. Heeft Iwannabehigh toch een z'n fel begeerde meet.
Ja maar wel meerdere mannen vinden haar ''leuk''. Niks wanhopigs aan.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
weet ik veel.
waar wil je dan graag over praten? rocketscience?
en ik weet niets van die meid die je nu aan het paaien bent. maar wanhopigheid zegt dat ik haar ook wel leuk genoeg zou kunnen vinden
er is toch wel een lekker geurtje in het algemeen, die het goed doet.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Sowieso, 'lekker ruiken' is nogal subjectief.
Verschilt ook weer per persoon, het beste kun je gewoon meerdere proberen en door verschillende mensen laten beoordelen.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:21 schreef iwannabehigh het volgende:
er is toch wel een lekker geurtje in het algemeen, die het goed doet.
En dit.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:22 schreef formerjellybean het volgende:
Om het nog ingewikkelder te maken , het ene luchtje ruikt bij de ene misschien heel lekker en bij de ander weer niet . Het past zich namelijk aan je lichaamsgeur.
Ik weet het niet zeker hoor maar vrouwen hebben meestal veel keus wat betreft mannen. Maar volgens mij vallen de dames voor 1 bepaald type en daar zetten ze dan ook alles op alles. Als ze je eenmaal willen dan blijven ze doorgaan volgens mij want ze willen alleen jou. De rest van de mannen zien ze niet meer staan.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:21 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja maar wel meerdere mannen vinden haar ''leuk''. Niks wanhopigs aan.
[..]
er is toch wel een lekker geurtje in het algemeen, die het goed doet.
Precies.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:22 schreef formerjellybean het volgende:
Om het nog ingewikkelder te maken , het ene luchtje ruikt bij de ene misschien heel lekker en bij de ander weer niet . Het past zich namelijk aan je lichaamsgeur.
Ontwijk het maar lekker, ik weet genoeg.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je geslikt/gesnoven/gerookt hebt, maar doe mij er ook maar wat van?
Vervelend, eigenlijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:23 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hoor maar vrouwen hebben meestal veel keus wat betreft mannen. Maar volgens mij vallen de dames voor 1 bepaald type en daar zetten ze dan ook alles op alles. Als ze je eenmaal willen dan blijven ze doorgaan volgens mij want ze willen alleen jou. De rest van de mannen zien ze niet meer staan.
Jammer dat je geen inhoudelijke argumenten hebt, ik had je hoger zitten dan dat.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Ontwijk het maar lekker, ik weet genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |