Ik zeg niet dat ik dit goedkeur, maar ik kan best begrijpen dat je dit soort gevoelens ervaart.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik denk het ook.
maar het komt een beetje voort uit me hoop van vroeger dat een meisje op mij zou afkomen, en me van begin tot eind zou gaan versieren.
eerst moet ze me geruststellen, en zorgen dat we elkaar leren kennen.
dan moet ze me weer geruststellen, en zorgen dat ik me comfortabel bij haar voel
en dan nog een heleboel
en dan lijkt het mij geweldig dat ze zo gek op me is, dat ze dat soort psycho acties gaat doen, met de achterliggende gedachte bij haar van " hij moet altijd bij me blijven"
en dan voel ik me geliefd, en zo laat ik me graag dan het hof maken. en dan zou ik gelukkig zijn. en dan zal ik maar wat graag aan haar "toegeven" , en heel haar 'plannetje' over me heen laten komen, en daar maar wat graag in meegaan.
Daar ben ik ook wel eens bang voorquote:Op woensdag 20 april 2011 22:48 schreef Crutch het volgende:
....misschien heeft ze dit topic ontdekt?
Misschien is ze in de war. En dan helpt dat ongeduldige gebel en gesms ook niet echt bevorderlijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:48 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik kreeg 1 korte terug. Ik snap het gewoon niet.... gisteren was ze nog totaal anders en nu is ze 180 graden gedraaid? wtf? Want gisteren was zij degene die me 10 keer probeerde te bellen!
Echt he?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:49 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel eens bang voorik mag hopen van niet. Volgens mij komt ze niet op Fok.
ja het is echt een afwijzing dat ze je wegdrukt.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je na gister al geprobeerd contact op te nemen? Je komt denk ik heel erg snel wanhopig over. Beste wat je had kunnen doen is wachten tot zij contact opneemt met jou. Maar ja, nu te laat voor.
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
In minder dan een dag. Wtf.![]()
![]()
Hoe los ik dit op met een meid die ik SMSte?
Leer hiervan.
Klopt, maar als je iemand graag wil spreken dan neem je wel op. Dus dan was het sowieso al niet wederzijds, lijkt me?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:51 schreef formerjellybean het volgende:
Wat nou in de war , stel ik ben met een kerel naar bed geweest , dan zou ik het heel onprettig vinden als die me de volgende dag 8 x belt en 4 x smst. Als die al een kans had , dan zou die nu grondig verpest zijn.
haha ik had hem al gelezen destijds.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
![]()
Leer hiervan.
True, maar iets zegt me dat dat meisje niet is zoals de gemiddelde meid.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, maar als je iemand graag wil spreken dan neem je wel op. Dus dan was het sowieso al niet wederzijds, lijkt me?
Hou maar op Strawberry, ik heb weer eens gefaald. Ik laat haar wel met rust zal wel het einde betekenen van ons contact.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, maar als je iemand graag wil spreken dan neem je wel op. Dus dan was het sowieso al niet wederzijds, lijkt me?
Jij hebt er ook van geleerd hoop ik?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
![]()
Leer hiervan.
Richard, dit zijn dingen waarvan je leert.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hou maar op Strawberry, ik heb weer eens gefaald. Ik laat haar wel met rust zal wel het einde betekenen van ons contact.
Kom op. Aardbei. Hey.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij hebt er ook van geleerd hoop ik?
Maar ik blijf erbij dat het sowieso al kansloos was. Als ze je leuk vond had ze gereageerd.
Maar die smsjes zijn best kansloos ja.
Ik zal het doorlezen misschien straks, situatie in de openings post is inderdaad overeenkomend.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
![]()
Leer hiervan.
nee. je gaat doen alsof je al niet meer wilde bellen weer met hetzelfde.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hou maar op Strawberry, ik heb weer eens gefaald. Ik laat haar wel met rust zal wel het einde betekenen van ons contact.
Dat ligt eraan , ik heb sowieso mijn mobiel niet altijd bij me en ben ook weleens bezig op een dag. Ik zou me rot schrikken als ik 8 oproepen van dezelfde persoon op een dag in mijn mobiel zou zien.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee hoor. Die gaat jouw bellen als je maar geduld hebt.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Die laatste vooral.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kom op. Aardbei. Hey.
Lees dat topic eens door.
Maar het topic gaat wel weer een beetje naar je zin nu?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar die smsjes zijn best kansloos ja.
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar het topic gaat wel weer een beetje naar je zin nu?
Ik kan er ook niet tegen. Ik had een vrouw met wie ik 1x naar bed was geweest, die tig keer per dag ging bellen. Ik heb het snel beeindigd.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:00 schreef richard_prf het volgende:
Het is ook opdringerig en kansloos die smsjes en telefoontjes, Ik wou dat het een keer andersom was dat zou erg goed voelen denk ik.
ja precies.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:00 schreef richard_prf het volgende:
Het is ook opdringerig en kansloos die smsjes en telefoontjes, Ik wou dat het een keer andersom was dat een meid zo wanhopig zou doen dat zou erg goed voelen denk ik. En dan kan ik nog lekker het spelletje "onbereikbaar "spelen terwijl ik haar eigenlijk stiekem heel leuk vindt en uiteindelijk wil ik dan toch wat afspreken als ze de hoop eigenlijk al had opgegeven!
Damn dan doe je het goed! Een echte Alpha man actie.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:03 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet tegen. Ik had een vrouw met wie ik 1x naar bed was geweest, die tig keer per dag ging bellen. Ik heb het snel beeindigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |