abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95782786

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De OP vind je hier
Ron Paul 2012
pi_95782798
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:14 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja ik hoop op nog altijd op dat ik iemand tegenkom die zo snel mogelijk wil trouwen, of wat dan ook, en daar allerlei truken voor uithalen enzo(Stiekem zwanger worden. meteen wanhopig mij als enige kans zien. allerlei andere plannen)
alles maar dat ik niet verlaten wordt, en dat ik me speciaal en geliefd voel
Hoe ga je de bruiloft betalen? Wie komen er allemaal als gast? Hoe ga je het organiseren? Heb je daar echt zin in? Of leef je in het moment?
Ron Paul 2012
  woensdag 20 april 2011 @ 22:17:40 #3
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95782901
ik dacht dat het een stopten was van "ho", of een fluistericoontje, van ik fluister iets naar je.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:13 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Het betekent: Ik haak af.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

talk to the hand, niggah please (no offense)
dat wist ik dus niet. ik dacht dat dat soort neger en ghetto gebaren niet op fok gebruikt werden.

dankje
pi_95783010
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:14 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja ik hoop op nog altijd op dat ik iemand tegenkom die zo snel mogelijk wil trouwen, of wat dan ook, en daar allerlei truken voor uithalen enzo(Stiekem zwanger worden. meteen wanhopig mij als enige kans zien. allerlei andere plannen)
alles maar dat ik niet verlaten wordt, en dat ik me speciaal en geliefd voel
Hadden we het niet over logica en liefde. ;)
The view from nowhere.
pi_95783130
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:19 schreef deelnemer het volgende:
Liefde is per definitie niet logisch. :+
  woensdag 20 april 2011 @ 22:21:31 #6
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95783175
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:19 schreef deelnemer het volgende:

[..]

maar dat is toch iets logisch?

kijk ik wil niet verlaten worden, en me geliefd voelen.

nou als een meisje dat soort dingen helemaal gaat uihalen, haalt ze dat uit met de gedachte van, "als ik dit doe, en daar voor zorg, zal hij me niet verlaten"...

daar wordt ik dan blij van
pi_95783268
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:21 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nou als een meisje dat soort dingen helemaal gaat uihalen, haalt ze dat uit met de gedachte van, "als ik dit doe, en daar voor zorg, zal hij me niet verlaten"...

Geliefd worden door haar erin te luizen.

Edit: oh, je laat je erin luizen. Een mooie droom MLiG.
The view from nowhere.
pi_95783306
quote:

Zo werkt het dus niet want dat is voor iedereen anders. Oh ja. Dit was speltip #265 of zo.
pi_95783346
quote:

[..]

Dat is totaal niet logisch er zijn zat mannen die niet zitten te wachten op een vrouw die ze er inluist.
  woensdag 20 april 2011 @ 22:25:32 #10
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95783402
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:23 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Door haar erin te luizen.
ja eerst moet ik haar erin luizen en versieren, zonder dat ze het door heeft.

dan moet ze helemaal stapelgek en psycho op me worden. en dan dat soort acties gaan uithalen(ik zou dat geweldig vinden).

vervolgens fake ik dat ik er intrap/ toegeef , en geef ik haar haar zin. ik wil daar juist "intrappen" .en dan leven we nog lang en gelukkig

dat is romantisch!
pi_95783431
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:25 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dan moet ze helemaal stapelgek en psycho op me worden. en dan dat soort acties gaan uithalen(ik zou dat geweldig vinden).

vervolgens fake ik dat ik er intrap/ toegeef , en geef ik haar haar zin. ik wil daar juist "intrappen" .en dan leven we nog lang en gelukkig

dat is romantisch!
Ik ben in elk geval blij dat ik er ben achtergekomen dat de meiden niet snappen dat ze geplayed worden ookal haten ze players.
pi_95783441
Je moet iemand écht leuk vinden om nog te tolereren dat ze wanhopig achter je aanzit met nog proberen zwanger te worden van je ook. En dat is dan ook maar van beperkte duur.
Ron Paul 2012
  woensdag 20 april 2011 @ 22:26:22 #13
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95783445
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:24 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat is totaal niet logisch er zijn zat mannen die niet zitten te wachten op een vrouw die ze er inluist.
ja nou, ik vind als een vrouw zo gaat doen, het een grote ioi

en ik zou er niet bang van zijn

meeste mannen zoudden freaked out zijn inderdaad. maar ik niet, ik verlang ernaar
pi_95783448
quote:

dat is romantisch!
Nee, dat is een rare en verknipte gedachtengang.
  woensdag 20 april 2011 @ 22:28:37 #15
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95783581
quote:

[..]

dat is romantisch!
Vind ik ook heel romantisch. Ligt daar niet jouw toekomst. Schrijf er een bloedstollende roman over. Dan komen er misschien wel hordes vrouwen achter je aan.
The view from nowhere.
pi_95783671
Ik ben een vrouw en ik moet zeggen dat ik het behoorlijk eng vind hoor. Denk nou niet dat een vrouw dat als roman gaat lezen en denkt nou dat is mijn ideale man.
pi_95783693
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:26 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben in elk geval blij dat ik er ben achtergekomen dat de meiden niet snappen dat ze geplayed worden ookal haten ze players.
Welnee, ze haten ze niet. Vrouwen vallen in de regel op foute types. Want dat is spannend en zo.
  woensdag 20 april 2011 @ 22:31:39 #18
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95783736
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:30 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben een vrouw en ik moet zeggen dat ik het behoorlijk eng vind hoor. Denk nou niet dat een vrouw dat als roman gaat lezen en denkt nou dat is mijn ideale man.
Als de roman maar succesvol is, komt alles goed.

(overigens hebben de meeste vrouwen geen gevoel voor romantiek)
The view from nowhere.
  woensdag 20 april 2011 @ 22:33:45 #19
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95783834
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:30 schreef formerjellybean het volgende:
ik denk het ook.

maar het komt een beetje voort uit me hoop van vroeger dat een meisje op mij zou afkomen, en me van begin tot eind zou gaan versieren.

eerst moet ze me geruststellen, en zorgen dat we elkaar leren kennen.

dan moet ze me weer geruststellen, en zorgen dat ik me comfortabel bij haar voel

en dan nog een heleboel
en dan lijkt het mij geweldig dat ze zo gek op me is, dat ze dat soort psycho acties gaat doen, met de achterliggende gedachte bij haar van " hij moet altijd bij me blijven"

en dan voel ik me geliefd, en zo laat ik me graag dan het hof maken. en dan zou ik gelukkig zijn. en dan zal ik maar wat graag aan haar "toegeven" , en heel haar 'plannetje' over me heen laten komen, en daar maar wat graag in meegaan.
  woensdag 20 april 2011 @ 22:36:37 #20
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95783975
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:33 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik denk het ook.

maar het komt een beetje voort uit me hoop van vroeger dat een meisje op mij zou afkomen, en me van begin tot eind zou gaan versieren.

dan moet ze me weer geruststellen, en zorgen dat ik me comfortabel bij haar voel

en dan nog een heleboel
en dan lijkt het mij geweldig dat ze zo gek op me is, dat ze dat soort psycho acties gaat doen, met de achterliggende gedachte bij haar van " hij moet altijd bij me blijven"

en dan voel ik me geliefd, en zo laat ik me graag dan het hof maken. en dan zou ik gelukkig zijn. en dan zal ik maar wat graag aan haar "toegeven" , en heel haar 'plannetje' over me heen laten komen, en daar maar wat graag in meegaan.
Waarom doe je niet wat Richard doet. Vrouwen in moeilijkheden gaan redden of je laten redden door een vrouw.
The view from nowhere.
pi_95784120
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:33 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik denk het ook.

en dan nog een heleboel

Ik probeerde haar net te bellen en ze drukt me weg. Lekker dan, het lukt me gewoon niet om een verliefd gevoel op te wekken bij de dames :(
Kan ik er volgens het pua materiaal nog wat aan veranderen?
pi_95784145
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:36 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Waarom doe je niet wat Richard doet. Vrouwen in moeilijkheden gaan redden of je laten redden door een vrouw.
Dat heeft hij al geprobeerd maar dat kostte hem wel behoorlijk wat geld.

Ik heb meer geluk hierin, zij zat ook echt te wachten op een lieve jongen waarmee ze kon praten, en ik had eigenlijk omgekeerd ook hetzelfde :P dus het was een perfect match helemaal aangezien we op dezelfde golflengte zitten en dat kan wel een klein wonder worden genoemd.
  woensdag 20 april 2011 @ 22:42:39 #23
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95784278
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:40 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat heeft hij al geprobeerd maar dat kostte hem wel behoorlijk wat geld.
Slechte strategie. Begin met een eigen topic te openen MLiG, waarin je jezelf als hulpbehoevend neerzet. Of zoek een topic van een vrouw met problemen en ga haar troosten en bewonderen.
The view from nowhere.
pi_95784337
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:42 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Slechte strategie,. Begin met een eigen topic te openen MLiG, waarin je jezelf als hulpbehoevend neerzet. Of zoek een topic van een vrouw met problemen en ga haar troosten en bewonderen.k
Zo heb ik het inderdaad gedaan. Maar hij zal het dan wel met een andere naam moeten gaan doen want anders lezen ze zijn post history en dat is een behoorlijke afknapper vermoed ik.
  woensdag 20 april 2011 @ 22:45:24 #25
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95784462
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:36 schreef deelnemer het volgende:

[..]

ja dat wil ik graag! mij lijkt dat meisje van rich ook best wel lief. ook herkenbare problemen van : " het valt nog wel mee wat voor kutleven ik heb gehad, ik hoor niet depri te zijn".
ik zou haar wel eindeloze aandacht geven als ze dat wil. ik zou graag een meisje willen redden als ik dat voor haar kan!.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:39 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik probeerde haar net te bellen en ze drukt me weg. Lekker dan, het lukt me gewoon niet om een verliefd gevoel op te wekken bij de dames :(
Kan ik er volgens het pua materiaal nog wat aan veranderen?
nee . stop voorlopig met bellen.
en als ze later weer opneemt , dan
1 vragen of ze tijd heeft om te praten ( je heb geen zin om te praten met iemand die geen tijd voor je heeft, en je zelfs wegdrukt omdat in jouw gedachtes ze je wegdrukte omdat ze het heel druk had)

2 het eerst over wat anders hebben om gevoelstoestand terug te krijgen

3 afspraakje maken(met niet wanhopig zijn van [b]elke[b/] dag is goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')