SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De OP vind je hierRon Paul 2012
Hoe ga je de bruiloft betalen? Wie komen er allemaal als gast? Hoe ga je het organiseren? Heb je daar echt zin in? Of leef je in het moment?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik hoop op nog altijd op dat ik iemand tegenkom die zo snel mogelijk wil trouwen, of wat dan ook, en daar allerlei truken voor uithalen enzo(Stiekem zwanger worden. meteen wanhopig mij als enige kans zien. allerlei andere plannen)
alles maar dat ik niet verlaten wordt, en dat ik me speciaal en geliefd voel
quote:
dat wist ik dus niet. ik dacht dat dat soort neger en ghetto gebaren niet op fok gebruikt werden.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
talk to the hand, niggah please (no offense)
Hadden we het niet over logica en liefde.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik hoop op nog altijd op dat ik iemand tegenkom die zo snel mogelijk wil trouwen, of wat dan ook, en daar allerlei truken voor uithalen enzo(Stiekem zwanger worden. meteen wanhopig mij als enige kans zien. allerlei andere plannen)
alles maar dat ik niet verlaten wordt, en dat ik me speciaal en geliefd voel
Liefde is per definitie niet logisch.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:19 schreef deelnemer het volgende:
Hadden we het niet over logica en liefde.
maar dat is toch iets logisch?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:19 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hadden we het niet over logica en liefde.
Geliefd worden door haar erin te luizen.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar dat is toch iets logisch?
kijk ik wil niet verlaten worden, en me geliefd voelen.
nou als een meisje dat soort dingen helemaal gaat uihalen, haalt ze dat uit met de gedachte van, "als ik dit doe, en daar voor zorg, zal hij me niet verlaten"...
daar wordt ik dan blij van
Zo werkt het dus niet want dat is voor iedereen anders. Oh ja. Dit was speltip #265 of zo.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
nou als een meisje dat soort dingen helemaal gaat uihalen, haalt ze dat uit met de gedachte van, "als ik dit doe, en daar voor zorg, zal hij me niet verlaten"...
Dat is totaal niet logisch er zijn zat mannen die niet zitten te wachten op een vrouw die ze er inluist.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja eerst moet ik haar erin luizen en versieren, zonder dat ze het door heeft.quote:
Ik ben in elk geval blij dat ik er ben achtergekomen dat de meiden niet snappen dat ze geplayed worden ookal haten ze players.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja eerst moet ik haar erin luizen en versieren, zonder dat ze het door heeft.
dan moet ze helemaal stapelgek en psycho op me worden. en dan dat soort acties gaan uithalen(ik zou dat geweldig vinden).
vervolgens fake ik dat ik er intrap/ toegeef , en geef ik haar haar zin. ik wil daar juist "intrappen" .en dan leven we nog lang en gelukkig
dat is romantisch!
ja nou, ik vind als een vrouw zo gaat doen, het een grote ioiquote:Op woensdag 20 april 2011 22:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is totaal niet logisch er zijn zat mannen die niet zitten te wachten op een vrouw die ze er inluist.
Nee, dat is een rare en verknipte gedachtengang.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
dan moet ze helemaal stapelgek en psycho op me worden. en dan dat soort acties gaan uithalen(ik zou dat geweldig vinden).
vervolgens fake ik dat ik er intrap/ toegeef , en geef ik haar haar zin. ik wil daar juist "intrappen" .en dan leven we nog lang en gelukkig
dat is romantisch!
Vind ik ook heel romantisch. Ligt daar niet jouw toekomst. Schrijf er een bloedstollende roman over. Dan komen er misschien wel hordes vrouwen achter je aan.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat is romantisch!
Welnee, ze haten ze niet. Vrouwen vallen in de regel op foute types. Want dat is spannend en zo.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:26 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben in elk geval blij dat ik er ben achtergekomen dat de meiden niet snappen dat ze geplayed worden ookal haten ze players.
Als de roman maar succesvol is, komt alles goed.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:30 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben een vrouw en ik moet zeggen dat ik het behoorlijk eng vind hoor. Denk nou niet dat een vrouw dat als roman gaat lezen en denkt nou dat is mijn ideale man.
ik denk het ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:30 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben een vrouw en ik moet zeggen dat ik het behoorlijk eng vind hoor. Denk nou niet dat een vrouw dat als roman gaat lezen en denkt nou dat is mijn ideale man.
Waarom doe je niet wat Richard doet. Vrouwen in moeilijkheden gaan redden of je laten redden door een vrouw.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik denk het ook.
maar het komt een beetje voort uit me hoop van vroeger dat een meisje op mij zou afkomen, en me van begin tot eind zou gaan versieren.
eerst moet ze me geruststellen, en zorgen dat we elkaar leren kennen.
dan moet ze me weer geruststellen, en zorgen dat ik me comfortabel bij haar voel
en dan nog een heleboel
en dan lijkt het mij geweldig dat ze zo gek op me is, dat ze dat soort psycho acties gaat doen, met de achterliggende gedachte bij haar van " hij moet altijd bij me blijven"
en dan voel ik me geliefd, en zo laat ik me graag dan het hof maken. en dan zou ik gelukkig zijn. en dan zal ik maar wat graag aan haar "toegeven" , en heel haar 'plannetje' over me heen laten komen, en daar maar wat graag in meegaan.
Ik probeerde haar net te bellen en ze drukt me weg. Lekker dan, het lukt me gewoon niet om een verliefd gevoel op te wekken bij de damesquote:Op woensdag 20 april 2011 22:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik denk het ook.
maar het komt een beetje voort uit me hoop van vroeger dat een meisje op mij zou afkomen, en me van begin tot eind zou gaan versieren.
eerst moet ze me geruststellen, en zorgen dat we elkaar leren kennen.
dan moet ze me weer geruststellen, en zorgen dat ik me comfortabel bij haar voel
en dan nog een heleboel
en dan lijkt het mij geweldig dat ze zo gek op me is, dat ze dat soort psycho acties gaat doen, met de achterliggende gedachte bij haar van " hij moet altijd bij me blijven"
en dan voel ik me geliefd, en zo laat ik me graag dan het hof maken. en dan zou ik gelukkig zijn. en dan zal ik maar wat graag aan haar "toegeven" , en heel haar 'plannetje' over me heen laten komen, en daar maar wat graag in meegaan.
Dat heeft hij al geprobeerd maar dat kostte hem wel behoorlijk wat geld.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:36 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Waarom doe je niet wat Richard doet. Vrouwen in moeilijkheden gaan redden of je laten redden door een vrouw.
Slechte strategie. Begin met een eigen topic te openen MLiG, waarin je jezelf als hulpbehoevend neerzet. Of zoek een topic van een vrouw met problemen en ga haar troosten en bewonderen.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:40 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat heeft hij al geprobeerd maar dat kostte hem wel behoorlijk wat geld.
Zo heb ik het inderdaad gedaan. Maar hij zal het dan wel met een andere naam moeten gaan doen want anders lezen ze zijn post history en dat is een behoorlijke afknapper vermoed ik.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:42 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Slechte strategie,. Begin met een eigen topic te openen MLiG, waarin je jezelf als hulpbehoevend neerzet. Of zoek een topic van een vrouw met problemen en ga haar troosten en bewonderen.k
ja dat wil ik graag! mij lijkt dat meisje van rich ook best wel lief. ook herkenbare problemen van : " het valt nog wel mee wat voor kutleven ik heb gehad, ik hoor niet depri te zijn".quote:Op woensdag 20 april 2011 22:36 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Waarom doe je niet wat Richard doet. Vrouwen in moeilijkheden gaan redden of je laten redden door een vrouw.
nee . stop voorlopig met bellen.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:39 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik probeerde haar net te bellen en ze drukt me weg. Lekker dan, het lukt me gewoon niet om een verliefd gevoel op te wekken bij de dames
Kan ik er volgens het pua materiaal nog wat aan veranderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |