quote:
Op zondag 23 januari 2011 00:59 schreef gelestipjes het volgende:[..]
Dat bewijst slechts dat ie 2000 euro van zijn rekening gehaald heeft, niet wat hij ermee gedaan heeft
ik heb het ook. ik heb aantoonbaar met rekeningafschriften meer dan 7000 euro overgemaakt
naar een meisje die ik maar 1 keer heb gezien, en (nog) nooit meer.
en ik ben 23 trouwens
me ouders adviseerden mij om haar alsnog een leenovereenkomst te laten tekenen, maar dat heb ik niet gedaan. wil ik ook niet, en kan ook niet omdat ze me niet wil zien
jij hebt nog wel contact met haar? jij boft echt! je hebt haar tenminste meer dan 1X gezien
je kan het proberen.
ik ga zelf niets doen, ik hoop op relatiekansen nog weetjewel.
situatie is heel anders ook, ook omdat ik gezegd heb dat ze het 'mocht' hebben, en omdat ik wil dat ze snel weer wat gelukkiger is zodat ze mij weer wil zien
zoiets is volgens me ouders redelijk rechtsgeldig:
quote:
Overeenkomst van geldlening
Ondergetekende,
*mylifeisgrey*
straatnaam
postcode te Enschede
Ook te noemen crediteur
en Ondergetekende
Naam geboortedatum
adres
Postcode en woonplaats
Ook te noemen debiteur
Overwegen als volgt:
debiteur wenst geld te lenen . Crediteur is bereid hem daartoe geld te lenen op onderstaande voorwaarden, waar debiteur mee instemt.
Derhalve komen partijen overeen als volgt:
Crediteur leent uit aan debiteur gelijk debiteur in leen aanneemt een bedrag groot ¤ 7.705,=
Euro ( in cijfers: zevenduizendzevenhonderdenvijfeuro)
Debiteur verklaart door ondertekening van deze overeenkomst dit bedrag daadwerkelijk ontvangen te hebben, zodat deze overeenkomst ook als kwitantie geldt voor de betaling en ontvangst van het onder vorige punt genoemde leenbedrag.
Over het open staande leenbedrag is een rente verschuldigd van 4% op jaarbasis, waarbij na ommekomst van 1 jaar de onbetaald gebleven rente ook rentedragend wordt tegen de wettelijke rente.
Debiteur zal het leenbedrag inclusief vervallen rentes in een keer aan crediteur terug betalen en wel op dan wel:
Debiteur zal het leenbedrag per jaar aflossen aan crediteur met een bedrag van 1.000,= Euro per jaar, steeds elke jaar te vermeerderen met het bedrag van de vervallen rentes.
De eerste betaling groot ¤ 1308,20 euro zal plaats vinden op15 september 2011: ,de tweede betaling groot ¤ 1.268,20 euro op 15 september 2012: en dan steeds weer verder, totdat de hoofdsom en rentes geheel voldaan zijn. De laatste betaling zal plaats vinden op15 september 2018:
Debiteur zal de overeengekomen betalingen verrichten op rekeningnummer: XX.XX.XX.XXXten gunste van de debiteur en wel op dezelfde dag, dat de betaling ingevolge deze overeenkomst gedaan moet worden. De juiste tenaamstelling van dit rekeningnummer luidt: *mylifeisgrey.
De debiteur is in verzuim zodra hij een betalingstermijn niet op de contractueel vastgelegde datum betaald heeft. Daarmee wordt het totale leenbedrag inclusief vervallen rentes direct opeisbaar.
Alle kosten, die crediteur moet maken om de nakoming van deze leenovereenkomst af te dwingen, zijn voor rekening van de nalatige debiteur. Dit betreffen de gerechtelijke kosten, de buitengerechtelijke kosten en de advocaatkosten. Aldus in tweevoud ondertekend en overeengekomen op de datum . en te Enschede tussen:
debiteur crediteur
Handtekening Handtekening
lees mail van me ouders wat ik 'eigenlijk' moest doen
bovenstaande is bijlage van die mail die ik kreeg die ik hier op fok(link hieronder) al eens had gepost
Obsessiemisschien heb je er wat aan
ps. ik heb er zelf niets mee gedaan, en hoop dat ze alsnog me vriendin wil worden ofzoiets
[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 23-01-2011 02:45:02 ]