Ze heeft geen ouders, en ik kende haar langer dan 1 maand, maar ik wist niet dat ze een vriendje had.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:28 schreef Lysdexie het volgende:
Jezus. Wat een verschrikkelijke kuthoer. Tevens begrijp ik niet waarom je 2.000 euro naar iemand overmaakt die je net een maand kent.
Leg de kwestie voor aan haar ouders ofso.
Ze heeft geen ouders of ze heeft je dat verteld zodat ze je makkelijker kon bestelen?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:32 schreef Afellay20 het volgende:
[..]
Ze heeft geen ouders, en ik kende haar langer dan 1 maand, maar ik wist niet dat ze een vriendje had.
Waarom ga je niet gewoon naar de politie?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:32 schreef Afellay20 het volgende:
[..]
Ze heeft geen ouders, en ik kende haar langer dan 1 maand, maar ik wist niet dat ze een vriendje had.
Dan krijg ik me geld echt nooit terug. Want ik heb geen bewijs dat ik het aan haar gegeven heb, En als het alleen 1/2 mensen waren had ik zelf wel me geld terug gevraagd maar het is een hele groep die zij kentquote:Op zondag 23 januari 2011 00:33 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon naar de politie?
Nou dan sms/mail haar eens dat je dat geld terug wil binnen x termijn. Als ze terug stuurt dat ze het niet terug kan betalen of terug wil betalen, heb je in ieder geval iets aan bewijs dat ze het inderdaad heeft.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:35 schreef Afellay20 het volgende:
[..]
Dan krijg ik me geld echt nooit terug. Want ik heb geen bewijs dat ik het aan haar gegeven heb, En als het alleen 1/2 mensen waren had ik zelf wel me geld terug gevraagd maar het is een hele groep die zij kent
Dit dus. TS, wat voor meisje is het? Is die jongen haar loverboy?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dan sms/mail haar eens dat je dat geld terug wil binnen x termijn. Als ze terug stuurt dat ze het niet terug kan betalen of terug wil betalen, heb je in ieder geval iets aan bewijs dat ze het inderdaad heeft.
Dit is best wel een goede reactie, thx!quote:Op zondag 23 januari 2011 00:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dan sms/mail haar eens dat je dat geld terug wil binnen x termijn. Als ze terug stuurt dat ze het niet terug kan betalen of terug wil betalen, heb je in ieder geval iets aan bewijs dat ze het inderdaad heeft.
Snap niet wat je ermee wilt bereiken. Je hebt dan juist bewijs dat JIJ het geld vrijwillig aan HAAR heb overgemaakt, het is niet alsof ze je bestolen heeft ofzo. Wil je nog ermee naar de politie, had je maar bewijs moeten hebben dat ze je uiteindelijk terug zou gaan betalen oid, als ze zich daar niet aan houd, dan kan je naar de politie.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:38 schreef Afellay20 het volgende:
[..]
Dit is best wel een goede reactie, thx!
Ik ga het proberen, want ik moet echt bewijs hebben, anders gelooft de politie mij niet want die willen altijd bewijzen hebben.
Je weet nooit hoe ze reageert natuurlijk. Hopelijk is ze dom genoeg om een reactie te sturen waaruit blijkt dat het inderdaad een lening was.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:40 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Snap niet wat je ermee wilt bereiken. Je hebt dan juist bewijs dat JIJ het geld vrijwillig aan HAAR heb overgemaakt, het is niet alsof ze je bestolen heeft ofzo. Wil je nog ermee naar de politie, had je maar bewijs moeten hebben dat ze je uiteindelijk terug zou gaan betalen oid, als ze zich daar niet aan houd, dan kan je naar de politie.
Geld is verloren dus, dat mokkel gaat met haar loverboy naar Zuid-Frankrijk in de zomer.
Kom je uit Westerhaar?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:46 schreef TwenteFC het volgende:
Als die vriend je geld niet terug geeft, gewoon helemaal kapot houwen.
Je hebt toch je bankafschrift als bewijs?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:35 schreef Afellay20 het volgende:
[..]
Dan krijg ik me geld echt nooit terug. Want ik heb geen bewijs dat ik het aan haar gegeven heb, En als het alleen 1/2 mensen waren had ik zelf wel me geld terug gevraagd maar het is een hele groep die zij kent
Dat bewijst slechts dat ie 2000 euro van zijn rekening gehaald heeft, niet wat hij ermee gedaan heeftquote:Op zondag 23 januari 2011 00:57 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Je hebt toch je bankafschrift als bewijs?
En verkering vragen terwijl je ouder bent dan 10quote:Op zondag 23 januari 2011 00:38 schreef Civilian het volgende:
Sowieso.. na 3 weken al van iemand houden
Als het goed is staat het rekeningnummer van dat rot wijf erbij. Dan kan er iniedergeval achterhaald worden naar wie het geld is gestuurd.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:59 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Dat bewijst slechts dat ie 2000 euro van zijn rekening gehaald heeft, niet wat hij ermee gedaan heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |