Hahaha die dames komen hier vanzelf wel naar je toe (helaas).quote:Op donderdag 21 april 2011 00:13 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik weet niet of je verlegen bent o.i.d. maar een geurtje uitzoeken is natuurlijk een goed moment om eens wat dames aan te spreken in de winkel om hun mening over geurtjes te vragen.
Mee eens, een vieze lucht is een instant afknapper en een fijne herkenbare geur kan je weer helemaal terugbrengen naar een moment als je het later weer ruikt.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Stelling: LichaamsGeur, en dan heb ik het dus niet over luchtjes, is ook best belangrijk.
Nee, gewoon voor de aardigheid.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:13 schreef formerjellybean het volgende:
Maar je wilt niets met haar ?? Dan kun je met parfum juist wel de indruk geven , of ze denkt dat ze stinkt
Foto's? Sorry, ik val niet op jongetjes... Maar goed, als ik hier dus niet mag wezen alszijnde niet-40+er zou je dan niet meteen de helft van de vrouwen hier wegbonjouren? Oh nee, want dan heb je helemaal geen contact met vrouwen meer natuurlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 00:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Matig excuus, ik vraag slechts om foto's. Ik stel niet dat ik je in elkaar ga slaan of zo.
Ik weet niet wat jij geslikt hebt, but gimme some.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:17 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Foto's? Sorry, ik val niet op jongetjes... Maar goed, als ik hier dus niet mag wezen alszijnde niet-40+er zou je dan niet meteen de helft van de vrouwen hier wegbonjouren? Oh nee, want dan heb je helemaal geen contact met vrouwen meer natuurlijk
Volgens mij moet jij echt eens minder serieus worden. Of gaan slapen.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:17 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Foto's? Sorry, ik val niet op jongetjes... Maar goed, als ik hier dus niet mag wezen alszijnde niet-40+er zou je dan niet meteen de helft van de vrouwen hier wegbonjouren? Oh nee, want dan heb je helemaal geen contact met vrouwen meer natuurlijk
De verkoopster bedoel je?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:15 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hahaha die dames komen hier vanzelf wel naar je toe (helaas).
Niet vandaag, gisteren... en het waren AH-tjes... kan ze zeer aanraden!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij geslikt hebt, but gimme some.
Zorg dan in ieder geval dat zij ook doorheeft dat het enkel een aardigheidje is, anders kan het zoals formerjellybean zei wel eens anders overkomen.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:16 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee, gewoon voor de aardigheid.
Neen, kleine limbo met killer looks... dat ben ikquote:Op donderdag 21 april 2011 00:17 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij echt eens minder serieus worden. Of gaan slapen.
Jij bent toch die man met die lange haren?
Ja hier wel, je loopt daar binnen en stormt er weer zo'n over enthousiast wijf op je af: Hoi hoiii kan ik je helpen?!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
De verkoopster bedoel je?
Hey, als ze knap is...
waar is dat dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:15 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hahaha die dames komen hier vanzelf wel naar je toe (helaas).
Hmm, ik heb er geen problemen mee.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:19 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja hier wel, je loopt daar binnen en stormt er weer zo'n over enthousiast wijf op je af: Hoi hoiii kan ik je helpen?!
Knap of niet knap, laat me met rust is het enige wat er dan in me opkomt
oh wacht ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hmm, ik heb er geen problemen mee.
Ik vind het wel fijn als iemand meteen komt om te helpen, scheelt weer zoeken enzulks.
Naar buiten gaan is sowieso een goed idee met het mooie weer van deze week!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
waar is dat dan?
moet ik gewoon naar buiten gaan, en dan gewoon enschede centrum ofzoiets?
Yup. Luister naar deze wijze woorden.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:22 schreef moneyfornothing het volgende:
Naar buiten gaan is sowieso een goed idee met het mooie weer van deze week!
Bij deze dan. Succes en welterusten.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:25 schreef iwannabehigh het volgende:
Nou. Ik ga slapen, moet er morgen om half zes uit.![]()
Morgen wordt een hel, en overmorgen ook.
Wens me succes!
Nee man, lachen.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh wacht ja.
verkopers ja.
ja is schijtirritant. ik heb amper angst overwonnen voor kassameisjes. ik wil gwoon met rust worden gelaten dan
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:30 schreef Crutch het volgende:
Nee man, lachen.
Als ze vraagt: "Spaart u zegels?", terugzeggen: "Ja, postzegels; doe maar twee van een euro en drie van 33 cent."
Waarna ze vriendelijk terug zal glimlachen, terwijl ze denkt "rot eens op met je oh zo originele grappen die ik elke week weer hoor" en zich voorneemt de volgende keer per ongeluk even hard in je zak chips te knijpen.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:30 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee man, lachen.
Als ze vraagt: "Spaart u zegels?", terugzeggen: "Ja, postzegels; doe maar twee van een euro en drie van drie en dertig cent."
Tja, zulke meisjes zitten er ook tussen.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarna ze vriendelijk terug zal glimlachen, terwijl ze denkt "rot eens op met je oh zo originele grappen die ik elke week weer hoor" en zich voorneemt de volgende keer per ongeluk even hard in je zak chips te knijpen.
Sowieso, maar die glimlach heb je in ieder geval binnen!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Tja, zulke meisjes zitten er ook tussen.
Je bent best scherp en gevat, maar helaas heb je geen bruikbaar fobo.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:34 schreef moneyfornothing het volgende:
Sowieso, maar die glimlach heb je in ieder geval binnen!
Idd.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Sowieso, maar die glimlach heb je in ieder geval binnen!
Dat is mooi dat is toch wel een grote overwinning, zelf hoef ik ook niet meer te blozen. Weet jij of Schenk deze angst inmiddels heeft overwonnen?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh wacht ja.
verkopers ja.
ja is schijtirritant. ik heb amper angst overwonnen voor kassameisjes. ik wil gwoon met rust worden gelaten dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |