Mar schrok jeje niet de pleures of vond je het wel fijn?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
wrijven over de derrière en dijen
dat vind ik geen Aanranden hoor
Weet je 100% zeker dat het expres was? En was het iemand die "normaal" uitzag of kan je wel een beetje bedenken dat hij dronk/schizofreen/psychopaat was?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Kijk even naar de postgeschiedenis en de topics die aanmaakt, dromen over zogenaamde halfbroers waarmee ze het bed deelt.. Ja sorry verder kwam ik niet maar het ligt wel weer aan mij. En dan word ik altijd geconfronteerd met mijn topics, kijk dat eensquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik weet niet hoe lanter irl is maar ik vermoed dat het niet haar persoon is (dat ze een beetje licht in het hoofd is ofzo) maar meer haar eigen persoonlijke problemen waardoor ze niet aan de jongens raakt. En ze is ook nog maar 18, dus waar práaaten we over zeg. Het komt wel goed met haar.
Wellicht heeft ze gewoon wat poezie en wat water nodig om het maar in met lanterfanter-speak te zeggen
Sorry hoor, maar loop eens niet steeds zo te zeuren over de reacties op jouw topics. Dat er raardere topics bestaan doet niets af aan het rare van de jouwe..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:44 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
En dan word ik altijd geconfronteerd met mijn topics, kijk dat eens
nou het gebeurde gewoon zo opeensquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mar schrok jeje niet de pleures of vond je het wel fijn?
die oude man zag er wel netjes uit hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:44 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Weet je 100% zeker dat het expres was? En was het iemand die "normaal" uitzag of kan je wel een beetje bedenken dat hij dronk/schizofreen/psychopaat was?
En jij bent een kloon van? Mijn topics zijn niet zo raar eigenlijk, de realiteit is het.. niet aandachtvragend of at dan ook, niet eens vergelijkbaar met die van lant. Dus die reactie slaat sowieso nergens op.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar loop eens niet steeds zo te zeuren over de reacties op jouw topics. Dat er raardere topics bestaan doet niets af aan het rare van de jouwe..
Als het zo onvergelijkbaar is, vergelijk het dan ook niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:51 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
En jij bent een kloon van? Mijn topics zijn niet zo raar eigenlijk, de realiteit is het.. niet aandachtvragend of at dan ook, niet eens vergelijkbaar met die van lant. Dus die reactie slaat sowieso nergens op.
OT
Ja ik heb nu gezien hoe je eruit ziet en je zou genoeg aandacht moeten krijgen van jongens. Ik vermoed dat het met jou helemaal goed komt, keus zat voor jou ondanks je vreemde gedrag, maar als je een jongen zou zijn geweest dan zou het zeer moeilijk zijn geworden voor je.quote:
Als het met seksuele intenties was en jij vond het niet fijn, dan was het aanranding.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Een "check"?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:58 schreef Schenkstroop het volgende:
achwelja.. waar is iedereen opeens verdwenen. allemaal bang voor een check zeker
Er is een verschil tussen "gezond" in dat het de voedingsstoffen heeft die je nodig hebt, en "gezond" in dat je niet te veel calorieen binnen krijgt. Niks mis met een boterham pindakaas, zolang het niet het enige is dat je eet. Pindakaas is vet, maar het zijn wel goeie vetten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:06 schreef Supersoep het volgende:
Ik zou tegenwoordig niet eens meer weten wat gezond eten is. Groenten natuurlijk. Maar is brood gezond? Pindakaas? Of is dat te vettig weer met teveel eiwitten? Zuivelproducten?
hee! als ik genoeg cognitieve vermogens had om miljoen dingen in de gaten te houden, en tijd zo langzaam genoeg ging dat ik alles ruim kon overdenken. dan was het wel gelukt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:21 schreef Catbert het volgende:
Holy crap. En dat denkt dat PUA z'n redding is.
Ja, ga maar lekker je "cognitieve" vermogens richten op het niet nerveus zijn joh, niemand die het merkt
Nee. Je kunt namelijk onmogelijk verbergen dat je nerveus bent. Je steekt dit compleet van de verkeerde kant in. En ondertussen profiteren schrijvers van PUA boeken net zoals hoeren dat doen van je. Je bent gewoon een kip die zichzelf makkelijk laat plukken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
hee! als ik genoeg cognitieve vermogens had om miljoen dingen in de gaten te houden, en tijd zo langzaam genoeg ging dat ik alles ruim kon overdenken. dan was het wel gelukt.
Maar waarom wil je niet proberen ipv normaler te lijken om ook normaal te zijn dmv hulp? Of althans normaler, zo dat jij ook met meisjes kan communiceren zonder vooraf zinnen ingestudeerd te hebben uit PUA boeken. En een 'miljoen dingen' in de gaten hoeft te houden. Daar zal je nooit genoeg cognitieve vermogens voor hebben namelijk. Mission Impossible.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hee! als ik genoeg cognitieve vermogens had om miljoen dingen in de gaten te houden, en tijd zo langzaam genoeg ging dat ik alles ruim kon overdenken. dan was het wel gelukt.
alleen ik met me vwo-dilpma met een boel 6jes kan dat niet.
+dat ik nog eens al helemaal niet handig ben in zelfs al normaal lijken en sociale omgevingen.
het kost me al al me moeite om "normaal te lijken" in het normale leven. daar kan niet nogeens pua bij.
ik ben altijd al blij als mensen niet over me denken " wow hij is echt vreemd"(en dat lukt me nog net aan aardig goed)
ik ben nooit normaal geweestquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar waarom wil je niet proberen ipv normaler te lijken om ook normaal te zijn dmv hulp?
de gedachte " ik heb nooit succes bij een meisje" blijft altijd tot misschien andere tijden.quote:Of althans normaler, zo dat jij ook met meisjes kan communiceren zonder vooraf zinnen ingestudeerd te hebben uit PUA boeken.
ja het is wel te merken. ik schat dat ik 10 a 20% van me denkvermogen over heb als ik me in sociale situaties begeefquote:En een 'miljoen dingen' in de gaten hoeft te houden. Daar zal je nooit genoeg cognitieve vermogens voor hebben namelijk. Mission Impossible.
ja. bijv die compliment, terugtrek,dhv,aas routine op pagina 1 van dit topic. koste me wel 10 seconden om te bednken.quote:Bij menselijke intereactie heb je geen tijd om lang te overdenken wat je gaat zeggen of doen. Daarom werkt PUA ook niet, het moet natuurlijk, natural voor je komen. Je kan het niet allemaal aanleren. Online kun je nadenken over wat je typt, maar irl niet.
ja duh! snap eens hoe moeilijk het is voor een man om een vrouw te versierenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
nooit ....... Mission Impossible.
Dat staat er verder los van, want niet iedere man heeft miljoenen cognitieve vermogens nodig om een vrouw te versieren en een facade op te houden. Geen man eigenlijk, ook jij niet als je zou doen wat nodig was ipv je tijd te verdoen met deze onzin.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja duh! snap eens hoe moeilijk het is voor een man om een vrouw te versieren
Oke, en waarom heb je niet haar nummer gevraagd dan, of iets?quote:nog even over dat meisje die me ioi's all over gaf. ze raakte haar haar aan, ze volgde me even. ze stond de stampen in haar drankje(alsof ze aan het 'aftrekken' was), ze boodt me van alles aan(cafe eigendommen en ook een drankje) en toen ik maar wegging kneep ze met haar handen.(niet dat ik wegging, maar omdat ze zich gelukkig voelde dat ze mij had ontmoet)
omdat ik gewoon een dom gesprek had van " oh dus jij behoort niet tot esn"(esn=vage studentenvereniging voor buitenlanders). en andere dingenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oke, en waarom heb je niet haar nummer gevraagd dan, of iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |