abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 maart 2011 @ 00:42:48 #91
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94626529
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 00:40 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat dan wel?
wrijven over de derrière en dijen
dat vind ik geen Aanranden hoor
  zaterdag 26 maart 2011 @ 00:43:26 #92
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94626553
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 00:42 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Mar schrok jeje niet de pleures of vond je het wel fijn?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 26 maart 2011 @ 00:44:18 #93
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94626595
quote:

[..]

Weet je 100% zeker dat het expres was? En was het iemand die "normaal" uitzag of kan je wel een beetje bedenken dat hij dronk/schizofreen/psychopaat was?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94626596
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 00:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik weet niet hoe lanter irl is maar ik vermoed dat het niet haar persoon is (dat ze een beetje licht in het hoofd is ofzo) maar meer haar eigen persoonlijke problemen waardoor ze niet aan de jongens raakt. En ze is ook nog maar 18, dus waar práaaten we over zeg. Het komt wel goed met haar.

Wellicht heeft ze gewoon wat poezie en wat water nodig om het maar in met lanterfanter-speak te zeggen
Kijk even naar de postgeschiedenis en de topics die aanmaakt, dromen over zogenaamde halfbroers waarmee ze het bed deelt.. Ja sorry verder kwam ik niet maar het ligt wel weer aan mij. En dan word ik altijd geconfronteerd met mijn topics, kijk dat eens :')
pi_94626791
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 00:44 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

En dan word ik altijd geconfronteerd met mijn topics, kijk dat eens :')
Sorry hoor, maar loop eens niet steeds zo te zeuren over de reacties op jouw topics. Dat er raardere topics bestaan doet niets af aan het rare van de jouwe..
  zaterdag 26 maart 2011 @ 00:51:11 #96
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94626829
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 00:43 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Mar schrok jeje niet de pleures of vond je het wel fijn?
nou het gebeurde gewoon zo opeens
ik beschouw het achteraf wel als een Compliment
op het moment vond ik het niet echt heel prettig, want een oude man en een misvormd persoon behoren niet tot mijn doelgroep

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 00:44 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Weet je 100% zeker dat het expres was? En was het iemand die "normaal" uitzag of kan je wel een beetje bedenken dat hij dronk/schizofreen/psychopaat was?
die oude man zag er wel netjes uit hoor
die misvormde niet, die had ook rotte tanden, maar ik vond hem wel zielig en ik weet ook niet zo goed of hij wel aan zulke dingen denkt
pi_94626861
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 00:50 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar loop eens niet steeds zo te zeuren over de reacties op jouw topics. Dat er raardere topics bestaan doet niets af aan het rare van de jouwe..
En jij bent een kloon van? Mijn topics zijn niet zo raar eigenlijk, de realiteit is het.. niet aandachtvragend of at dan ook, niet eens vergelijkbaar met die van lant. Dus die reactie slaat sowieso nergens op.

OT
pi_94626978
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 00:51 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

En jij bent een kloon van? Mijn topics zijn niet zo raar eigenlijk, de realiteit is het.. niet aandachtvragend of at dan ook, niet eens vergelijkbaar met die van lant. Dus die reactie slaat sowieso nergens op.

OT
Als het zo onvergelijkbaar is, vergelijk het dan ook niet.
Juist dat ze realiteit waren was het 'enge' er aan. Je hoeft ook niet meteen zo gepikeerd te reageren, het viel me enkel op dat je alweer begon over al dat leed dat je is aangedaan n.a.v. je topics.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 00:58:30 #99
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94627013
achwelja.. waar is iedereen opeens verdwenen. allemaal bang voor een check zeker :P

[ Bericht 37% gewijzigd door Schenkstroop op 26-03-2011 01:21:54 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 26 maart 2011 @ 01:24:56 #100
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94627774
Ik ben er nog steeds.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 26 maart 2011 @ 01:25:29 #101
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94627789
Maar heb niet zoveel te zeggen... toevallig vragen of iets waarover je wilt praten?
pi_94628049
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 00:05 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

jazeker
nog wel Anoniem
Ja ik heb nu gezien hoe je eruit ziet en je zou genoeg aandacht moeten krijgen van jongens. Ik vermoed dat het met jou helemaal goed komt, keus zat voor jou ondanks je vreemde gedrag, maar als je een jongen zou zijn geweest dan zou het zeer moeilijk zijn geworden voor je.
pi_94628204

Niets te melden over het onderwerp maar ik wil even dit plaatje suggereren voor de volgende op.

Plaatje gefixed.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 01:48:25 #104
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94628238
Werkt niet.
pi_94628250
gaat goed met deze reeks
Finally, someone let me out of my cage
pi_94628437
quote:

[..]

Als het met seksuele intenties was en jij vond het niet fijn, dan was het aanranding.

Al kan je het iemand niet kwalijk nemen dat hij het doet als jij dat toelaat.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 02:08:50 #107
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94628533
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 00:58 schreef Schenkstroop het volgende:
achwelja.. waar is iedereen opeens verdwenen. allemaal bang voor een check zeker :P
Een "check"?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zaterdag 26 maart 2011 @ 02:12:50 #108
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94628584
quote:
5s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:06 schreef Supersoep het volgende:
Ik zou tegenwoordig niet eens meer weten wat gezond eten is. Groenten natuurlijk. Maar is brood gezond? Pindakaas? Of is dat te vettig weer met teveel eiwitten? Zuivelproducten?
Er is een verschil tussen "gezond" in dat het de voedingsstoffen heeft die je nodig hebt, en "gezond" in dat je niet te veel calorieen binnen krijgt. Niks mis met een boterham pindakaas, zolang het niet het enige is dat je eet. Pindakaas is vet, maar het zijn wel goeie vetten.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zaterdag 26 maart 2011 @ 02:17:48 #109
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94628633
hoi.
ik ben net uitgegaan. er valt bijna niets over te melden.
het was weer faal
de vorige keer uitgaan was op al me aandacht op me materiaal(wat ik zei) gericht(en ik had een heel aardige vriend gemaakt die me echt wilde helpen.)
maar toen werd ik na 1 seconde altijd supernervous rond de ladies.

nu was al me aandacht gericht op "koel" proberen te blijven. ik heb nog net enkele gesprekken kunnen voeren(3 sets met meisjes) maar al me cognitieve vermogen ging naar "rustig" proberen te blijven.

om even de situatie te schetsen:
ik heb toen het nog rustig was gesproken met jongens, en ook meisjes.
het meisje gaf me ioi's alll over, maar het is zeer moeilijk om tijdens het "normaal proberren te lijken" ook dan nog eens in schemas en routines te geraken.

later met een 2 set ook nog een lang gesprek(veel langer dan die 1ste) en ik heb me fokusernaam gegeven om eens te googelen voor haar(stom, maar ikdenk dat er neit veel gebeurd).
het kostte toen ook al me cognitieve vermogens om een "zo normaal mogelijk" gesprek op gang tge houden.

voor een normaal gesprek in de buitenwereld kost het me al al me moeite aan denkvermogen
onderwerpen kon ik nog net aan ergens heen sturen toen.
ik had het nog net op een "soort van vriendin van mij" weten te brengen(8k meisje) en een ander meisje van JAREN terug alsof ik ladies genoeg in het leven had. maar daar prikten ze dwars doorheen voor de rest.

1 van hun had een vriendje, en ik vroeg wel advies aan haar.
al me zwakheden dat ik nervous was merktte ze(terwijl al een heleboel aandacht naar nervousiteit verbergen ging. herrinner me hierbij een post van me dat een meisje van 10 meter afstand mij zag staan blozen en mij opgelaten zag zijn. ik was op ,5 meter afstand van hun dus het ging wel al redelijk goed)
maar dat kostte me al al me vermogens.
toen was er een andere dude, en bijv. een faal die ik wel even kan zeggen
binnen 1 seconde had hij een gesprek en ik vroeg waar hij dacht waar ik vandaan kwam en ik verstond het niet, en toen schatte ik het maar op dat hij zei " dat ik van een andere planeet kwam"(het autisten cliche)

het was horrible. op een gegeven moment was het druk, en allemaal niet meer te overzien en toen ben ik maar weggegaan(toen het net druk begon te worden) daar.
de teringherrie was ook verschirkkelijk
ik heb nog net een meisje op haar hoofddeksel kunnen wijzen dat het verkeerd om zat, haar eventjes kunnen laten lachen
5 seconde me thaar gedanst, en toen maar haar naar haar vriendin gedraait terwijl ik snel een exit maakte.
(en dat zonder keihard op me gezicht te worden geslagen wat altijd me doel is om niet gewond te raken)
toen ik dichterbij kwam bleek ze aardig dik te zijn, en ze lachte heel lief naar me.... maar ik weet niet wat ik eraan kan doen in die teringherrie om het te sturen op een toevallig elkaar leren kennen.

het was weereens verschrikkelijk(in de zin van om een gesprek te voeren. van de herrie zelf heb ik geen last zoals autisten. dat laat me nog twijfelen bijv dus of ik daadwerkelijk een autist ben)

ik verkeer weer in staten om hoeren uit te nodigen, die misschien op de 1 of andere manier interesse in me hebben. of zelfs dat heeft eigenlijk geen zin want zelfs dan zal ik neit in materiaal kunnen terugvallen om daar iets over te leren, wat ik nodig heb voor me liefde 8k-meisje!

enige maneir dat ik ooit dichterbij dan vlakbij bij een meisje kan komen is als zij eindeloze interesse in mij heeft(vanaf het begin al), en me geruststeld en alles eigenlijk.

jhet was weer verschrikkelijk......

@lanterfanteraar. ik weet niet meer nu waarom ik het dacht, maar wij zijn zoveel a-like(op ze engels).

we hebben allebei geen sociale contacten, en de manier om ze makkelijk op te doen is om uit te gaan.

dan tijdens het uitgaan is het verschil is dat ik constant moeite moet doen! dan de hele tijd.
voordat je het weet zit je als jongen eenzaam in een hoekje.
en jij zal wel in de belangstelling kunnen blijven staan, en je gewoon "kunnen laten gaan" en makkeijker plezier hebben

het was weer verschrikkelijk, ik wil dit niet zo lang doen omdat ik elke keer huilbuien erover heb.
nou ben ik wel niet zo veel nog uitgegaan, en kan ik het nog leren. maar het is hartstikke(momenteel TE voor altijd) moeilijk

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 26-03-2011 02:55:22 ]
pi_94628639
MLiG eet jij nog een beetje goed de laatste tijd?

Niet jezelf verwaarlozen hè.
pi_94628650
En ipv normaal proberen te lijken, moet je je mss eerst normaal gaan voelen.

Dus niet dat je acteert. Gooi die PUA weg en kijk wat je concreet aan jezelf kan verbeteren.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 02:21:48 #112
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94628667
Holy crap. En dat denkt dat PUA z'n redding is.

Ja, ga maar lekker je "cognitieve" vermogens richten op het niet nerveus zijn joh, niemand die het merkt :')
  zaterdag 26 maart 2011 @ 02:25:21 #113
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94628700
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 02:21 schreef Catbert het volgende:
Holy crap. En dat denkt dat PUA z'n redding is.

Ja, ga maar lekker je "cognitieve" vermogens richten op het niet nerveus zijn joh, niemand die het merkt :')
hee! als ik genoeg cognitieve vermogens had om miljoen dingen in de gaten te houden, en tijd zo langzaam genoeg ging dat ik alles ruim kon overdenken. dan was het wel gelukt.

alleen ik met me vwo-dilpma met een boel 6jes kan dat niet.
+dat ik nog eens al helemaal niet handig ben in zelfs al normaal lijken en sociale omgevingen.

het kost me al al me moeite om "normaal te lijken" in het normale leven. daar kan niet nogeens pua bij.

ik ben altijd al blij als mensen niet over me denken " wow hij is echt vreemd"(en dat lukt me nog net aan aardig goed)
  zaterdag 26 maart 2011 @ 02:27:20 #114
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94628715
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 02:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
hee! als ik genoeg cognitieve vermogens had om miljoen dingen in de gaten te houden, en tijd zo langzaam genoeg ging dat ik alles ruim kon overdenken. dan was het wel gelukt.
Nee. Je kunt namelijk onmogelijk verbergen dat je nerveus bent. Je steekt dit compleet van de verkeerde kant in. En ondertussen profiteren schrijvers van PUA boeken net zoals hoeren dat doen van je. Je bent gewoon een kip die zichzelf makkelijk laat plukken.
pi_94628784
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 02:25 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

alleen ik met me vwo-dilpma met een boel 6jes kan dat niet.
+dat ik nog eens al helemaal niet handig ben in zelfs al normaal lijken en sociale omgevingen.

het kost me al al me moeite om "normaal te lijken" in het normale leven. daar kan niet nogeens pua bij.

ik ben altijd al blij als mensen niet over me denken " wow hij is echt vreemd"(en dat lukt me nog net aan aardig goed)
Maar waarom wil je niet proberen ipv normaler te lijken om ook normaal te zijn dmv hulp? Of althans normaler, zo dat jij ook met meisjes kan communiceren zonder vooraf zinnen ingestudeerd te hebben uit PUA boeken. En een 'miljoen dingen' in de gaten hoeft te houden. Daar zal je nooit genoeg cognitieve vermogens voor hebben namelijk. Mission Impossible.

Bij menselijke intereactie heb je geen tijd om lang te overdenken wat je gaat zeggen of doen. Daarom werkt PUA ook niet, het moet natuurlijk, natural voor je komen. Je kan het niet allemaal aanleren. Online kun je nadenken over wat je typt, maar irl niet.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 02:44:26 #116
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94628861
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 02:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar waarom wil je niet proberen ipv normaler te lijken om ook normaal te zijn dmv hulp?
ik ben nooit normaal geweest
quote:
Of althans normaler, zo dat jij ook met meisjes kan communiceren zonder vooraf zinnen ingestudeerd te hebben uit PUA boeken.
de gedachte " ik heb nooit succes bij een meisje" blijft altijd tot misschien andere tijden.
dat maakt ookal ben ik ineens normaal, me alsnog nerveus bij de meiden.
quote:
En een 'miljoen dingen' in de gaten hoeft te houden. Daar zal je nooit genoeg cognitieve vermogens voor hebben namelijk. Mission Impossible.
ja het is wel te merken. ik schat dat ik 10 a 20% van me denkvermogen over heb als ik me in sociale situaties begeef
quote:
Bij menselijke intereactie heb je geen tijd om lang te overdenken wat je gaat zeggen of doen. Daarom werkt PUA ook niet, het moet natuurlijk, natural voor je komen. Je kan het niet allemaal aanleren. Online kun je nadenken over wat je typt, maar irl niet.
ja. bijv die compliment, terugtrek,dhv,aas routine op pagina 1 van dit topic. koste me wel 10 seconden om te bednken.
reken dan ongeveer uit dus dat ik daar 50 seconde over doe terwijl ik me in sociale omgeving begeef(nog maar 10a 20 % over). en dat dat dan ook nog eens 50 seconde is zonder me op andere dingen te letten (als niet nerveus worden)

ik weet het niet aardbei, maar ik zie me enige mogelijkheid doorgaan met hoe het nu gaat totdat er meer "in can" is.
ik heb tijd zat hier, 24/7 niets doen. misschien dat ik eens wat stillere omgevingen probeer op te zoeken ofzoiets en het vaker ga doen. want dit maakt me depresief

nog even over dat meisje die me ioi's all over gaf. ze raakte haar haar aan, ze volgde me even. ze stond de stampen in haar drankje(alsof ze aan het 'aftrekken' was), ze boodt me van alles aan(cafe eigendommen en ook een drankje) en toen ik maar wegging kneep ze met haar handen.(niet dat ik wegging, maar omdat ze zich gelukkig voelde dat ze mij had ontmoet)
het is triest

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 02:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

nooit ....... Mission Impossible.
ja duh! snap eens hoe moeilijk het is voor een man om een vrouw te versieren

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 26-03-2011 02:52:47 ]
pi_94628903
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 02:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja duh! snap eens hoe moeilijk het is voor een man om een vrouw te versieren
Dat staat er verder los van, want niet iedere man heeft miljoenen cognitieve vermogens nodig om een vrouw te versieren en een facade op te houden. Geen man eigenlijk, ook jij niet als je zou doen wat nodig was ipv je tijd te verdoen met deze onzin.

Je hebt PUA al zo goed bestudeerd, en nog faal je in de praktijk. Je moet wel toegeven dat het niet werkt, omdat je nooit de reacties van vrouwen 100% kunt voorspellen en je kan ook niet alles wat jij moet zeggen instuderen. Dat werkt echt niet.
pi_94628916
quote:
nog even over dat meisje die me ioi's all over gaf. ze raakte haar haar aan, ze volgde me even. ze stond de stampen in haar drankje(alsof ze aan het 'aftrekken' was), ze boodt me van alles aan(cafe eigendommen en ook een drankje) en toen ik maar wegging kneep ze met haar handen.(niet dat ik wegging, maar omdat ze zich gelukkig voelde dat ze mij had ontmoet)
Oke, en waarom heb je niet haar nummer gevraagd dan, of iets?
  zaterdag 26 maart 2011 @ 02:57:36 #119
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94628928
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 02:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oke, en waarom heb je niet haar nummer gevraagd dan, of iets?
omdat ik gewoon een dom gesprek had van " oh dus jij behoort niet tot esn"(esn=vage studentenvereniging voor buitenlanders). en andere dingen
terwijl zij hevig ioi's stond te geven. zat ik gewoon beetje dom small-talk te doen. en al me cognitieve vermogens op lichaamscontact te richten om haar "normaal" als iemand die het gewent is en als een player aan te raken.
of naja was nieteens lichaamscontact. het was eerder op een comfortabele manier dichterbij lijken te komen dan 50 centimeter.
dan ineens nummer vragen werkt niet denk ik, en is vrfeemd

[ Bericht 4% gewijzigd door mylifeisgrey op 26-03-2011 03:09:10 ]
pi_94628934
Alles draait om het uiterlijk in het nachtleven. Zomaar op iemand afstappen gaat toch niet werken. Kijk om je heen en stap op dames af die oogcontact maken (wat bij mij dus nooit gebeurd). En vervolgens praat je zo positief mogelijk over jezelf en toon je interesse in haar en stel je open vragen. Probeer vervolgens op haar verhaal in te haken en probeer wat grapjes te maken.

Zo hoort het te gaan volgens mij.

Als je je uiterlijk niet mee hebt dan kan je het beter op andere manieren proberen zoals via internet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')