quote:Wilde het net zeggen. In Zweden dus wel, maar heb jij geen ruk aan natuurlijkOp vrijdag 22 oktober 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
Hebben ze in Zweden wel, dus ze kunnen het in elk geval
quote:Nee, op zich kom je op weg naar Zweden ook genoeg Ikea's tegen en dan kan je net zo goed even binnen lopenOp vrijdag 22 oktober 2010 22:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wilde het net zeggen. In Zweden dus wel, maar heb jij geen ruk aan natuurlijk
quote:Met afsnij-paadjes annex ontsnappingsluikjesOp vrijdag 22 oktober 2010 22:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Doolhof valt toch wel mee toch. Die winkels zijn als één lange route ingericht.
quote:ik vind het verschrikkelijk shoppen iig.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Doolhof valt toch wel mee toch. Die winkels zijn als één lange route ingericht.
quote:uhuh, gewoon de pijlen volgenOp vrijdag 22 oktober 2010 22:10 schreef gadescha het volgende:
[..]
ik vind het verschrikkelijk shoppen iig.
maar wellicht moet je eerst het systeem ff doorhebben
quote:Een spijkerbed?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:52 schreef Mourik het volgende:
Ik had laatst een bed gekocht, de schroefjes zaten er niet eens bij.
quote:Ja, ik.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:56 schreef Lo-Fi het volgende:
Is er al 1 of ander jankwijf begonnen over het vermeende geweldige ontbijt bij de Ikea?
quote:Simpel, Je gaat naar ikea.nl, je kijkt wat je wilt hebben. dan ga je naar de controleer voorraad in jou winkel pagina van dat product. daar zie je de voorraad en de locatie in het zelfbedieningsmagazijn, dan pak je de auto, rij je naar de ikea, loop je naar het zelfbedieningsmagazijn, dan pak je je zooi, loop je naar de kassa, betaal je, rij je met je zooi naar huis en dan zet je het in elkaar. hoef je nog geen 5 minuten een ikea binnen te zijnOp vrijdag 22 oktober 2010 22:10 schreef gadescha het volgende:
[..]
ik vind het verschrikkelijk shoppen iig.
maar wellicht moet je eerst het systeem ff doorhebben
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 03:59 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Simpel, Je gaat naar ikea.nl, je kijkt wat je wilt hebben. dan ga je naar de controleer voorraad in jou winkel pagina van dat product. daar zie je de voorraad en de locatie in het zelfbedieningsmagazijn, dan pak je de auto, rij je naar de ikea, loop je naar het zelfbedieningsmagazijn, dan pak je je zooi, loop je naar de kassa, betaal je, rij je met je zooi naar huis en dan zet je het in elkaar. hoef je nog geen 5 minuten een ikea binnen te zijn
quote:Je vergeet het hotdogs kanenOp zaterdag 23 oktober 2010 03:59 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Simpel, Je gaat naar ikea.nl, je kijkt wat je wilt hebben. dan ga je naar de controleer voorraad in jou winkel pagina van dat product. daar zie je de voorraad en de locatie in het zelfbedieningsmagazijn, dan pak je de auto, rij je naar de ikea, loop je naar het zelfbedieningsmagazijn, dan pak je je zooi, loop je naar de kassa, betaal je, rij je met je zooi naar huis en dan zet je het in elkaar. hoef je nog geen 5 minuten een ikea binnen te zijn
quote:En het rondcrossen op die laadkarretjes.
quote:Heb jij dat niet gehad dan bij je welkomsttraining?Op zaterdag 23 oktober 2010 10:53 schreef eQuaL het volgende:
Maar over die webshop, ik heb het zelf ook wel eens gevraagd, en volgens mij weet niemand echt goed waarom ze het niet doen. Al denk ik idd dat wat DipKip zegt ook een goede reden kan zijn.
Maar ik als informatica-student en Ikea-werknemer zou het wel een leuk projectje vinden
quote:een groot magazijn die orders doet moet toch te doen zijn.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:22 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Heb jij dat niet gehad dan bij je welkomsttraining?
Het zou kunnen dat ik het toen gevraagd heb en dat het geen vast onderdeel van de training is, ik weet het niet meer zeker. Maar wat ze uitlegden was dat in nederland je altijd binnen twee uur rijden bij een IKEA bent en dat het voor een groot deel van de mensen hooguit een half uurtje is, en dat mensen dat er wel voor over hebben. Als je een webshop opent worden de producten duurder want je hebt de kosten van de order picken en verpakken en verzenden. Veel nederlanders hebben dan al snel zoiets van, ik ga het wel ophalen, ik ben niet gek. Maar als je afgelegen woont in Zweden kan het zo 5 uur rijden zijn en dan wordt het een ander verhaal.
quote:Daar gaat geen enkele transporteur voor rijden. Ik vroeg 10 jaar geleden al 40 gulden als het afleveradres binnen een straal van 15km zat vanaf het ophaalpunt.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:24 schreef gadescha het volgende:
[..]
een groot magazijn die orders doet moet toch te doen zijn.
en dan gewoon tarieven naar aankoop.
koop je <10 euro dan 6 euro bezorg
koop je >100 euro dan gratis en dan tussenstappen uiteraard.
ik kan best begrijpen dat het voor een grote groep mensen een leuk dagje uit is maar ik ken ook veel mensen die net als mij het een teringbende vinden om daar te lopen.
ze hebben wel leuke producten voor echt belachelijk lage prijzen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |