abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:56:33 #1
322447 gadescha
ik schrijf dus ik besta
pi_87848976
laatst was ik dus bij de ikea om maar eens goedkoop wat lampen en gordijnen te scoren.

nu bevalt het winkelen bij de ikea me totaal niet, compleet doolhof en het type mensen dat daar een "dagje uit" van maakt zijn nogal van het type tokkie.

eenmaal thuis bedacht ik me dat ik nog wel een paar dingen nodig had en d8, bestel het wel ff online.

zie ik dat een grote keten met eenheidsworst als ikea geen webshop heeft.
hoezo hebben ze dat niet?

bepaalde reden voor?
pi_87849020
Die moet je zelf in elkaar zetten.
pi_87849052
Omdat ze nooit niks op voorraad hebben, en als je daar online al achter komt dan ga je ook geen impulsaankopen doen onder het mom van, nu we er toch zijn.

Daarom :P
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:59:12 #4
272858 suikertaartje
strikingly unconventional
pi_87849127
Hebben ze in Zweden wel, dus ze kunnen het in elk geval :Y
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
pi_87849312
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
Hebben ze in Zweden wel, dus ze kunnen het in elk geval :Y
Wilde het net zeggen. In Zweden dus wel, maar heb jij geen ruk aan natuurlijk
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_87849638
In andere landen inderdaad wel, die fuckers.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:07:30 #7
272858 suikertaartje
pi_87849693
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 22:01 schreef Knutknuttsson het volgende:

Wilde het net zeggen. In Zweden dus wel, maar heb jij geen ruk aan natuurlijk
Nee, op zich kom je op weg naar Zweden ook genoeg Ikea's tegen en dan kan je net zo goed even binnen lopen :Y
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
  Donald Duck held vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:07:46 #8
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_87849714
Doolhof valt toch wel mee toch. Die winkels zijn als één lange route ingericht.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:10:06 #9
272858 suikertaartje
pi_87849861
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 22:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Met afsnij-paadjes annex ontsnappingsluikjes :Y
En ze hebben een ballenbak O+
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:10:46 #10
322447 gadescha
ik schrijf dus ik besta
pi_87849899
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:07 schreef __Saviour__ het volgende:
ik vind het verschrikkelijk shoppen iig.
maar wellicht moet je eerst het systeem ff doorhebben
  Boks-Chick vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:19:13 #11
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_87850323
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 22:10 schreef gadescha het volgende:

[..]

uhuh, gewoon de pijlen volgen :D
lolwut
  † In Memoriam † vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:59:21 #12
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_87851900
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:19 schreef BrandX het volgende:

[..]

uhuh, gewoon de pijlen volgen :D
:Y :')
Are you fokking to me?
pi_87851940
IK HAAT de Ikea ook :( De spullen niet, maar de winkel wel ;(
Noot noot.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 00:52:37 #14
307975 Mourik
Feel like a fish
pi_87856563
Ik had laatst een bed gekocht, de schroefjes zaten er niet eens bij.
Ik ben nooit tevreden, en heb altijd wat te klagen.
pi_87857498
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 00:52 schreef Mourik het volgende:
Ik had laatst een bed gekocht, de schroefjes zaten er niet eens bij.
Een spijkerbed?
pi_87857534
In Zweden hebben ze een onlineshop omdat er daar veel meer mensen zijn die echt veel te ver van de winkel af wonen. Tenminste zo is het me bij IKEA werknemer training uitgelegd. In Nederland zou de extra opbrengst ervan niet opwegen tegen de extra kosten.
pi_87857606
Zelfs mijn slechtziende buurman kan de weg vinden in de IKEA...zo groot zijn die pijlen. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_87858893
En stel je kunt de pijlen niet vinden, dan loop je gewoon de horde mensen achterna. Maar je moet inderdaad minstens blind zijn om ze niet te zien :P
pi_87858900
Is er al 1 of ander jankwijf begonnen over het vermeende geweldige ontbijt bij de Ikea?
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 03:27:18 #20
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_87859090
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 02:56 schreef Lo-Fi het volgende:
Is er al 1 of ander jankwijf begonnen over het vermeende geweldige ontbijt bij de Ikea?
Ja, ik.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_87859230
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 22:10 schreef gadescha het volgende:

[..]

Simpel, Je gaat naar ikea.nl, je kijkt wat je wilt hebben. dan ga je naar de controleer voorraad in jou winkel pagina van dat product. daar zie je de voorraad en de locatie in het zelfbedieningsmagazijn, dan pak je de auto, rij je naar de ikea, loop je naar het zelfbedieningsmagazijn, dan pak je je zooi, loop je naar de kassa, betaal je, rij je met je zooi naar huis en dan zet je het in elkaar. hoef je nog geen 5 minuten een ikea binnen te zijn *O*
  Boks-Chick zaterdag 23 oktober 2010 @ 07:55:43 #22
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_87859685
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 03:59 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Simpel, Je gaat naar ikea.nl, je kijkt wat je wilt hebben. dan ga je naar de controleer voorraad in jou winkel pagina van dat product. daar zie je de voorraad en de locatie in het zelfbedieningsmagazijn, dan pak je de auto, rij je naar de ikea, loop je naar het zelfbedieningsmagazijn, dan pak je je zooi, loop je naar de kassa, betaal je, rij je met je zooi naar huis en dan zet je het in elkaar. hoef je nog geen 5 minuten een ikea binnen te zijn *O*
O+_!
Ik hou van praktische en oplossingsgerichte mensen *;
lolwut
pi_87860013
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 03:59 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Je vergeet het hotdogs kanen _O_
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 10:14:16 #24
286730 Ace-of-Spades
Money for nothing
pi_87860524
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 09:18 schreef 9611Niels het volgende:

[..]

Je vergeet het hotdogs kanen _O_
En het rondcrossen op die laadkarretjes. *O*
Chicks for free.
''Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Explore. Dream. Discover.'' Mark Twain
pi_87861068
Het concept van een IKEA warenhuis is letterlijk een 'dagje uit' verzorgen voor de mensen. Ze willen ze het liefst zo lang mogelijk in de winkel houden, daarom duurt het zo lang voordat je door die winkel bent gelopen.

Als je snel iets moet hebben uit de winkel, ga gewoon naar de klantenservice ingang, loop langs de kassa het ZBM in, en tadaah, je bent meteen bij waar je moet zijn, of in elk geval sla je de showroom over :)

Maar over die webshop, ik heb het zelf ook wel eens gevraagd, en volgens mij weet niemand echt goed waarom ze het niet doen. Al denk ik idd dat wat DipKip zegt ook een goede reden kan zijn.

Maar ik als informatica-student en Ikea-werknemer zou het wel een leuk projectje vinden :D
pi_87862461
Goede vraag want ik kom zelf nooit in de ikea. Veelste druk dus het zou ideaal zijn.
pi_87862873
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 10:53 schreef eQuaL het volgende:
Maar over die webshop, ik heb het zelf ook wel eens gevraagd, en volgens mij weet niemand echt goed waarom ze het niet doen. Al denk ik idd dat wat DipKip zegt ook een goede reden kan zijn.

Maar ik als informatica-student en Ikea-werknemer zou het wel een leuk projectje vinden :D
Heb jij dat niet gehad dan bij je welkomsttraining?
Het zou kunnen dat ik het toen gevraagd heb en dat het geen vast onderdeel van de training is, ik weet het niet meer zeker. Maar wat ze uitlegden was dat in nederland je altijd binnen twee uur rijden bij een IKEA bent en dat het voor een groot deel van de mensen hooguit een half uurtje is, en dat mensen dat er wel voor over hebben. Als je een webshop opent worden de producten duurder want je hebt de kosten van de order picken en verpakken en verzenden. Veel nederlanders hebben dan al snel zoiets van, ik ga het wel ophalen, ik ben niet gek. Maar als je afgelegen woont in Zweden kan het zo 5 uur rijden zijn en dan wordt het een ander verhaal.
pi_87870027
Idee: iemand richt een dienst op die IKEA producten ophaalt in warenhuizen, en verstuurt aan klanten. Wel met een leuk tariefje natuurlijk :P
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:24:13 #29
322447 gadescha
ik schrijf dus ik besta
pi_87874641
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 12:22 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Heb jij dat niet gehad dan bij je welkomsttraining?
Het zou kunnen dat ik het toen gevraagd heb en dat het geen vast onderdeel van de training is, ik weet het niet meer zeker. Maar wat ze uitlegden was dat in nederland je altijd binnen twee uur rijden bij een IKEA bent en dat het voor een groot deel van de mensen hooguit een half uurtje is, en dat mensen dat er wel voor over hebben. Als je een webshop opent worden de producten duurder want je hebt de kosten van de order picken en verpakken en verzenden. Veel nederlanders hebben dan al snel zoiets van, ik ga het wel ophalen, ik ben niet gek. Maar als je afgelegen woont in Zweden kan het zo 5 uur rijden zijn en dan wordt het een ander verhaal.
een groot magazijn die orders doet moet toch te doen zijn.
en dan gewoon tarieven naar aankoop.

koop je <10 euro dan 6 euro bezorg
koop je >100 euro dan gratis en dan tussenstappen uiteraard.

ik kan best begrijpen dat het voor een grote groep mensen een leuk dagje uit is maar ik ken ook veel mensen die net als mij het een teringbende vinden om daar te lopen.

ze hebben wel leuke producten voor echt belachelijk lage prijzen
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:28:08 #30
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_87874748
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 19:24 schreef gadescha het volgende:

[..]

een groot magazijn die orders doet moet toch te doen zijn.
en dan gewoon tarieven naar aankoop.

koop je <10 euro dan 6 euro bezorg
koop je >100 euro dan gratis en dan tussenstappen uiteraard.

ik kan best begrijpen dat het voor een grote groep mensen een leuk dagje uit is maar ik ken ook veel mensen die net als mij het een teringbende vinden om daar te lopen.

ze hebben wel leuke producten voor echt belachelijk lage prijzen
Daar gaat geen enkele transporteur voor rijden. Ik vroeg 10 jaar geleden al 40 gulden als het afleveradres binnen een straal van 15km zat vanaf het ophaalpunt.

Wat de IKEA verkoopt kan niet mee met TNT. Wil je dat wel, dan gaan zij net zo goed niet rijden voor 6 euro.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')