quote:Wilde het net zeggen. In Zweden dus wel, maar heb jij geen ruk aan natuurlijkOp vrijdag 22 oktober 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
Hebben ze in Zweden wel, dus ze kunnen het in elk geval
quote:Nee, op zich kom je op weg naar Zweden ook genoeg Ikea's tegen en dan kan je net zo goed even binnen lopenOp vrijdag 22 oktober 2010 22:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wilde het net zeggen. In Zweden dus wel, maar heb jij geen ruk aan natuurlijk
quote:Met afsnij-paadjes annex ontsnappingsluikjesOp vrijdag 22 oktober 2010 22:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Doolhof valt toch wel mee toch. Die winkels zijn als één lange route ingericht.
quote:ik vind het verschrikkelijk shoppen iig.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Doolhof valt toch wel mee toch. Die winkels zijn als één lange route ingericht.
quote:uhuh, gewoon de pijlen volgenOp vrijdag 22 oktober 2010 22:10 schreef gadescha het volgende:
[..]
ik vind het verschrikkelijk shoppen iig.
maar wellicht moet je eerst het systeem ff doorhebben
quote:Een spijkerbed?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:52 schreef Mourik het volgende:
Ik had laatst een bed gekocht, de schroefjes zaten er niet eens bij.
quote:Ja, ik.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:56 schreef Lo-Fi het volgende:
Is er al 1 of ander jankwijf begonnen over het vermeende geweldige ontbijt bij de Ikea?
quote:Simpel, Je gaat naar ikea.nl, je kijkt wat je wilt hebben. dan ga je naar de controleer voorraad in jou winkel pagina van dat product. daar zie je de voorraad en de locatie in het zelfbedieningsmagazijn, dan pak je de auto, rij je naar de ikea, loop je naar het zelfbedieningsmagazijn, dan pak je je zooi, loop je naar de kassa, betaal je, rij je met je zooi naar huis en dan zet je het in elkaar. hoef je nog geen 5 minuten een ikea binnen te zijnOp vrijdag 22 oktober 2010 22:10 schreef gadescha het volgende:
[..]
ik vind het verschrikkelijk shoppen iig.
maar wellicht moet je eerst het systeem ff doorhebben
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 03:59 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Simpel, Je gaat naar ikea.nl, je kijkt wat je wilt hebben. dan ga je naar de controleer voorraad in jou winkel pagina van dat product. daar zie je de voorraad en de locatie in het zelfbedieningsmagazijn, dan pak je de auto, rij je naar de ikea, loop je naar het zelfbedieningsmagazijn, dan pak je je zooi, loop je naar de kassa, betaal je, rij je met je zooi naar huis en dan zet je het in elkaar. hoef je nog geen 5 minuten een ikea binnen te zijn
quote:Je vergeet het hotdogs kanenOp zaterdag 23 oktober 2010 03:59 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Simpel, Je gaat naar ikea.nl, je kijkt wat je wilt hebben. dan ga je naar de controleer voorraad in jou winkel pagina van dat product. daar zie je de voorraad en de locatie in het zelfbedieningsmagazijn, dan pak je de auto, rij je naar de ikea, loop je naar het zelfbedieningsmagazijn, dan pak je je zooi, loop je naar de kassa, betaal je, rij je met je zooi naar huis en dan zet je het in elkaar. hoef je nog geen 5 minuten een ikea binnen te zijn
quote:En het rondcrossen op die laadkarretjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |