Ik krijg het ook bij tondeuzes en elec. scheerapps ook. Dus...quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:47 schreef Kaito het volgende:
Sinds twee maanden krijg ik allemaal puistjes/bultjes op mijn gezicht, terwijl ik daarvoor gewoon een glad en ''schoon'' gezicht had. Kan dit komen door de tondeuse van mijn kapper, die altijd de bakkebaarden wegscheert, en dat mijn huid daar niet tegen kan? Ik zelf scheer me nu 3 maanden met een elektrische scheermachine, daarvoor een jaar met een scheermesje
Weet iemand hoe dit komt, en of het nog ooit weggaat? Het ziet er niet goed uit in ieder geval.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ding niet goed schoongemaakt ofwel nieuwe mesjes halen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:47 schreef Kaito het volgende:
Sinds twee maanden krijg ik allemaal puistjes/bultjes op mijn gezicht, terwijl ik daarvoor gewoon een glad en ''schoon'' gezicht had. Kan dit komen door de tondeuse van mijn kapper, die altijd de bakkebaarden wegscheert, en dat mijn huid daar niet tegen kan? Ik zelf scheer me nu 3 maanden met een elektrische scheermachine, daarvoor een jaar met een scheermesje
Weet iemand hoe dit komt, en of het nog ooit weggaat? Het ziet er niet goed uit in ieder geval.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij smeert het volgens mij niet in zijn gezicht.quote:
volgens mij komt dit doordat je je elektrisch scheertquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:47 schreef Kaito het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie ziet het verband?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:47 schreef Kaito het volgende:
Sinds twee maanden krijg ik allemaal puistjes/bultjes op mijn gezicht, terwijl ik daarvoor gewoon een glad en ''schoon'' gezicht had.
[..]
Ik zelf scheer me nu 3 maanden met een elektrische scheermachine, daarvoor een jaar met een scheermesje
[..]
Mijn vader scheerde zijn gezicht ook met dat apparaat, daarvoor nooit last gehad met elektrische scheerapparaten... Maar bij deze werd zijn huid ook zo en helemaal rood. Dus ik zou weer gewone scheermesjes gaan gebruiken, als ik jou was...quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:57 schreef Kaito het volgende:
Pas geleden 19 jaar geworden.
Klopt, het is een philips scheermachine, met 3 ronde scheerbladen.
Nee, maar het ziet er (imho) leuker uit - stoppels!quote:Op woensdag 21 april 2010 17:30 schreef kadeautje het volgende:
Met een scheerapparaat krijg je nooit een beter resultaat dan als met een mesje btw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |