abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102777742
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:22 schreef JoaC het volgende:

[..]

Het grappige aan jouw retoriek is het feit dat de enige keer dat ik iets van AFA aantrof, het topic dichtgooide.
Wie/wat is AFA en waarom moeten topics daarover dicht?
pi_102778989
quote:
'Met Wilders is het klootjesvolk aan de macht gekomen'. Het moderne populisme is de opstand der hufters, en Wilders is hun hoofdman. Altijd agressief, altijd verontwaardigd, altijd verongelijkt, altijd maar jennen, zuigen, trekken, blaffen, pesten en intimideren. Altijd alles uitvergroten, schreeuwen op de hoogst mogelijke toon. Wilders is daarmee de perfecte uitvoerder van het 'Huftermanifest' van GeenStijl, dat verbaal extremisme aanprijst als een uiting van dappere tegendraadsheid en fatsoen 'de kanker van de samenleving' noemt.
_O_

GeenStijl wordt genoemd.... Fok! is vergeten.
pi_102779125
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
Bluesjankertjes
Heb je het over mij?
Wordt het niet tijd dat de modjes een kiwivraag voor jou voorleggen aan de FA's.?
Vind je zelf ook niet ?
9 van de 10 posts van jou is janken en trappen naar mensen persoonlijk toe
Janken ken je als de beste.... trappen lukt ook best aardig.
Jij bent de vleesgeworden verhuftering waar men het over heeft op Joop
  donderdag 6 oktober 2011 @ 20:31:01 #284
177885 JoaC
Het is patat
pi_102784715
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:39 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Je bedoelt net zoals de retoriek van je vrind L_V die regelmatig het chicken gezegde gebruikt in zijn Godwinnetjes om zijn punt te maken? Of je medemodjes die van extreemrechse tot fascist retoriek gebruiken voor elk rechts geluid of partij die niet links genoeg zijn in hun goedetierenheid ogen?
Ja, dan gebruik ik voor Remspoortjes, Dukertjes, Monilulletjes en Bluesjankertjes het AFA retoriek.
Meh, ik heb de PvdA totaal niet hoog zitten, maar vind het grappig hoe je feiten negeert om je visie in stand te houden. Enige enigszins nazistische wat ik ooit gezegd heb over Wilders is trouwens dat hij een voorkeur voor Hugo Boss pakken heeft, net als een heleboel andere mensen, waaronder ikzelf. Maar jij blijft aanvallen op Ad Hominem-basis zonder enige constructiviteit, en negeert o.a. dat die pleinen waar haatbaarden zich opblazen vooral moslims doodt, en klootzakjes op scooters juist het minst vaak in de moskee te vinden zijn.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_102789944
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 12:29 schreef o2011 het volgende:

[..]

De geschiedenisboeken staan ook vol met racisme, sexisme, geweld, haat. Het gaat erom of deze ideeen als levenswijze aan mensen aangeleerd worden. De tekst "in de oorlog schoten duitsers mensen dood" is heel wat anders dan "god zegt: ga naar buiten en schiet mensen dood". De eerste is een geschiedkundige beschrijving, de tweede een instructie.
Dan zou ik de bijbel, en met name het oude testament en dan met name de eerste vijf boeken, nog maar eens lezen. Daarin beveelt god zijn uitverkoren volk herhaaldelijk om hele volksstammen volledig uit te roeien. "En vergeet niet de kinderen allemaal af te maken, want anders gaan die later wraak nemen."
Vergeleken daarmee is de qoran een toonbeeld van zachtaardigheid en oorlogsrecht: "Als de vijand stop met vechten, stop dan ook." En: "Overdrijf niet met het doden, want dat kan Allah veel beter."
En wat homohaat betreft: veel christenen halen ter ondersteuning daarvan brieven van Paulus aan. En niet Paulus de Boskabouter.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  † In Memoriam † donderdag 6 oktober 2011 @ 22:19:38 #286
137949 Disana
pi_102790459
edit - sop en kool :)

[ Bericht 81% gewijzigd door Disana op 06-10-2011 22:35:22 ]
  donderdag 6 oktober 2011 @ 22:46:12 #287
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_102791747
Christeneziele Nikita... ik zou je yoga of iets dergelijks willen aanraden, maar dat is ook van enge bruinige mensen. Ik ken je al jaren als een goede personificatie van een doorgecokete fucker, maar je bent nu net een rabiate pekinees die aan een accu heeft lopen likken... Probeer eens een valiumpje of zo.... -O-

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_102792272
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 22:46 schreef Verbal het volgende:
Christeneziele Nikita... ik zou je yoga of iets dergelijks willen aanraden, maar dat is ook van enge bruinige mensen. Ik ken je al jaren als een goede personificatie van een doorgecokete fucker, maar je bent nu net een rabiate pekinees die aan een accu heeft lopen likken... Probeer eens een valiumpje of zo.... -O-

V.
Die heb ik op FOK!-pareltjes geplaatst. _O- _O_
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_102800166
Okee, that's it, haar volgende uitbarstingen gaan over Verbal en Kees22...
I´m back.
pi_102803581
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 20:31 schreef JoaC het volgende:

[..]

Meh, ik heb de PvdA totaal niet hoog zitten, maar vind het grappig hoe je feiten negeert om je visie in stand te houden. Enige enigszins nazistische wat ik ooit gezegd heb over Wilders is trouwens dat hij een voorkeur voor Hugo Boss pakken heeft, net als een heleboel andere mensen, waaronder ikzelf. Maar jij blijft aanvallen op Ad Hominem-basis zonder enige constructiviteit, en negeert o.a. dat die pleinen waar haatbaarden zich opblazen vooral moslims doodt, en klootzakjes op scooters juist het minst vaak in de moskee te vinden zijn.
Je dwaalt af en gaat zaken betrekken c.q mij woorden in de mond leggen die in je eigen fantasie opborrelen om maar vooral niet in te gaan op het Breivikverhaal waar ik op reageerde.

Tja en dan, de knuppel in het hoederhok werkt, kon ook niet missen, zo voorspelbaar.

Een Joopuser voelt zich aangesproken, gaat uit z'n dak, oeroude Bokito instincten krijgen de vrije loop in zijn betoog.

Tja, en dan het beroemde Fok!Vee. Ik bedoel degene die het product is van een gnoom en een crackhoertje in de jammerlijke combinatie met een kwalitatief goedkoop condoom. Tijdens zijn geboorte verdwaald is tussen endeldarm en de normale geboortekanaal waardoor hij zelfs nu nog door de ether zijn strontlucht verspreidt.

De Hamasafdeling van het platteland doet ook zijn best zie ik en uiteraard als hekkensluiter tot nu toe mag het grootste roddelwijf van Fok! even zijn klapperboomhut verlaten om deze gelegenheid niet missen.

Maar verder ontopic nu kindertjes, speelkwartiertje is voorbij.
pi_102803622
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:23 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Maar verder ontopic nu kindertjes, speelkwartiertje is voorbij.
Nee, helemaal niet, hoezo?
I´m back.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 16:27:31 #292
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_102811688
Leers noemt immigratie 'verrijking', Wilders reageert direct

Minister voor Immigratie en Asiel Gerd Leers noemt migratie 'een verrijking voor de samenleving'. Dat zegt hij in het tijdschrift van het wetenschappelijk bureau van het CDA. PVV-leider Geert Wilders reageerde direct: 'Dat is een beetje dom.'
Leers (CDA) vindt dat migratie weer 'in een positief daglicht' moet komen. Want een samenleving die zich tegen migratie keert 'is op de verkeerde weg'.

De minister wijst erop dat Nederland open moet staan voor 'mensen die huis en haard hebben moeten verlaten, vanwege onderdrukking, repressie of de angst om vermoord te worden'. Ook roemt hij het feit dat migranten 'innovatieve ideeën' meenemen en 'nieuwe inzichten brengen'.

Belang PVV
De portefeuille Immigratie en Asiel van Leers is één van de meest beladen in het huidige kabinet. Gedoogpartner PVV eist namelijk een harde opstelling van Leers, en een substantiële daling van het aantal migranten.

Maar volgens Leers is het gevoerde beleid voornamelijk op CDA-standpunten gestoeld. 'Veel van het beleid dat ik uitvoer komt voort uit het CDA-verkiezingsprogramma. Dat gegeven is helaas in de beeldvorming in de verdringing gekomen doordat we een coalitie met Wilders zijn aangegaan', zegt hij in het interview.

Geert Wilders twittert: 'Leers bezigt CDA-onzinteksten over immigratie. Beetje dom. Maar PVV rekent hard af op nakomen afspraken en resultaten.'

http://www.volkskrant.nl/(...)eageert-direct.dhtml

_O-

Zullen we het dan nog even over de afspraak met je kiezers m.b.t. de pensioenleeftijd hebben, meneer Wilders?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 16:44:06 #293
136 V.
pi_102812321
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:23 schreef Dr.Nikita het volgende:
Tja, en dan het beroemde Fok!Vee. Ik bedoel degene die het product is van een gnoom en een crackhoertje in de jammerlijke combinatie met een kwalitatief goedkoop condoom. Tijdens zijn geboorte verdwaald is tussen endeldarm en de normale geboortekanaal waardoor hij zelfs nu nog door de ether zijn strontlucht verspreidt.
Whehehe... En een 1 voor de moeite, want het is best een dappere poging voor een placenta die per ongeluk is opgevoed (en dan bedoel ik 'opgevoed' natuurlijk in de meest rekbare betekenis) terwijl het echte kind met de navelstreng is weggeflikkerd. Hulde daarvoor.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_102813063
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:44 schreef Verbal het volgende:

[..]

Whehehe... En een 1 voor de moeite, want het is best een dappere poging voor een placenta die per ongeluk is opgevoed (en dan bedoel ik 'opgevoed' natuurlijk in de meest rekbare betekenis) terwijl het echte kind met de navelstreng is weggeflikkerd. Hulde daarvoor.

V.
Je hebt eenmaal baas boven baas Vee.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:48:01 #295
136 V.
pi_102814586
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:06 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Je hebt eenmaal baas boven baas Vee.
FIjn dat je dat beseft :)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 11:46:42 #296
66444 Lord_Vetinari
pi_102838655
PVV-leider Geert Wilders rekent minister Gerd Leers (Immigratie en Asiel) keihard af over het nakomen van de afspraken over migratie en asiel. Als hij geen resultaten boekt, kan hij vertrekken en heeft het kabinet een groot probleem.
Dat zegt Wilders tegen De Telegraaf na uitspraken van Leers dat hij migratie een 'verrijking' vindt en niet afgerekend wil worden op aantallen.

'Laat helder zijn dat als de resultaten met betrekking tot het terugdringen van immigratie en asiel onvoldoende zijn hij wat ons betreft linea recta terug kan naar Maastricht en het kabinet ook een megaprobleem heeft met de PVV', aldus de gedoogpartner.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)hij-vertrekken.dhtml

Ja hoor, Geert. Natuurlijk. Daarover wil je het Kabinet wel laten vallen, maar niet, bijvoorbeeld, over het feit dat Henk en Ingrid steeds moeilijker hun zorgpremie kunnen betalen, geen sociale huurwoning meer kunnen krijgen en steeds minder vergoedingen krijgen bij ziektes en arbeidsongeschiktheid.

En iedereen hier maar roepen dat de PVV sociaal-economisch zo links is....
pi_102838785
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:

En iedereen hier maar roepen dat de PVV sociaal-economisch zo links is....
Toch is dit een apart topic waard.
Waarom willen sommigen de PVV persé in het hokje links proppen?
Geldt ook voor de nazi's
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 16:56:26 #298
66444 Lord_Vetinari
pi_102847009
De veiligheid van Nederlanders op Curaçao is in het geding. Daarvoor is de PVV bang na een 'oorlogsverklaring' op internet. De gedoogpartner eist actie van minister Donner (Koninkrijksrelaties) voor de situatie uit de hand loopt.
Er moet extra marechaussee worden ingezet om de veiligheid van Nederlanders te garanderen, zegt PVV-Kamerlid Lucassen in De Telegraaf. Hij wil dat er een negatief reisadvies wordt gegeven.

De PVV schrok van inmiddels verwijderde berichten op Facebook. Daar werd onder meer opgeroepen om 'ten strijd te trekken tegen alle 'kontlikkers' die Nederland een helpende hand willen geven om van Curaçao een ander BES-eiland te maken'. 'Ben je klaar om de oorlog aan te gaan?', viel er te lezen.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)o-lopen-gevaar.dhtml

Dat de PVV zelf de veiligheid van Nederlandse staatsburgers in Nederland zelf in gevaar brengt door tegen hen te ageren omdat ze een ander geloof aanhangen, daar zullen we het dan maar even niet over hebben?
pi_102847030
quote:
3s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 12:54 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja, de herhaling van 7 jaar kritiek op Wilders nog maar eens op het internet kalken.

Ik word een beetje moe van datzelfde gezanik jaar in jaar uit, het is net zo dom en populistisch als Wilders dat is.
Nee.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † donderdag 13 oktober 2011 @ 18:17:51 #300
137949 Disana
pi_103044572
Een Vandaag:

De PVV gaat van 80 naar 56% steun. Morrende PVV'ers aan het woord die de gedoogconstructie niet de vruchten zien afwerpen waarop ze hadden gehoopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')