Wie/wat is AFA en waarom moeten topics daarover dicht?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:22 schreef JoaC het volgende:
[..]
Het grappige aan jouw retoriek is het feit dat de enige keer dat ik iets van AFA aantrof, het topic dichtgooide.
quote:'Met Wilders is het klootjesvolk aan de macht gekomen'. Het moderne populisme is de opstand der hufters, en Wilders is hun hoofdman. Altijd agressief, altijd verontwaardigd, altijd verongelijkt, altijd maar jennen, zuigen, trekken, blaffen, pesten en intimideren. Altijd alles uitvergroten, schreeuwen op de hoogst mogelijke toon. Wilders is daarmee de perfecte uitvoerder van het 'Huftermanifest' van GeenStijl, dat verbaal extremisme aanprijst als een uiting van dappere tegendraadsheid en fatsoen 'de kanker van de samenleving' noemt.
Heb je het over mij?quote:
Meh, ik heb de PvdA totaal niet hoog zitten, maar vind het grappig hoe je feiten negeert om je visie in stand te houden. Enige enigszins nazistische wat ik ooit gezegd heb over Wilders is trouwens dat hij een voorkeur voor Hugo Boss pakken heeft, net als een heleboel andere mensen, waaronder ikzelf. Maar jij blijft aanvallen op Ad Hominem-basis zonder enige constructiviteit, en negeert o.a. dat die pleinen waar haatbaarden zich opblazen vooral moslims doodt, en klootzakjes op scooters juist het minst vaak in de moskee te vinden zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je bedoelt net zoals de retoriek van je vrind L_V die regelmatig het chicken gezegde gebruikt in zijn Godwinnetjes om zijn punt te maken? Of je medemodjes die van extreemrechse tot fascist retoriek gebruiken voor elk rechts geluid of partij die niet links genoeg zijn in hun goedetierenheid ogen?
Ja, dan gebruik ik voor Remspoortjes, Dukertjes, Monilulletjes en Bluesjankertjes het AFA retoriek.
Dan zou ik de bijbel, en met name het oude testament en dan met name de eerste vijf boeken, nog maar eens lezen. Daarin beveelt god zijn uitverkoren volk herhaaldelijk om hele volksstammen volledig uit te roeien. "En vergeet niet de kinderen allemaal af te maken, want anders gaan die later wraak nemen."quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:29 schreef o2011 het volgende:
[..]
De geschiedenisboeken staan ook vol met racisme, sexisme, geweld, haat. Het gaat erom of deze ideeen als levenswijze aan mensen aangeleerd worden. De tekst "in de oorlog schoten duitsers mensen dood" is heel wat anders dan "god zegt: ga naar buiten en schiet mensen dood". De eerste is een geschiedkundige beschrijving, de tweede een instructie.
Die heb ik op FOK!-pareltjes geplaatst.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:46 schreef Verbal het volgende:
Christeneziele Nikita... ik zou je yoga of iets dergelijks willen aanraden, maar dat is ook van enge bruinige mensen. Ik ken je al jaren als een goede personificatie van een doorgecokete fucker, maar je bent nu net een rabiate pekinees die aan een accu heeft lopen likken... Probeer eens een valiumpje of zo....![]()
V.
Je dwaalt af en gaat zaken betrekken c.q mij woorden in de mond leggen die in je eigen fantasie opborrelen om maar vooral niet in te gaan op het Breivikverhaal waar ik op reageerde.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:31 schreef JoaC het volgende:
[..]
Meh, ik heb de PvdA totaal niet hoog zitten, maar vind het grappig hoe je feiten negeert om je visie in stand te houden. Enige enigszins nazistische wat ik ooit gezegd heb over Wilders is trouwens dat hij een voorkeur voor Hugo Boss pakken heeft, net als een heleboel andere mensen, waaronder ikzelf. Maar jij blijft aanvallen op Ad Hominem-basis zonder enige constructiviteit, en negeert o.a. dat die pleinen waar haatbaarden zich opblazen vooral moslims doodt, en klootzakjes op scooters juist het minst vaak in de moskee te vinden zijn.
Nee, helemaal niet, hoezo?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:23 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Maar verder ontopic nu kindertjes, speelkwartiertje is voorbij.
Whehehe... En een 1 voor de moeite, want het is best een dappere poging voor een placenta die per ongeluk is opgevoed (en dan bedoel ik 'opgevoed' natuurlijk in de meest rekbare betekenis) terwijl het echte kind met de navelstreng is weggeflikkerd. Hulde daarvoor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:23 schreef Dr.Nikita het volgende:
Tja, en dan het beroemde Fok!Vee. Ik bedoel degene die het product is van een gnoom en een crackhoertje in de jammerlijke combinatie met een kwalitatief goedkoop condoom. Tijdens zijn geboorte verdwaald is tussen endeldarm en de normale geboortekanaal waardoor hij zelfs nu nog door de ether zijn strontlucht verspreidt.
Je hebt eenmaal baas boven baas Vee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:44 schreef Verbal het volgende:
[..]
Whehehe... En een 1 voor de moeite, want het is best een dappere poging voor een placenta die per ongeluk is opgevoed (en dan bedoel ik 'opgevoed' natuurlijk in de meest rekbare betekenis) terwijl het echte kind met de navelstreng is weggeflikkerd. Hulde daarvoor.
V.
FIjn dat je dat beseftquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:06 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je hebt eenmaal baas boven baas Vee.
Toch is dit een apart topic waard.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En iedereen hier maar roepen dat de PVV sociaal-economisch zo links is....
Nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, de herhaling van 7 jaar kritiek op Wilders nog maar eens op het internet kalken.
Ik word een beetje moe van datzelfde gezanik jaar in jaar uit, het is net zo dom en populistisch als Wilders dat is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |