De ideale kandidaat om op een kinderdagverblijf te werken.quote:Op maandag 23 april 2012 16:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jup en doe het ook altijd ongevraagd bij anderen.
Dit is ongeveer het niveau waarin ik wil opereren in VKZ. Even kijken hoe lang het duurt voor Erik mij een ban aansmeert.quote:
Noem me Robert.quote:Op maandag 23 april 2012 16:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De ideale kandidaat om op een kinderdagverblijf te werken.
We willen de oude Nuance terug. Hou eens op met trollen.quote:Op maandag 23 april 2012 16:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dit is ongeveer het niveau waarin ik wil opereren in VKZ. Even kijken hoe lang het duurt voor Erik mij een ban aansmeert.
Ja baas.quote:
Ik doe weer normaal na woensdag 2 mei.quote:Op maandag 23 april 2012 16:14 schreef waht het volgende:
[..]
We willen de oude Nuance terug. Hou eens op met trollen.
Met deze post in de hand moet het niet moeilijk worden.quote:Op maandag 23 april 2012 16:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dit is ongeveer het niveau waarin ik wil opereren in VKZ. Even kijken hoe lang het duurt voor Erik mij een ban aansmeert.
Welnee, om de zoveel tijd zeikt ie om een ban en wij negeren 'm altijd.quote:Op maandag 23 april 2012 16:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Met deze post in de hand moet het niet moeilijk worden.
Ohja, want dan heeft hij "wat huiswerk".quote:Op maandag 23 april 2012 16:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, om de zoveel tijd zeikt ie om een ban en wij negeren 'm altijd.
Ik vind het daarom frappant dat er nog steeds lieden zijn die een serieuze discussie uitlokken.quote:Op maandag 23 april 2012 16:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Heel POL is een herhaling van zetten, over het leven maar te zwijgen.
Probeer dat maar eens aan vrouwen uit te leggen.quote:Op maandag 23 april 2012 16:26 schreef waht het volgende:
[..]
Ik vind het daarom frappant dat er nog steeds lieden zijn die een serieuze discussie uitlokken.
Wat een mafklapper.quote:Geachte bewoners,
Rond uw complex is een man gesignaleerd die met name de vrouwelijke bewoners aanspreekt. Hij geeft zich soms uit als enquêteur, dan als bewaker of zegt van de politie te zijn en een onderzoek in te stellen naar inbraakpreventie (hij heeft geen uniform aan).
Jij hebt niks te zeggen over bans , je mag alleen mijn getroll in topics opruimen.quote:Op maandag 23 april 2012 16:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, om de zoveel tijd zeikt ie om een ban en wij negeren 'm altijd.
We hebben andere reglementen m.b.t. jou.quote:Op maandag 23 april 2012 16:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij hebt niks te zeggen over bans , je mag alleen mijn getroll in topics opruimen.
Soort koelie dus.
Vrouwen aanspreken?! Bel de politie!quote:
Wat bedoelt ie daarmee? Ik neem aan dat hij meer tijd wil om z'n partij op te zetten? Maar wie zijn dan die kleinst mogelijke meerderheid?twitter:HeroBrinkman twitterde op maandag 23-04-2012 om 16:30:45Democratie is ver te zoeken in dit land. Kleinst mogelijke meerderheid wil verkiezing voor zomerreces. reageer retweet
Idd...hij werkte juist zo graag mee aan die kleinst mogelijke meerderheid.quote:Op maandag 23 april 2012 16:43 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat bedoelt ie daarmee? Ik neem aan dat hij meer tijd wil om z'n partij op te zetten? Maar wie zijn dan die kleinst mogelijke meerderheid?twitter:HeroBrinkman twitterde op maandag 23-04-2012 om 16:30:45Democratie is ver te zoeken in dit land. Kleinst mogelijke meerderheid wil verkiezing voor zomerreces. reageer retweet
76 zetels, mogelijk Coalitie+PVV+SGPquote:Op maandag 23 april 2012 16:43 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Oh deze is al langer bekend, http://www.omroepgelderla(...)studentes-lastig.htm. Er loopt er ook eentje die zichzelf bevredigt voor ramen van studentenhuizen en de zadels van damesfietsen jat.quote:
Dat lijkt me niet logisch, juist SP en PvdA staan te springen om verkiezingen, voor CDA mag het best nog wel eventjes duren denk ik.quote:
VVD + PvdA + SP?quote:Op maandag 23 april 2012 16:43 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
quote:Op maandag 23 april 2012 16:45 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Oh deze is al langer bekend, http://www.omroepgelderla(...)studentes-lastig.htm. Er loopt er ook eentje die zichzelf bevredigt voor ramen van studentenhuizen en de zadels van damesfietsen jat.
Plucheplakkers. Allitereert mooier.quote:Op maandag 23 april 2012 16:47 schreef Erkannn het volgende:
Ik ga ook een partij oprichten en ga hetzelfde doen als die politica die er nu al zitten. Naam partij:
De bankhangers
Hele dag niks doen en graaienDaarna wachtgeldregeling.
Of PVV + PvdA + SP + CU + PvdD zou logisch zijn, maar dat is tegenwoordig maar 75quote:
Gewoon midden in de zomer houden.quote:Op maandag 23 april 2012 16:46 schreef Reya het volgende:
Het is onmogelijk om verkiezingen te houden voor het zomerreces.
quote:Op maandag 23 april 2012 16:45 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Oh deze is al langer bekend, http://www.omroepgelderla(...)studentes-lastig.htm. Er loopt er ook eentje die zichzelf bevredigt voor ramen van studentenhuizen en de zadels van damesfietsen jat.
Zelfs op een zwarte dag lacht Rutte meer dan linksen in hun hele leven.quote:
Ik vind de humor van Roemer wel goed in tegenstelling tot Rutte...oww Rutte heeft niet eens humorquote:Op maandag 23 april 2012 16:53 schreef waht het volgende:
[..]
Zelfs op een zwarte dag lacht Rutte meer dan linksen in hun hele leven.
Nee hoor.quote:Op maandag 23 april 2012 16:53 schreef waht het volgende:
[..]
Zelfs op een zwarte dag lacht Rutte meer dan linksen in hun hele leven.
Maar ik had het eerste slotjequote:Op maandag 23 april 2012 16:58 schreef Voorschrift het volgende:
Zo, mijn VVD topic is 't eerste van VKZ met een 2e deel.
POLmods ftw.quote:
ohh zit hij aan de coke?quote:Op maandag 23 april 2012 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
Kan er geen 'Junkmod' naast de naam van VS worden geplaatst?
Koos wist hem wat ontluisterende bekentenissen te ontlokken.quote:
Daar blijft het niet bij, zo heb ik begrepen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |