hoi ik begrijp wat je bedoeld want soms lijk het of die slimme meisjes nog verlegen kleuters zijn die nog nooit hebben gezoent ofzo hihi maar ik had dus laatst zo n vwo meisje aan de haak geslachen en die was me tog wild in bed zeg neit normaal maarja doeiquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:20 schreef netflanders het volgende:
hoi ja ik ben het met je eens t is wel een beetje vreemd dit interveiw want ik denk eigenlijk dat ze op de vwo er meer moeite mee hebben loverboys te zien omdat vwoers mss wat onderontwikkeld is kwa sociale dingen en zo. en dat geeft niet maar het is zegmaar gewoon ervaring die ze missen omdat ze meer bezig zijn met boeken
Dat is dan ook de enige reden, om het te kijken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:38 schreef Geranium_Opa het volgende:
Zit wel altijd een leuke blonde slet daar bij Editie NL
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:19 schreef Geretardeerd het volgende:
Ik kijk het altijd naar het nieuws zodra ik thuiskom van mijn lange dag stage.. Maar goed, altijd het nodige amusement en het nieuws van de dag.. Maar zo'n jaartje geleden vielen mijn ballen zowat uit mijn string van ontzetting, verbazing en louter kwaadheid.
WAT IS DIT VOOR OPGEZET SCHIJTINTERVIEW?![]()
Het is duidelijk wat hier aan de hand is. De interviewer stelt een paar net-nog-niet puberende dametjes van het Gymnasium/Atheneum een paar foto's over de op foto's getoonde brede loverboys. En naast dát interview worden een paar typische doorgewinterde VMBO'ers diezelfde foto's getoond.
Je zou verwachten dat dit interview 1 op 1 met het andere is. Niet dus.
"Zou jij hier in trappen?" wordt gevraagd aan die platte dozen.
"Ze zien er wel stoer uit, hè?" luidt de vraag aan de VMBO hoeren.
Ja, zo kunnen wij het ook; heren & dames van Editie NL.![]()
Zo zetten we én de loverboys in de schaamte én kunnen wij weer aantonen hoe lekker slim deze vmbo dames zijn en hoe verstandig de dametjes van het VWO. Waarvan de laatste groep nog geen pik heeft kunnen voelen.
![]()
Klacht: Opgezet interview van Editie NL.
Klacht 2: "Ja, wij zijn van het VWO." - burkahoertje
Klacht 3: "Hey TS, 200? belde.."
Alleen met deze ben ik het eens arrogante hoer.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:19 schreef Geretardeerd het volgende:
Klacht 2: "Ja, wij zijn van het VWO." - burkahoertje
Daar zou ik wel eens flink over willen ejaculeren.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:40 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige reden, om het te kijken.[ afbeelding ]
Als ze vmbo-er zo in het nieuws brengen... ik kijk het verder nooitquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |