Idd... het gebruik van "die" of "dat" kan bij sommige woorden van groot belang zijn. Bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:29 schreef maily het volgende:
bij "die meisje" stopte ik met lezen...
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:15 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Idd... het gebruik van "die" of "dat" kan bij sommige woorden van groot belang zijn. Bijvoorbeeld:
"dat pad nemen" = een richting kiezen
"die pad nemen" = een amfibie neuken
dat moest dan maar veranderd worden in "voor het vocht de kerk uit"quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:23 schreef hadassa1 het volgende:
ja van voorvocht kan je zwanger worden, toen ik nog studeerde had ik een meisje in de klas zitten die zwanger was geworden van voorvocht. zij gebruikte geen condoom geen pil of wat dan ook en ze geloofde heilig in " voor het zingen de kerk uit".
Ik heb zoiets van: denk het nietquote:
Ik had vroeger een teamgenoot en die heeft letterlijk gezegd dat hij een 'neukfout' was. Dat zijn ouders hem helemaal niet wilden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 07:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb zoiets van: denk het niet
Maar jullie hebben gelijk over dat risico's nemen, je zou het maar zijn: een voorvocht kind![]()
Ik ben ook een neukfoutquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:32 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik had vroeger een teamgenoot en die heeft letterlijk gezegd dat hij een 'neukfout' was. Dat zijn ouders hem helemaal niet wilden.
Zelden zo verbaasd geweest als toen![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:10 schreef spoorrails het volgende:
[..]
Altijd leuk om te weten.
wilden ze liever een zoon?
Nee johquote:
anders zou ik het geen neukfout noemen maar een neukblunder.quote:
ALLE VROUWEN PILLEN SLIKKEN VERDOMMEquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:29 schreef Lisje1995 het volgende:
waarom is niet iedere vrouw aan de pil
Ja, dat is hem juist: iedereen hoort dit dat. Maar dat betekent niksquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:44 schreef Von_Lipwig het volgende:
Ik heb altijd van iedereen gehoord dat voorvocht ook zaadcellen bevat... misschien zijn het de expeditietroepen die alvast het zaakje moeten verkennen voordat de hoofdmacht voet aan land zet?![]()
Ik zou in ieder geval geen risico's nemen
quote:
Maar je had gelijk hoor, mijn 'vader' wilde liever een zoonquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:12 schreef spoorrails het volgende:
[..]
anders zou ik het geen neukfout noemen maar een neukblunder.
zwanger worden terwijl je het niet wilt is geen fout
niets afdoend aan jou natuurlijk
mag hopen dat het een was is...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Maar je had gelijk hoor, mijn 'vader' wilde liever een zoon
En daarbij was/ben ik ongewenst.
Oh nee hoor, nog steeds, zei mijn moeder laatst nog.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:54 schreef spoorrails het volgende:
[..]
mag hopen dat het een was is...
Omdat niet iedere vrouw kan omgaan met die doses hormonen. En om dan alle merken minimaal drie maanden uit te gaan proberen tot je de fijnste treft.....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:29 schreef Lisje1995 het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:44 schreef Von_Lipwig het volgende:
Ik heb altijd van iedereen gehoord dat voorvocht ook zaadcellen bevat... misschien zijn het de expeditietroepen die alvast het zaakje moeten verkennen voordat de hoofdmacht voet aan land zet?![]()
Ik zou in ieder geval geen risico's nemen
Omdat de pil niet bij iedere vrouw werkt en die verantwoordelijkheid niet bij vrouwen alleen moet liggen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:29 schreef Lisje1995 het volgende:
Antwoord op TT: nee, door voorvocht word je niet zwanger.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat de pil niet bij iedere vrouw werkt en die verantwoordelijkheid niet bij vrouwen alleen moet liggen.
Ik heb altijd geleerd dat er spermacellen in voorvocht zitten, tot het tegendeel bewezen is doe ik het voorzichtig aan in elk geval.
Waarom open je dit topic, als je zelf denkt het allemaal te wetenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Antwoord op TT: nee, door voorvocht word je niet zwanger.
Alleen mannen met een afwijking, of als ze van te voren al een keer zijn klaargekomen, dan kan de voorvocht pas sperma bevatten.
Nee, ik was zo nieuwsgierig dat ik eergisteren ofzo een dokter heb gemaildquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Waarom open je dit topic, als je zelf denkt het allemaal te weten![]()
Ik zou het er niet op wagen iig
Maar ja dan nog maar niet op wagen misschien hebben ze wel een afwijking of zijn ze net klaargekomen, dus is sowieso niet veiligquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik was zo nieuwsgierig dat ik eergisteren ofzo een dokter heb gemaild![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |