Hoi FOK!kertjes,
Nee, ik heb geen onveilig seks gehad zoals jullie het misschien denken bij de TT

Maar las daarnet een topic over dat een meisje denkt dat ze zwanger is door voorvocht, en ik zie zulke topics vaak langs komen, en op internet vond ik dit:
Voorvocht is het vocht dat uit de penis komt voor het echte klaarkomen. Dit vocht komt vrij uit de cowpers klier, boven aan de urine buis. Het doel van deze vloeistof is het vermidneren van de zuurgraad van de urinebuis en zo een glijmiddel te maken voor het sperma, dat op het punt staat vrij te komen. De meeste mannen hebben hier totaal geen controle over en voelen het ook totaal niet aankomen. Er zijn heel veel tegenstrijdige berichten of dit voorvocht nu wel of geen sperma bevat, en daarom dus kan leiden tot een zwangerschap. Sommige studie hebben uitgewezen dat het voorvocht sperma bevat, andere onderzoeken zeggen stellig dat dit niet zo is. Dus als je voorzichtig wil zijn, hou je dan maar aan de onderzoeken die zeggen dat voorvocht sperma bevat...
Dus

Is het nou een fabeltje of niet? Word je wel of niet zwanger van voorvocht? Kan me niet voorstellen dat een man ruim op tijd zijn penis terug trekt, dat dan dat meisje nog zwanger wordt toch?
Wat denken jullie?
[ Bericht 0% gewijzigd door Angel-Joy op 02-08-2012 22:58:52 ]